Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Pantofle vypadají špatně ,všudy je vidit lepidlo ,ja myslela ze to nikdo doma udělal ,vůbec nevypadají kvalitně
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobenou situaci. Vše jsme již předali na příslušné oddělení k prověření a uděláme vše pro, to aby se něco podobného neopakovalo. Zároveň Vás prosíme o bezplatné vrácení nenošeného zboží, abychom Vám za něj mohli vrátit finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Doprava zdarma
- Rychlost dodání
- Nekvalitní obuv
- Levné napodobeniny
- Nekvalitní zpracování obuvy
Tyto boty jsou pro mne velkým zklamáním, jsou velmi úzké a nohy škrtí, tuhá pryžová podešev a tenoučká gumová podrážka naznačují nepohodlné nošení a krátkou životnost, neobsahuje mezipodešev ENCAP což je pro tuto značku typické. Na delší pochůzky jsou nepoužitelné.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, moc nás mrzí, že jste nebyl s produktem spokojen. Nenošené zboží lze však do 30ti dní bezplatně vrátit. V takovém případě Vám automaticky vrátíme finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Boty mi přišli úplně jiné
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, toto nás samozřejmě velice mrzí a moc se Vám za to omlouváme. Za účelem dořešení situace Vás prosíme o kontakt na naši zákaznické lince. Děkujeme Vám. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
- fejk
už nikdy neobjednám, prodávají fejky
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, na našich stránkách nabízíme pouze 100% originální výrobky. Jsme si plně vědomi postihu za prodej falzifikátů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr bot.
- Možnost vrácení zdarma.
- Neuznávají reklamace.
- Kvalita zboží neodpovídá značce bot.
Toto byla má poslední objednávka v tomto obchodě. Zakoupila jsem pro manžela pánské boty Wrangler Monument Suede WM11113A Tmavomodrá 43, po týdnu nošení začaly boty při došlapu vrzat. Byly obratem odeslány na reklamaci. Reklamace nebyla uznána. Rozhodně již tento obchod nedoporučuji!
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za názor. V případě, že s vyjádřením z reklačního řízení nesouhlasíte, lze podat odvolání, a to písemně obratem na e-mail, který Vám byl doručen. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den,
-
Nedoporučuje obchod
- Zkušenosti s obchodem vynikající. Vse proběhlo vpořadku a rychle.
- Kvalita zboží neodpovídá kvalite značky. Bohužel boty od "Tamaris" se tak jen tvařily. I krabice byla stejná ale turci nedokážou to co Němci. Jsem zklamaná.
Proti obchodu nemem nic ale kvalita zboží mně zklamala.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás situace mrzí. Pokud však s produktem nejste spokojená, lze ho nenošený do 30ti dní bezplatně vrátit. S přáním krásného dne,
-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka nebyla odeslána, 3 týdny čekám na vrácení peněz !
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, objednávka ke které se vztahuje tato recenze byla vytvořená 17.6.2021 a doručená 21.6.2021. Pokud se komentář vztahuje k jiné objednávce, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den,
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- poškrábaná kůže
Dobrý den, hledala jsem botky, líbily by se mi, ale už při vytáhnutí z původní krabice hned na první pohled byly škrábnuté třemi šrámy. Určitě se mi to nestalo při vybalování, určitě ten, kdo mou zásilku balil, nemohl tuto vadu přehlédnout.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za tuto nepříjemnou situaci. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo. Vás moc prosíme o bezplatné vrácení produktu zpět k nám, abychom Vám za něj mohli vrátit finance. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
Obě objednávky byly avizované jako zpožděné, v jednom případě dodatečně jedna položka dodatečně stornována ze strany obchodu. Celkové zklamání
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Rozhodně se nejedná o standartní situaci. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme. S přáním krásného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Dodávka rychlá, kvalita špatná
- Na stránkách píšou doprava zdarma, ale musím jít na poštu. O peníze mi nejde, ale o ten čas!!!
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Vrácení je zdarma na základě přiložené zpětné etikety. A ano, pokud zboží vracíte, balík je potřeba odnést na Poštu. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
- Po 6ti dnech od objednávky,zboží nebylo převzato ani do přepravy a to ani po urgenci.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Situaci již řeší příslušné oddělení. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme. S přáním krásného dne, tým Eobuv
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi objednano 30.5. (nedele) rano, bohuzel jsem vlivem technicke chyby - nefunkcni platebni brane - zadala odeslani s dobirkou. Z potvrzujiciho emailu jsě se dozvedela o poplatku 80 kc za dobirku. Okamzite jsem psala email a hned v pondeli v 8 hod rano volala na zakaznicky servis s prosbou o zmenu na platbu predem na ucet. Objednavka udajne uz nesla zmenit protoze byla pripravena k expedici. Ve stejnem stavu je zrejme do dnesniho dne. Ve stredu jsem opet kontaktovala zakaznicky servis, kde mi bylo slibeno, ze se zpozdeni proveri a ucite me budou informovat. To se nestalo. V patek 4.6. jsem sice obdrzela email o predani do prepravy, nicmene ani dnes v pondeli 7.6. jsem balik neobdrzela. Toto byl rozhodne muj posledni nakup u vasi spolecnosti.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace. Zásilka se bohužel zasekla na logistickém centru, moc nás to mrzí, uděláme všechno pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Vaši objednávku jsme po společné komunikaci urgovali a byla v pořádku odeslána. Dle informací z dopravní společnosti Vám ji budou dnes doručovat na Vaši adresu. Omlouváme se za komplikace a zdržení, rozhodně se nejedná o standartní situaci. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,
-
Nedoporučuje obchod
slíbili jste mi přibalit 2 páry ponožek a nebyly tam.... mám velikost 42....
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme za zprávu, ale bohužel nemáme informace o ponožkách navíc. Prosíme Vás případně o kontakt na naši zákaznické lince. Děkujeme Vám. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
K objednávce mi nepřišel žádný email. Proto nemůžu nijak hodnotit.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Objednávka, ke které se vztahuje Váš komentář, byla po určité době automaticky stornovaná, z důvodu nezaplacení. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo údajně před 8 dny odesláno, ale dosud nedorazilo
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace a zdržení. Není to standartní situace. Celou záležitost jsme předali kolegům k prověření a vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat, již v co možná nejkratší době. Děkujeme velice za pochopení. S přáním pěkného dne,
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny
- Pomalé dodání, slibují, že odesílají do 24h, ale přijde jen SMS, od dodavatele, že čekají na dodání zboží.
- Omezená a pomalá komunikace o stavu objednávky
Široký sortiment za dobré ceny, nicméně komunikace a dodání je hodně pomalé oproti konkurenci. Určitě tady mají ještě co dohánět oproti například Alze, CZC, Footshopu atd..
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za názor. Objednávku jste vytvořil 19.5.2021, z našeho skladu jsme ji odeslali 20.5.2021. Nějakou dobu samozřejmě trvá než dorazí na místo převzetí dopravní společností a než ji dopravní společnost na vybrané výdejní místo doručí. Vaše zásilka již byla doručená, doufáme tedy, že je vše v pořádku. Děkujeme za pochopení. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
- Nemůžu hodnotit, zboží mám zaplaceno a ještě nedorazilo. A žádnou odezvu z obchodu nemám.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření a vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
Posílají matoucí emaily. Něco pošlou, něco ne.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace. V e-mailu jsme Vás informovali o tom, že objednávka byla bohužel odeslána nekompletní. Jeden produkt z objednávky neprošel výstupní kontrolou, a proto nebyl odeslán. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti. S pozdravem,
-
Nedoporučuje obchod
- když obchod dodrží nabízenou slevu, tak za dobré peníze, kvalitní zboží
- i přesto, že obchod měl v nabídce akci na slevu 30%, tak nešel kód zadat. Odeslala jsem za normální cenu a musela řešit po telefonu dodatečnou slevu. Volání na linku utrpení, pán neochotný, slevu nechtěl uznat. Snažil se mě vysvětlit, že na toto zboží sleva nebyla, i když na stránkách byla. Až po zaslání několika printscreenu obrazovky, které jsem udělala během online nákupu slevu uznali. Velmi neseriózní jednání
- obchod nedoporučuji kvůli neserióznímu jednání (lákání na slevu, kterou poté musí zákazník dokazovat, aby ji vůbec dostal)
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme se způsobené komplikace. Tento technický problém nebyl standartní a my jsme již podnikli všechna opatření, aby se něco podobného neopakovalo. Na základě zaslaného screenu jsme Vám však samozřejmě poskytli slevu i na produkt, na který se sleva skutečně neuplatňovala. Děkujeme Vám za pochopení a ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti. S přáním pěkného dne,
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- objednávka mi nedorazila kompletní
- barva výrobku neodpovídala
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace, o doručení nekompletní objednávky jsme Vás však předem informovali e-mailem. Produkt nemohl byl odeslán, jelikož neprošel výstupní kontrolou. Jako omluvu jsme Vás zaslali slevový kód na další nákup. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti. S přáním pěkného dne,