Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem 2 rolety s instalací bez vrtání. Obdržel jsem rolety bez instalačních dílů. Reakce obchodu byla rychlá a obdržel jsem zásilku, ale opět nekompletní. Nafotil jsem a opět reklamoval. Reakce zase rychlá, ale vzápětí jsem obdržel úplně jiné díly. Tuto firmu nedoporučuji. Na místech, kde by mět být technický přehled pracuji nekompletní osoby.

  • Objednal jsem 2 rolety s instalací bez vrtání. Obdržel jsem rolety bez instalačních dílů. Reakce obchodu byla rychlá a obdržel jsem zásilku, ale opět nekompletní. Nafotil jsem a opět reklamoval. Reakce zase rychlá, ale vzápětí jsem obdržel úplně jiné díly. Tuto firmu nedoporučuji. Na místech, kde by mět být technický přehled pracuji nekompletní osoby.

  • V lete sem si objednal rolety a po 3. reklamaci v prosinci stale nemam vyrobek odpovidajici objednavce.
    Ano to je 6 mesicu na 3 mesicni reklamace, nevychazi to, ze?
    Rolety dosly vetsi nez byly objednane, po reklamaci zkratili jen trosku aby se nereklo, ale stale byly delsi nez bylo v objednavce.
    Pri dalsi reklamaci se jich ani nedotkly - jen je prebalili a poslali zpet. Chybela cast objednavky - nektere kusy proste neposlali.
    Pri dalsi reklamaci poslal zpet opet bez chybejicich kusu, to uz sem ani nemeril...
    Naprosto otresny pristup! Delnici to meri asi jen tak od oka.

  • Jsem rád že jsem si to tady přečetl, už jsem chtěl objednávat, po těchhle spoustě negativech ani omylem

  • Dobrý den
    v žádném případě nedoporučuji tento web protože v každé objednávce něco chybí nečtou celé objednávky posílají objednávku na 2x - 3x tím pádem vám doveze nákladní auto obálku velikosti A6 což není moc ekonomické.
    hlavně doba dodání kompletního zboží je až 3 týdny podle toho kolik věcí zapomenou!

    od této firmy já jsem nakupoval rozhodně naposled!!!

  • Dobrý den
    já si v roce 2019 objednal 5 žaluzií do střešních oken přišla mi jedna. zavolal jsem tam a paní na druhé straně se omluvila za potíže a do pár dní přišel zbytek objednávky. (jsme jen lidi a lidé dělají chyby)

    teď (2021) jsem si u nich objednal rolety do oken 3 bez vodícího lanka a 3 s vodícím lankem objednávka došla 3 bez vodícího lanka v pořádku ale u zbývajících 3 chybělo lanko s úchytkou zavolal jsem na infolinku paní mi sdělila že mám poslat fotky a že mi lanka pošlou.

  • Dobry den.
    Zakoupil jsem u zaluzieweb rolety, ktere prisly po 24dnech. V momentalni situaci na dobu dodani nic nenamitam. Nemile prekvapeni nastalo po vybaleni. Nespravne miry a spinavy material. Odpoved na reklamaci je nasledujici:

    Dobrý deň,
    ďakujeme za fotografie. Rolety sú výrobok na mieru, takže nie je možné ich vrátiť.
    Fotky, ktoré ste nám poslali nie sú v dobrej kvalite, ale zdá sa, že roleta je vyrobená v rozmeroch, ktoré ste objednali. Rolety pred odoslaním prechádzajú kontrolou. K znečisteniu látky mohlo dôjsť kľudne aj pri vybalení alebo montáži.
    Ak ste ale presvedčený, že rolety majú výrobnú vadu, môžete ich reklamovať. Postupujte podľa našich obchodných podmienok.
    Ďakujeme.
    S pozdravom
    ZaluzieWeb

    Zda jsem zaspinil roletu ja pouze pri vybaleni nebo vyrobce pri vyrobe neni bohuzel prokazatelne, co se tyce miry tady je to naprosto evidentni. V tomto pripade budu muset povolat znalce z prislusneho oboru a nenastane li zlomovy okamzik zustava cesta dalsich nakladu za sepsani podani k soudu, poplatky, cestu k soudu a tak dale.
    Zdravim vsechny nakupujici na tomto e-shopu

  • Velmi nedoporučuji služby této firmy. Objednal jsem si sítě do oken. Sítě byly dodány ve velmi špatném stavu. Po instalaci sítí na místo, nešla okna zavřít. Snažil jsem se vyřešit situaci emailem. Bohužel přes email byla velmi špatná spolupráce. Reklamaci neuznali s tím, že je to objednávka na zakázku a ještě byli velmi nepříjemní. Jediné řešení, které navrhli, bylo zakoupit si další příslušenství v téměř stejné výši jako byla objednávka s tím, že si to mám opravit sám. S takovým zacházením jsem se ještě nesetkal. U této společnosti už nikdy nenakoupím!

  • Nedoporucuji sortiment. Objednala jsem dve zatemnovaci rolety na male okno.kdyz pominu, ze doprava i na tak male zbozi byla 200,- reakce obchodu byla rychla... ale zbozi co jsem vybalila byl levny polsky smejd, po namontovani na okno porad pada osa s latkou, a musim pridrzovat postranni drzaky... na vznesenou nespokojenost mi jiz obchod nereagoval....

  • Nedoporucuji sortiment. Objednala jsem dve zatemnovaci rolety na male okno.kdyz pominu, ze doprava i na tak male zbozi byla 200,- reakce obchodu byla rychla... ale zbozi co jsem vybalila byl levny polsky smejd, po namontovani na okno porad pada osa s latkou, a musim pridrzovat postranni drzaky... na vznesenou nespokojenost mi jiz obchod nereagoval....

  • Kupovali jsem sítě do střešních oken. 2ks ze 3 se začly trhat (ten třetí kus je v pokoji, který se nevyužívá, takže možná proto je ještě v pořádku). Síť není nijak začistěná, pouze ořízla a pokud je někde nařízlá, tak je jen otázkou čas kdy se síť začne trhat. Komunikovala jsem to z prodejce a moc se netvářil, hovořil o výměně ale však na moje náklady i když jsem to řešila měsíc po koupi. Reklamace v létě nepřicházela v uvahu. No teď to zkusím vymontovat a poslat na reklamaci, tak jsem zvědavá jak to dopadne, ale výsledek už tuším... Nedoporučuji.


  • 1830/5000
    Dobrý den,

    Reaguji na komentář od anonym.
    Ano provozujeme několik e-shopů, avšak každý s jiným sortimentem. Telefony zvedáme od skončení celozávodní dovolené a tedy od 8.1.2018 (která je mimo sezónu, resp. v nejslabším období prodeje našeho sortimentu) každý pracovní den od 8:00 - 16:30. Tuto skutečnost máme uvedenou i na našem e-shopu. Tel. č. je (+420) 773 531 000.
    Vzhledem k tomu, že zboží je vyráběno na míru, není Vaše navrženo řesení, že Vám máme vyrobit nový kus a poslat ho zdarma, pro nás správné. Po zkušenostech s nepoctivými zákazníky, nevyhovujeme reklamacím, pouze na základě nepodložených emailů, bez jasných podkladů k uznání. Takto by nám mohl napsat kdokoli cokoli. Ve Vašem případě se po konzultaci reklamačního technika, řídícího pracovníka výroby a nákupčího dospělo k závěru, že Vám výrobek byl dodán správně, ovšem, právo na reklamaci Vám upřít nemůžeme. Pokud jste si tedy opodstatněností Vaší reklamace jistá, nerozumíme, proč je pro Vás problém zaslat k nám zboží na posouzení reklamace. V případě jejího uznání, Vám vrátíme doloženy sumu za poštovné. Na výrobku Vám látku dle požadavku vyměníme a bezplatně zašleme na adresu.
    Vy však po nás chcete, abychom Vaši reklamaci řešili nadstandardně a tedy, abychom Vám vyrobili nový kus a poslali na výměnu. Resp. abychom my k Vám poslali kurýrní společnost (svoz od zákazníka k nám je podstatně dražší, než obyčejné poštovné) a převzali zboží k nám na posouzení. V případě pokud by Vaše reklamace byla neopodstatněná, stejně nám vznikají náklady. Ze zkušeností víme, že tyto námi poskytované nadstandardní služby zákazníci, nebo konkurence zneužívají. Nadstandardní řešení nabízíme především v jasných případech. Proto jsme Vám navrhli řešení, ve smyslu obchodního zákoníku ČR a našimi obchodními podmínkami.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Bohužel nelze již reagovat na odpovědi v hodnocení, tak přidám sem svou čerstvou zkušenost, bohužel negativní.

    Kdybych dříve četla tuto diskuzi, asi bych více hledala jinde, nicméně firmě nelze upřít dobře zaplacenou? reklamu, takže člověk najde zrovna je a že těch webů mají víc..... Ale zapomíná, co se stane, když dojde na reklamaci u slovenského dodavatele, že?
    Nezvedání telefonů, nereagování ani na emaily, dokud nedorazí urgence, ale ani potom nikdo telefony nezvedá, ať voláte ráno nebo večer, a to i když již po dvou týdnech mají po dovolené! (čímž člověku samozřejmě zatím uběhne 14 denní šance rozhodnout se, zda zboží vrátit, protože to chce nejdřív řešit a čeká slušné jednání)
    A že neumí určit, co mi poslali podle JEJICH označení výrobku??? Trochu prapodivné, nemyslíte?!!

    Pak ve finále při vrácení zboží nebudete mít ani zboží, ani peníze, protože Vám nakonec řeknou, že je to zboží na míru a tudíž není možné Vám peníze vrátit. Samozřejmě reklamaci neuznají, protože jediný důkaz dáte z ruky a nemají pak už důvod potvrdit, že Vám poslali jiné zboží, že!
    Ha, co pak má takový zákazník dělat?

  • Dobrý den,

    Reklamaci ohledně poškození jste nám poslali po 2 týdnech od převzetí zásilky, kdy již není možné určit, zda k poškození nedošlo nesprávným uskladněním, manipulací po probrání zásilky, resp. během montáže. Uvádíme to několikrát na našem e-shopu, že balík třeba po probrání zásilky rozbalit, zkontrolovat a v případě jakéhokoli poškození nás o tom informovat do 24hod. V tomto případě jsme neschválili reklamaci z důvodu nesplnění výše uvedeného. Poskytli jsme Vám však slevu 30% na nový horní profil, jenž jste měli poškozen, jakož vstřícný krok z naší strany. Není tedy pravda, že jste si koupili nový kus za plnou cenu.
    Během letních měsíců jsou naše telefonické linky opravdu vytížené, což je způsobeno sezónností našich výrobků. Zákaznická linka má pouze jedno telefonní číslo, ale několik zařízení a operátorů, kteří komunikují na zákaznické lince každý pracovní den od 8:00 do 16:30.
    Omlouváme se za výše uvedené skutečnosti, ale jako společnost nemůžeme převzít odpovědnost za všechno, předevšim, když nejsou dodrženy smluvní podmínky.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Objednala jsem si od zaluzieweb vertikalni zaluzie na chalupu. Zasilka dorazila celkem rychle, bez viditelneho poskozeni obalu, tudiz jsem ihned nerozbalovala. Kdyz jsem pak dorazila na chalupu a rozbalila zasilku, byl mechanismus silne poskozen, ale soucastky, ktere se vysypaly, nebyly kompletni! Obratila jsem se na dodavatele a bylo nejdriv velmi problematicke se vubec dovolat!!!! Jedno jedine cislo, ktere nikdo nezveda, pripadne je vypnute!!! Kdyz jsem se konecne divolala, rekli mi, at vse posku mailem, pak mi sdelili, ze musi jit o chybu pri preprave a ta uz se neda reklamovat. Musela jsem si tedy objednat listu s mechanismem znovu! Za plnou cenu vcetne prepravy. Zaluzie se mi prodrazily o cca 1000 Kc!!! Komunikace s firmou zaluzieweb neskutecna, arogance, ktera se jen tak nevidi. Pratele, doporucuji dat si praci s vyberem dodavatele a nevolit z pohodlnosti prvniho dodavatele, ktery se vam na googlu nabidne, tak jak jsem to udelala ja. Zaluzieweb nikdy vice, dekuji vsem, kteri docetli az sem

  • ZaluzieWeb: Děkuji až to řešíme.

  • Marek: Dobrý den,
    Bohužel stále máme celozávodní dovolenou. Tenhle oznam najdete také na našem webu. Určitě Vám ale odpovíme emailem, hned po jejím skončení, resp. v první náš pracovní den po svátcích.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Dobrý den, mám od Vás rolety které vlastním cca 2 týdny.
    Už při převzetí jsem Vám posílal email ohledně nesrovnalosti o proti mé objednávce, ale nikdo mi neodpovídá a tel.je celou dobu nedostupný. Děkuji
    Němec, 602 173 104

  • Dobrý den,
    Naše sítě vyrábíme z extrudovaného hliníku. Je to to nejkvalitnější, co se dá zakoupit na Českém trhu. Věříme, že časem oceníte kvalitu, která je časem ověřená, protože tyto profily na sítě proti hmyzu používají stejně i renomovaní Český výrobci.

    S pozdravem
    tým ZaluzieWeb

  • Nevyhovuje mi kvalita materiálu z kterého výrobky vyrabite. Mam kvalitnější okna od jiného vyrobce než sítě do oken vyrobené od Vás. Jsem zklamaný a tyto sítě mi vydrží cca 2-3 roky a budu muset koupit nové. Reklamovat je to zbytecne.Zboží přišlo zabalené, mokré a poškozené. Víc na tel.721141000