Přihlásit se a přidat příspěvek
  • To by mě zajímalo, kde jsou negativní recenze z roku 2023? A že jich tu bylo! Včetně té mojí. Dokonce bych řekl, že rok 2023 byl z hlediska důvěryhodnosti pro tuhle partičku zlodějíčků úplně nejhorší. Já už si tady rozhodně nekoupím ani tkaničky do bot.

  • Kde prosím najdu tu vaší podporu?

  • Pozor ❗ nevracejí peníze za vrácené zboží z důvodu neodpovídající velikosti podle jejich velikostní tabulky.Obchod e.obuv velmi špatné zkušenosti...opravdu nedoporučuji...tak jak jsem byla nadšená z nabídky tak rychle mi nadšení přešlo. 3 mesice čekám na peníze po několika urgenci jak emailem tak telefonicky...vždy se omluví za vzniklou situaci ale peníze neposlou. NEDOPORUCUJI❗a nejsem jediná .. porušují smluvní podminky...zakon o ochraně spotrebitele.☝️Již se obracím na AK na ČOI a MOPobratim se na další poškozené zákazníky a podáme zalobu- trpělivost mi došla.

  • Byla jsem častým zákazníkem na eobuvi a reklamuji poprvé, ale po zkušenosti s reklamací, která stále není dořešena jsem vyhodnotila, ze mi to za příští nákup nestojí. Nikdo mi na e-maily není schopen odpovědět. Po telefonu jsou slušní, řeknou, ze to zaurgují a vyřešeno. Řeším přes měsíc a půl, hodnota 2500,-.
    Nákup nedoporučuji

  • V zadnem pripade nyni eobuv nedoporucuji, i kdyz jsem tam nakupovala relativne casto.
    Nejsou schopni dodat 2x stejnou a zaplacenou objednanou obuv, a i kdyz jsem zadala doprava kuryr, tak se mi ozvala zasilkovna, ze zbozi nedoveze, protoze je spatne vypsana adresa. Tak je snad logicke, ze kdyz zadam kuryra, tak zasilkovna ma spatnou adresu, protoze nebyla zvolena. Zbozi mi proste nedodali. Info v eobuvi je taky suprove, udelejte si novou objednavku. To posilaji porad dokola. Zasilkovna dokoce chce na internetu ode me hodnoceni, to nevymyslite. Nedoporucuji uz jen z duvodu dopravy, zbozi proste nedostanete. Nespokojena zakaznice G.

    • Dobrý den, je nám velice líto, že byl problém s doručením. Záležitost samozřejmě prověříme a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Nicméně k té dopravě. Vybrala jste si doručení kurýrem a tak Vám i objedávka měla být doručena. Kurýrní společností Zásilkovnou na adresu. Ještě jednou se moc omlouváme za způsobené komplikace. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. tým Eobuv

  • Absolutně nedoporučuji! Již 2 měsíce s nimi resim navrácení peněz za uznanou reklamaci. Když se dovolate operatorce, tak vám vždy řekne, že to bude řešit. Následně mi přijde email, že peníze už byly odeslány, ale žádné odeslány nebyly. Takže znovu operatorce a znovu, že se to bude řešit. Takto jsem to absolvovala již 7x. Není šance se spojit s nikým z vedení. Nepohlo ani když jsem psala, že pokud mi peníze nevrátí, tak to budu řešit přes COI, což jsem nakonec musela udělat, protože nevím jak jinak z nich peníze dostat

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zanechání komentáře. Toto však rozhodně není standartní situace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, o kterou se jedná. Děkujeme.

  • Dobry den ..dnes nam dosel balik boty objednavka dorazila rychle super l,ale prisli uplne jine boty dnes jsme je vratily pres zasilkovnu zpēt...volali sme na informace na eobuv cz tam ano byli prijemni omlouvali se a rekli ze az jim pridou boty zpet vrati penize tak doufam a verim ze to tak bude ...Stejne poslat jine boty nez si clovek objedna?No nevim uvydime jaka bude odezva ...

    • Dobrý den, děkujeme Vám za Váš komentář. Za způsobené komplikace se ještě jednou upřímně omlouváme. Rozhodně se nejedná o standartní situaci a my uděláme vše pro to, abychom něčemu podobnému do budoucna zabránili. Jakmile Vaše zboží obdržíme zpět, budeme Vás informovat e-mialem. Děkujeme za pochopení. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Jsem stálým zákazníkem, ale obchod není schopný ani po 30 dnech informovat o výsledku podané reklamace.
    Každý má dělat to co umí .... tady se to nedaří. Nedoporučuji nákup. Můžete být nepříjemně překvapeni v případě reklamace. A jen pro informaci reklamuji poprvé.

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Toto rozhodně není standartní situace, prosíme Vás o podání čísla objednávky. Záležitost ihned prověříme. Děkujeme Vám.

      S pozdravem, tým Eobuv

  • Naprosto zoufalý obchod! Napřed nespárovali platbu s objednávkou, přestože variabilní symbol a částka byly sprývně, a obbjednávku stornovali. Údajně proto, že název účtu odesilatele nesouhlasil se jménem na objednávce (objednávala manželka, platil jsem já). Nechápu, proč když sedá var. symbol i částka, proč řeší název účtu odesilatele??? A když, to fakt nikomu nedojde, že objednávku na Novotná může platit Novotný?
    A když už se tohle stane, a nejsou schopni platbu přiřadit k objednávce, čekal bych, že peníze obratem pošlou zpět. Peníze vrátili až po 6 týdnech po několika urgencích. Takže za mě neseriózní a neschopný e-shop!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám za způsobené komplikace mnohokrát omlouváme. Rozhodně se nejedná o standartní postup a situaci.

      Prosíme Vás o sdělení čísla objednávky, abychom mohli věc předat na příslušné oddělení a podniknout dané kroky k tomu, aby se něco podobného v žádném případě neopakovalo.

      Děkujeme Vám za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • V tomto obchodě již znovu nenakoupím a radím to i ostatním zákazníkům!

    Bohužel jsem nedala na časté negativní recenze na neuznávání reklamací a naivně věřila, že se mě tato situace nebude týkat. Melo mě upozornit i to, jak často lidé věci z tohoto obchodu reklamují!

    Po 3 týdnech od nákupu mi začala vrzat práva bota. Levá v pořádku. Dle vyjádření k reklamaci z Polska se vydávání zvuku u boty při používání nepovažuje za porušení standardu a něco, co by bota dělat neměla! Závěrem bylo napsáno, že také není možné uznat reklamaci z důvodu špatného používání.
    To dá rozum, každý přece chodí levou nohou jinak než pravou, proto začala vrzat jenom jedna.

    Všechny bych rada upozornila, že VRZÁNÍ BOTY VÁM TENTO OBCHOD NIKDY V RÁMCI REKLAMACE NEUZNÁ! Obecnou poučku, kterou jsem napsala výše napíší každému, kdo se o to pokusí a ještě vás to bude stát poštovné. Raději nakupte u nejmenovaného obchodu původem ze Zlína, který vrzání boty bere jako vadu a vrátí vám případně peníze. Já s tímto obchodem končím a boty za několik tisíc zkusím zachránit u ševce, jelikož tak silné vrzání nejde jen tak přejít.

    Obchod mi zde jistě napíše, ze se mohu proti rozhodnutí odvolat. To určitě mužů, jen znovu zaplatím poštovné za opětovné odeslání a posuzovat to bude znovu ten stejný člověk. Jak to asi dopadne? Určitě změní názor a dojde mu, že boty by přece vrzat neměly...

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Pokud nejste s vyřízením reklamace spokojen, prosíme o odeslání písemného odvolání na "[email protected]". Dále doporučujeme vadu zdokumentovat, v tomto případě pomocí videa, a taktéž s odvoláním odeslat. Jelikož u nás lze reklamaci vyřídit on-line, nemusíte k nám zboží v tuto chvíli odesílat fyzicky.

      Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

      Tým Eobuv

  • V tomto obchodě již znova nenakoupím. Neuznávají reklamace. Zkusím se odvolat, ale s tímto přístupem jsem vážně znechucená. Boty se při naprosto normálním používání rozpadly po půl roce - boty za skoro tři tisíce, to bych čekala, že vydrží víc.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Ano, pokud s rozhodnutím z reklamačního řízení nejste spokojená, prosíme o zaslání odvolání.

      Děkujeme.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • Byla jsem zklamaná 29.10.21 jsem si objednala boty. Objednávku zaplatila. Přišli mi e-maily ze objednávka je zaplacená a odeslána. Nicméně asi po tydnu jsem psala na internetové stránky eobuv.CZ tam mi zděli-li, že muj požadavek předají na logistické oddělení. Další tři dny žádná odezva. Dnes jsem znovu psala a bylo mi sděleno, že balíček byl poškozen a vrácen na adresu odesílatele tedy eobuv.cz. Bylo mi napsáno, že si to mam objednat znovu ale o vracení peněz nepadlo ani slovo. Proto jsem odepsala, že si první přeji vrácení peněz. Poté mi bylo odepsané, že peníze mi vrátí do 5 pracovních dnů. Nicméně dovolat se hned na infolinku nebylo možné a kdybych se neozvala a nehledala svůj objednány balíček. Tak nemám ani boty a žàdné další informace,…Nyní čekám na vrácení penez. Do té doby, raději nebudu u eobuv.cz nic objednavat.Velké zklamání!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám velice za způsobené komplikace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, abychom se na to mohli důkladněji podívat a vyřešit. Děkujeme Vám.

      S pozdravem, tým Eobuv

  • Tento obchod nedoručuji. Hold Polský obchod ....
    Reklamace neuznávají a vyjádření píší v Polštině.
    Už nikdy více, doporučujii kupovat na českých eshopech .

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Pokud je reklamace oprávněná, nemáme důvod ji neuznat. V případě, že však s rozhodnutím z reklamačního oddělení nesouhlasíte, máte právo se odvolat.

      Český překlad rozhodnutí zasíláme e-mailem na adresu uvedenou v objednávce.

      Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

      Tým Eobuv

  • Bohužel velmi špatná zkušenost!
    14.8.jsem odeslala peníze na za zboží, po 2 dnech mi přišel email,že moje obj.nebyla zaplacena, ale chyba byla na jejich straně, když mi v potvrzovacím emailu nepřišlo, že mám do variabilního symb.zadat čislo objednávky, tím se to opozdilo, pak se mi nikdo neozval, až kdyz jsem zase po 5 dnech psala, jak to vypadá, tak jsem musela zaslat potvrzení z banky doklad o zaplacení a od té doby se mi nikdo neozval ani zboží nedorazilo! 30.8. jsem volala na linku, kde mi bylo sděleno,že moje zaplacené zboží mi bylo stornováno! To jako proč? Protože zásilkovna měla dovolenou a já jsem nezaslala kam jinam chci zboží zaslat! Bohužel mi žadný tento dotaz nikam nepřišel, na žadný email! Paní co jsem volala že mi hned posílá email kde budou údaje kam se mají peníze vrátit. Do teď mi opět nic nepřišlo.
    Takže v tuto chvíli nemám ani zboží ani vrácené peníze! Uvidím je jěště někdy?
    Nechápu, že chcete čislo mého účtu, když jsem vám poslala peníze z účtu na účet.

    A to jsem objednávala dle dobrých recenzí!

    • Dobrý den,

      tato situace nás skutečně velmi mrzí. Je dost možné, že kontaktní údaje byly u objednávky zadány chybně. Prosíme Vás opětovně o kontakt na naši zákaznické lince za účelem ověření Vašich kontaktních údajů a hlavně dořešení celé záležitosti. Děkujeme.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

    • Dobrý den,

      Před týdnem tj.1.9.jsem volala k vám a dotazovala jsem se jak to vypadá s mým vrácením peněz 744,- na účet, který jsem vám zaslala, viz níže, bylo mi řečeno, že požadavek je na účtarně. Opět se ptám, kde jsou mé peníze?  

      Tímto vás žadám o okamžité navrácení. Již mi došla trpělivost.

    • Zde je číslo mé objednávky 603085998.
      Na emaily mi nikdo nereaguje!

    • Dobrý den,

      záležitost jsme prověřili, dle všeho jste zaslala platbu bez variabilního symbolu, a proto se nespárovala s objednávkou. Prosíme Vás proto o zaslání potvrzení o provedené platbě, kde bude jasně uvedeno z jakého účtu platba odešla, abychom ji mohli dohledat. Do dnešního dne jsme obdrželi pouze screen platby, kde je uvedeno pouze naše číslo účtu, dle toho platbu nedohledáme. Ihned po doručení potvrzení předáme věc na finanční oddělení k dohledání platby a vrácení zpět. Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne, tým Eobuv

    • Ano , bez variabilniho, protože mi nikdo žadný nezaslal! A již jsem zasílala dle tel.domluvě, Potvrzení o platbě jsem zasílala ještě v PDF! A když jsem 31.8.mluvila s operátorkou, řekla, že je to předáno na finanční a nikdo se nezmínil, že potřebuje opět doklad v PDF! Místo variabilniho jsem udala svoje prijmení a kabelka! Nikdo se mnou o tomto nekomunikoval!

    • Dobrý den, částka byla zaúčtována k Vaší druhé objednávce, proto došlo k tomuto nedorozumění a komplikacím. Dle informací Vám však již částka byla zaslána zpět na Vámi podaný účet, a to 10.9.2021. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Bohužel, ŠPATNÁ zkušenost s EOBUV.CZ !!! Objednala jsem si tenisky ve slevě za 5.000,- součástí originálního balení měl být 2x ochranný textilní obal, který mi ale eshop nedodal. Někdo si ho ve firmě nechal, jelikož u této značky z Itálie je vždy u každého zboží přiložený. Při žádosti o vysvětlení mi byla zaslána pouze omluva, že obal nelze zaslat. Mrzí mě, že jsem si zboží neobjednala přímo u originálního výrobce, ale zde u překupníků. Na EBOUV.CZ už nikdy nic neobjednám !!!!!!!!!

    • Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Produkty dodáváme zákazníkům tak, jak nám je dodá výrobce. Žádné součásti produktů si naši zaměstnanci skutečně nemohou ponechat. V případě, že nejste s produktem spokojená, prosíme o jeho bezplatné vrácení zpět k nám, abychom Vám za něj mohli vrátit finance. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den, tým Eobuv

  • Tento obchod si v zadnem pripade nezasluhuje 4.9 hvezd, chtela jsem pridat jednu ale neni mi to umoznene. Eobuv neuznava reklamace vadneho zbozi. Memu chlapcovi boty nevydrzeliy ani 14 dni. Podeazka popraskana na obouch botach a boty okopane jako kdyby je nosil nekolik let. Reklamace byla zamitnuta i po odvolani. Horsi pristup neznam. Rozhodne zde uz nenakoupim.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s rozhodnutím z reklamačního řízení spokojená. Nemáme však důvod reklamace bezdůvodně neuznávat, Vaše reklamace tedy byla s největší pravděpodobností skutečně neoprávněná. Pro více informací nebo dořešení situace nás neváhejte kontaktovat např. telefonicky na naší zákaznické lince.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Vse v poradku, objednani , dodani a tak dále. Bohuzel nechal jsem reklamovat vadnou obuv a reklamace nebyla uznana. Neni mou zalibou koupit boty uslapnout 20km a zadat vymenu. Po teto vzdalenosti se projevila skryta vada podrazky ( vybouleni v predni casti ) ze ktere me bolelo chodidlo. Poslal jsem k reklamaci. Reklamace neuznana. Nejspis mi tim naznacuji ze jsem lhar a vse spojene z odeslanim delam pro svoji zabavu.
    Boty necham oravit pokud to bude mozne u ševce a v opacne pripade vyhodim.
    Eobuv.cz nedoporucuji. CENY NIZKE ALE VE VYSLEDKU NEUSETRITE!!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. V případě, že s rozhodnutím z reklamačního řízení nesouhlasíte, lze se proti němu odvolat. Stačí napsat písemné odvolání na e-mail, který Vám byl zaslán a zboží nepřebírat (vrátí se nám tak zpět). Na základě odvolání bude rozhodnutí opětovně přezkoumáno a bude vydáno rozhodnutí nové.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

    • Bohuzel i po odvolani byva reklamace zamitnuta!!

  • Musim nesouhlasit s negativnimi komentáři na reklamaci. Pokud je reklamace opravnena, eobuv reaguje velmi rychle. Byla vyrizena od zacatku, po odeslání zbozi a vrácení penez vc. vynalozeneho postovneho do 14 dnu.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám velice za pozitivní komentář. Jsme moc rádi, že jste byla s vyřízením reklamace spokojená.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Z obchodu jsem byl velice zklamaný. Objednal jsem si boty které jsem měl už tedy zaplacené. Čekal jsem týden, nic... Při sledování zásilky přes PPL jsem viděl že ten balíček ještě není ani poslaný. To je po 11 ti dnech docela smutný. Při telefonátech s obchodem mi bylo řečeno že je balíček už v Liberci a jen čeká na vyzvednutí od kurýra. Jedna velká lež, psal jsem e-maily téměř každý den a komunikace s obchodem bych řekl že víc než špatná. Psali mi že předávají případ na logistické centrum, po dvou dnech jsem jim psal tedy jak to vyřešili. Zase mi napsali že to předávají na další oddělení nebo co. Po třech telefonátech jsem se konečně dozvěděl něco o moji objednávce... a to že ji vůbec neposlali, že nastala chyba a že mi vrátí peníze a že si zboží můžu objednat u nich znovu.Kdybych jim nevolal sám tak doteď nevím co se děje. To je u bot za 5,5 tisíce docela smutný. ROZHODNĚ NIKOMU NEDOPORUČUJU TENTO OBCHOD, komunikace mizerná, boty nemám, doufám alespoň v to vrácení peněz. Velice mě obchod zklamal.

    1/10 hodnocení

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, záležitost prověříme a podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného již neopakovalo. Děkujeme Vám za pochopení.

      S přáním pěkného dne,

  • S obchodem mám špatnou zkušenost, při vrácení poštovného za reklamaci. Nákup a reklamace zakoupených bot bez problémů. Reklamace vyřízena vrácením peněz za zboží. Když jsem si zjišťoval informace ohledně vrácení peněz za poštovné u operátora na zákaznické lince eshopu, bylo mi sděleno, že poštovné vracejí paušální částkou automaticky a nemusím jim zasílat doklady za uhrazení poštovného. Částka, kterou vracejí je 128,- kč. To, že při uznané reklamaci, vracejí poštovné, je uvedeno na stránkách eshopu a je na to nárok ze zákona. Když mi uvedená částka, cca po týdnu od vrácení peněz za boty, nebyla poslánana účet, kontaktoval jsem zákaznickou linku, kde mne ujišťovali, že vše vyřídí a poštovné uhradí. Takhle jsem kontaktoval asi čtyřikrát operátora zákaznické linky, sliby o tom že vše vyřídí a poštovné uhradí se opakovaly a je to už víc jak měsíc a poštovné mi zatím neproplatili a už ani nevěřím, že uhradí.

    • Dobrý den,

      toto rozhodně není standartní postup a my se Vám za něj velice omlouváme. Prosíme Vás o zanechání čísla objednávky, záležitost urgentně vyřídíme a pokud poštovné skutečně nebylo proplaceno, hned to zadáme k vyřízení.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

    • Dobrý den,
      č. objednávky je 602401165. Budu očekávat dořešení do situace.
      Hezký den.

    • Dobrý den. Děkujeme Vám za podání čísla objednávky, budeme Vás již kontaktovat písemně nebo telefonicky. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv