Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Nechapu, ze je doprava nad určitou částku zdarma....při platbě na dobírku okamžitě naskočí peníze za dopravu‍♀️... na dobírku chráním především sebe, ze mi někdo již zaplaceny balík neukradne‍♀️jak se už stalo... ok.. priplatim si za platbu dobirkou... ale dopravu,? Boty nejsou úplně levné.. proto volim raději toto předání. Nechapu.. e-obuv by se měla zamyslet.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. V případě dobírky s doručením Českou poštou nebo PPL, se poštovné hradí. Tuto informaci uvádíme na našich stárnkách v sekci "Cena poštovného". Pokud máte zájem o možnost platby na dobírku bez platby za poštovné, doporučujeme zvolit doručení na Zásilkovnu. V tomto případě je poštovné zdarma. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje předchozí zkušenosti s tímto eshopem byly lepší.

    Nebyl sdělen důvod, proč zboží nebylo dodáno, obchod by ho neměl nabízet, pokud není k dispozici. Jednalo se o zlevněné zboží, které bylo následně nabízeno za původní cenu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situace, ale produkt z Vaší objednávky neprošel výstupní kontrolou. O této skutečnosti jsme Vás informovali 1.3.2021 písemně e-mailem, kde Vám byl taktéž poskytnut slevový kód jako kompenzace za vzniklou situaci. Jelikož již produkt v požadované velikosti nebyl k dispozici, nebylo možné Vaši objednávku zrealizovat. Produkt je aktuálně na našich stránkách za stejnou cenu, za jakou jste ho objednávala, požadovanou velikost však na skladě bohužel nemáme. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem boty jako dárek k vánocům, bohužel po vyzkoušení se zjistilo, že je jedna bota roztrhana, reklamace mi bylo uznáno tak jsem objednala jiné boty. Druhý pár přišel v pořádku, ale dodnes mi ještě nevrátili peníze za uznanou reklamaci! Číslo účtu kam měli poslat penize jsem poslala na konci ledna a od poloviny února jsem urgovala přes email i telefonicky a stále nic! Rozhodně špatná komunikace! Už bych si neobjednala!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince za účelem dořešení celé této nepříjemné situace. Toto rozhodně není standartní situace a my se Vám za ni skutečně velice omlouváme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel objednaná obuv přišla poškozená,roztržená levá bota.Takže jsem poslala obuv zpět na výměnu.Takže čekám jak reklamace dopadne,jestli přijde nové zboží nebo zpět peníze.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc se omlouváme za způsobenou nepříjemnou situace. Podnikneme všechny kroky pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Finance Vám samozřejmě budou vráceny, po doručení zboží k nám, zpět na Váš účet. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se Vám velice omlouváme. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslední dobou mi chodí poničené obaly (podotýkám ne od přepravní služby, krabice je vždy v pořádku). Nějaký zaměstnanec musí poničit originál zabalené krabičky (např.Coccinelle). Stalo se mi to už podruhé. Očekávala bych lepší úroveň. A taky trvá poslední dobou dodávka zboží.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a zdržení při doručení Vaší objednávky. Záležitost jsme předali na příslušné oddělení k prověření a věříme, že se něco podobného již nebude opakovat. Co se týká dodávky zboží, moc nás to mrzí, ale vzhledem k aktuální krizové situaci v ČR, kdy je velký nárust počtu objednávek přes e-shopy a tedy větší počet balíků k doručení, mohou nastat časové prodlevy v doručení balíků k Vám. Děkujeme předem za Vaše pochopení v této nelehké době. S pozdravem a přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně pomalý!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za zdržení. Dle informací však byla Vaše objednávka odeslaná v den, kdy jste ji vytvořila. Ke zdržení však došlo na straně dopravní společnosti. Již jsme je kontaktovali s žádostí o urgentní doručení. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Během únoru jsem si 2x objednal ty samé boty.Poprvé dorazily bez vlozky v jedné botě a podruhé byla protrhlá zadní čast boty.Ocenil bych větší kontrolu výrobků,když se jedná o boty za necelých 2000,-Kč

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Velice se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Uděláme samozřejmě vše pro to, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo a kontrola výrobků probíhala důkladněji. Aktuálně Vás prosíme o bezplatné vrácení nenošeného produktu, budou Vám za něj vráceny finance. Děkujeme za pochopení a skutečně se Vám upřímně omlouváme. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poštovné při vracení zboží je zdarma.
    • Není uvedena šíře obuvi (F, G, ...), což by pomohlo při výběru

    S tímto obchodem mám poslední dobou několik negativních zkušeností. Týkají se nedbalého přístupu při odbavování objednávek, konkrétně mi byla opakovaně poslána jiná velikost obuvi, než kterou jsem objednala. Znamenalo to zbytečné balení, vyplňování reklamačního formuláře, chození na poštu. Nemám už k obchodu důvěru.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Za komplikace se Vám velice omlouváme. Podnikneme všechny potřebné kroky, aby se tato situace už víckrát neopakovala. Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pouští vnitřek boty barvu už za 2 hod. nošení na punčochy i pokožku.Reklamovala jsem zboží.

    Veliké zklamání,nekvalitní výrobek.S pozdravem MUDr.Nina Vajshajtlová

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Velice nás mrzí, že jste obdržela výrobek, který nebyl ve 100% stavu. O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokusíme se udělat vše pro to, aby byla celá záležitost vyřešená v co nejkratší době. Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty nekvalitní ;(

    Panske polobotky Tommy Hilfiger nekvalitní výroby! Dámské přišli poničené. Krabice od obuvy špinavá, jako bych je vytáhl z půdy od babičky...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám mnohokrát za komentář. Velice se Vám za tuto situaci upřímně omlouváme. Záležitost jsme již prověřili a uděláme vše pro to, aby se něco takového neopakovalo. Zboží jsme již obdrželi před pár dny zpět. Finance Vám budou vráceny během následujících 2 pracovních dní. Děkujeme za pochopení. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení
    • Poškozený obal a boty, zboží nebylo nové ( už asi několikrát vracené), když mi byly boty zaslány, tak jsem měla být informována o stavu a případně nabídnuta větší sleva nebo vůbec nezasílat než si dělat špatnou vizitku.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás to mrzí, toto skutečně není standartní situace. Záležitost předáváme na příslušné oddělení k prověření a podnikneme všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Zároveň Vás prosíme o bezplatné vrácení nenošeného zboží, abychom Vám za něj mohli vrátit finance. V případě, že byste si přála zboží ponechat, prosíme Vás o zaslání fotografií celého produktu, spolu s fotografiemi podrážek a my Vám necháme stanovit výši slevy na tento produkt. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám upřímně omlouváme. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dnes 12.den po objednání a zásilka dosud nedorazila.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a velice se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Z důvodu technické chyby jsme bohužel měli zdržení u objednávek doručovaných na Zásilkovny. Aktuálně je však již vše v pořádku a Vaše zásilka se nachází na depu v městě výdejního místa. Věříme, že zde bude doručená již v co nejkratší době. Děkujeme mnohokrát za pochopení a trpělivost. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevyhoda je ze obchod zamestnava lidi kterym jaksi vubec nezalezi na zakaznikovi,ale jen na pohodlnosti sve prace
    • Nevyhoda je ze si objednate zbozi a obchod vam ho bez jakekoliv domluvy a vaseho souhlasu jen tak stornuje
    • Vubec obchod nekomunikuje tak jak by mel operator vam napise podivam se na vas problem a pak se vam uz neozve
    • Pote co vam obchod samovolne zrusi objednavku,tak pro jistotu vami vybrane zbozi zdrazi aby jste si ho opetovne jiz neobjednal a nebo za vetsi sumu

    Myslim si ze pokud bude obchod postupovat timto zpusobem tak si zanedlouho muze bud zbalit fidlatka a nebo se radsi prejmenovat aby vubec u nich jeste nekdo nakupoval. Ale stale jsem opravdu rozhorceny a nechapu jak si jen tak muze rict obchod : zrusime vam objednavku a nazdar parky vyresime to jen samolibym omlouvame se a zbozi jen radsi zdrazi

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Za způsobené komplikace a nepříjemnosti se Vám velice omlouváme. Moc nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Zároveň Vás prosíme o kontakt na naši zákaznické lince za účelem dořešení celé záležitosti. Vaše objednávka byla bohužel vrácena, a to z důvodu technické chyby - nemohla být v pořádku doručena na výdejní místo. Službu opětovného odeslání sice skutečně neposkytujeme, rádi Vám však vytvoříme objednávku novou a samozřejmě za cenu takovou, jakou jste měl v původní objednávce. Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřes... nikdy víc. Zboží na stránkách mají vystavené asi jen pro srandu králíkům, třikrát mi zruší objednávku dostupného produktu a ještě mi pošlou dotazník, jak jsem s tímto produktem a obchodem spokojená.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Za tyto komplikace se Vám upřímně omlouváme. Samozřejmě uděláme vše pro to, aby se něco podobného již neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za Vaše pochopení a přejeme krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila 10.1. a přes avizované doručení do 2 - 3 dnů do dneška nedorazilo.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a zdržení. Celou záležitost předáváme na příslušné oddělení k vyřízení a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme. S přáním pěkného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Polský eshop se špatnou pověstí, proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu. Moc nás mrzí, že jste svou objednávku zrušila. V případě zájmu si můžete vytvořit objednávku např. na dobírku do Zásilkovny (bez poplatku za poštovné/doběrečné a platby předem) a sama zkusit, zda-li budete s naším e-shopem a službami spokojená. Věříme, že ano. S přáním krásného dne,

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • s obchodem jsem velmi spokojená
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Boty,které jsem obědnal,měly být podle obrázku broušená useň,
    došly mi však lakované.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. V případě, že o zboží nemáte zájem, prosíme o jeho bezplatné vrácení zpět k nám. Vrátíme Vám za nenošený produkt finance. Děkujeme mnohokrát za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme. S pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Obchod je vyborny, rychly ale ohledne vyrobku to to rici neda, po druhem obuti se obuv rozpadla !

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, to nás samozřejmě velice mrzí. V případě zájmu o reklamaci zboží, prosíme o zaslání vyplněného reklamačního formuláře, spolu s fotografiemi produku a jeho vady, na e-mail "[email protected]". O dalším postupu Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát jsem si objednala na stránkách dostupnou kabelku, dvakrát mi obchod bez vysvětlení objednávku stornoval. Už si tam víckrát nic objednávat nebudu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme, ale produkt z Vaší objednávky neprošel výstupní kontrolou, objednávku jsme bohužel z tohoto důvodu nemohli zrealizovat. Podnikneme však všechny potřebné kroky, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme pěkný den,