Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poslala jsem 26.4 peníze na jejich účet a zapomněla jsem tam uvést variabilní symbol. Vše jsem 29.4 uvedla na pravou míru s tím, že to předají na finanční oddělení. A tak je to již týden... Stále předávají. Takže pozor na tento e-shop. IRENA

    • Dobrý den,

      prosíme o uvedení čísla objednávky. Záležitost prověříme.

      Děkujeme Vám.

      S pozdravem,

    • 602 793 038

    • Dobrý den,

      děkujeme.

      Elektronicky jste nám zaslala pouze screen obrazovky , kde je uveden náš účet a částka, žádné infromace o Vašem účtu. Dle toho bohužel platbu nelze dohledat. Prosíme Vás o zaslání potvrzení z banky, kde budou uvedeny údaje, podle kterých Vaši platbu dohledáme.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,
      tým Eobuv

  • bohužel nemohu hodnotit eobuv na heurece, tak alespoň zde, objednaval jsem si obuv za plnou cenu, 2 dny na to byla obuv zlevněna o 30% , napsal jsem email, jestli by mi mohli nazpět poslat 30% z častky kterou jsem zaplatil, před slevou, naslibovali, že až mi příjde obuv, ať si ji vyzkouším a poté, ať jim napíši email a číslo účtu a 30% slevu mi pošlou na účet, samozřejmě neposlali nic, nefér jednání obchodu, kdy v sobotu si objednám obuv za plnou cenu a v pondělí je obuv o 30% levnější, a objednavku vyřizovali až v pondělí, tzn. v době slevy, nedoporučuji obchod, holt slibem nezarmoutíš

    • Dobrý den,

      prosíme Vás zde o podání čísla objednávky, záležitost prověříme a budeme Vás kontaktovat.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem,

    • č. 602681495

    • Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace a zdržení při řešení Vašeho požadavku. Finance jsme již přesměrovali k vrácení. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

    • děkuji, sleva dorazila, děkuji za kladné vyřízení je to od vás velice milé

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou reakci. Jsme rádi, že je nakonec vše v pořádku. Přejeme krásný den,

  • Boty ze semišu zaslány k reklamaci, protože byla natržená přední část. Byly nošeny jen parkrát, ale reklamace neuznána z důvodu vlastního zavinění. Nebyla jsem si tedy vědoma, že bych to někde zničila. Obuv byla celkem drahá a dávala jsem si dost pozor. Co mě udivilo, že mi byla vrácena v horším stavu než jsem zasílála (zřejmě při posouzení reklamace přední část úplně protrhli a udělali díru). Nyní se už obuv nedá vůbec nosit. Při další komunikaci přes email ohledně nespokojenosti s touto situací (obuv jsem nafotila než se posílala) mi bylo pouze sděleno, že reklamace nebyla uznáva a můžu je opět poslat (znovu na moje náklady) zpět a odvolat se. Toto byla moje poslední objednávka od této společnosti. Zákaznický servis je fajn, pokud nemáme problém. Neboli objednávku vám zašlou, ale další vstřícnost ohledně reklamace nenajdete. Vždy je chyba na vaší straně. Nehledě na to, že při vrácení zboží mi již ani neodeslali zpět originál fakturu, kterou jsem zasílala. Jsem tedy již bez jakéhokoliv dokladu o koupi obuvi. Na trhu naleznete spoustu firem, které mají mnohem lepší zákaznický servis.

    • Dobrý den, děkujeme za zprávu. Mrzí nás, že jste nebyla se službami spokojená. Aktuálně je skutečně jediná možnost se odvolat a zaslat nám boty zpět. V případě, že by reklamace byla po přezkoumání uznaná, finance za poštovné bychom Vám vrátili. Fakturu Vám rádi, po poskytnutí čísla objednávky, zašleme na e-mail. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Boty jsem koupila před měsícem a půl, zaplatila. Objednávka byla zrušena ze strany prodejce, peníze stále nemám na účtě i když na mou negativní recenze odpověděli, že ano. Volám jim každý týden, pokaždé mi vysvětlí, že můj požadavek, vidí a posunou dále na finanční oddělení. Týden čekám, nic se nestane a tak volám znova. Nechápu, jak můžou takto fungovat. 1744 Kč je velká částka na to to přestat řešit.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Velice se Vám omlouváme za komplikace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, budeme Vás kontaktovat telefonicky za účelem dořešení celé situace. Děkujeme za pochopení.

      S přáním pěkného dne,

    • 602558684
      Již se těším na Vaše vyřešení situace.

    • Dobrý den,
      Nikdo se zatím neozval. Stále mi dlužíte 1744Kč.
      S přáním pěkného dne

    • Dobrý den,

      velice se omlouváme za pozdní reakci, celá záležitost byla předána na příslušné oddělení k prověření a urgentnímu vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat, v co možná nejkratším čase.

      Děkujeme mnohokrát za pochopení a trpělivost.

      S přáním pěkného dne,

  • Dobrý den, chtěla bych přidat svou již druhou velice špatnou zkušenost, kdy jsem si objednala zboží, které mi nesedělo velikostí(bohužel ted to nejde jinak než že člověk musí objednat) objednala jsem si boty, které jsem doma vyzkoušela a bohužel mi byly malé, tudíž jsem je hned zabalila a poslala zpátky a obchod místo toho aby mi váítil peníze, mi napsal, že zboží má známky nošení( podotýkám, jde o sandálky, které člověk jistě při teplotě pár stupňu nad nulou v těchto dnech nosí...) Takže za mě tento obchod rozhodně nedoporučuji nikomu, jelikož tohle jednání je prostě příšerné.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Pokud jste nám tuto informaci uvedla v odpovědi na zaslané vyjádření, jistě jsme celou záležitost předali k opětovnému prověření a posouzení. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat buď telefonicky nebo e-mailem. My Vás po prověření budeme opět kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Vážení diskutující,

    čerstvá zkušenost s řešením reklamace značkových tenisek za cca 2 300kč . Když pominu že sami o sobě vypadali dost podezřele , výrazný zápach
    gumy, pryže či co to je .Vložka v botě byla silně shrnutá takže se musela složitě narovnat. Zbytky lepidla na spoji podrážky a svršku boty a po 14 denním nošení se objevila trhlina ve vrchní části špičky.
    Po zaslání reklamačního zápisu včetně fotek jsem požádán o zaslání dalších fotografií . Dnes mi přesně po měsíci přišel email že reklamaci na základě poskytnutých informací zamítají a chtějí zaslat boty k dalšímu posouzení s tím že na to mají dalších 30 dní.

    Takže good luck s nákupem v tomto eshopu.

    MH

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám za komplikace.

      Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince nebo e-mailem, za účelem dořešení celé situace a podání bližších informací o Vaší objednávce - reklamaci.

      Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Vážení kupující. Napíšu vám zajímavou informaci. Manželka si chtěla objednat kozačky. Protože si nebyla zcela jista rozměrem přes lýtka, použila chat a požádala o tento rozměr k požadované velikosti. Podle vyjádření operátora bylo vše v pořádku a tak došlo k objednání. A po doručení byla velikost menší o 4cm, což uznáte je moc. A tak manželka opět na chat napsala poděkování za ferfektní práci ze strany obchodníka.
    No a reakce obchodu ? Zablokovali moji IP adresu a od té doby se k chatu nelze připojit. Chlapci mají trochu smůlu a neví, že jsem ajťák a dokážu blokaci obejít třeba VPN.
    Recenzi asi nebudu mít možnost napsat, protože manželce nepřišlo hodnocení a asi ani nepřijde.
    Takže, přejeme Vám s manželkou příjemnou zábavu v nakupování v tomto shopu. JJ

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Prosíme Vás o zaslání e-mailu na "[email protected]" s podrobnými informacemi o vzniklé situaci. Záležitost předáme na příslušné oddělení kompetentní osobě a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • Dobrý den,

    6.12. Jsem obdržel z eshopu boty, při zkoušení se mi při utahování tkaniček bez větší síly vytrhla dírka. Zpět na reklamaci jsem zboží odeslal 8.12. I přesto, že zboží dorazilo do Liberce 10.12. mi přišlo až 29.12. vyrozumění že bude zboží posouzeno v 30ti denní lhůtě.

    Po upozornění, že lhůta běží nikoli interním předáním zboží mezi pobočkami, ale dnem doručení (do Liberce), mi obratem přišlo zamítavé stanovisko k reklamaci.

    Jsem rozhodnutím velmi překvapen, protože boty jsem si jen vyzkoušel a jednou pokusil utáhnout tkaničky a došlo k přetržení. Pokud by se něco podobného stalo v kamenném obchodě, boty bych jim podal jako vadný produkt a tím by se vše uzavřelo.

    Toto z mého pohledu vrhá stín na jinak kvalitní eshop.

    S pozdravem Evžen Svanovský.

    Zde jsem bohužel díky zkoušení nekvalitního produktu přišel o 2000,- kč.

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za komplikace. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. V případě, že s rozhodnutím nesouhlasíte, samozřejmě máte právo se odvolat. Písemné odvolání prosím zašlete na e-mail "[email protected]". Rozhodnutí bude přezkoumáno.

      Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Mám stejný problém, obj zaplacena předem a při sledování zásilky které trvalo 10 dní se konečně objevila, že by se měla doručit. Druhý den se už opět vrátila na depo Liberec. Nechápu. Na eobuvi mi paní sdělila, že mi pošlou peníze zpět. Tak budu čekat, kdy dorazí.. Dříve byly objednávky bez problémů. Nevím, co se tam nyní děje. Raději bych psala kladné hodnocení, ale bohužel:-( Až peníze dorazí, určitě sem znovu napíšu:-)

    • Dobrý den, velice nás tato situace mrzí. Podnikneme všechny kroky pro to, aby se podobné situace neopakovaly. V případě nejasností nebo dořešení situace nás jistě neváhejte kontaktovat. S přáním krásného dne, tým Eobuv

    • Peníze dorazily. Děkuji

    • Dobrý den, děkujeme Vám za informaci a ještě jednou se moc omlouváme za nepříjemnosti. S přáním pěkného dne, tým Eobuv

  • Mám stejný problém, obj zaplacena předem a při sledování zásilky které trvalo 10 dní se konečně objevila, že by se měla doručit. Druhý den se už opět vrátila na depo Liberec. Nechápu. Na eobuvi mi paní sdělila, že mi pošlou peníze zpět. Tak budu čekat, kdy dorazí.. Dříve byly objednávky bez problémů. Nevím, co se tam nyní děje. Raději bych psala kladné hodnocení, ale bohužel:-( Až peníze dorazí, určitě sem znovu napíšu:-)

    • Dobrý den, velice nás tato situace mrzí. Podnikneme všechny kroky pro to, aby se podobné situace neopakovaly. V případě nejasností nebo dořešení situace nás jistě neváhejte kontaktovat. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Je tady někdo kdo si udělal objednávku zaplatil předem a zboží ani peníze zpět nedorazili?????

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Omlouváme se Vám za zdržení. Jelikož neznáme číslo objednávky, nevíme z jakého důvodu bylo zdržení způsobeno. Zároveň Vás prosíme o trpělivost. Vzhledem k nadcházejícím svátkům a Covidu je počet balíků, které musí dopravní společnosti zpracovat a doručit, obrovský. Již nyní máme hlášené zpoždění, o termínu doručení Vás bude dopravní společnost informovat.
      Prosíme Vás případně o kontakt na naši zákaznické lince nebo do e-mailu.
      Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení a trpělivost.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • 17.11.jsem u vás udělala objednávku zaplatila předem.Dodnes jsem neobdržela objednávku a ani platbu zpět nebo vyjádření z eshopu.Minulý týden mi bylo sděleno po telefonu ze objednávku prověříte a nic a dnes se k vám nejde už ani dovolat????Pokud nebude dodána objednávka nebo vrácena platba obracím se jinam.Děkuji za kladné vyřízení.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu.

      Omlouváme se Vám za zdržení. Jelikož neznáme číslo objednávky, nevíme z jakého důvodu bylo zdržení způsobeno.
      Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince nebo do e-mailu.
      Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • Eshop dela z lidi uplne hlupaky! Uz nejakou dobu sleduji napr. ceny conversek. Umele navysuji ceny az pres 2tisice kvuli black friday.. skoda ze jsem so pred par dny neudelala screen..fuj ze se nestydite!

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás to mrzí, ale ceny produktů lze upravovat. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Na tomto eshopu už si nikdy nic neobjednám. Naprosto nespolehlivý. Objednávku z jejich strany zrušili bez jakékoliv informace a na dotaz raději ani neodpoví. Ještě jsem se s takovou “kvalitou” služeb, co se eshopu týče nesetkala.

    • Dobrý den, za komplikace se Vám velice omlouváme. Prosíme Vás však o podání čísla objednávky nebo o kontakt naši zákaznickou linku. Celou záležitost s Vámi rádi dořešíme. Děkujeme Vám mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den,

  • Na e-obuv objednávám boty pravidelně několik let. Měla jsem v plánu si opět objednat kozačky Baldaccini, v oblíbených je mám celé léto a minulý týden jsem chtěla objednat a najednou jsou označené jako novinka - rok starý model !! a cena jednou tolik, to stejné u kozaček znacky Geox. skoda, že jsem si předtím neudělala print screen. Takto dělat se zákazníku hlupáky ? další nákup si raději rozmyslím, tento přístup se mi nelíbí.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Požadovaný model je skutečně novinkou v letošní kolekci. Produkt samozřejmě mohl být na stránkách i minulý rok, výrobce však produkt zařadil do své kolekce i letos, proto na našich stránkách opět figuruje jako novinka. Děkujeme Vám za pochopení. S přáním pěkného dne,

  • Kvalita poměrně drahých bot je velmi špatná, neochota vyřešit problém s kvalitou obuvi. Obuv jsem měla poprvé na sobě a hned se na ni objevila odřenina, šla jsem maximálně 5 minut (z auta do auta), takže opravdu netuším, jak je to možné. Při odeslání požadavku na reklamaci a fotografií nejen odřeniny, ale i podrážky, aby bylo vidět, že jsou boty téměř nenošeny byla reklamace zamítnuta a oznámeno, že se zboží musí poslat do Polska na prověření. Po přečtení veškerých recenzí jsem tuto možnost vzdala /poštovné proplácejí prý pouze při uznání reklamace/. Škoda, poměrně hezké botky s hezkou slevou (ale i tak drahé) a tak špatný obchod. Už nikdy více! Rozhodně nedoporučuji.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Tato situace nás velice mrzí. Reklamace řeší skutečně přímo reklamační oddělení v Polsku, a proto je reklamace zaslaná na naše zákaznické centrum, VŽDY předem zamítnuta. Aby mohl začít právoplatný reklamační proces, prosíme o zaslání zboží, spolu s reklamačním formulářem, na reklamaci přímo k nám. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Více informací naleznete zde: https://www.eobuv.cz/vraceni-zbozi-reklamace S přáním pěkného dne

  • S obchodem Eobuv.cz jsem byla několik let vcelku spokojená, kladně hodnotím velký výběr a nemůžu si stěžovat ani na kvalitu, možná jsem měla štěstí. Zboží jsem i několikrát vracela a peníze vždy dorazily.
    Šokovaná jsem byla při posledním nákupu. Jelikož mi boty neseděly, vrátila jsem je v zákonné lhůtě, ale ouha! Obchod k tomu z jakéhosi důvodu přistoupil jako k REKLAMACI, kterou neuznal. Přes opakovanou korespondenci mi zboží vrátil. Když jsem si pročetla hodnocení zákazníků a slyšela o podobných a ještě horších případech z mého okolí, raději jsem si vrácené boty nechala, protože se bojím, že bych nemusela mít ani zboží ani peníze. Prostě Eobuv se zhoršila a tento obchod nedoporučuji.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince za účelem dořešení celé záležitosti. Pokud bylo nepoužité zboží vráceno v 30ti denní lhůtě, budou Vám vráceny finance. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den

  • Měsíc čekám na objednané boty za 2000kč, které nepřišly, pošta je dvakrát posílala zpět Eobuvi. Jelikož mě opustila trpělivost, požádala jsem o zrušení objednávky a vrácení peněz. Stále čekám alespoň nějaký informativní mail, co se tedy s objednávkou děje.. Mluvila jsem už asi s každým operátorem minimálně jednou a jsem vytočená, že budu muset znova.
    A tohle mi přijde nelogické - když pošlu peníze za boty firmě, firma odešle balík Českou poštou, ten je týden v depu, zavolám firmě, že nemám boty a firma mi řekne “balík už není u nás, ale na poště, zavolejte poště, už to není v naší režii”. Nemá tohle řešit firma, které jsem poslala peníze? Chyba byla na jejich straně, nedodali adresu k zásilce... Nejsem spokojená ani s přístupem řešení problémů

    • Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás tato situace mrzí a omlouváme se Vám za komplikace. Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince, věříme, že situaci již dořešíme. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme. S přáním pěkného dne,

  • 2x jsem se již odhlašoval ze zasílání vašich mailů. Marně. Stále mne obtěžujete a to na všechny soukromé i firemní maily!!!!!
    Uvažuji to nahlásit na příslušný úřad.
    To si vážně myslíte, že je prospěšné se takto chovat. Nikdy bych si za toto vaše obtěžující chování u vás nic nekoupil!!!
    Jiří Ježek

    • Připomínám, že jsem se nikdy do nějaké eobuvi neregistroval a to navíc se všemi mými soukromými a firemními emaily!!! Eobuv zřejmě skupuje kontakty a potom houfně obtěžují každého nevyžádanými emaily navíc bez možnosti odhlášení. Ikdyž tato možnost na konci mailu je, zřejmě nefunguje. Toto jednání je za hranou a pokud nepřestanete, podniknu proti tomu příslušné kroky!

    • Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Tato situace nás mrzí, v případě, že si však již nepřejete dostávat informace o novinkách a slevových akcích, stačí, když z dané e-mailové adresy napíšete zprávu na [email protected] s žádostí o zrušení odběru newsletteru. Vaše e-mailová adresa tak bude vymazána z naší databáze. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den

    • Dobrý den,
      protože od vás (z adresy [email protected]) chodí obtěžující maily dál na naše všechny emailové adresy poslal jsem dnes podle vaší odpovědi žádost na [email protected]
      Mail se mi ale vrátil jako nedoručitelný!!!
      Už mne opravdu opouští trpělivost. Víte já mám dost jiné práce abych se zdržoval s vašimi obtěžujícími emaily!!!!
      Takže to předám zřejmě právnímu poradci ať to s vámi vyřídí

    • Dobrý den, adresa [email protected] není naše. Podle informací odeslaných ve Vaší e-mailové zprávě nejsme správcem Vašich osobních údajů. Tím je právě firma, která Vám zasílá e-maily jménem naší společnosti. Děkujeme za pochopení. S pozdravem

    • Dobrý den, takže vy si zadáváte reklamu u toho, kdo obtěžuje maily s vaší reklamou a nedá se ani odhlásit. Prostě natvrdo obtěžuje! VÝBORNĚ! A tím se z toho krásně vyviníte, že? Tak jo, tím jste mne ještě více slušně řečeno namíchli a donutili k tomu, že se o toto začnu zajímat a vyzvu úřady aby se o to začali zajímat také. Protože toto je sviňárna na n-tou!!!
      Myslím, že ale takovým přístupem více zákaznílků ztratíte.

    • Dobrý den, na to máte samozřejmě právo. Celá tato záležitost byla předána na naše oddělení GDPR, která se tím v tuto chvíli zabývá. Děkujeme za pochopení. S pozdravem

  • Polský obchod s čínskými kopiemi na velmi vysoké úrovni zpracování ale bohužel z druhořadých materiálů. Dal jsem si tu práci a vyhledal několik kupujících a prohlédl zakoupené zboží. Na výrobcích je použit jiný druh kůže, než je u daných modelů obvyklé (nejvíce je to znát na modelech samba a gazelle od adidas). Je zde použita takzvaná eko kůže, kterou tedy daný obchod uvádí, ale na tyto modely v žádném případě nepatří. To samé platí i gumě na podrážkách bot. Hustota gumy je velmi pod průměrem jednotlivých modelů. Životnost bot se tím výrazně snižuje, ale firma si takto může dovolit nákup za třetinové ceny od čínských plagiátorů a poté prodávat na 60 procent původní ceny na svém eshopu. Uváděné dlouhé dodací lhůty jsou samozřejmě způsobeny dodávkami v Číny a časovou prodlevou při dopravě. Je to každopádně jeden z nejlépe fungujících eshopů s kopiemi a mohu říci, že i s nejpovedenějšími kopiemi bot. Od stejného čínského výrobce podle mne bere zboží i Sizeer. Jestli chcete ohromit levnými novými značkovými botami na jednu dvě sezóny při běžném nošení, tak doporučuji, ale pro ty, kdo si potrpí na kvalitní materiál, rozhodně nedoporučuji.

    • Dobrý den, děkujeme za názor. Veškeré zboží, které máme v nabídce je originální. Jsme si plně vědomi postihu za prodej falzifikátů. Pokud se zbožím nejste spokojen, prosíme o jeho vrácení zdarma. Finance Vám vrátíme po doručení zboží zpět. S pozdravem