Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Tento obchod nedoporučuji a varuji před objednáním zboží zde. Výrobek Thermo rolety na okna Velux je opravdu nepěkně zpracován. Roleta je pomuchlaná, není v rámu vystředěná - obtížně se stahuje, místy na rámu škrábance a více takových drobností, na které se opravdu nechcete dívat. Rám (ta část, do které se zasouvá roleta), je dvakrát širší než originál Velux, takže zabírá v okně zbytečně hodně místa/ bere světlo. A ani bohužel neušetříte 1/3 ceny, jak avizují. V mém případě bych oproti originálu, za 2 rolety ušetřila asi 500 Kč (v této chvíli na konkurenčních webech s originálními výrobky Velux ani to ne). Pokud máte tedy drahá okna, doporučuji si možná lehce připlatit ale určitě zvolit jiný obchod s kvalitnějším prozákaznickým servisem. Bohužel jsem se s objednávkou zde unáhlila, mají dobře placenou pozici ve vyhledávači. Zboží jsem hned chtěla vrátit ale výrobce spoléhá na to, že většinu zboží vyrábí tzv. na míru, i když si vybíráte standardní rozměr a barvu z nabídky, tedy nic speciálního, NEMŮŽETE zboží v zákonné lhůtě vrátit, pouze reklamovat-opravit (tuhle informaci o nemožnosti vrácení se u výrobku ani na faktuře nedozvíte!). Je nutné si přečíst obchodní podmínky, kde ale není seznam výrobků, které na míru jsou. Délku dodání, neřeším, nespěchali jsme na zboží, i když je poměrně dlouhá. Objednáno 27.2. (resp. zaplaceno 3.3.), doručeno 18.3. Návod k montáži nedostanete, musíte si ho hledat na stránkách. Obchod je slovenský, tedy případné reklamace se odesílají tam. Reakce na můj e-mail přišla téměř okamžitě i v podvečerních hodinách ale nic pěkného jsem se nedozvěděla. Zboží jsem rozhodnutá reklamovat, i když podle reakce obchodu, takto má zřejmě vypadat (ještě nemám konečný verdikt). Ve finále jsem tedy prodělala 3698,- Kč + poštovné na Slovensko a trochu nervů k tomu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Tak si pojďme tedy shrnout Fatka, které zákazník napsal.
    Ano je pravda, že neušetříte 1/3 ceny, ale DOKONCE VÍCE. Konkrétně v tomto případě rolety zakoupené u nás byly v ceně 1849 Kč / ks. Nejlevnější prodejce originál Velux rolet prodává tyto rolety v ceně 3030 Kč / ks. Námi nabízené rolety R-LITE jsou od českého výrobce Isotra a.s .. Výrobce je prodává do více zemí EU jako AT, DE, FR, DK, IT a mnoho dalších. Tyto rolety jsou široce rozšířeny i na CZ trhu a mnozí prodejci je prodávají v následujících cenách, např. 2330 Kč / ks, nebo 1960 Kč / ks. Přesně tyto stejné rolety jako my. Na trhu je možné najít několik dalších prodejců různých typů rolet pro okna Velux, avšak stejně jako námi nabízené rolety, nejsou to originál Velux. Právě i s ohledem na výše zmíněné si nemyslíme, že naše jsou nekvalitní, nebo, že je prodáváme v nevýhodných cenách.
    Co se týče výroby na míru. Tak hned přímo na produktu pod cenou máme napsáno "vyráběná na míru podle zadaných parametrů". Nemusíte tedy hledat žádný seznam produktů, které by byly vyráběny na míru. Jsou označeny.
    Vaše recenze tedy není zcela objektivní a nezakládá se na dostatečném množství informací. Je to pochopitelně ospravedlnitelné a právě proto musíme reagovat fakty s vysvětlením.
    Je nám líto vaší nespokojenosti a rádi Vám pomůžeme vyřešit situaci a tedy nedostatky. No to jaký systém rolety to je, opravdu změnit nevíme. Mimochodem je to opravdu perfektní systém, který je jen designově odlišný od originál Velux. Funkčnost a spolehlivost je stejná :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádnou nemám, už bych si zde nic neobjednala
    • Vysoká cena, která neodpovídá kvalitě. Na jedné rolete chyběly úchytky pro postranní řetízek
    • Nebyl dodán montážní návod, videa s návodem na stránkách měla jiné typy uchycení

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Pokud Vám nebyl přibalený návod na montáž, nebo jakýkoli komponent, je nám to líto. Stačí nám napsat email na [email protected] a vyřešíme to. Návody máme i na webu. Videonávod zachovává celý postup a smysl montáže. Tvarově se změnil 1 komponent, ale ne o tolik, aby to nedávalo smysl. Rozdíl je opravdu minimální. Kvalitativní a cenově i ve srovnání s konkurenci si stojíme za tím, že je to opravdu výhodný nákup. To oceníte časem :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dobrý kup

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme i když jste asi omylem dali "nedoporučuji obchod" :).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Doba doručení
    • Kvalita zboží

    Dodání 14 dní, i když na stránkách slibují odeslání do 3 dnů.
    Nekvalitní zboží, konkrétně garnýže - všude ostré otřepy, povrch je neskutečně náchylný na poškrábání (Povrchová úprava galvanizace? Těžko..)
    Za mě rozhodně doporučit nemohu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za prodlení. Došlo u nás ke krátkodobému výpadku materiálu. Dodání od dodavatele trvalo déle než obvykle. Obvykle máme skladem materiál i na 3 měsíce, ale právě kvůli koronavíru, je poptávka po nákupu z e-shopů zvýšená a tudíž tok materiálu se zrychlil. Museli jsme proto zvýšit objednávané množství a to způsobilo tuto situaci.
    Co se týče kvality materiálu, tak je to opravdu galvanizace. Jiný prodejci mají v nabídce pouze barvené tyče - zkuste si to porovnat s našimi a hned uvidíte rozdíl. Zároveň je ještě každá tyč obalená ve fólií, aby se nepoškodila při přepravě.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neochota řešit individualismus
    • z 12ti ks žaluzí jsou 3 poškrábané

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Váš požadavek byl na výrobek, který nemáme v nabídce. Prostě nevyrábíme ho. Je to jak požadovat v obchodě s květinami stavební materiál. Jak návrh jste uvedli přizpůsobení výrobku, který v nabídce máme. Jelikož by ale šlo o řešení "na koleně", tak jsme to jednoznačně nedoporučili. Je nám líto vaší nespokojenosti, ale na řešení individualismu je potřeba i mnohem důslednější komunikace, jakož i připravení cenové nabídky na míru, která by zohledňovala i tento přístup. Tedy cena násobně vyšší.
    Co se týče poškození, spokojeně nám napište email na [email protected], abychom mohli vyřešit tuto situaci.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lákavé video montáže, které neodpovídá skutečnosti montáže
    • Chybějící manuál instalace jak navlíknout šňůrky a o kolik zkrátit
    • Zbytečné dlouhé šňůrky, člověk musí odhadem centrovat

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Celkově rolety, které jste si u nás objednali se montují velmi snadno. Mnoho zákazníků si to pochvaluje. Oproti videu se změnil 1 komponent, který právě zjednodušuje napínání tkaniček utahováním. Také máme hned při videu upozornění: V případě, že šňůrky na vašem plisé nebudou napnuté a tedy plisé bude volně padat, nepovažuje se to za chybu. Napnutí šňůrek uděláte jednoduchým provázáním ukončovacího uzlíku na šňůrkách, rovnoměrně na obou stranách.

    Je to tedy jen o jednom uzlíku na každé šňůrce.

    Je nám líto, že nejste spokojen. Určitě se budeme snažit vylepšit ještě více naše návody, abychom v budoucnu byli ještě lepší.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stále čekám na zboží.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme již odeslali. Posílali jsme Vám i automatický email s odkazem na sledování zásilky. Brzy by Vám ji měli i doručovat.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za prodlení. Bohužel kvůli momentální situací, zboží ze zahraničí mimo EU nechodí přesně načas, ale častokrát dochází ke zdržení i týden. Objednáváme s 3-měsíčním předstihem a při těchto případech se občas stane, že ten týden navíc způsobí krátkodobí výpadek materiálu. Vaši objednávku už máme připravenou a odesíláme. Brzy ji můžete očekávat doma.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žaluzii jsem objednala 8. 12. a obratem i zaplatila. Počítala jsem s tím, že zakázka nebude vyřízena do Vánoc a že se tak stane někdy po Novém roce. Poněvadž jsem však ani 15. 1. neměla od obchodu žádnou informaci, kontaktovala jsem je emailem, kdy tedy mohu žaluzii očekávat. Bylo mi sděleno, že výrobní doba činí 21 - 28 dnů a že bude expedována během následujícího pracovního týdne s tím, že v den expedice obdržím email. Je pátek 22. 1. pozdě večer, žádný email o expedici nemám a žaluzie (1 kus na střešní okno ...) je stále ve fázi "realizace". Kdy tedy bude dodáno, netuším, čekala bych, že vzhledem k tomu, že bylo přislíbeno odeslání tento týden, tak alespoň obdržím omluvný email s vysvětlením a náhradním závazným termínem, ale nepřišlo nic. Nevidím důvod, proč bych měla firmu opětovně kontaktovat já. Zvažuji odstoupení od kupní smlouvy.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je již vyrobena a připravena k odeslání. Opravdu měla být odeslána už minulý týden, avšak kvůli jistým automatizovaným procesem došlo k pochybení při odesílání. Kolegové to okamžitě budou řešit, abychom alespoň takto napravili naše jméno a Vy jste měli výrobek čím dříve doma. Omlouváme se Vám za prodlení.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 4 dnech od objednání mi potvrdili teprve objednávku s tím, že to přijde za další týden... Na webu píší, že doručují do 3 dnů...

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Určitě Vám přišel i potvrzovací email ihned po vytvoření objednávky. V něm byla informace, že máme celozávodní dovolenou. Stejně tato informace byla zveřejněna na více místech na našem e-shopu, především ve velkém informačním banneru na vrchu webu. Tuto celozávodní dovolenou jsme měli do 7.1.2021. Vaše objednávka byla vytvořena 4.1.2021, tedy v době naší celozávodní dovolené. 7.1.2021 byl čtvrtek, kdy jsme Vaši objednávku zpracovali. Příprava, odeslání a následné doručení tedy mohlo být nejdříve realizováno až následující týden od pondělí. Je nám líto, že nejste spokojen. Všechny tyto informace byly dostupné ještě před vytvořením vaší objednávky, proto není důvod divit se následnému průběhu celého procesu.

    S pozdravem
    tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací doba,poslední komunikace 7.1. oznámení že garnýže jdou do výroby,a od té doby zase nic,Příště jiný obchod

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Ano měli jsme celozávodní dovolenou až do 7.1.2021 o čem jsme informovali jako na našem e-shopu, tak i v emailech. Vaše objednávka tedy šla do výroby až po jejím skončení. Za toto období jsme přijali hodně objednávek a postupně jsme je museli zpracovat. Vaše objednávka je již vyrobena a odeslána a tedy v krátkém čase ji můžete očekávat i doručenou.

    S pozdravem
    tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízká cena
    • Parapety byli plné "špon" od řezání,a místy odloupnutá vrchní bílá fólie!

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám pokud se do balení dostali i špony z řezání. Snažíme se to očišťovat před zabalením, ale občas se stane, že se to neočistí dostatečně. Pokud Vám i cokoliv přišlo poškozené, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] abychom mohli tuto záležitost vyřešit.

    S pozdravem
    tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Držák garnýže a tyče mají naprosto odlišné barvy - neodpovídá objednávce
    • Kvalita zpracování
    • Dodané žabky byly poškozené
    • Dodáno bez montážní sady (šrouby, hmoždinky)

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Na naší webové stránce máme reálné fotky garnýže, přesně tak jak vypadají. I na fotce je možné vidět, že tyč a držák mají mírně odlišné odstíny. Co se týče poškozeného nebo nedodaného příslušenství není problém tuto nepříjemnost vyřešit opravdu velmi rychle. Stačí když nám napíšete email na [email protected] a tyto komponenty Vám dopošleme. Vše máme skladem, takže to umíme i okamžitě odeslat. Je nám líto vaší nespokojenosti a jsme připraveni to vyřešit. Stačí když se nám ozvete.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    žaluzie přišla poničená na více místech,

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Produkty odesíláme ve vícevrstvých obalech. Ve Vašem případě produkt zabalený v bublinkové fólií v krabici, která je zároveň ještě uvnitř vystlaná dalšími prvky, které mají zamezit poškození při přepravě a manipulaci. Bohužel pokud s tím přepravní společnosti zacházejí neopatrně, stane se, že se něco poškodí. Důležité je si balík zkontrolovat a v případě poškození nás okamžitě kontaktovat. Takto pak víme jednoduše celý problém vyřešit.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • špatná kontrola při kompletaci zakázky,držáky roletky - obě na jednu stranu

    Líbí se mi reakce na moji reklamaci, obchod mi sdělil, že zašlou ty správne držáky.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za pochybení. Jsme jen lidé a občas děláme chyby. Samozřejmě si je umíme přiznat a Vaši reklamaci vyřešíme obratem.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace
    • Ochota řešit problém ihned vyřešena reklamace
    • Doprava

    Dopravce 2 x balík poškodil a parapet došel poohybán a zničen . Vždy čekací lhůta na nový víc jak týden . Jestli je chyba u přepravce nebo spíše balení obchodem těžko říct . Bojím se toho až přijde 3 kus jestli se ho vůbec dočkam.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Omlouváme se Vám za tyto nepříjemnosti. Snažíme se balení přizpůsobit k povaze balíčku. U parapetů, které jsou neskladné a dlouhých rozměrů, je to opravdu náročné. Prodáváme je na tisíce kusů a ke poškození dochází zřídka. Je to spíše individuální chyba daného kurýra. Ve Vašem případě jsme už podali stížnost přepravní společnosti. Věříme, že tentokrát si už na to dají pozor a úspěšně doručí balík bez dalších problémů. Reklamace řešíme co nejdříve, bez zbytečného čekání. Jde však o výrobu na míru a to trochu trvá. Ještě jednou se Vám omlouváme se způsobené problémy.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Klamání spotřebitele. Garnýž dřevěná - borovice, ve skutečnosti to znamená pouze dekor borovice. Tyče jsou z nějaké podivné dřevotřískové hmoty a na povrchu je nalepený "papír" s dekorem borovice.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Na naší stránce uvádíme tuto informaci u dřevěných garnýží: Koncovky, držáky a kroužky jsou dřěvené. Tyč je dřěvená (vyráběná technológii jako europrofily pro okna - co eliminuje ohýbaní vlyvem tepla) a je potažena odolnou dřevoimitační fólií.
    Nerozumíme tedy "klamání spotřebitele".

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • kvalita

    Přestože se obchod honosí výrobou sítí do oken s přesností +/- 1 mm, výsledný výrobek má přesnost spíše +/- 1 cm. Tak tak, že nepřesnosti zakryjí venkovní lišty. Na každé síti je minimálně jeden (ze šesti) uchycovací plechový háček špatně zanýtován, takže naprosto sít nedrží a je tam zcela zbytečně. Sítě rozhodně nejsou napnuty rovnoměrně po celém rámu, mají lokální nedostatky. Stejné vady se vyskytují na všech 3 objednaných sítích proti hmyzu.
    Znát kvalitu výrobků předem, pár stovek si připlatím a obchodu se vyhnu.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Stojíme si především za přesností výroby a kvalitou našich výrobků. Pokud tedy máte jakékoli výhrady k dodaným výrobkům, prosím neváhejte nás kontaktovat na [email protected] s popisem problému a ideálně s přiloženými fotografiemi. Mrzí nás každá oprávněná nespokojenost a jsme připraveni ji vyřešit.

    S pozdravem
    Tím ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jediné co bylo dobré, byla cena dopravy.
    • Dlouhá dodací doba.
    • Zboží došlo neočištěno a bylo vydět nešetrné zacházení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.8.2020 objednáno a zaplaceno. 26.8.2020 dáno do výroby. Dodací lhůta 5-7 dnů. Zatím žádná komunikace. Jak dlouho budu ještě čekat?

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,

    Vaši objednávku už máme vyrobenou a dnes budeme odesílat. Pošleme Vám i email s odkazem na sledování zásilky. Omlouváme se Vám za prodlení. Každý jeden kus vyrábíme až po přijetí objednávky a zcela na míru dle zadaného barevného provedení a rozměrů. Není to "skladovka" ihned k odeslání. Věříme, že s našimi výrobky budete spokojeni :).

    S pozdravem
    tým ZaluzieWeb