Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží je stále na cestě, již týden

    Zboží je stále na cestě, již týden. Zásilkovna je oproti jiným přepravcům tragická.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Omlouváme se za zdržení, aktuálně skutečně může nastat prodleva v doručování balíků z důvodu pandemické situace v ČR, kdy je počet balíků, které musí dopravní společnosti zpracovat a doručit, větší. Vaše zásilka však již dnes byla přijata na depu v Plzni a my věříme, že bude doručena na vybranou výdejnu již v co nejkratší době. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo ani 2 týdny po zaplacení.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření a vyřízení. O dalším postupu Vás budeme informovat e-mailem. Děkujeme za pochopení a trpělivost. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Celková spokojenost ano, ale bohužel, už několikrát se mi stalo, že navzdory uvedeným velikostním tabulkám, jsou mi boty malé, nebo naopak velké... takže koupím dvoje nádherné boty v akci, pak letím na poštu, vracím je....peníze vyhozené, čas zmarněný...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že nejste s našimi službami plně spokojená. V případě zájmu Vám rádi požadovaný produkt přeměříme, aby jste nemusela zboží zbytečně vracet. Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka vytvořena před 7mi dny a dodnes mi nepřišlo žádné info, že by se zásilka alespoň připravovala k expedici, natož aby byla už dávno vyexpedovana... Přitom zboží bylo uvedeno skladem.. Takto dlouhá doba není poprvé, co se mi to stalo, takže na to nemá vliv covid... V dnešní době eshopu, je zrovna dodací lhůta jedním z hlavních faktorů konkurenceschopnosti...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka nebyla odeslaná a již byla automaticky stornovaná, z důvodu nepřijetí platby. V případě, že jste platbu provedla, prosíme o zaslání potvrzení o provedené platbě na e-mail "[email protected]". Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prisla svetla obuv s vadou, uspinena na vrchní části lepidlem, viditelného dálku. Nechápu jak mohli takto odeslat zákazníkovi!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice nás mrzí, že jste obdržel produkt, který nebyl ve zcela 100% stavu. Rozhodně to není standartní situace a my uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Prosíme Vás o vrácení nenošeného produktu zpět k Vám, abychom Vám za něj mohli vrátit finance. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Reklamace je katastrofa , vše trvá příliš dlouho a komunikace není dobra .

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Zboží z objednávky, ke které se vztahuje tento komentář, jsme na reklamaci neobdrželi. Nevidíme ani podanou on-line reklamaci. Prosíme tedy případně o kontakt na naši zákaznické lince za účelem dořešení záležitosti. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    • Vrácení zboží zdarma? Omyl

    Firma eobuv.cz slibuje vrácení zboží zdarma. Může to tak fungovat, pokud vám pošlou samolepku na vrácení zdarma, kterou Česká pošta akceptuje. Ta naše měla jen polovinu čárového kódu. Takže smůla...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Mrzí náš, že jste měli s vrácením zbožím problémy. V takovém případě je však možné kontaktovat naši linku, kde Vám rádi novou etiketu vygenerujeme a zašleme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den,

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Neodpovídá velikost

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme za komentář. Mrzí nás, že produkt nebyl vyhovující. Nenošené zboží lze však do 30ti dní bezplatně vrátit. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velký výběr

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za komentář.

    S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    I přes zaplacení v termínu obchod objednávku stornoval!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, moc nás to mrzí, ale objednávky jsou automaticky, po určité době, pokud nejsou zaplaceny, stornovány. Platbu jste provedla v den státního svátku (až nekolik dní po vytvoření objednávky), než se platba stihla přiřadit k objednávce, ta již byla automaticky stornovaná. Platbu jsme přesměrovali k vrácení. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Několikrát se mi nepovedlo zaplatit pomocí pay pal a už nebudu s tímto obchodem ztrácet čas. Ceny také nejsou v porovnání s heurekou ty nej. Takže končím s nákupy.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zprávu. Moc nás mrzí, že jste měl problém s platbou. V případě, že byste měl problém s čímkoliv v budoucnu, budeme rádi, když nás budete kontaktovat písemně nebo telefonicky na našem zákaznickém centru, rádi Vám s problémem pomůžeme. Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Eobuv mi zrušilo objednávku na objednané boty a uvedlo důvod, že neprošly výstupní kontrolou.
    Ovšem v nabídce zůstaly, pouze z vyšší cenou...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás to mrzí, ale Vaši objednávku skutečně nebylo možné zrealizovat z důvodu tohoto problému s produktem. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ceny vysoke jak za znackove boty, ale kvalita neskutecne osizena. Jsou to spis takove imitace. Nedoporucuji.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Všechny produkty, které na našich stránkách nabízíme, jsou 100% originály. Jsme si plně vědomi postihu za prodej falzifikátů. V případě, že o produkt nemáte zájem, lze jej nenošený do 30ti dní bězplatně vrátit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I přes zaplacení mi zboží nebylo dodáno a byly mi vráceny peníze

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Lhůta na úhradu objednávky činí nejvýše 5 dní od jejího vytvoření. Spárování platby bankovním převodem s objednávkou trvá zhruba 1-2 pracovní dny. Vaši platbu jsme přijali po termínu, objednávka již byla stornovaná. V případě storna není možné objednávku obnovit, proto Vám byly vráceny finance. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem velice zklamaná přístupem. 15. 3. 2021 boty objednány, do dnešního dne je nemám. Mluvila jsem s ČP, prepravcem, který mi řekl, že je chyba na straně odesílatele, že nedodal podklady. Odesílatel (slečna na infolince) řekla, že se to muže stát, že mi vrátí peníze a že si boty budu moc objednat znovu, že je tam navíc 30% akce. Rada bych, ale nejsou již v požadované velikosti!! Do dnešního dne jsem s vámi měla jen dobré zkušenosti.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace a celou tuto nepříjemnou situaci. Bohužel s lítostí Vám musíme oznámit, že vzhledem k situaci, na kterou nemáme vliv, nebylo možné Vaši objednávku zrealizovat. Z důvodu technické chyby se nám zásilka vrátila zpět. Nemohla být v pořádku doručena. Jsme si vědomi této nepříjemné situace a velice nás mrzí. Finanční prostředky Vám budou vráceny zpět a to stejným způsobem, jako byla platba provedena. Ještě jednou se velice omlouváme za vzniklé komplikace. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Mnohokrát Vám děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zrovna měli výprodej
    • Dlouhá doba dodání

    Ráno 8. dne v měsíci byla objednávka uhrazena (převodem), 10. údajně odeslána, 15. doručena. Objednáno zboží skladem.
    S tak dlouhou dobou dodání jsem nepočítal (ani s tím, že objednávám u polské firmy).

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami plně spokojen. Doba doručení však skutečně může v některých případech trvat 2-3 pracovní dny od doby odeslání z našeho skladu. Zásilku se však snažíme ze skladu odeslat v co možná nejkratší době, a to právě z důvodu možného zdržení při doručování. Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost v této nelehké době. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již je to měsíc a půl, co mi stále nevrátili peníze, i když objednávka byla zrušena z jejich strany. Volám s nimi každý týden a řešíme to, mají v tom strašný zmatek. Určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Částka Vám již vrácena byla. Na finanční oddělení jsme předali žádost o vystavení potvrzení o této refundaci. Jakmile jej budeme mít, zašleme Vám ho na e-mail. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesolidní jednání. Neodpovídají na zprávy, nezvedají telefon. Za vrácené zboží byla připsaná na účet jen poloviční částka. Nikdo není schopen odpovědět co je s tím...Obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám omlouváme za komplikace a zdržení. Celou záležitost jsme prověřili a bohužel byla omylem vrácená částka za jiný produkt z objednávky. Rozdíl Vám však bude odeslán zpět na Váš účet, a to v co možná nejkratší době. Již jsme předali urgenci k vyřízení této záležitosti. Děkujeme mnohokrát za pochopení a trpělivost.

    S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rozsáhlá nabídka zboží
    • v případě objevení vad nic dokážete a Váši reklamaci odkmitnou, formálně a neprofesionálně

    Všechno v pořádku bude do toho momentu, až se nenastane špatná chvíle. V tomto případě společnost bude brát v ohled jenom své výhody.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a názor. Zároveň Vás prosíme o kontakt na naši zákaznické lince za účelem upřesnění a dořešení celé situace. Děkujeme Vám a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručena jen část zásilky. Aniž by mi bylo nabídnuto opětovné zaslání druhé části zásilky bylo mi rovnou sděleno, že proběhne reklamační řízení a budou mi vráceny peníze. Doposud jsem nebyl ani informován v jakém stavu se reklamace nachází natož aby mi byly vráceny peníze. Musel jsem si boty znovu objednat. objednávka mi byla potvrzena. zatím čekám na doručení. To samozřejmě znamená, že důvodem nedoručení nebylo to, že zboží není na skladě, ale nespolehlivost obchodu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Samozřejmě podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Finance za nedodaný produkt Vám budou vráceny zpět na účet, a to v co možná nejkratší době. O dalším postupu Vás budeme informovat e-mailem. Děkujeme mnohokrát za pochopení. S přáním pěkného dne,