Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem trochu zmaten, na obchodu jsem nakoupil, protože jsem viděl víceméně positivní reference. Obuv jsem zaplatil předem a přišla rychle, avšak neseděla. Zaslal jsem tedy zboží zpět, obdržel jsem informaci, že bude navrácena platba do 3 dnů a od té doby nic. Žádná komunikace ... na několik odeslaných emailů a urgencí nulová reakce. Na telefonické lince se odkazují na účtárnu, že od ní nemají zprávy. Evidentní zkušenost je tedy taková, že obchod funguje, ale nesmí nastat v doručení jakýkoliv zádrhel, pak je to OUHA ... 3 týdny pryč, peníze zatím pryč, ztracený čas s marným kontaktováním prodejce. ... doufám, že na ně nebudu muset dávat žalobu. :(, škoda.

    • Tak se musím omluvit, chyba nebyla u eshopu, ale u banky :(. Eshop sice komunikoval s prodlením, nicméně platbu zaslal za reklamované zboží včas , jak bylo přislíbeno. Při sumarizaci tedy musím napsat, že vše proběhlo řádně a bez komplikací a při nákupu zboží, se na eobuv budu nadále obracet jako na spolehlivý obchod.

    • Děkujeme za tuto zprávu. Jsme rádi, že nakonec se vše vysvětlilo. S pozdravem

  • Tenhle eshop už nikdy více- opravdu!!!
    Ještě jsem se nesetkala s takovým přístupem, kdy mě nejsou ani schopni informovat o stavu objednávky.
    Psán e mail, voláno snad 11x / za den, bez odpovědi.
    Objednávka byla udělána před týdnem - zaplacena!
    NEDOPORUČUJI !!!

    • Souhlasím a též, NEODPORUČUJI! lepší pár korun připlatit u konkurence

  • Nepsolehlivý eshop, triustní a a rogantní zákaznický servis. Už devět dnů mají moji platbu (přes 5000,-) za zboží, které jsem stále nedostala. Když chci vrátit peníze, tak na ně opět dle paní na infolince musím čekat několik dnů. Dostat kontakt na někoho kompetentního je nemožné. V obchodních podmíkách mají doručení zboří do 7 pracovních dnů. Po devíti pracovních dnech nemám ani zboží, ani peníze. Na peníze asi budu muset čekat zase týden. Toto je ostudný zákaznický servis a pevně doufám, že na na něj brzy doplatí.

  • Musím se přidat na stranu nespokojených zákazníku s tím e-shopem.
    U bot došlo po ročním používání k popraskání švu, poškození podrážky-dle vyjádření obchodu (zřejmě používá již předpřipravené šablony pro odpověď na reklamace, jak jsem se dočetl od ostatních uživatelů) je to příčinou špatně zvolená velikost obuvi, nesprávné používání a degradace materiálu přímo úměrná době používání.
    Na dotaz soudního znalce mi přišla zpětná vazba, že používaný materiál je velmi nekvalitní a zkušenost s tímto obchodem jsou v důsledku velmi negativní.

    • Tato tam taky nakupuje,ta je všudezdejší:(bohužel v tom špatném slova smyslu. Tato závadná osoba, Vera N. z Ostravy, dělá různé naschvály, a dohazuje, lidem kteří se jí znelíbí třeba i svoje kamarádky z bordelů,jako milenky, nebo jim posílá podvodníky aby je nastřila jako bílé koně do různých podvodů, apod. Tato osoba s rakouským pasem, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje, se pohybuje na území MS kraje. Jde o osobu Věru Nusm. z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí.Na různé weby se infiltrovala,.spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Zejména pak na hloupý personál ve velkých obchodních centrech.
      Ten pak musí na policii vysvětlovat, jednak svoje chování, a jednak pak musí čelit zahájení správního řízení s udělením pokuty. Jeslti to těm blbkám za to stojí, tak at pokračují dále. Jinak tato pofiderní osoba také z nudy pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
      Vytrvale obtěžuje,přestože s ní nemá zájem člověk komunikovat,i prostřednictvím podvodných firem jako je tato výše uvedená, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní opakovaně u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)

    • Tato závadná osoba, Vera N. z Ostravy, dělá různé naschvály, a dohazuje, lidem kteří se jí znelíbí třeba i svoje kamarádky z bordelů,jako milenky, nebo jim posílá podvodníky aby je nastřila jako bílé koně do různých podvodů, apod. Tato osoba s rakouským pasem, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje, se pohybuje na území MS kraje. Jde o osobu Věru Nusm. z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí.Na různé weby se infiltrovala,.spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Zejména pak na hloupý personál ve velkých obchodních centrech.
      Ten pak musí na policii vysvětlovat, jednak svoje chování, a jednak pak musí čelit zahájení správního řízení s udělením pokuty. Jeslti to těm blbkám za to stojí, tak at pokračují dále. Jinak tato pofiderní osoba také z nudy pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
      Vytrvale obtěžuje,přestože s ní nemá zájem člověk komunikovat,i prostřednictvím podvodných firem jako je tato výše uvedená, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní opakovaně u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)

  • Tato pořád kupuje a vrací zboží, podvodnice!
    Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

  • EOBUV? Už nikdy víc!

    U bot Adidas Superstar mi po 4 měsících obyčejného nošení najednou začala upadávat pravá špička boty... Zajímavé, že už ostatních Superstaru se mi to neděje mám 8 párů a všem špička drží již X let..... Nabízíte snad druhou jakost, že Vaše obuv nic nevydrží?

    Reklamace neuznaná, protože jsem si boty zničil sám. :-)

    Vřele nedoporučuju jako drtivá většina Vašich nespokojených zákazníků. Šílené jednání, když se neumíte postavit za nekvalitní výrobky, které sami nabízíte.

    Už nikdy více!

    • Dobrý den, prosíme Vás o sdělení č. objednávky, abychom mohli záležitost prověřit. S pozdravem

  • Nic si od teto podvodnicke firmy nekupujte, jsou to jen spameri co posilaji desitky nevyzadanaych emailu. Ruce od nich pryc.

  • Jsem rád, že nejsem jediný, koho sem přivedla nutnost reagovat negativně. Přítelkyně si u nich objednává boty a jen to řeší a řeší....Nejhorší, že tam zavoláte a nějaká dáma na telefonu se vám ani nepředstaví. Prostě to je nějaká Katka a tečka. To už si může říkat třeba Mickey Mouse. A jedná s Vámi arogantně. Přítelkyně měla pocit, že ji obtěžuje. Samé arogantní okřiknutí Moment, moment, moment a takto já si tedy jednání se zákazníkem nepředstavuji. Vrchol arogance a drzosti. Jste jim dobří jen, pokud platíte, ale když něco chcete, už je zle. Asi by jim někdo měl říct, že špatným jednáním si zákazníka nezachovají, právě naopak. Nebudu tady sprostý, ale moje přítelkyně položila telefon a nevěděla, jestli brečet nebo co vlastně. Raději nakoupíme boty jinde, tady už nikdy.

    • Dobrý den, prosíme Vás o sdělení č. objednávky, abychom mohli záležitost prověřit. S pozdravem

    • Vidím, že zase žádné jméno, teď už ani křestní...naštěstí jsme věc vyřešili s jinou paní na telefonu, ta byla ochotná a věděla přesně, jak věc vyřešit. Ale už nikdy více!!!!!!!!

  • Při řešení reklamace absolutní vrchol arogance a lhostejnosti vůči zákazníkovi. Když mě eshop vyzývá, abych si u nich prohlédla novinky, češtinu bravurně ovládá. Když mi má poslat zdůvodnění zamítnuté reklamace, přijde v polštině. Takže doteď nevím, proč mi byla reklamace zamítnuta, když boty praskly, pravděpodobně vinou nekvalitního materiálu, ve švu. Soudit se kvůli botám za 1500 samozřejmě nebudu, a na to právě eshop hřeší. A to není fér. Takže mohu jen všem doporučit, aby si na eobuv boty nekupovali. Pěkný den:)

    • Nám to udělali taky a po telefonu absolutní neschopnost. Arogance, hnus.

    • Dobrý den, je nám líto, že reklamace nebyla vyřízena podle Vašich očekávání. Překlad vyjádření je zasílán emailem s určitým časovým odstupem. Pokud nejste spokojeni s výsledkem reklamace, máte právo se odvolat. S pozdravem

  • Obchod NEDOPORUČUJI. Koupené boty se ukázali jako malé, při vrácení na nich údajně shledali známky používání - které mi nebyli schopni popsat , ani vyfotit (poslali fotku z niž není zřejmé vůbec nic - prostě jen pohled na nové boty z vrchu na nichž není vidět žádná závada při čemž by člověk čekal že opotřebení (kdyby tam vůbec nějaké bylo) půjde vidět hlavně na podrážce pokud by se v botech chodilo ) nabídli mi za ně 1000kč při čemž boty stali 2500kč , 1500kč jim logicky odmítám dát za to že jim vrátím boty. Nevím jestli si tady na Heurece ty pozitivní recenze píšou sami, ale skoro to tak vypadá , když se podíváte na recenze na tento obchod někde jinde , nebo i tady v diskuzi tak hodně převládají negativní hodnocení tohoto obchodu hlavně co se týče reklamací a vracení zboží. Pokud se i přes přečtení mého příspěvku někdo rozhodne v tomto obchodě nakoupit , tak ať si je předem 100% jist že mu objednané zboží bude sedět a že mu dlouho vydrží, protože s největší pravděpodobností už to nebude moci vzít zpět.

    • Dobrý den, děkujeme za zprávu. Poprosíme Vás o sdělení čísla objednávky, abychom záležitost mohli dál řešit. S pozdravem

  • Bohužel, reklamace velice nekvalitních bot z evidentně šuntových materiálů neúspěšná - zamítnuto, vyjádření v Polštině - dle českých zákonů nepřípustné.
    Český soudní znalec se vyjádřil, že je použitý materiál velice nekvalitní, a že na Eobuv má on i jeho kolegové ohromné množství stížnosti a posudky vyznívají vždy ve prospěch zákazníků. Zároveň mě důrazně varoval před dalším nákupem na Eobuv, protože je to polská firma, která se česky jen "tváří" a soud bude muset proběhnout v Polsku (země "kvality"). Čili asi vypočítavě spoléhají na to, že se čeští lidi soudit nebudou :-( :-(
    Doporučení českého soudního znalce tedy je: NENAKUPOVAT NA EOBUVi! R.

    • Dobrý den, děkujeme za zprávu. Poprosíme Vás o sdělení čísla objednávky, abychom záležitost mohli dál řešit. S pozdravem

  • Tak koukám, že při reklamaci je to všude stejné. Já jsem si koupila volnočasové boty a když se mi jedna z nich roztrhla (látková část se odtrhla od podrážky), rozhodla jsem se je reklamovat. což je u eobuv.cz očividně problém. Reklamaci mi neuznali, protože jsem v nich nadměrně chodila - naprosto nerozumím, jaká je vhodná míra chození v botách. Další důvod byl ten, že jsem je použila i když bylo venku vlhko, takže ne v absolutním suchu. A jako hřeb celého jejich vyjádření byl důvod, že jsem zvolila špatnou velikost ( prý byly malé). Když to celé shrnu.. Nedělala jsem nic jiného než chodila v kalužích v botách,které mi jsou malé! Tento obchod už nikdy víc!

  • Pěkné stránky, široký sortiment, dobré ceny... ale ta reklamace, při ní se vyloženě nas*rete ! Pořídil jsem out-door boty, koncem října 2018, v průběhu ledna 2019 se začala prodírat látka u obou pat s tím, že v únoru už byla na maděru roztrhaná a dřelo to do pat. V botách se špatně chodilo. Bohužel jsem reklamaci trochu flegmovat a poslal boty až koncem dubna. Nicméně, přišel email, že zamítnuto. Po obdržení bot mě doslova vytočil dopis (mj. mi zabavili originál faktury, který jsem poslal), který byl Polsky, z kterého jsem nicméně vyrozuměl, že se jedná o mechanické poškození. Jako vážně ? Asi jsem si boty sám rozerval abych je nemohl nosit ne ? Je jasné, že tam je mechanika materiálů, tření pat o botu apod., látka uvnitř boty je však zřejmě né moc kvalitní, když se do pár měsíců roztrhá. Za to jako může spotřebitel ? Asi se boty dle vyjádření obchodu vůbec nemají nazouvat, aby nepůsobila žádná mechanika. Jako bonus pobavil odkaz na jakýsi paragraf polského zákoníku - v ČR naprosto mimo mísu ! Takže už NEBRAT a NENAKUPOVAT zde ! Kdyby se mi to stalo po roce, roce a půl užívání, tak to neřeším, ale boty jsem nosil asi měsíc (jsou v podstatě zimní). btw. Ani po 4 dnech jsem nedostal od obchodu reakci na mé emaily (asi jich mají hodně).

    • Tak jsem si to přeložil v překladači a prý jsem boty používal moc intenzivně a vyčnívají mi moc paty či co. To je komedie, jako to fakt myslí vážně ??? :D Citace z překladače "Poškození tohoto typu je důsledkem intenzivního využívání zboží, a proto nedochází k fyzickým vadám zboží uvedeného v čl. 1 písm. Kód. Poškození tohoto typu vzniká nejčastěji v důsledku nesprávné montáže obuvi do kostní struktury (ostruhy, vyčnívající podpatky) Zákazník nemůže přenést na vinu výrobce za škody, které během používání změnil."

    • Dobrý den, překlad vyjádření zasíláme dodatečně na mail. V případě, že s posouzením reklamace nesouhlasíte, máte právo se odvolat. Odvolání posuzuje jiný zbožíznalec. S pozdravem

  • Dobrý den, stalo se vám někomu, ze jste si objednal bílé Converse a hned druhý den nošení se vám absolutně všude u přechodů z gumy na textil objevilo žluté lepidlo? Mám podezření, ze nejde o pravé Converse. Za takovou cenu jsem očekávala opravdu originální zboží a ne nějaký fake z Činy. Bylo sucho, takže to rozhodne nebylo způsobené vodou. Nedoporučuji tento obchod. Je mi jasné, ze boty mi už nevyreklamuji, protože jsem je nosila. Hezky den.

    • Dobrý den, prodáváme pouze zboží originální. Jsme si vědomi postihů za prodej falsifikátů. Na veškeré zboží máme uzavřené smlouvy s výrobci nebo výhradními distributory. S pozdravem

  • S tímto obchodem jsem byla spokojená do té doby, než jsem byla nucena reklamovat zakoupené zimní boty. Po cca měsíci nošení se u bot propadly paty. Už z principu nechápu, proč se do bot tyto podrážky dávají, navíc u bot, které nebyly zrovna levné a jsou z pravé kůže - už jen proto bych čekala lepší kvalitu bot. Reklamace mi ovšem nebyla uznána s vyjádřením v polském jazyce. Jak jsem se dočetla, není moje neuznaná reklamace ojedinělým případem. Dost mě tento přístup obchodu mrzí, e-shop jako takový se mi dost líbil. Bohužel si ale boty u tohoto obchodu již víc nekoupím, ušetřím si tak spoustu starostí s neuznanou reklamací.. Obchod nemohu doporučit.

    • Dobrý den, děkujeme za zprávu. Je nám líto, že reklamace nedopadla podle Vašich představ. Překlad vyjádření je zasílán dodatečně emailem. Máte právo se odvolat od zamítnuté reklamace a zboží poslat zpět k opětovnému posouzení. S pozdravem

  • E-obuv hodnotím pozitívne z pohľadu veľkého výberu a dobrých cien. Bohužiaľ, tak ako viacerí, aj ja som veľmi sklamaná a nespokojná s ich prístupom v prípade reklamácie. Kúpila som kabelku Calvin Klein za vyše 150 Eur. Nosená bola len pár krát, keď som si v spodnej časti všimla poškodenie, nespôsobené však odrením ale nekvalitou produktu / materiálu. E-obuv vyhodnotila reklamáciu ako neopodstatnenú, čo mi príde zvláštne nakoľko tak drahá kabelka sa podľa mňa nemôže takto poškodiť , najmä keď je nosená minimálne a je s ňou zaobchádzané opatrne. Kladiem si otázku, či kabelka je vôbec pravá a nie je to len lacný "fake" predaný za nadhodnotené sumu. Prístup e-obuv ma veľmi sklamal, pretože by som očakávala úplne iný prístup a kompenzáciu.
    Neviem, či sa ešte niekedy odvážim na tomto e-shope nakúpiť , najmä keď si nie som už tak istá kvalitou predávaných produktov a následne aj prístupom spoločnosti v prípade reklamácie.

    • Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojena s výsledkem reklamačního řízení. Máte možnost se odvolat a zboží zaslat na sklad k opětovnému posouzení. Zboží, které nabízíme, je originální. Na zboží máme uzavřené platné smlouvy s výrobci nebo výhradními distributory. S pozdravem

  • Nedoporučuji! Při zakoupení bylo na stránkách inzerováno, že zboží odesílají do 24 hodin, zboží jsem zakoupila, obratem zaplatila kartou, aby zboží mohli okamžitě odeslat, jaké však bylo mé překvapení, že mi pár minut po objednání přišel email, že zboží bude odesláno za 2-3 pracovní dny a že se omlouvají. Okamžitě jsem volala na jejich infolinku, kde mi paní sdělila, že se omlouvají, ale že mě někdo údajně předběhl a zaplatil přede mnou a proto není zboží skladem a že do pátku (dnes je úterý), což jsem uvedla i v objednávce, to teda nestihnou. Celé to vyznívá jako klamání zákazníků, které nalákají k nákupu informací o okamžitém odeslání a nakonec je vše jinak. Řečem operátorky o údajném předběhnutí opravdu nevěřím.

    • Dobrý den, je nám líto vzniklé situace. Bohužel na skladě máme pouze omezené množství výrobků a skutečně se může stát, že někdo vytvoří objednávku o chvilku dřív. Pro dořešení vzniklé situace se s Vámi spojí operátor naší zákaznické linky. S pozdravem

  • Vše se tváří česky, ale jedná se o Polský e-shop, což znamená delší čas doručení a komplikace při reklamacích. To jsem bohužel zjistil až po objednání a zaplacení kartou. Ani česky hovořící operátorka vám tohle jen tak nesdělí, pokud nepoložíte přímou otázku. Když jsem se před objednáním ptal, zda je možné doručit zboží do druhého dne, jak je většinou běžné u českých e-shopů mi operátorka sdělila, že ano. Ani slovo o tom, že zboží půjde z Polska. Na to konto jsem objednal a zaplatil a až z emailu zjistil, jak se věci mají.

    • Dobrý den, tuto informaci netajíme. Vše je uvedeno v obchodních podmínkách. S pozdravem

    • Zbozi jsem neprevzal, 30.4. jsem od vas obdrzel, ze zbozi dorazilo zpet a ze do 3 - 5 prac. dni vratite penize zpet na ucet. Dnes je 19.5. a penize jste jeste neposlali. Kdy dostanu sve penize zpet, nebo se mam radeji obratit na COI?

    • Po telefonátu (na email nereagují) mám peníze zpět.

  • Z principu nebudu nakupovat nikde, odkud mi přijde až 12 nevyžádaných e-mailů denně! Otravní, nereagují na prosby aby mne odhlásili, když se odhlásím v patřičně e-mailu, do deseti minut mám opět e-mail v boxu jako provokaci. Svůj obchod provozují jen na tom, že si “zaplatí” kampaň.
    NE FIRMÁM CO OTRAVUJÍ a myslí si, že se dá vše řešit penězmi!!!

  • Jak se sakra zbavím spamu který od firmy chodí několikrát denně a který jsem nikdy nepovolil?? Odhlásit se v něm nedá!!!!!!!!!

    • Chodí to z [email protected]

    • Nahlášením na Úřadu pro ochranu osobních údajů zde: https://www.uoou.cz/stiznost.asp#obalhlava Ono to chodí z několika různých adress. clickadvert.pl youroccasions.best 0kazje.pl