Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jste mi dvakrát dodali jinou barvu botů, takže jsem obě obědnávky zrušila. Nyní čekám na peníze zpět.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Tato situace nás skutečně velice mrzí. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme Vám velice za pochopení a přejeme Vám příjemný den,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Boty jsou krásné, ale velikost neodpovídá tomu, co bylo uvedeno. Mám nohu 27 cm a je to malé , tak na velikost 26-26,5 cm. Boty sice nevracím, protože je to příliš komplikované, ale musím najít někoho, kdo má menší nohu. To je mi velmi líto, protože jsem přišla o 600 Kč. Navíc jsem o tyto boty velmi stála a větší velikost nenabízíte. Musím objednat jenom V Riekeru, kde velikosti sedí.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyla s produktem spokojená. Nenošený produkt lze však skutečně jednoduše vrátit. Stačí vyplnit formulář vrácení a zaslat nám je zpět. Vrácení je zdarma na základě přiložené etikety. Po doručení zpět k nám, Vám budou vráceny finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dosud objednávka nedorazila, to není na eobuv zvykem

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla před pár dny automaticky stornovaná, a to z důvodu jejího nezaplacení. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná obuv došla pouze originál krabice v ní vloženy úplně jiná značka obuvi,neskutečné v dnešní době.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, za komplikace se Vám velice omlouváme. Prosíme Vás však o kontakt na naši zákaznické podpoře za účelem dořešení situace. Rozhodně se nejedná o standartní situace a my uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • boty mi nevyhovují

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, to nás mrzí. Nenošený produkt však můžete do 30ti dní bezplatně vrátit. S pozdravem a přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nikdy nebyl problem,a to jsem stálou zákazníci Eobuvi.Až posledne.Moje zasylka byla poškozena v dobe přepravy,třeti den volám na zákaznickou linku a řeším to.Boty jsem předem zaplatila,ale poslat nove namísto tech poškozených je”mimo manuál”.Takže penize “visi ve vzduchu”,kdy mi je prodejce vrati nevim.Musim složite objednat ty stejne,protože za uplynulo dobu se zmenila cena..Popletli(nebo schvalne)zmenili spusob platby.Naprosto neprofesionální a žadna vstřícnost vuči zákazníkovi.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice nás situace mrzí. Službu opětovného odeslání zboží skutečně nenabízíme. Můžeme Vám však samozřejmě vytvořit objednávku novou, na ten stejný produkt a samozřejmě za tu stejnou částku. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 dni cakam a zatim nic nedorazilo, na stranke bolo uvedene, ze maju zbozi skladem a dodanie trva 1-2 prac. dni, po zadani trackovacieho cisla objednavky na ppl stranke je aj po 6-ich dnoch objednavka v stave - Objednavka. Takze za mna eobuv rozhodne NE :(!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás zdržení mrzí, bohužel je v tuto dobu větší počet zásilek, které musí dopravní společnosti zpracovat, a proto se termín doručení může prodloužit. Dle trasování Vám však včera zásilka již byla doručena. Děkujeme Vám za pochopení. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Výběr dobrý, ale zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření a vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat v co možná nejkratší době. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    • Neúměrně dlouhá dodací lhůta! Zboží objednáno a zaplaceno již 8 dní a zatím nemám ani zprávu, kdy bude doručeno.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás zdržení mrzí, bohužel je v tuto dobu větší počet zásilek, které musí dopravní společnosti zpracovat, a proto se termín doručení může prodloužit. Dle trasování Vám však včera zásilka již byla doručena. Děkujeme Vám za pochopení. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kvalita

    Boty hrozná kvalita, každá z jiné kůže a jedna velmi křivě ušito,
    nedalo se nosit, boty jsem vyhodil

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Mrzí nás, že jste obdržel produkt, který nebyl ve 100% stavu. Velice se Vám omlouváme za vzniklou situaci, ale nenošené zboží je potřeba v tomto případě vrátit nenošené zpět. Za produkt bychom Vám samozřejmě vrátili finance. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • skvělá aplikace
    • fotky jsou nepravdivé -zboží vypadá v reálu jinak
    • co nevyzkoušíš, nemá opravdu cenu kupovat..
    • za mě opravdu lepší kamenný obchod, než online

    koupil jsem dvoje boty, jedny křivě našité, pata šejdrem, druhé absolutně neforemné.... vyřídím reklamaci a již nebudu kupovat boty online

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Prosíme Vás tedy o bezplatné vrácení nenošeného zboží zpět k nám, vrátíme Vám za něj finance. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hned u objednávky problem, nedorazil kód na Zasilkovnu. Psala jsem si o něj, pan mi napsal místo toho, že boty můžu vrátit. Takže vůbec nepochopil z jasného emailu s žádostí o kód, že si je jen chci vyzvednout. Stane se, ale odpověď trvá den, tudíž boty ležely dva dny navíc v zásilkovne, než mi prisel kód. Již druhé boty, které dorazily, velikost pro dceru absolutně neodpovídá. Pro mě kožené polokozacky, člověk by si je nechal, vzhled i velikost v pořádku, ale levá bota nošená, nad nartem promackla a v bote dvě dírky v kůži. Člověk si takové boty za 1800 nenechá, musím je vrátit a i poštovné už se platí na náklady odesílatele. Boty už si nekoupím.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace a zdržení při řešení problému. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Prosíme o bezplatné vrácení zboží zpět k nám, vrátíme Vám finance. Poštovné zpět je zdarma na základě přiložené samolepící etikety. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr, poštovné zdarma i při zasílání vráceného zboží

    Z obchodu oznámili, že zboží expedují, ale po čtyřech dnech se zatím ve sledování zásilek balíček nezobrazil. Těžko hodnotit, čí je to chyba, zda obchodu či přepravce.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás zdržení mrzí, bohužel je v tuto dobu větší počet zásilek, které musí dopravní společnosti zpracovat, a proto se termín doručení může prodloužit. Dle trasování je však Vaše zásilka aktuálně doručována. Věříme tedy, že již bude brzy u Vás. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo poškozené, vypadalo jak používané

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám za způsobené komplikace omlouváme. Již jsme předali věc k prověření na příslušné oddělení a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Prosíme Vás o vrácení zboží zpět k nám, abychom Vám mohli vrátit finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Levá bota jevila značné opotřebení jak vnější tak vnitřní.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Situace nás velice mrzí a moc se Vám za ni omlouváme. Již jsme předali celou věc k prověření na příslušné oddělení a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Po vrácení zboží zpět k nám, Vám samozřejmě vrátíme finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velikost tenisky je nesprávná. Je to více, než je uvedeno. Manželka je nešťastná

    Velikost tenisky je nesprávná. Je to více, než je uvedeno. Manželka je nešťastná. 602765616 číslo objednávky.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že vybraná obuv nebyla velikostně správná. Nanošené zboží však samozřejmě můžete do 30ti dní bezplatně vrátit a my Vám vrátíme za produkt finance. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poměrně velký výběr,ale uvedene materiály a velikosti neodpovídají realitě
    • Zboží jsem vrátila, nikdo mi nedal za 5 dní vědět, zda dorazilo, bylo přijato...
    • Ctvery boty přišly v obří, uvnitř ničím nezajistene krabici, jedna krabice od bot měla díky tomu zničené víko, což jsem oznámila mailem. Doufám, že se nestane, že mi kvůli tomu nevezmou boty zpět, po mnohých recenzích zde jsem radši dělala unboxing video.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Vaše zboží jsme přijali zpět na sklad o víkendu 24.4.2021. Finance obdržíte zpět během 3-5 pracovních dní. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Super e-shop, veliký výběr a skvělé ceny. Doporučuji prodejce.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní komentář. Jsme velice rádi, že jste s našimi službami spokojená. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    spatna komunikace

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s komunikací s námi spokojen. Uděláme však vše pro to, abychom případné chyby v komunikaci napravili. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží je velké
    Psáno jako decke

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, produkty z objednávky, ke které se vztahuje tento komentář, byly objednány z pánské sekce. Pokud se jednalo o jinou objednávku, prosíme o kontakt. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem,