Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vraceni penez
    • Rychlost dodani

    Zboží dorazilo 2 mesiace od objednania, pricom prislubene boli 3-4 tyzdne. U inej objednavky mi trvalo cca 7 tyzdnov ziskat refundaciu za vratenie. Nedoporucujem.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    to mě moc mrzí, omlouváme a děkujeme za vaší trpělivost a pochopení.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s obchodem, opakované nedodržení slibované dodací lhůty bez předchozí informace

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, omlouváme se, ale za vaší zpětnou vazbu děkujeme, velmi nám to do budoucna pomůže.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací lhůta při odeslání zboží, neochotny presonal.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr stylového zboží
    • nesplnění dodací lhůty
    • poničené zboží
    • zboží má úplně jinou barvu než na fotce

    Před objednávkou jsem si myslela, že je vemzu obchod se stylovým moderním zbožím, teď bych tam už neobjednala. Nebyla dodržena dodací lhůta, která už tak činila cca 4 týdny, doručení nakonec trvalo 7 týdnů (polovina objednávky). Zboží Jídelní stůl Wilma má naprosto jinou barvu než na fotce a přišel s odlepeným rohem.
    Na druhou část objednávky jsem čekala tedy jak jsem uvedla z zboží (židle) také přišly poničené - odřený černý lak. Chápu, že dodání je věc výrobce ne Vemzu, ale dodací lhůtu měli mít vychytanou.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnotnou zpětnou vazbu, budeme se snažit se ve zmíněných věcech zlepšit a více tlačit na výrobce. Jak píšete, dodání bylo ve vašem případě věcí výrobce, takže ani na to odřené zboží jsme bohužel neměli vliv. Snažíme se stále jednat s výrobce, aby se zbožím zacházeli a balili ho lépe, protože kritiku pak schytáváme my.

    Mohla byste nám upřesnit, v čem se barva lišila? Nemíváme zprávy o tom, že by s barvou stolu byly problémy, tak bychom ocenili zpětnou vazbu, abychom to mohli s výrobcem vyladit.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta. Zboží objednané 22.9. A 12.11. STÁLE NEDORAZILO

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    moc nás to mrzí, vaše objednávka ma zpoždění, ale nemělo by být velké, uděláme pro to maximu.
    Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost.

    Hezký den,
    David - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velice dlouhá dodací lhůta, bez předchozího varování

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    přestože chápeme, že čekací lhůta ve vašem případě byla poněkud nestandardní, musíme zmínit, že jsme ji avizovali již při vytváření objednávky. Naše společnost se snaží o co nejkratší lhůtu dodání, což se nám daří, primárně však u produktů skladem. U Vašeho produktu bylo třeba čekat na doručení výrobcem. I přes to jsme se snažili být transparentní a před objednávkou Vás upozornit na dobu dodání 27-30.10., kterou jsme dodrželi.

    Věříme však, že Vás tento průtah neodradil u nás nakupovat na dále a budeme se těšit na další objednávky.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůty o mnoho delší, než uvedeno u produktu
    • nedostatečná komunikace

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za delší dodání se omlouváme, to je určitě na nás. Děláme všechno, abychom to napravili, počítejte prosím ještě s pár dny, ale dáme vám vědět. Ohledně komunikace ale nemáme výčitky, komunikujeme s vámi po e-mailech docela čile, podle našeho názoru. Ale zkusíme se zlepšit, protože zrovna na komunikaci si dáváme výjimečně záležet.

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta
    • špatně vystavená faktura (na menší počet ks)
    • nebyli schopni říct náhradní termín doručení

    Velmi nespokojený. Dodávka se z jednoho týdne roztáhla na 3 týdny a stále nemáme doručeno. V průběhu rozdělili objednávku na dvě části. První část již dorazila, ale dílčí faktura je vystavena na špatný počet ks. Samozřejmě nižší.

    Reakce obchodu VEMZU

    Dobrý den,

    za to se moc omlouváme, chybu urychleně napravíme. Jak jsem psal níže, trošku nám s pořádkem zamíchaly dovolené, ale vše se vrací do dobrých kolejí (stejně jako studenti do svých lavic).

    Hezký den,
    Petr - VEMZU gang.