Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Doruceno uplne jine zbozi
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv -
Nedoporučuje obchod
- POZOR NA AKCE - NEAKCE!!!
boty, které jsem koupila s akcí ONADNES -sleva 30%, jsou nyní ještě o Kč 2,00 levnější ....
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Ceny produktů se mohou průběžně měnit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zboží nekvalitní, velikost neodpovídá
Neodpovídají velikosti, zboží nekvalitní !!!!!
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Na našich stránkách nabízíme kvalitní zboží světových značek, pokud však se zbožím nejste spokojená, lze ho nenošené do 100 dní od převzetí bezplatně vrátit. S pozdravem, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Prisly mi dve prave boty a nasledne uz byla ma velikost 38 vyprodana
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto není zcela standartní situace. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Tento model- Ryłko A2VZ5_B Béžová 41 -jsem dvakrát objednávala k vyzvednutí na prodejně. Na eshopu byl dostupný, ale nikdy ve skutečnosti nedorazil. Informace e-mailem žádné, stále čekám na doručení alespoň nějaké zprávy
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Produkty značky Ryłko není možné do kamenné prodejny objednat. Tuto informaci uvádíme jak na našich stránkách, tak i přímo před dokončením objednávky. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Příliš krátká doba na vyzvednutí objednávky v obchodě
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za připomínku. Úložní dobu lze prodloužit. V případě zájmu stačí zavolat přímo na naši pobočku, kde Vám pracovníci obchodu velice rádi vyhoví. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Boty jsou zdeformovane,když jsem volala s eobuvi,paní nebylo rozumět,byla arogantní a to u vás nakupují bity min.8let.nikdy se mi nic podobného nestalo.komplikovane vrácení,protože boty byly v akci.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za ne dobrou zkoušenost s naší zákaznickou linkou. Záležitost prověříme a podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Pokud je však nenošený produkt poškozený, lze ho vrátit klasicky, bezplatně, a to do 100 dní od převzetí zásilky. To, že byly boty v akci nemá na vrácení žádný vliv. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost doručení
- Nulový zákaznický servis
- Absolutně nekvalifikovaný personál
- Neochota řešit problém/reklamaci
- Nevhodné zacházení a skladování zboží
- Nekalé praktiky a klamání spotřebitele
Dne 12. 10. 2021 jsem na pobočce Zásilkovny vyzvedl objednávku ze dne 10. 10. 2021. Přepravní krabice (e-obuv) byla zcela nepoškozena. Po rozbalení mě ovšem čekalo nemilé překvapení v podobě absolutně roztrhané krabice bot Armani Exchange, která ani nedržela svůj tvar (vypadá jak, kdyby s ní někdo hrál fotbal /box nebo ji přejel vlak). V krabici byla díra, kterou šlo prostrčit nohu. S ohledem na fakt, že přepravní krabice je zcela nepoškozena a v perfektní stavu, je zřejmé, že takto poškozené zboží bylo odesláno úmyslně a v plném vědomí provozovatelem internetového obchodu. Zákaznický servis absolutně neprofesionální a nekvalifikovaný, po 20 minutách se zeptá na číslo objednávky, které bylo uvedeno hned v úvodu v první zprávě. Následně reklamace zamítnuta, respektive řečeno, že není možné ani reklamační proces zahájit i přes zaslání vyplněného reklamačního formuláře včetně podrobné fotodokumentace ...
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Opětovně se Vám omlouváme za doručení poškozeného obalu. Moc nás to mrzí, již jsme však podnikli všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Bohužel na obal produktu se záruční doba nevztahuje, tedy není možné podat na obal reklamaci. Obal slouží k tomu, aby se produkt uvnitř během přepravy či skladování nepoškodil. Omlouváme se Vám, že k odeslání poškozeného obalu došlo a produkt nebyl před odesláním vložen do náhradního univerzálního obalu. Jsme však rádi, že produkt byl doručen zcela v pořádku. V případě, že nejste s produktem či obalem spokojen, nenošený produkt lze do 100 dní od převzetí bezplatně vrátit. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr
- dobré ceny
- nekvalifikovaný personál
- neochota řešit problém/reklamaci
Nikdy více tento obchod. Objednala jsem si na eshopu boty, které jsem si jela vyzkoušet a vyzvednout až do Prahy. Prodavačka mi při placení ani nenabídla vhodnou impregnaci na zakoupené boty, tak jsem si oni řekla sama. Koupila jsem to, co mi nakonec doporučila. Doma jsem boty ošetřila zakoupenou impregnací a poté jsem jen koukala, jak jsou nové boty zničené. Na botách zůstal bílý film, který už nejde vyčistit. Boty zničené a na zákaznické lince mi řekli, že když jsem boty sice objednala přes eshop, ale vyzvedla na prodejně, tak je musím reklamovat jen na prodejně. Nepojedu 150 km tam a zpět, abych reklamovala boty, pro které bych si za měsíc musela zase 150 km tam a zpět jet a ještě by mi nakonec řekli, že je to moje chyba. Neodborný a nekvalifikovaný personál na prodejně, vyhozené peníze za boty .... neochota nějak tuto situaci vyřešit, na email už ani nereagují. Takže nikdy více. Než znovu ztrácet čas cestou do Prahy a vyhodit peníze za benzín, radši si koupím nové boty u konkurence.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás to mrzí, ale boty zakoupené v prodejně lze skutečně reklamovat pouze na dané pobočce. Děkujeme mnohokrát za pochopení a omlouváme se Vám za způsobené komplikace. S přáním pěkného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zimní boty s 20%slevou a obchod boty spatky zaslal do skladu.Jsem sklamaná mela jsem o boty vážný zájem.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace a celou tuto nepříjemnou situaci. Bohužel došlo k situaci, na kterou nemáme vliv a nebylo možné Vaši objednávku zrealizovat. Z důvodu technické chyby se nám zásilka vrátila zpět. Nemohla být v pořádku doručena. Jsme si vědomi této nepříjemné situace a velice nás mrzí. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. V případě zájmu Vám radi vytvoříme objednávku novou, samozřejmě za tu stejnou částku. Mnohokrát Vám děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno před 10 dny a nedostávám žádné informace o zboží.
3x jsem volal na infolinku, byl fyzicky navštívit kamennou prodejnu na Smíchově a nikdo není schopný problém eskalovat, aby to bylo vyřešeno. A to je zboží označeno, že je skladem k odeslání do 24hodin.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření a vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat e-mailem, a to v co možná nejkratší době.
Děkujeme za pochopení a trpělivost. S pozdravem, tým Eobuv -
Nedoporučuje obchod
Velký výběr zajímavé obuvi, mohu jen doporučit.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za pozitivní recenzi. S přáním krásného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Nekvalitni zbozi uz asi 5 obuv jsem vracela
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice nás mrzí, že jste obdržela produkt, který nebyl ve 100% stavu. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Za vrácené zboží Vám samozřejmě budou vráceny finance. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Dvakrát jsem objednávala konkrétní zboží a dvakrát mi bylo odesláno jiné zboží než jsem objednávala. Mají zákazníků spoustu a na spokojenosti jednotlivce jim nezáleží.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a názor. Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků. Rozhodně jsme celou záležitost předali na příslušné oddělení k prověření a případně opravě. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného v budoucnosti nepakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení. S přáním krásného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- veľký výber
- jednoduchý reklamačný postup (a vrátenie)
- garantované odoslanie do 24 hodín sa nikdy nepotvrdilo, najrýchlejše 3 dni, inokedy to bolo aj 6 týždňov
- nekvalitný tovar, zvyčajne trčia nitky, flakatý materiál
- možnosť zadať zahraničné číslo len aby som dostala na druhý deň mail, že musím mať číslo české, ak chcem aby objednávku odoslali
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami a produktem spokojená. Podnikneme všechny potřebné kroky, abychom podobným situacím do budoucna zabránili a případně naše služby, na základě Vašich připomínek, zlepšili. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
objednávka byla zrušena bez vysvětlení
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, ale objednávka nebyla zrelizována z důvodu toho, že objednaný produkt neprošel výstupní kontrolou (pravděpodobně byl poškozen). O této informaci jste byla informována SMS zprávou. Pokud Vám SMS zpráva nedorazila, prosíme o kontakt naši zákaznickou linku za účelem kotroly telefonního čísla uvedeného ve Vaši objednávce. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Poškodený tovar
- Odovzdané prepravcovi po 5 dňoch od emailu o odoslaní
- Sľúbená zľava na poškodenú obuv, ktorú som nakoniec nedostala
- V medzičase samozrejme vypredaná moja veľkosť
- Výhovorka - není standartní situace - ma ako zákazníka, ktorému prišla obuv poškodená, nezaujíma a znova testovať nebudem aké bežné to u vás je
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám za způsobené komplikace. Rozhodně se nejedná o standartní situaci. Podnikneme však všechny potřebné kroky, abychom případné další takové situaci zabránili.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný de. Tým Eobuv -
Nedoporučuje obchod
Během objednávky byla změněna cena obuvi.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Aktuální cena je vždy uvedena v nákupním košíku. V případě zájmu o dořešení situace prosíme abyste nás kontaktovali. Děkujeme Vám. S přáním pěkného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno zboží 12.9. 21 za 10000 Kč a do 19.9.21 nedorazilo,pokud by jsem sama neurgovala,žádná informace. V dnešní době neomluvitelne od 13.9. v depu ...
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám za komplikace na straně dopravní společnosti omlouváme, toto zdržení jsme však nedokázali ovlivnit. Podnikneme však všechny potřebné kroky, abychom případné další takové situaci zabránili.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný de. Tým Eobuv -
Nedoporučuje obchod
Nesedela velikost obuvy, kterou mam vzdy stejnou a resila jsem i dle tabulky. Do eshopu jsem psala 2 emaily, zda je mozna vymena, nikdo se neozval.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Výměna produktu bohužel není možná. Nenošený produkt je však možné bezplatně vrátit a případně vytvořit novou objednávku na jinou velikost či model. Veškeré informace jsou rovněž uvedeny na našich webových stránkách. S přáním krásného dne, tým Eobuv