Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednání do show room, kde je možné vyzkoušet.
    • V běžných dobách asi fajn, za současných opatřeních a omezení počtu lidí v showroomu se tato výhoda ztrácí.
    • OC Smíchov - showroom - půlhodinová fronta (chápu, že je nutno dodržovat opatření a počet osob v místnosti, ale při naprostém chaosu při vydávání objednávek, kdy se tvoří chumly lidí a do toho pobíhají pracovníci obchodu, kteří neví, komu objednávku vydat, se rozestupy opravdu nedodržují a celé je to velmi nedomyšlené).
    • U vstupu nikdo neinformuje, jak to funguje, takže si člověk sám domýšlí, co má dělat - že si má vzít lísteček z automatu (na něm ovšem není číslo ani žádná instrukce, jak a kde mu bude zboží vydáno, pak teprv pochopí, že kolem běhají asistentky, které vyhledávají zákazníky - jednu botu z objednávky dají na krabici a pak koukají, kdo se k objednávce přihlásí... no comment). Chybí lžíce na boty pro zkoušení (resp. jsou k dispozici příšerné dřevěné, které se nedají použít). Nutno říct, že mě tato zkušenost od dalšího objednání rozhodně odradí.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Vaše stížnost byla předána na příslušné oddělení. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno.nedoruceno

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Produkt nemohl být v pořádku doručen, a to z důvodu technické chyby. Situace nás velice mrzí. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Finance byste již měla evidovat zpět na svém účtu. Děkujeme za pochopení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Cena
    • Systém není vychytaný

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a názor. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Boty jsou hezké, ale zajímal se výrobce, že zipy ze stran bot jsou nepoužitelné? Pokud budou nefunkční, budu je musit vrátit...

    viz zhora má připomínka...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Pokud Vám produkt nevyhovuje, lze jej nepoužitý do 100 dní od převzetí, bezplatně vrátit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem dva kufry. Jeden se vrátil prodejci jako nedoručitelný. Ten druhý přišel na Zásilkovnu. Bohužel jsem ho hned poslal zpátky, protože mi doručil menší kufr, než jsem si objednal. Takže všechno špatně. Teď čekám na vracení peněz. Jsem zvědavý , kdy přijdou.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Balík bohužel nemohl být, z technických důvodů, doručen. Proto nám jej dopravní společnost vrátila zpět. Pro více informací nás prosím neváhejte kontaktovat na našem zákaznickém servise. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Se značkou bot jež jsem kupovala mám výborné zkušenosti ,bohužel boty od eobuv přišly jak kdyby je už někdo nosil....a ještě neměly došitý šev....ihned vyfotografováno a zasláno....s požadavkem na snížení ceny a je ticho po pěšině ( kdyby to bylo v obchodě takhle vypadající boty si nekoupím,ale kupovala jsem je po internetu na rychlo protože mi zimní boty aktuálně chybí,takze bych leda mohla chodit bosky )
    Obchod nedoporučuji,využívá toho že boty člověk nevidí

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Prosíme o kontakt náš zákaznický servis za účelem dořešení situace a případně podání správného čísla objednávky. Fotografie ani žádnou další informaci o objednávce, ke které se komentář vztahuje, jsme nedohledali. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez udání důvodů !!! Nemám , co dodat !!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Bohužel mu však neorzumíme, prosíme o kontakt náš zákaznický servis za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží krásné, nabízeli slevu a ta sleva se mi ne načetla, to mě velice zklamalo...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Prosíme o kontakt náš zákaznický servis za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chabá komunikace
    • rychlost dodání

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami plně spokojen. Doručení zboží v předvánočním období se může bohužel mírně prodloužit, a to z důvodu velkého počtu zásilek, které musí dopravní společnosti doručit. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na zboží stále čekám…V aplikaci pořád nějaké problémy.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za zdržení. Po prověření byla zásilka již převzata dopravní spolenčostí a je na cestě k Vám. Věříme, že bude již brzy doručena na výdejní místo. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Široky vyber tovaru
    • V pripade že chcete kupit fake za cenu originálu
    • Scholl vyrobený v polsku

    Objednaval som domacu obuv pre mamu. Za cenu cca 1.500 Kč mi bol doručený fake. Nejednalo sa o originál, čo bolo vidiet na kvalite prevedenia detailov napr. podražky alebo našlapnej časti ktoru v origináli takto mat nebudete. Pokusal som sa najst konkretny typ vyrobku ale ten sa nenachádzal ani na origo stránkach vyrobcu, čo ma poriadne prekvapilo. Z toho dovodu nedoporučujem obchod.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, všechny produkty nabízeny na našich stránkách jsou 100% originály. Jsme si plně vědomi postihu za prodej falzifikátů. V případě, že se Vám produkt nelíbí, do 100 dní ho lze zdarma vrátit. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Celkově zklamání, zboží inzerované jako nové, ale přišlo v potvrhaném obalu již rozbalené a bez cedulek. Naštěstí to bylo pro mě, ale jako vánoční dárek naprosto nepoužitelné.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo.
    Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Byla navrhnuta zasilkovna , že je dostupné místo ,což nebylo ,přesunuly zásilku jinam.... (Mě osobně se to nehodilo protože tím směrem nejezdím...).... Služba na dvě věci na .... Je to už po několikáté s e-obuv co to takhle udělali...

    Nedoporučuji,v rámci nespolehlivé dopravy ...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a názor. My jsme však změnu neprovedli, nýbrž Zásilkovna. Pravdpodobně muselo dojít k nějaké technické chybě. Moc nás to mrzí. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Všechno špatne.. kromě milého prodavače, který nemůže za špatný systém

    Katastrofa.. ani nemám sílu vysvětlovat… nikdy už zde nebudu nakupovat

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Prosíme Vás o upřesnění Vaši nemilé zkušenosti, která nás samozřejmě moc mrzí. Pomůže nám naše služby zlepšovat. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výběr velkého počtu obuvi
    • Po potvrzení objednáky vám také někdy po několika dnech přijde zrušení objednávky obchodem bez udání důvodu! Již se mi stalo několikrát!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás to mrzí, ale Vaše objednávka byla stornována z důvodu chybně uvedeného telefonního čísla. Informovali jsme Vás e-mailem s prosbou o poskytnutí správného, odpověď jsme však neobdrželi.
    Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem si černé boty, přišly červené. Výměna není možná. Jedině tedy bezplatné vrácení zboží a následný nový nákup a zaplacení nové objednávky a pak čekáte na vrácení peněz.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo.
    Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neskutočne dlha dodacia doba , topánky mi vôbec neprišli , už ubehol celý týždeň od objednávky , komunikácia od obchodu vôbec žiadna , prišiel mi len 1x pred týždňom potvrdzujúci mail, že obdrzali objednávku , odvtedy nič , ticho.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka nebyla zrealizovaná, protože jste uvedla chybné telefonní číslo. Ohledně podání správného kontaktu jsme Vás kontaktovali e-mailem. Prosíme o kontrolu své e-mailové schránky. Jelikož jsme však do určité doby neobdrželi odpověď, objednávka bude automaticky stornovaná. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr tovaru
    • velmi špatný zákaznický servis a arogantní jednání
    • dlouhé čekání na dodání
    • opakované stornování objednávek bez relevantního důvodu i přesto, že splníte všechny dodatečné podmínky obchodu

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s naším zákaznickým servisem spokojená. Situaci prověříme a podnikneme všechny potřebné kroky k tomu, abychom náš servis zlepšili. Záleží nám na tom, aby byli naši zákazníci maximálně spokojení. Pokud se jedná o objednávku, ke které se vztahuje tato recenze, stornovaná nebyla, byla 3.11. odeslaná a 5.11. doručená. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka mi bola zrušená e-shopom, pričom dôvod uviedli chybne telefónne číslo pričom na to telefónne číslo som objednavala dve objednavky dozadu. Vraj poslali email s opravou telefónneho číslo, čo som vo svojej schránke nenašla, budiš. Len nerozumiem tomu, že dve objednavky číslo bolo v poriadku. Zrejme niečo poplietli a aby si priznali vinu radšej urobili zo zákazníka debila.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Bohužel aktuálně je skutečně nutno, pro zájem o realizaci objednávky, uvést české telefonní číslo. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přehledný eshop, fajn filtry a široká nabídka
    • Nemá kontrolu nad tak širokým výběrem bot - resp. jejich kvalitou

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Na našich stránkách nabízíme kvalitní zboží světových značek, pokud však se zbožím nejste spokojen, lze ho nenošené do 100 dní od převzetí bezplatně vrátit. S přáním pěkného dne, tým Eobuv