Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta delší než 8 týdnů a stále se prodlužuje...

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    ano, u některých kousků je delší dodací lhůta, protože nejdříve musíme zboží u výrobce objednat a nemám ho na skladě. Koukáme ale, že u vás je všechno v pořádku, zboží už máte bezpečně doma :)

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Přátelský obchod. Ochotný řešit nejasnosti v objednávce.

  • 20 %

    • ...
    • Od října nemám vyřízenou objednávku, ani peníze a teď už dokonce ani odpověď z infolinky.

    Už dlouho nemám tak špatnou zkušenost s eshopem.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    svoji objednávku jste stornoval v prosinci. Od storna máme 14 dní na vrácení peněz. Peníze vždy vracíme, nemusíte mít obavu. Na vaše zprávy samozřejmě odepisujeme, ale v tuto chvíli jde již jenom o to, abychom zadali odeslání příslušné částky na váš účet, což uděláme.

    Hezký den, Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bohužel nedorazilo v uvedeném termínu a obchod nesdělil co je za problém, tak jsem objednávku stotnovala

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste objednávku stornovala, důvodem prodlení byl problém s výpadkem dodávky od výrobce. Možná ještě bylo možné se dohodnout, vaše zboží totiž bylo krásné a věříme, že byste si ho užila.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Přestože dodací doba byla "obvykle do 3 pracovních dní", tak po třech týdnech od objednání zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    dodací dobu jsme indikovali v první polovině prosince, nikoli "obvykle do 3 pracovních dnů". Do tří pracovních dnů expedujeme pouze zboží, které máme na skladě, nikoli kousky, které musíme objednat u dodavatele (váš případ). Nyní ale vidíme, že máte zboží již asi týden doma, tak snad je všechno v pořádku :)

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, spolehlivost
    • Nejhorší e- schop na který jsem kdy narazila, po dvou měsících od nákupu nemám ani zboží ani peníze. To není Vemzu, ale VEZMU nenakupovat

    Katastrofa, když už se teda ozvou, tak používají výrazy jako výdrž prďka vydrž nebo vydržte neprdíme na vás a to až po měsíci a více. Nikdy více

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    pokud jsme vás urazili, omlouváme se, většině našich zákazníků to přijde legrační. Chápeme, že se všem nezavděčíme.

    Jinak ke zpoždění došlo, to nás mrzí, bylo to způsobeno výpadem dodávky od výrobce. Zboží už ale nyní máte u sebe, tak vám snad bude dělat radost.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám již 6 týdnů, původně mělo přijít cca za 14 dnů. Jedná se o malý stolek, celkem asi 5 prkének, nechápu pro tedy zboží nabízejí, když nejsou schopni takto malou objednávku v termínu zajistit.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    bohužel se nejedná o velikost zboží, ale o to, kdy nám dodavatel bude schopen dodat nové zboží. Dodavatelé mají své vlastní postupy při doručování a okolo Vánoc se jejich časové možnosti protahují. Nás to skutečně velmi mrzí, protože pak jsme za to biti my. Ale nechceme se vymlouvat, jenom prostě s těmi Vánocemi je to složité.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • 10 %

    • Klamavé informace ohledně skladových zásob
    • Vrácení peněz se táhne nad zákonnou lhůtu
    • Naprosto otřesný zákaznický servis

    Jestli jsou Vám Vaše peníze a čas milé, vyhněte se tomuto "obchodu" obloukem.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel je pro nás velmi těžké na ni konkrétně reagovat, neboť jste tady jako anonymní uživatel. Každopádně o skladovkách určitě nelžeme a peníze vracíme pečlivě. Nemáme automatizovaný systém na vracení peněz, takže se může stát, že peníze odesíláme ke konci zákonné lhůty, ale to je celé. Práci zákaznického servisu pravidelně vyhodnocujeme a pracujeme na zlepšení (vždy je možné se zlepšit). Je tedy naděje, že příště už budete spokojeni.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Brzy oslavím měsíc od objednání a stále nedodáno :(

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    rozumíme vašemu rozhořčení, je to spíše 20 dní, ale chápeme. Zpoždění je ale o hodně kratší a pracujeme na to, aby vám bylo vaše zboží dodáno co nejdříve. O tom jsme vás ostatně už minulý týden informovali (možná vám e-mail spadl do spamu?)

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si deku a az nekolik dnu po poslednim terminu doruceni jsem psala do Vemzu, abych zjistila, jak dlouhe bude zpozdeni - a z tama me dali vedet, ze produkt co jsem si koupila nemaji a jestli si chci vybrat neco jineho misto toho. Velke zklamani z komunikace a zakaznickeho servisu! Kdybych jim proaktivne nepsala, tak mozna do ted na deku cekam..?

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za toto nedopatření se velice omlouváme, máme nastavené procesy tak, aby se to nestávalo a zákazníci byli ihned informovaní. Prostou lidskou chybu ale vždy elimininovat nedokážeme. Je škoda, že to postihlo zrovna vás, ale můžeme vás ujistit, že toto se téměř nikdy nestává.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali zboži v uvedenem termínu, po placenem telefonatu - maji uvedený tel. kontakt jen ze zvlaštním tarifem , mi bylo řečeno, že zboži jim možná přijde až koncem příštího týdne. To jsem ještě ochotná počkat, jinak objednávku ruším a chci peníze zpět!

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste ochotná počkat a omlouváme se za zpoždění. Bohužel situace je okolo Vánoc problematická a ne všechno je vždy ťipťop. Samozřejmě se o to velice snažíme a v naprosté většině případů se nám to daří. Snad tedy vydržíte a budete si pak moci užít krásné zboží.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Nakupovala jsem zde poprve
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr stylového zboží
    • nesplnění dodací lhůty
    • poničené zboží
    • zboží má úplně jinou barvu než na fotce

    Před objednávkou jsem si myslela, že je vemzu obchod se stylovým moderním zbožím, teď bych tam už neobjednala. Nebyla dodržena dodací lhůta, která už tak činila cca 4 týdny, doručení nakonec trvalo 7 týdnů (polovina objednávky). Zboží Jídelní stůl Wilma má naprosto jinou barvu než na fotce a přišel s odlepeným rohem.
    Na druhou část objednávky jsem čekala tedy jak jsem uvedla z zboží (židle) také přišly poničené - odřený černý lak. Chápu, že dodání je věc výrobce ne Vemzu, ale dodací lhůtu měli mít vychytanou.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnotnou zpětnou vazbu, budeme se snažit se ve zmíněných věcech zlepšit a více tlačit na výrobce. Jak píšete, dodání bylo ve vašem případě věcí výrobce, takže ani na to odřené zboží jsme bohužel neměli vliv. Snažíme se stále jednat s výrobce, aby se zbožím zacházeli a balili ho lépe, protože kritiku pak schytáváme my.

    Mohla byste nám upřesnit, v čem se barva lišila? Nemíváme zprávy o tom, že by s barvou stolu byly problémy, tak bychom ocenili zpětnou vazbu, abychom to mohli s výrobcem vyladit.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Objednávala jsem 2 produkty , papírové ubrousky přišly samostatně ( přestože jsem do zprávy psala že mohou přijit najednou) a druhý produkt nedoražil ! Věra

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za to rozdělení se omlouváme, došlo k němu proto, že první produkt na skladě máme, ten druhý ale bohužel ne. Chtěli jsme doručili alespoň část. To je zároveň odpověď na vaši druhou otázku, tedy proč druhý produkt ještě nedorazil. Je to právě proto, že nejdřív se k nám musí dostat od dodavatele - nemáme ho na skladu. Doba dodání, kterou jsme vám indikovali v objednávce, je ale až 19.12. takže ještě máme čas vás zanechat šťastnou (alespoň doufáme).

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cema
    • Zboží ve špatném stavu
    • Argumentace e-mailem, že rekalamace není uznaná. Přitom mám 14 dní na vracení zboží bez udání důvodu

    Za mě velké zklamání. Nechci hodnotit obcho dle jednoho produktu, ale opravdu mě zklamala neochota lidi když jsem žádal o reklamaci zboží

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    vaše zklamání nás mrzí, jde zřejmě o nedorozumění, protože jste nám psal, že boty chcete reklamovat, nikoli vracet. Byli jsme v dobré víře, že zboží stále chcete. Dokonce jste poukazoval na poškození (které však poškozením není, neboť jde o přirozené tvarování zboží při užívání), aniž byste zmiňoval, že o zboží už nemáte zájem. Reklamační proces je odlišný od procesu vracení a vaši žádost jsme posuzovali jako reklamaci, kterou jsme bohužel museli zamítnout, protože se nejednalo o vadu.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodací lhůta déle než měsíc..

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, snažíme se, aby dodací doba byla co nejkratší, bohužel to není vždy možné. Některé zboží totiž nemáme na skladě a musíme si ho nejdřív nechat poslat od výrobce. To je i váš případ. Delší dodání ale indikujeme předem v objednávce, takže doufáme, že dlouhá čekací doba není překvapením. Pokud ano, zamyslíme se, jak to udělat lépe. Díky za podnět.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pekny e-shop
    • Nekomunikuji

    Nerorizumim tomu, jak takovy e-shop, ktety funguje jiz nejakou dobu, svuj uspech pohrbi tim, co v soucasne dobe predvadi. O zaplacene objednavce nemam zadne informace. 9 pracovnich dni…

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    musíme říct, že nás vaše slova zabolela u srdíčka, a přitom si myslíme, že jsme nic tak hrozného neprovedli. Termín dodání byl 04.12. a my jsme zboží 06.12. doručili. Ano, zpozdili jsme se a mrzí nás to, ale skutečně jenom o maličko.

    Jinak se snažíme naše zákazníky nezahlcovat zbytečnými spamy, proto vám nechodily zprávy o stavu objednávky při její přípravě. V době expedice jsme vás pak samozřejmě pečlivě informovali.

    Snad budeme schopni svůj úspěch zase vzkřísit a snad nás nebude považovat za e-shopovou mrtvolu.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    nevím-zboží jsem zatím neobdržela,infa moc taky ne, takže stále čekám a čekám...nechala jsem si zboží raději poslat na dobírku

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za prodlevu v komunikaci se velmi omlouváme, ale zboží jsme vám odeslali už koncem minulého týdne, takže teď byste si ho už měla být schopná užívat. Taky bychom si chtěli posypat hlavu popelem za drobné zdržení, ale doufáme, že nás v tomto předvánočním shonu pochopíte. Věříme, že se jsme vás neodradili a že se k nám ještě vrátíte.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • 10 %

    • hezky nafocený e-shop, jinak nic
    • Sice doručeno ve slíbeném termínu, ale od zadání reklamace všechno špatně.

    Bohužel nedoporučuji. Stolek nebyl kompletní, chyběly mu některé nožičky a šrouby.
    Stolek jsem reklamovala. Bylo mi sděleno, že již není možné stolek doručit, že již není v nabídce. Nabídli mi voucher, ten jsem odmítla a požadovala vrácení peněz. Po téhle zprávě se mi 4 měsíce nikdo neozval. Nyní po urgenci, opět další zprávy, že dle jejich reklamačního řádu peníze nevrací. Prý pokud si to rozmyslím, rádi voucher vystaví.
    Pořád požaduji vrácení peněz, ale bez odezvy.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    bohužel nevidím číslo Vaší objednávky, abych celou situaci mohl prověřit a urgovat. Věřím však, že se s naším reklamačním střediskem dohodnete na přijatelném řešení.

    Hezký den,

    David - VEMZU gang.