Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná zkušenost:
    - zmatek ve slevách (u zboží uveden slevový kód, který nejde použít, asistentka musela cenu dodatečně upravovat)
    - zboží bylo mnou ihned uhrazeno, přesto ani po 14- dnech nebylo odesláno
    - moje poslední urgence už 4. den zcela bez reakce
    - aktuálně nemám ani zboží, ani peníze, prodejce přestal komunikovat

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly při Vaši objednávce. Velice nás to mrzí. Samozřejmě uděláme vše pro to, aby se podobné problémy neopakovalo. Co se týká vrácení financí z vaší objendávky, tak ty byly přesměrovány k vrácení včera 14.12.2021. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se upřímně omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co mám hodnotit když stále čekám, mělo přijít do dvou dnů, čekám přes týden

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Doručení zboží v předvánočním období se může bohužel mírně prodloužit, a to z důvodu velkého počtu zásilek, které musí dopravní společnosti zpracovat. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velmi nepřehledné, fronty

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi špatná kominikace na zákaznickém servisu - odpovídají s velkám zpožděním a posléze vůbec
    • inzerovaná sleva nešla zadat - jednalo se o slevu BLACK přímo uvedenou u produktu. Po několika hodinách zkoušení zadání slevy mi do emailu přišel slevový kupon na slevu o 10%menší s tím. že mám nedokončenou obkednávku. Zkusila jsem zadat a zafungoval, BLACK nefungoval ani nadále. Na zákaznickém servisu mi bylo vysvětleno, že BLACK nefungoval proto, že jsem zadala jinou slevu, k čemuž ale došlo po mnoha pokusech o hodně později. Od té doby se mi nikdo neozval a situaci nikdo nevysvětlil.
    • Jedny boty ze dvou přišly poškozené.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Za účelem dořešení situace s poškozeným zbožím nás neváhejte kontaktovat na naši zákaznické lince. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes velkou frontu v obchodě fungovala jen jedna pokladna, prodavačka bezdůvodně poškodila vnější papírový obal zboží . Již nikdy více.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    The order was processed for a very long time. I received countless number of emails notifying me about order status and that it was already sent. Then I got email that store cannot send me all items and there will be only one item from two. Mess.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Hello, we are very sorry. However, due to a technical problem, only one product was shipped. The second was damaged and therefore could not be sent. We will do everything we can to ensure that something like this does not happen again. Thank you for your understanding and have a nice day. Team Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Obuv je pro mě nevhodná - nejdou zapnout zipy z vnitřní strany. Mě to tedy nejde!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu, mrzí nás, že jste s produktem nebyla spokojená. Nenošené zboží lze však zdarma vrátit do 100 dní od převzetí zásilky. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídka neodpovídá zboží,

    Boty zimní nedají se obout.Vracím zásilku.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste s produktem nebyla spokojená. Nenošené zboží lze však zdarma vrátit do 100 dní od převzetí zásilky. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami plně spokojen. Doručení zboží v předvánočním období se může bohužel mírně prodloužit, a to z důvodu velkého počtu zásilek, které musí dopravní společnosti zpracovat. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefungoval slevový kód i když měli v tu dobu black friday, ani po následné komunikaci nebyla nabídnuta žádná náhrada. S důvodem, že pokud je to na osobní vyzvednutí na prodejně nejí možné žádná sleva….???

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Za komplikace s uplatněním kódu Black se opětovně omlouváme. Bohužel však objednávky do kamenného obchodu nelze upravovat. SLeva Black Vám však bude dodatečně poskytnuta na pokladně v obchodě. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    • Pokud si necháte doručit zboží do kamenné prodejny v OC Praha Smíchov (kvůli vyzkoušení), jsou tam 1) obří fronty a 2) zásilku skladují jen 3 dny, uložení nelze prodloužit.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno na zásilkovnu, ta dle emailu eobuvy zboží nepřijala pro nedostatek místa. Zboží mě tedy mělo přijít na adresu, kterou jsem posílala emailem. Zboží nikde, ale faktura došla, nevím co si o tom mám myslet. :( Na email kde se zboží nachází nikdo neodpovídá. První zkušenost s internetovým obchodem eobuv.cz špatná.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Prosíme o kontakt náš zákaznický servis za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slevove kódy nešly uplatnit, čekám až mi přijde sleva na účet.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak muzu zapomenout si zkontrolovat dorazila na bankovní ucet platba????? Musela jsem na to upozornovat sama, hruza!!!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář, bohužel mu však nerozumíme. Platby bankovním převodem zpracovává systém a přiřazuje dle VS k objednávkám. To může trvat až 2 pracovní dny. Vaše platba byla s objednávkou spárovaná do dvou dnů od jejího vytvoření. Upozornění z Vaší strany tedy nebylo potřeba. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • při platbě předem trvá delší dobu, než zboží dorazí už se mi to stalo po druhé

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Ano, při platbě bankovním převodem trvá než se platba s objednávkou spáruje. Pro rychlejší vyřízení objednávky je jistě lepší vybrat možnost platby on-line a nebo na dobírku. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je pěkné, že mi dorazila faktura na email, ale zboží stále ne!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a prosíme Vás o trpělivost. Dle informací Zásilkovny je balíček na cestě na Vámi vybrané výdejní místo. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty mi jsou úzké a v balíku chyběl štítek na vrácení zboží. Už dvakrát jsem
    žádala o zaslání štítku pro bezplatné vrácení zboží českou poštou a níc nedorazilo.
    Místo štítku mi poslali fakturu a na druhou žádost reagovali hodnocením nákupu

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Pro odeslání přes Zásilkovnu není již štítek potřeba, stačí když pracovníkovi pobočky nadiktujete při předání zásilky tento kód: 92873696. Vešekeré informace jsou uvedeny na našich webových stránkách v sekci "Vrácení zboží". S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibosli slevový kupón, který pak následně nešel uplatnit

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Prosíme o kontakt náš zákaznický servis za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jsem zaplatila on-line, bylo odesláno, převzato dopravcem. Na zásilkovnu však nedorazilo. Pak mi jen přišel e-mail, že na moji žádost bylo zboží vráceno, což není pravda. Nic jsem nerušila. Na vrácené peníze stále čekám. Mezitím zlevněné boty opět zdražily. Znovu si je nekououpím.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Balík bohužel nemohl být, z technických důvodů, doručen. Proto nám jej dopravní společnost vrátila zpět. Pro více informací nás prosím neváhejte kontaktovat na našem zákaznickém servise. Finance byste již měla evidovat zpět na kartě, ze které jste objednávku zaplatila. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obrovská fronta, kterou jsem neměla čas vystát

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv