Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji. Již poněkolikáté bezdůvodně zrušili mojí objednávku, v jednom případě o tom ani nezaslali zprávu. V mezidobí boty zdražili, žádnou kompenzaci vyšší ceny mi neposkytli a boty si mám koupit za novou cenu. Vzhledem k tomu, že se to stalo již potřetí, mám dojem, že to bude běžná praktika obchodu, jak prodat dráž.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář, ale bohužel se vztahuje k objednávce z roku 2021, který byla úspěšně dokončena a vyzvednuta. Prosíme Vás o podání konkrétní objednávky nebo objednávek, kterých se tento problém týká. Děkujeme Vám za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už nikdy si nic z tohoto e-shopu nekoupím. Příšerná komunikace. Boty absolutně neodpovídají kvalitě. Po týdnu nošení jsou zničené.

    Už nikdy si nic z tohoto e-shopu nekoupím. Příšerná komunikace. Boty absolutně neodpovídají kvalitě. Po týdnu nošení jsou zničené.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Mrzí nás, že jste nebyla s našimi službami a produktem spokojená. Pokud je nutné produkt reklamovat, prosíme Vás o zaslání zboží zpět k nám, abychom mohli zahájit reklamační proces. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla doručena asi až za 6 dní a ještě jsem v krabici měla jinou velikost bot než jsem objednala. Zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Samozřejmě podnikneme všechny potřebné kroky pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti. S pozdravem, tým Eobuv

    • Ceny
    • Rychlost dodani
    • Jiz 2x bylo v krabici uplne jine zbozi, nez jsem objednala (steve madden, pikolinos)
    • Neseriozni pristup na zakaznicke lince
    • Dodavaji rozdilne odstiny u paru bot
    • Sami rusi objednavky
    • Dodavaji nosene zbozi

    Nakupuji zde opravdu hodne, ale posledni dobou radej volim konkurenci. Jednou mi dodali spatne tenisky Steve Madden, obj. vel.39 - krabice 39 - boty v krabici vel. 37, reseni reklamace - hruza. Podruhe byly tenisky zase chozene. Ted kozacky Pikolinos - obj. 39, krabice 39 - v krabici uplne jine boty - reklamace opet hruza, pani na zak.lince umi pouze "áno, velmi sa ospravedlnujeme". Cekala jsem na vraceni cca 5000, vytvorila jsem si tedy dalsi objednavku, kterou pote sami stornovali s doporucenim, at si vystavim novou, dalsi. Po tydnu mi bylo zbozi dodano, ale kazda bota mela jiny odstin (pravdepodobne nejaky vystaveny kus) a nepripada mi toto chovani ze strany obchodu normalni...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Záležitost byla předána na příslušné oddělení k prověření, samozřejmě podnikneme všechny potřebné kroky pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    přehledný ............ale zboží nedorazilo, chyba bude v doručovateli - Česká pošta, bylík nedorazil, zřejmě se ztratil

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se omlouváme za komplikace. Při doručování vaší objednávky zřejmě došlo k technickému problému, zásilka se nám bohužel vrátila zpět. Záležitost byla předána na příslušné oddělení k prověření. Samozřejmě uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Finance Vám budou vráceny automaticky zpět na kartu, ze které byla platba provedena. Děkujeme za pochopení. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatně Uvedené rozměry bot u popisu produktů

    Jedna bota se mi zda větší a druhá menší, nechápu proč u konkrétní velikosti nejsou uvedeny skutečné rozměry, potřebuji třeba u kozaček vědět jaká je výška u velikosti 36 a 37, obvod atd…

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. V případě zájmu o zjištění rozměrů, které nejsou u produktu uvedeny, Vás prosíme o kontakt na naši zákaznické lince. Produkt Vám rádi na skladě přeměříme a informace poskytneme. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv

  • - koupila jsem boty vel 37 nosila jsem tyden a jsou mi malé . Rozhodla jsem koupit vel 38 s jistotu že mne budou pásovát a nosím je pár dny a jsou příliš velké. Tak dala jsem za boty přes 5000kc a jsem moc nešťastná

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Mrzí nás, že Vám produkt nesedl. Pro příště bude určitě vhodné produkt nejprve vyzkoušet v domácím prostředí a v případě, že nebude vyhovovat, bezplatně zboží vrátit tak abychom Vám za nenošený vrácený produkt mohli vrátit finance. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velky vyber zbozi
    • dlouha dodaci lhuta
    • neprehledny web

    Je to muj nekolikaty nakup na e-shopu. Drive jsem byla spokojena, ale ted se obchod velmi zhorsil. Nedodrzeli dodaci lhutu, neustale se vymlouvali na nejake problemy. Velke zklamani.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Omlouváme se Vám za zdržení, produkt bohužel čekal na přeskladnění z externího skladu, hned poté Vám však byla objednávka odeslána. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    BYLA UVEDENA DODACÍ LHŮTA 1-25 PRACOVNÍ DNY A STÁLE ZBOŽÍ NENÍ ANI NA CESTĚ!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Produkt z objednávky bohužel neprošel výstupní kontrolou (pravděpodobně byl poškozen), a z tohoto důvodu nemohla být objednávka doručena. Bližší informace Vám byly poskytnuty písemně na e-mail. Děkujeme za pochopení a omouváme se Vám za způsobené komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • První objednávka z 30.1.2022 mi nebyla doručena,ačkoli byla
    • Zaplacena předem. Z nějakého důvodu byla vrácena před doručením?
    • Druhá objednávka dorazila včas, ale v krabici byly jiné kozačky

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Záležitost byla předána na příslušné oddělení k prověření, samozřejmě podnikneme všechny potřebné kroky pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za nepříjemnosti. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    byla mě doručena jiná velikost a barva bot, než jsem si objednal!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Za účelem dořešení situace Vás prosíme o kontakt naše zákaznické centrum. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, jsme moc rádi, že jste byli s nákupem u nás spokojeni. Děkujeme za zanechání recenze. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po posledním nákupu nemám moc co pochválit

    Objednávala jsem podruhé poté, co mi na stejné zboží v jiné velikosti obchod notifikoval, že objednávku nelze vyřídit, aniž by ji zrušil. Po mnoha komunikacích přes úplně nepoužitelného chatbota jsem se dovolala na prodejnu, kde jsem byla ujištěna, že slevový kupon na 20 % ceny mohu použít na jakékoliv objednané zboží, a to i zlevněné. U pokladny mi dámy sdělily, že je to nesprávná informace, že se sleva za nerealizovanou objednávku vztahuje pouze na nezlevněné zboží.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a celou tuto nepříjemnou situaci. Věc samozřejmě předáváme dál kompetentním osobám a podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo. Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám velmi omlouváme. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Přišly mi sice krásné boty, ale jedna větší, druhá menší

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a celou tuto nestandartní situaci. Samozřejmě uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Prosíme o bezplatné vrácení nenošeného zboží, abychom Vás za něj mohli vrátit finance. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv

  • Zásilka nebyla doručena, zásilkovna vůbec nefunguje.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Dle trasování vidíme, že je u dopravní společnosti skutečně nějaký zádrhel. Již jsme dopravní společnost konktatovali, jakmile pro Vás budeme mít více informací, budete informován. Děkujeme za pochopení a trpělivost. Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerná komunikace
    • Neaktuální data ohledně odeslání zboží
    • Potenciálně podvodné chováni

    Zboží nebylo doručeno, v systému eobuv se tváři jako odeslaná. Na moje urgence mi podle slečny na telefonní lince melou do druhého dne vrátit peníze. Již je to týden a nemám ani peníze, ani zprávu o tom, že objednávka nedorazí…. PROSTĚ NIC.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Komplikace nás skutečně velmi mrzí, prosíme však o uvedení správné objedávky. Objednávka, ke které se komentář vztahuje byla doručená. Za jeden produkt, který nebyl odeslán byla již platba vrácena zpět. Děkujeme za pochopení. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno jiné zboží které nelze vyměnit. Objednat zboží znovu,ale již za vyšší cenu.Což není moc výhodné pro zákazníka. Tak k čemu jsou ty slevy, které pořád nabízíte.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Samozřejmě uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Pokud si vytvoříte novou objednávku na stejný model (bude se lišit případně pouze velikostí), prosíme o podání čísel obou objednávek, cenu Vám samozřejmě upravíme tak, abyste o slevu nepřišel. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Týden čekání na doručení
    • Platba proběhla okamžitě přesto se čekalo na platbu

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Platby bankovním převodem mohou být přiřazeny k objednávkám až do dvou pracovních dní. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • celkom rýchle dodanie
    • jedna z najnižších cien na konkrétne topánky, ktoré som chcela
    • zmätená obsluha
    • zmätení zákazníci
    • ožiari vás 100 obrazoviek
    • dlhý čas výdaju topánok aj pri malom počte zákazníkov

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a Váš názor. Podnikneme všechny potřebné kroky pro to, abychom naše služby zlepšili. S pozdravem a přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vrácení peněz

    Na vrácení peněz čekám už měsíc! V žádném jiném obchodě netrvá vrácení peněz tak dlouho! Boty jsem vrátila na konci prosince a jsem si jistá, že peníze dostanu až v únoru! To je prostě hrozné! Jsem velmi nespokojena!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, prosíme Vás o konktat na naši zákaznické lince za účelem dořešení této zcela nestandartní situace. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv