Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tento obchod si v zadnem pripade nezasluhuje 4.9 hvezd, chtela jsem pridat jednu ale neni mi to umoznene. Eobuv neuznava reklamace vadneho zbozi. Memu chlapcovi boty nevydrzeliy ani 14 dni. Podeazka popraskana na obouch botach a boty okopane jako kdyby je nosil nekolik let. Reklamace byla zamitnuta i po odvolani. Horsi pristup neznam. Rozhodne zde uz nenakoupim.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s rozhodnutím z reklamačního řízení spokojená. Nemáme však důvod reklamace bezdůvodně neuznávat, Vaše reklamace tedy byla s největší pravděpodobností skutečně neoprávněná. Pro více informací nebo dořešení situace nás neváhejte kontaktovat např. telefonicky na naší zákaznické lince.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Vse v poradku, objednani , dodani a tak dále. Bohuzel nechal jsem reklamovat vadnou obuv a reklamace nebyla uznana. Neni mou zalibou koupit boty uslapnout 20km a zadat vymenu. Po teto vzdalenosti se projevila skryta vada podrazky ( vybouleni v predni casti ) ze ktere me bolelo chodidlo. Poslal jsem k reklamaci. Reklamace neuznana. Nejspis mi tim naznacuji ze jsem lhar a vse spojene z odeslanim delam pro svoji zabavu.
    Boty necham oravit pokud to bude mozne u ševce a v opacne pripade vyhodim.
    Eobuv.cz nedoporucuji. CENY NIZKE ALE VE VYSLEDKU NEUSETRITE!!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. V případě, že s rozhodnutím z reklamačního řízení nesouhlasíte, lze se proti němu odvolat. Stačí napsat písemné odvolání na e-mail, který Vám byl zaslán a zboží nepřebírat (vrátí se nám tak zpět). Na základě odvolání bude rozhodnutí opětovně přezkoumáno a bude vydáno rozhodnutí nové.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

    • Bohuzel i po odvolani byva reklamace zamitnuta!!

  • Musim nesouhlasit s negativnimi komentáři na reklamaci. Pokud je reklamace opravnena, eobuv reaguje velmi rychle. Byla vyrizena od zacatku, po odeslání zbozi a vrácení penez vc. vynalozeneho postovneho do 14 dnu.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám velice za pozitivní komentář. Jsme moc rádi, že jste byla s vyřízením reklamace spokojená.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Z obchodu jsem byl velice zklamaný. Objednal jsem si boty které jsem měl už tedy zaplacené. Čekal jsem týden, nic... Při sledování zásilky přes PPL jsem viděl že ten balíček ještě není ani poslaný. To je po 11 ti dnech docela smutný. Při telefonátech s obchodem mi bylo řečeno že je balíček už v Liberci a jen čeká na vyzvednutí od kurýra. Jedna velká lež, psal jsem e-maily téměř každý den a komunikace s obchodem bych řekl že víc než špatná. Psali mi že předávají případ na logistické centrum, po dvou dnech jsem jim psal tedy jak to vyřešili. Zase mi napsali že to předávají na další oddělení nebo co. Po třech telefonátech jsem se konečně dozvěděl něco o moji objednávce... a to že ji vůbec neposlali, že nastala chyba a že mi vrátí peníze a že si zboží můžu objednat u nich znovu.Kdybych jim nevolal sám tak doteď nevím co se děje. To je u bot za 5,5 tisíce docela smutný. ROZHODNĚ NIKOMU NEDOPORUČUJU TENTO OBCHOD, komunikace mizerná, boty nemám, doufám alespoň v to vrácení peněz. Velice mě obchod zklamal.

    1/10 hodnocení

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, záležitost prověříme a podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného již neopakovalo. Děkujeme Vám za pochopení.

      S přáním pěkného dne,

  • S obchodem mám špatnou zkušenost, při vrácení poštovného za reklamaci. Nákup a reklamace zakoupených bot bez problémů. Reklamace vyřízena vrácením peněz za zboží. Když jsem si zjišťoval informace ohledně vrácení peněz za poštovné u operátora na zákaznické lince eshopu, bylo mi sděleno, že poštovné vracejí paušální částkou automaticky a nemusím jim zasílat doklady za uhrazení poštovného. Částka, kterou vracejí je 128,- kč. To, že při uznané reklamaci, vracejí poštovné, je uvedeno na stránkách eshopu a je na to nárok ze zákona. Když mi uvedená částka, cca po týdnu od vrácení peněz za boty, nebyla poslánana účet, kontaktoval jsem zákaznickou linku, kde mne ujišťovali, že vše vyřídí a poštovné uhradí. Takhle jsem kontaktoval asi čtyřikrát operátora zákaznické linky, sliby o tom že vše vyřídí a poštovné uhradí se opakovaly a je to už víc jak měsíc a poštovné mi zatím neproplatili a už ani nevěřím, že uhradí.

    • Dobrý den,

      toto rozhodně není standartní postup a my se Vám za něj velice omlouváme. Prosíme Vás o zanechání čísla objednávky, záležitost urgentně vyřídíme a pokud poštovné skutečně nebylo proplaceno, hned to zadáme k vyřízení.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

    • Dobrý den,
      č. objednávky je 602401165. Budu očekávat dořešení do situace.
      Hezký den.

    • Dobrý den. Děkujeme Vám za podání čísla objednávky, budeme Vás již kontaktovat písemně nebo telefonicky. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem, tým Eobuv

  • Poslala jsem 26.4 peníze na jejich účet a zapomněla jsem tam uvést variabilní symbol. Vše jsem 29.4 uvedla na pravou míru s tím, že to předají na finanční oddělení. A tak je to již týden... Stále předávají. Takže pozor na tento e-shop. IRENA

    • Dobrý den,

      prosíme o uvedení čísla objednávky. Záležitost prověříme.

      Děkujeme Vám.

      S pozdravem,

    • 602 793 038

    • Dobrý den,

      děkujeme.

      Elektronicky jste nám zaslala pouze screen obrazovky , kde je uveden náš účet a částka, žádné infromace o Vašem účtu. Dle toho bohužel platbu nelze dohledat. Prosíme Vás o zaslání potvrzení z banky, kde budou uvedeny údaje, podle kterých Vaši platbu dohledáme.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,
      tým Eobuv

  • bohužel nemohu hodnotit eobuv na heurece, tak alespoň zde, objednaval jsem si obuv za plnou cenu, 2 dny na to byla obuv zlevněna o 30% , napsal jsem email, jestli by mi mohli nazpět poslat 30% z častky kterou jsem zaplatil, před slevou, naslibovali, že až mi příjde obuv, ať si ji vyzkouším a poté, ať jim napíši email a číslo účtu a 30% slevu mi pošlou na účet, samozřejmě neposlali nic, nefér jednání obchodu, kdy v sobotu si objednám obuv za plnou cenu a v pondělí je obuv o 30% levnější, a objednavku vyřizovali až v pondělí, tzn. v době slevy, nedoporučuji obchod, holt slibem nezarmoutíš

    • Dobrý den,

      prosíme Vás zde o podání čísla objednávky, záležitost prověříme a budeme Vás kontaktovat.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem,

    • č. 602681495

    • Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace a zdržení při řešení Vašeho požadavku. Finance jsme již přesměrovali k vrácení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

    • děkuji, sleva dorazila, děkuji za kladné vyřízení je to od vás velice milé

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou reakci. Jsme rádi, že je nakonec vše v pořádku. Přejeme krásný den,

  • Boty ze semišu zaslány k reklamaci, protože byla natržená přední část. Byly nošeny jen parkrát, ale reklamace neuznána z důvodu vlastního zavinění. Nebyla jsem si tedy vědoma, že bych to někde zničila. Obuv byla celkem drahá a dávala jsem si dost pozor. Co mě udivilo, že mi byla vrácena v horším stavu než jsem zasílála (zřejmě při posouzení reklamace přední část úplně protrhli a udělali díru). Nyní se už obuv nedá vůbec nosit. Při další komunikaci přes email ohledně nespokojenosti s touto situací (obuv jsem nafotila než se posílala) mi bylo pouze sděleno, že reklamace nebyla uznáva a můžu je opět poslat (znovu na moje náklady) zpět a odvolat se. Toto byla moje poslední objednávka od této společnosti. Zákaznický servis je fajn, pokud nemáme problém. Neboli objednávku vám zašlou, ale další vstřícnost ohledně reklamace nenajdete. Vždy je chyba na vaší straně. Nehledě na to, že při vrácení zboží mi již ani neodeslali zpět originál fakturu, kterou jsem zasílala. Jsem tedy již bez jakéhokoliv dokladu o koupi obuvi. Na trhu naleznete spoustu firem, které mají mnohem lepší zákaznický servis.

    • Dobrý den, děkujeme za zprávu. Mrzí nás, že jste nebyla se službami spokojená. Aktuálně je skutečně jediná možnost se odvolat a zaslat nám boty zpět. V případě, že by reklamace byla po přezkoumání uznaná, finance za poštovné bychom Vám vrátili. Fakturu Vám rádi, po poskytnutí čísla objednávky, zašleme na e-mail. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Boty jsem koupila před měsícem a půl, zaplatila. Objednávka byla zrušena ze strany prodejce, peníze stále nemám na účtě i když na mou negativní recenze odpověděli, že ano. Volám jim každý týden, pokaždé mi vysvětlí, že můj požadavek, vidí a posunou dále na finanční oddělení. Týden čekám, nic se nestane a tak volám znova. Nechápu, jak můžou takto fungovat. 1744 Kč je velká částka na to to přestat řešit.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Velice se Vám omlouváme za komplikace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, budeme Vás kontaktovat telefonicky za účelem dořešení celé situace. Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,

    • 602558684
      Již se těším na Vaše vyřešení situace.

    • Dobrý den,
      Nikdo se zatím neozval. Stále mi dlužíte 1744Kč.
      S přáním pěkného dne

    • Dobrý den,

      velice se omlouváme za pozdní reakci, celá záležitost byla předána na příslušné oddělení k prověření a urgentnímu vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat, v co možná nejkratším čase.

      Děkujeme mnohokrát za pochopení a trpělivost.

      S přáním pěkného dne,

  • Dobrý den, chtěla bych přidat svou již druhou velice špatnou zkušenost, kdy jsem si objednala zboží, které mi nesedělo velikostí(bohužel ted to nejde jinak než že člověk musí objednat) objednala jsem si boty, které jsem doma vyzkoušela a bohužel mi byly malé, tudíž jsem je hned zabalila a poslala zpátky a obchod místo toho aby mi váítil peníze, mi napsal, že zboží má známky nošení( podotýkám, jde o sandálky, které člověk jistě při teplotě pár stupňu nad nulou v těchto dnech nosí...) Takže za mě tento obchod rozhodně nedoporučuji nikomu, jelikož tohle jednání je prostě příšerné.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Pokud jste nám tuto informaci uvedla v odpovědi na zaslané vyjádření, jistě jsme celou záležitost předali k opětovnému prověření a posouzení. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat buď telefonicky nebo e-mailem. My Vás po prověření budeme opět kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Vážení diskutující,

    čerstvá zkušenost s řešením reklamace značkových tenisek za cca 2 300kč . Když pominu že sami o sobě vypadali dost podezřele , výrazný zápach
    gumy, pryže či co to je .Vložka v botě byla silně shrnutá takže se musela složitě narovnat. Zbytky lepidla na spoji podrážky a svršku boty a po 14 denním nošení se objevila trhlina ve vrchní části špičky.
    Po zaslání reklamačního zápisu včetně fotek jsem požádán o zaslání dalších fotografií . Dnes mi přesně po měsíci přišel email že reklamaci na základě poskytnutých informací zamítají a chtějí zaslat boty k dalšímu posouzení s tím že na to mají dalších 30 dní.

    Takže good luck s nákupem v tomto eshopu.

    MH

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám za komplikace.

      Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince nebo e-mailem, za účelem dořešení celé situace a podání bližších informací o Vaší objednávce - reklamaci.

      Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Vážení kupující. Napíšu vám zajímavou informaci. Manželka si chtěla objednat kozačky. Protože si nebyla zcela jista rozměrem přes lýtka, použila chat a požádala o tento rozměr k požadované velikosti. Podle vyjádření operátora bylo vše v pořádku a tak došlo k objednání. A po doručení byla velikost menší o 4cm, což uznáte je moc. A tak manželka opět na chat napsala poděkování za ferfektní práci ze strany obchodníka.
    No a reakce obchodu ? Zablokovali moji IP adresu a od té doby se k chatu nelze připojit. Chlapci mají trochu smůlu a neví, že jsem ajťák a dokážu blokaci obejít třeba VPN.
    Recenzi asi nebudu mít možnost napsat, protože manželce nepřišlo hodnocení a asi ani nepřijde.
    Takže, přejeme Vám s manželkou příjemnou zábavu v nakupování v tomto shopu. JJ

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Prosíme Vás o zaslání e-mailu na "info@eobuv.cz" s podrobnými informacemi o vzniklé situaci. Záležitost předáme na příslušné oddělení kompetentní osobě a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Dobrý den,

    6.12. Jsem obdržel z eshopu boty, při zkoušení se mi při utahování tkaniček bez větší síly vytrhla dírka. Zpět na reklamaci jsem zboží odeslal 8.12. I přesto, že zboží dorazilo do Liberce 10.12. mi přišlo až 29.12. vyrozumění že bude zboží posouzeno v 30ti denní lhůtě.

    Po upozornění, že lhůta běží nikoli interním předáním zboží mezi pobočkami, ale dnem doručení (do Liberce), mi obratem přišlo zamítavé stanovisko k reklamaci.

    Jsem rozhodnutím velmi překvapen, protože boty jsem si jen vyzkoušel a jednou pokusil utáhnout tkaničky a došlo k přetržení. Pokud by se něco podobného stalo v kamenném obchodě, boty bych jim podal jako vadný produkt a tím by se vše uzavřelo.

    Toto z mého pohledu vrhá stín na jinak kvalitní eshop.

    S pozdravem Evžen Svanovský.

    Zde jsem bohužel díky zkoušení nekvalitního produktu přišel o 2000,- kč.

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za komplikace. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. V případě, že s rozhodnutím nesouhlasíte, samozřejmě máte právo se odvolat. Písemné odvolání prosím zašlete na e-mail "info@eobuv.cz". Rozhodnutí bude přezkoumáno.

      Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Mám stejný problém, obj zaplacena předem a při sledování zásilky které trvalo 10 dní se konečně objevila, že by se měla doručit. Druhý den se už opět vrátila na depo Liberec. Nechápu. Na eobuvi mi paní sdělila, že mi pošlou peníze zpět. Tak budu čekat, kdy dorazí.. Dříve byly objednávky bez problémů. Nevím, co se tam nyní děje. Raději bych psala kladné hodnocení, ale bohužel:-( Až peníze dorazí, určitě sem znovu napíšu:-)

    • Dobrý den, velice nás tato situace mrzí. Podnikneme všechny kroky pro to, aby se podobné situace neopakovaly. V případě nejasností nebo dořešení situace nás jistě neváhejte kontaktovat. S přáním krásného dne, tým Eobuv

    • Peníze dorazily. Děkuji

    • Dobrý den, děkujeme Vám za informaci a ještě jednou se moc omlouváme za nepříjemnosti. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Mám stejný problém, obj zaplacena předem a při sledování zásilky které trvalo 10 dní se konečně objevila, že by se měla doručit. Druhý den se už opět vrátila na depo Liberec. Nechápu. Na eobuvi mi paní sdělila, že mi pošlou peníze zpět. Tak budu čekat, kdy dorazí.. Dříve byly objednávky bez problémů. Nevím, co se tam nyní děje. Raději bych psala kladné hodnocení, ale bohužel:-( Až peníze dorazí, určitě sem znovu napíšu:-)

    • Dobrý den, velice nás tato situace mrzí. Podnikneme všechny kroky pro to, aby se podobné situace neopakovaly. V případě nejasností nebo dořešení situace nás jistě neváhejte kontaktovat. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Je tady někdo kdo si udělal objednávku zaplatil předem a zboží ani peníze zpět nedorazili?????

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Omlouváme se Vám za zdržení. Jelikož neznáme číslo objednávky, nevíme z jakého důvodu bylo zdržení způsobeno. Zároveň Vás prosíme o trpělivost. Vzhledem k nadcházejícím svátkům a Covidu je počet balíků, které musí dopravní společnosti zpracovat a doručit, obrovský. Již nyní máme hlášené zpoždění, o termínu doručení Vás bude dopravní společnost informovat.
      Prosíme Vás případně o kontakt na naši zákaznické lince nebo do e-mailu.
      Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení a trpělivost.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • 17.11.jsem u vás udělala objednávku zaplatila předem.Dodnes jsem neobdržela objednávku a ani platbu zpět nebo vyjádření z eshopu.Minulý týden mi bylo sděleno po telefonu ze objednávku prověříte a nic a dnes se k vám nejde už ani dovolat????Pokud nebude dodána objednávka nebo vrácena platba obracím se jinam.Děkuji za kladné vyřízení.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Omlouváme se Vám za zdržení. Jelikož neznáme číslo objednávky, nevíme z jakého důvodu bylo zdržení způsobeno.
      Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince nebo do e-mailu.
      Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • Eshop dela z lidi uplne hlupaky! Uz nejakou dobu sleduji napr. ceny conversek. Umele navysuji ceny az pres 2tisice kvuli black friday.. skoda ze jsem so pred par dny neudelala screen..fuj ze se nestydite!

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás to mrzí, ale ceny produktů lze upravovat. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Na tomto eshopu už si nikdy nic neobjednám. Naprosto nespolehlivý. Objednávku z jejich strany zrušili bez jakékoliv informace a na dotaz raději ani neodpoví. Ještě jsem se s takovou “kvalitou” služeb, co se eshopu týče nesetkala.

    • Dobrý den, za komplikace se Vám velice omlouváme. Prosíme Vás však o podání čísla objednávky nebo o kontakt naši zákaznickou linku. Celou záležitost s Vámi rádi dořešíme. Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den,

  • Na e-obuv objednávám boty pravidelně několik let. Měla jsem v plánu si opět objednat kozačky Baldaccini, v oblíbených je mám celé léto a minulý týden jsem chtěla objednat a najednou jsou označené jako novinka - rok starý model !! a cena jednou tolik, to stejné u kozaček znacky Geox. skoda, že jsem si předtím neudělala print screen. Takto dělat se zákazníku hlupáky ? další nákup si raději rozmyslím, tento přístup se mi nelíbí.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Požadovaný model je skutečně novinkou v letošní kolekci. Produkt samozřejmě mohl být na stránkách i minulý rok, výrobce však produkt zařadil do své kolekce i letos, proto na našich stránkách opět figuruje jako novinka. Děkujeme Vám za pochopení. S přáním pěkného dne,