Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Super zabalené zboží.
    • Všechny síta proti hmyzu -1cm.
    • Plisé síto proti hmyzu v rozkladu,ale je tu možnost je sešroubovat šrouby,které nejsou v balení.Pouze samořezné vruty narvat přes metrický závit které byly v balení.No nic moc kombinace.Ale zabalené na jedničku :-))

    Síta -1cm na každou stranu ale i tak funkční.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som dve rolety do strešných okien. Firma deklaruje pri výbere produktov výrobu v dňoch a to 10 - 14 dní u týchto roliet. Moja objednávka nebola doručená na čas. Keď sa obrátite na podporu, budú Vám tvrdiť, že sa jedná o pracovné dni i keď jasne uvádzajú len slovom dni a teda, že na objednávku majú viac času ako uvádzajú. V obchodných podmienkach sa dá nájsť doba dodania 7 - 15 dní, kde až na samom konci odstavca nájdete vetu, že sa jedná o pracovné dni. Dodanie sa však v mojom prípade skladá z výroby produktu 10 - 14 dní + transport u ktorého je jasne napísané 2 pracovné dni.
    Objednané 15.06.2021
    Začiatok výroby 16.06.2021
    Koniec výroby 29.06.2021
    Očakávané doručenie 01.07.2021
    Dátum písania tejto správy 04.07.2021
    Firmou potvrdené plánované vyexpedovanie citujem: Koncom budúceho týždňa, čo pre mňa znamená doručenie na adresu od zadania objednávky takmer jeden kalendárny mesiac.
    Stránku https://zaluzieweb.cz nemôžem doporučiť.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se za zpoždění. V hlavní letní sezóně dochází ke znásobení objednávek na vybrané typy výrobků, jakož i ten Váš až 30-násobně. Děláme maximum, ale bohužel dodací doby se v krátké době a na krátkou dobu natáhnou. Každý jeden kus vyrábíme až po přijetí objednávky a zcela na míru dle zadaného barevného provedení a rozměrů. Není to "skladovka" ihned k odeslání. Věříme, že s našimi výrobky budete spokojen :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá výroba
    • Dekor rámu sítě odpovídá dekoru okenního rámu
    • Kvalitně zabaleno
    • Drahé oproti konkurenci, bohužel zjištěno pozdě
    • I při velmi brzkém požadavku na drobnou změnu objednávky nevyhověli
    • Tvrdí, že sítě jsou vyrobeny za 1 den od objednání, ale další týden čekáte na doručení - divné
    • Sítě nemají kolem rámů, který přiléhá k oknu, měkký pásek (sítě od jiného výrobce mají)

    15.6. v noci jsem zadala objednávku okenních sítí, o 30 hodin později jsem obchod požádala o větší háčky. Odpověď zněla, že změna nelze, protože sítě jsou již vyrobené, na jejich dodání jsem však další týden čekala (doručeno 25.6.). Z toho plyne, že web pouze věci přeprodává, nejde o výrobce, a vy tak zbytečně čekáte a přeplácíte. Po této zkušenosti jsem kontaktovala výrobce našich oken, u nich i se zaměřením a montáží vychází sítě levněji. Doporučuji oslovit přímo výrobce, dostanete lepší zboží, máte to bez nervů s měřením a ještě za menší peníz. Háčky jsou měkké, lze je proto ohnout podle rámu okna tak, jak potřebujete. Již neobjednám, cenová výhodnost zde není žádná.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Při sortimentu který nabízíme je pravda, že ne všechno vyrábíme. Většinu výrobků jakož i sítě proti hmyzu vyrábíme opravdu přímo my. Tento dekor, který jste si u nás vybrali, však podléhá další povrchové úpravě - RENOLIT. To nám zajišťuje spolupracující firma.
    Mnoho prodejců, především lokálních, právě tyto výrobky pouze prekupuje, ať už od nás, nebo jiných výrobců.
    Každý výrobce má jiné technologie které používá, jiné typy profilů a samozřejmě jinou kvalitu. To vše ovlivňuje cenu. Naše cena je veřejná a tedy každý zákazník se může sám rozhodnout, zda mu vyhovuje nebo ne. Měkký pásek, který zmiňujete se standardně při sítích nepoužívá, protože je v exteriéru a podléhá všem vnějším povětrnostním vlivům. Po pár letech křehne, praská a vznikají tak mezery, přes které se dostane hmyz jako např. mravenci.
    Je nám líto vaší nespokojenosti, ale nerozumíme, proč je naše chyba, že se Vám nezamlouvá cena, která byla předem známa.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Součástí 5m žaluzie, bylo 6 pátek, 8 pér,
    4 šroubky a 2 matičky. Nedalo se to zkompletovat, musel jsem mať dokupovat

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se pokud Vám nebylo přibalené dostatečné montážní příslušenství. Na balírně musel někdo pochybyť. Každopádně pokud byste chtěli, stačí nám napsat email na [email protected] a samozřejmě bychom Vám jej zaslali.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    žádná zmínka .peníze předem a nic

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Objednávku jste u nás vytvořili dne 4.6.2021, kde jste uvedli platbu předem převodem. Převod jsme u nás zaevidovali až dne 11.6.2021, kdy jsme Vaši objednávku zadali do výroby. Do tohoto dne jste museli obdržet 4 automatické emaily a to:
    1. O vytvoření objednávky s rekapitulací.
    2. O nepřijaté platbě s informací jak postupovat dál.
    3. O přijaté platbě - 11.6.2021.
    4. O zadání objednávky do výroby - také 11.6.2021
    Na produkty, které jste u nás objednal, uvádíme dobu výroby 10-14 pracovních dnů. Dnes je to přesně 9. pracovní den od přijetí platby a zadání objednávky do pořadí ve výrobě. Jsme tedy stále plně v termínu. Možná se Vám zdá, že už to trvá dlouho, ale z naší strany je to stále podle určených termínů, které jsou známé před vytvořením objednávky a tudíž si nejsme vědomi jakéhokoli pochybení. Pokud Vám nebyly doručeny automatické emaily, zkuste si zkontrolovat spam, případně nám napište ohledně této skutečnosti. Možná jste při vytváření objednávky udělal překlep při zadávání emailu.
    Věříme, že s finálním výrobkem budete spokojen :)

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Síta menší než obědnané rozměry. Při reklamaci mi bylo sděleno, ze je to normalni tolerance. No nevim,kdyz sítě litají v rámu. Raději připlatit za kvalitu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Opravdu to nemá žádný vliv na funkčnost. Sítě proti hmyzu totiž sedí na okně i v závislosti na tvaru okenního profilu. Naše sítě jsou univerzální a tak plní svou roli na každém okně. Na našem e-shopu i uvádíme tuto informaci: Obrysový (celkový) rozměr rámu síťky na okno je o 26mm větší než objednací rozměr (13mm tvoří lem profilu síťky - platí to pro šířku i výšku výrobku). Tímto je zajištěn přesah rámu síťky vůči objednacímu rozměru (světlý otvor okna). Vzhledem k nutnosti napnutí síťoviny Vás upozorňujeme, že rozměr uprostřed výrobku může být menší než objednací rozměr - nemá to vliv na funkčnost výrobku a nepovažuje se to za chybu.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spoje jsou rozjeté.Zabalení je špatné,vytahané(zvlněné síťky.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    V tomto roce od Vás evidujeme už 3 objednávky ale ani 1 reklamaci. Pokud jste s něčím nespokojený, stačí nám poslat email na [email protected] a následně se problému budeme věnovat.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží chtějí zaplatit 100% předem, ale s dodáním moc nepospíchají. Uvádějí dodací lhůtu 7 až 10 dnů, 10 dnů po zadání do výroby uběhlo před 4 dny a zatím žádná reakce.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Při Vaší objednávce nebyl požadavek na 100% platbu předem. To je až při objednávkách nad 15 000 Kč, resp. i nad tuto hodnotu požadujeme zálohu ve výši jen 30% a zbytek může být placený na dobírku. Mohli jste si tedy spokojeně zvolit platbu dobírkou.
    V každém případě, Vaše objednávka je již vyrobena a odeslána, o čem jsme Vás informovali emailem s odkazem na sledování zásilky. Brzy ji můžete očekávat doma :). Věříme, že s výrobky budete spokojen.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží úplně k ničemu....na oknech to nedrží ...vyhozené peníze

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Při Vaší objednávce neevidujeme žádnou reklamaci ani stížnost. Z výrobků, které jste u nás zakoupili vyrábíme ročně desítky tisíc kusů a zákazníci si je pochvalují. Nevíme tedy zda můžeme brát Vaši recenzi za relevantní, nebo je to opět jen "pomoc" od konkurence. V případě vyšších kvalitativní nároků máme různé varianty výrobků, které by se mohly setkat s Vašim očekáváním. Spokojeně si můžete prohlédnout naši nabídku a napište nám :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedoručono
    • doba dodaní

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za malé zpoždění. Vaši objednávku už ale máme vyrobenou i zabalenou a připravenou k odeslání. Brzy ji můžete očekávat doma :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ceny slušné, ale neodpovídá doba dodání, žádná odezva z obchodu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za malé zpoždění. Vaši objednávku už ale máme vyrobenou i zabalenou a připravenou k odeslání. Brzy ji můžete očekávat doma :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Výrobek přišel po měsíci a vůbec nesedí tak jak má

    Rolety pro střešní okna NEKUPOVAT!

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    U střešních roletách udáváme delší dodací dobu. Je to vzhledem k sezónnost výroby, která je až 30-násobně vyšší oproti měsícům mimo sezóny.
    Co se týče přesnosti výroby, každý kus vyrábíme na míru přesně podle toho jak si to u nás zákazníci objednají. Neměníme rozměry, ani nijak neupravujeme objednávku, pokud si to zákazník sám nepřeje. Pokud Vám cokoli nesedí, neváhejte nás kontaktovat emailem na [email protected] s popisem problému. Momentálně neevidujeme od Vás žádný kontakt se stížností, takže ještě nevíme přesně říci co se událo. Určitě nás kontaktujte a problém vyřešíme :)

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Neochota k řešení vzniklého problému.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Při Vaší objednávce neevidujeme žádnou reklamaci, kontakt, email, nebo stížnost. Nevíme tedy o žádném problému. Prosím napište nám email na [email protected]. Každý problém o kterém víme řešíme, abychom zajistili spokojenost zákazníka a naše dobré jméno :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Bohužel díky dopravci byly sítě na střešní okno poškozeny, čekání na vyřízení reklamace z ne moji strany 20 dní a po telefonické domluvě teprve když jsem volal 20 den tak mi bylo zděleno že včera je začaly vyrábět a že budou až příští týden.

    Žaluzie web dobrý obchod jen nesmíte řešit reklamaci, telefonní číslo je na paní která vám řekne že musíte napsat email o informaci vaší reklamaci že tam nemají telefonní kontakt.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám způsobené nepříjemnosti. Opravdu došlo k poškození a plně jsme probrali za to zodpovědnost. Vaši reklamaci řešíme a kusy jsou ve výrobě. Ve výrobě máme zadaných několik desítek tisíc kusů, které se vyrábějí systémem FIFO a tedy podle pořadí chronologicky. Vaši reklamaci brzy vyřešíme dodáním nových kusů.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vypadalo to na dobrou cenu
    • došla jen část zboží
    • zboží bylo poškozené
    • nejsou schopní situaci vyřešit

    Nejen, že nedoporučuji, ale přímo varuji.
    26.2. jsem zaplatila za zboží.
    17.3. došla moje zakázka. Byla nekompletní a poškozená. Od té doby se snažím situaci vyřešit, ale zatím neúspěšně.
    8.4. po řadě urgencí poslali část chybějících částí a cosi, co nepotřebuji.
    19. 4. stále mám jen nekompletní, poškozenou a nepoužitelnou zakázku a žádné zprávy.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za dlouhé řešení reklamace. Všechno jsou to výrobky na míru, které je nejprve třeba vyrobit a až tak je možné odeslat. Čím je výrobek složitější, tím déle trvá i výroba. Právě proto i řešení reklamace trvá déle. Pokud ma výrobek standardní dobu dodání 3 týdny, tak i reklamace trvá stejně. Není to jako při krabicovém zboží, které stačí vzít ze skladu a ihned je možné jej odeslat.
    Ve Vašem případě se opravdu snažíme situaci vyřešit. Není to tak, že bychom na Vás zapomněli, nebo rozhodli se to ignorovat. Každého zákazníka si ceníme a problémům které vzniknou se nevyhýbáme.
    Kolega z reklamačního oddělení mě ujistil, že zásilka s reklamací je již odeslána a zítra byste ji měli mít i doručenou.
    Jménem naší společnosti se Vám omlouváme a věříme, že i navzdory těmto komplikacím dokážeme naše jméno ve Vašich očích napravit.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka vytvořena 27.3. s tím, že dodací doba je 5-10 dní, do dnešního dne - 15.4 nic nedorazilo a telefon nezvedají. Chápu, že výroba může trvat déle, ale pak mají takovou informaci mít uvedenou na stránkách. Zboží zatím nemohu ohodnotit. Za mě v tuto chvíli nedoporučuji. Uvidíme, kdy zboží přijde.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za prodlení. Opravdu stala se neočekávaná věc a to krátkodobí výpadek materiálu, který už je vyřešen. Vaše objednávka je vyrobena a právě dnes ji odesíláme o čemž Vás budeme informovat i automatickým emailem s odkazem na sledování zásilky. Věříme, že s dodanými výrobky budete spokojen :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    velice nespokojen cca 10 dnů čekám na garnyže a niko s námi nekomunikuje a to jste slibovali a píšete i na webu a svých stárnkách do 3 dnů a to obě garnyže máte skladem

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme přijali 5.4.2021 s tím, že jste objednávku vytvořil s platbou předem převodem. Platbu jsme přijali 6.4.2021 až v odpoledních hodinách (trvání mezibankovních převodů). Hned jsme objednávku zadali k nám do plánu ve výrobě a dne 8.4.2021 byl balík připraven na dílně. Následující den (9.4.) Odešel na expedici a je v rukou přepravní společnosti. Tedy opravdu 3 dny od potvrzení platby a tedy i objednávky. Posílali jsme Vám o tom i automatický email s odkazem na sledování zásilky - můžete si to tedy ověřit. Prověřovali jsme i u přepravní společnosti, proč ještě nedošlo k doručení a dostali jsme příslib, že to jdou okamžitě vyřešit.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Máme hodnotit vaší zásilku a ona vůbec nedorazila, takže není co hodnotit a nevím, co si mám myslet.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Tyto dotazníky na hodnocení jsou odesílány automaticky systémem 10 kalendářních dnů od vytvoření objednávky. Mezitím byly velikonoční svátky, které samozřejmě prodloužily celý proces. Dnes je to přesně 5. pracovní den od vytvoření vaší objednávky. Každý kus pečlivě vyrábíme na míru až po přijetí objednávky na základě zadaných rozměrů a parametrů. Není to krabicový zboží, jako např. elektronika, které stači vzít ze skladu a může být odesláno. Vaši objednávku budeme brzy odesílat o čemž Vás budeme informovat automatickým emailem s odkazem na sledování zásilky.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za 10 dní nic.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Ano opravdu prošlo 10 kalendářních dnů. No pracovních pouze 6, protože byly velikonoční svátky. Každý kus pečlivě vyrábíme na míru až po přijetí objednávky na základě zadaných rozměrů a parametrů. Není to krabicový zboží, jako např. elektronika, které stači vzít ze skladu a může být odesláno. Vaši objednávku budeme brzy odesílat o čemž Vás budeme informovat automatickým emailem s odkazem na sledování zásilky.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaluzie prisly v horni části mírně prasklé. Nevim zda se zboží poškodilo přepravou, nebo jinak. Vzhledem k dlouhé čekací lhůtě, kterou samozřejmě chápu, neboť se musejí vyrobit, jsem reklamaci neřešila.

    Není nad to, přijít, koupit a odejít. Krabice od přepravní společnosti se zdála O. K. Až pri montáži jsme zjistili prasklinu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Je nám opravdu líto, pokud se zboží poškodil při přepravě. Samozřejmě to víme řešit. Stačí když nám napíšete email na [email protected].

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb