Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • sitě jěště nedorazili ak nemužu hodnotit

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme. Již máme zboží vyrobené a odesíláme. Brzy to máte doma :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Roleta SWING LITE - látka KENIA mechanismus jde těžko dolů. Roletka se zasekne a musí se stahovat ručně dolů. Čekal jsem lepší ovládání. Takže opět nákup v Polsku.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Zkuste za řetízek táhnout rovně a ne pod úhlem. Když si všimnete, vývod řetízku z ovládání má otvor. Pokud táhnete za řetízek pod úhlem, může se zachytávat právě o hrany tohoto otvoru. Výroba není v Polsku ale přímo u nás a na míru :).

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    První objednávka v pořádku, při druhé měly jedny žaluzie vinou výrobce ovládání na špatné straně. Překvapil mě přístup řešení - přehoďte si sám.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Omlouváme se Vám za tuto nepříjemnost. Ano mohli jsme to vyřešit posláním kurýra, opravením u nás a opětovným zasláním výrobků k Vám. Takhle by ale celý proces mohl trvat i týden. Kolegové Vám poslali návod jak na to a máme za to, že takový jednoduchý úkon zvládne každý za 5min. Samozřejmě, pokud byste nesouhlasili, vrátíme se k prvnímu kroku a zajistíme nápravu.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobre ceny
    • Kurierka nebyla ochotna pockat aby sme otevreli balik a skontrolovali objednavku. Taky zbozi privezla s opozdenim az po te co sme kontaktovali spolecnost

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží dorazilo špatně sesazené(díly nebyly přesně smontované a sešroubované), musel jsem žaluzii komplet rozebrat, pochopit jak je sesazená, znovu složit včetně předpětí pro pružinu, cca 2-3 hodiny práce. Vřele nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Výrobek který jste si u nás objednal posíláme v malém demontu. Na našem e-shopu je návod na to, jak to namontovat za cca 5min. Pokud Vám to nepřišlo ve stavu jak uvádíme, mohlo dojít k chybě při výrobě např. špatně nasazeným komponentem a při přepravě se to celé uvolnilo a bohužel kompletně rozmontovalo. Jelikož jste nás nekontaktoval, tak jsme o tom ani nevěděli. Velmi se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost. Každopádně toto umíme řešit snadno formou reklamace.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Přes to že jsem před 11dny zboží zaplatil,dosud nedošlo.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme. Již máme zboží vyrobené a odesíláme. Brzy to máte doma :)

    • Zavádějící informace o produktu.

    Tyč je dřěvená (vyráběná technológii jako europrofily pro okna - co eliminuje ohýbaní vplyvem tepla) - Namíto této pravopisných chyb plné, zavádějící a mlživé pavěty stačilo jednoduše napsat "tyč je z dřevořísky, nebo nějakého podobného sajrajtu."

    Šrouby a hmoždinky jsou značně poddimenzované.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při jednom nedostatku (ulomený kus plastu u rolety), ochotně zaslali nový kus i když ve špatném rozměru, takže jsem ho musel zkracovat.
    • I při 2. objednávce opět špatně (nakřivo) ustřižená látka. Už ne tolik jako v 1. objednávce. Ulomená část plastového krytu další rolety. Nejzávažnější problém - prvotně moje chyba, kde jsem přehlédl maximální možnou výšku rolety (180 cm). Objednal jsem jednu delší o 8 a 2. o 25 cm. Tedy se nemělo navinout 8 respektive 25 cm, ale nenavinulo se cca 50 cm. Tedy deklarovaných 180 cm je nesmysl. Reklamace mně byla zamítnuta z důvodu, že jsem výšku rolety při objednávce překročil... Při objednávce mně slečna upozornila ještě na jiné odchylky v rozměrech, ale tento, dosti podstatný rozdíl, mně už neřekla.
    • Při objednávce je možné telefonovat, ale při reklamaci můžete jen e-mailem, tedy místo 5 minut, jsme řešili vše několika desítkami e-mailů, několik týdnů - katastrofa.
    • Takže celkem z 12 ks rolet z obou objednávek bylo buď vadných nebo neodpovídalo informacím z webu 7 ks.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V tomto případě mně byla nabídnuta sleva za špatně ustřiženou látku.
    • Špatně, ve výsledku nakřivo, ustřižená látka na jedné ze tří rolet.

    Na reklamacích komunikují jen e-mailem, takže u komunikace strávíte několik dní.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Je 7 den od nakupu a zbiži stale jeste nedoruceno

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Děkujeme. Zboží jsme již odeslali a brzy to máte doma :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené byly ulamane tři kolíčky na uchycení imitace po stranách. Muselo to být poškozené už když ty žaluzie dávaly dohromady. Kdyby se polamaly při přepravě tak by ulomené kousky byly v pytlíku u žaluzií. Zákazníku kterýmu sem žaluzie montoval se toto nelíbilo a proto sem jel 35km do Prahy shánět tyto kolíčky za 6kc a ještě sem mu musel dát slevu z práce. První a poslední zkušenost. Radši si připlatím ale vím že přijde vše v pořádku.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Omlouváme se Vám za tuto nepříjemnost. Neevidujeme od Vás email, abychom se k situaci uměli přesně vyjádřit. Nestává se nám, aby žaluzie přišly poškozené. Žaluzie jsou vyráběny na plně automatických strojích a následně jdou jen na krátkou kompletaci, přezkoušení a balení. V tomto procesu je minimální prostor pro poškození. Netvrdíme, že se to nemůže stát, ale nesetkáváme se s tím. Je pro nás prioritou, aby bylo zboží doručeno bez poškození.
    Je nám to opravdu líto.
    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nekompetentnost
    • neochota aktivně přistoupit k reklamaci

    U vertikální žaluzie chyběl montážní materiál - na 6 spojů bylo jen 3 sady šroubků. Musel jsem dodat ze svého.
    Roleta do střešního okna měla krátké boční lišty. I přes zadání výrobce a typu okna a po zkontrolování rozměrů přišly lišty o 1 cm kratší. Když jsem v reklamaci uvedl, jak mají být lišty dlouhé, asi to nikdo nečetl, protože po 4 týdnech jsem dostal lišty nové, opět stejně krátké. Na to prodejce reagoval tak, že dle jejich tabulek je vše v pořádku a reklamaci považují za vyřízenou a že se asi výrobce seknul při výrobě okna. Následovala výměna mnoha mailů, kdy jsem posílal fotografie a nakonec i videa rolety na okně, aby bylo zřejmé že i přes jejich tabulky jsou lišty prostě krátké. Celé to trvalo bezmála dva měsíce, kdy jsem nakonec dostal delší lišty, které jsem si upravil na vhodnou délku. Už nikdy víc.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Hodnocení od stejného zákazníka, jako předchozí negativní hodnocení. Opravdu je nám líto všeho co se pokazilo. Opět musíme jen říci, že jsme se reklamací věnovali s plným svědomím a řešili to kompletně na vlastní náklady.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • rychlost dodání
    • nedostatečně zabalené zboží na přepravu

    Objednával jsem vniřní parapet a síť do okna. Každé bylo na přepravu zabalené zvlášť. Vlivem nedostatečného zabalení byla síť během přepravy poškozená - prohnutá. Musel jsem celou zásilku odmítnout, protože nebylo možné s přepravcem sepsat protokol o poškození, i když to prodejce na svých stránkách doporučuje. Vzhledem k tomu, že se jednalo o jednu objednávku, nemohl jsem si převzít alespoň parapet. Po 4 týdnech mi přišla nová zásilka. Síť už byla v pořádku, ale pro změnu byly u parapetu zlomené boční krytky. Jak jinak než mizerným zabalením. Opět jsem musel čekat poměrně dlouho na nové.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Naše výrobky se snažíme zabalit tak, aby zásilka bezpečně byla doručena. Bohužel někteří kurýři zachází se zásilkami tak, že by tomu nepomohla ani dřevěná krabice :(. Je nám líto Vaší nespokojenosti. Dělali jsme maximum co bylo v našich silách. Poškozené jsme vyrobili znovu a posílali na vlastní náklady, abychom dokázali Vaši objednávku doručit kompletní.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava toptransem- zadna platba kartou, zadne vydajne misto. Pracujici člověk nema sanci zboží převzít.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Platba kartou je možná přímo při ukončování objednávky na našem e-shopu. Stačí si tuto možnost vybrat.
    Bohužel vzhledem k tomu, že většina našich balíků je nadrozměrná, nelze využívat výdejní místa. Smlouva s přepravními společnostmi se podepisuje obecně a při kombinované objenávce, kde by se nacházelo něco větších rozměrů, bychom neuměli zajistit tento způsob.
    Je nám líto Vaší nespokojenosti, věříme však, že s výrobky jste ale spokojeni.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doba doručení byla výrazně delší, než bylo oznámeno při objednávce. V průběhu čekání se mi nikdo neozval a musel jsem do obchodu volat a doptávat se na stav objednávky.
    • Za brutální 2000Kč jsem si koupil možnost plisé síť instalovat pomocí suchého zipu. Na plisé síť proti hmyzu o rozměrech 1.2m x 2.2m dorazil suchý zip o 6 kusech, každý o délce asi 20cm, tedy cca 120cm celkově. Dle instrukcí v montážním manuálu se má výrobek oblepit ze všech stran. To ovšem jaksi nevychází. Volal jsem tedy na infolinku, kam je zážitek se dovolat (často narazíte na záznamník a podobně). Paní na telefonu mi řekla, že jejich suchý zip je dostatečně silný a stačí jej nalepit jen na pár místech po obvodu výrobku. Nějak jim už ale nedochází, že tímto stylem instalace vznikne všude, kde suchý zip není nalepený, mezera o rozměrech 0.6cm z jedné strany a 0.6cm z druhé strany. Což je opravdu dostatečná díra na to, aby si tudy prolezl všechen hmyz, jaký chce. Další věc je, že pokud si objednám síť na míru - na konkrétní rozměry - a chci ji instalovat do ostění, je docela podstatné, že 1.2cm (0.6cm z leva + 0.6cm z prava) hraje poměrně podstatnou roli. Takže se suchým zipem se síť do ostění už ani nevejde.
    • Když jsem se po dlouhém čekání výrobku dočkal, z důvodu velmi chabého zabalení přišla plisé síť poškozená. Musel jsem ji tedy vracet a čekat dalších 14 dní na opravu a nové doručení.
    • Kupoval jsem 5x síť do okna a 1x plisé síť do HS portalu. Objednávka za víc než 14 tisíc. Neřeknu, kdybych to bral z číny za pětikilo. To bych se době doručení, kvalitě zpracování, ani problematické komunikaci s obchodem nedivil. Ale jedná se o česko/slovenskou firmu, která zkrátka nefunguje. Je to hrůza a zklamání.

    Nedoporučuji, už nikdy více.
    Objednáno 17.9.
    Zboží dorazilo 2.10. - poškozené
    Zboží odesláno zpět 4.10.
    Opravené zboží dorazilo 16.10.
    Dodatečných 6 kusů suchého zipu (mám tedy celkově 240cm, takže už jen 4x tolik a bude mi to možná stačit) doručeno 23.10.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi před 2 roky jsem objednávala, vše bylo v pořádku

    22.10. 2023 objednáno a zaplaceno. Přišlo potvrzení, i že platba dorazila. Výroba měla být na 3 - 5 dnů. Dnes přišel dotazník spokojenosti. Zboží nemám, odkaz na sledování průběhu zakázky přestal fungovat. Telefon mají asi vypnutý, rovnou se spouští hlasová schránka. Vlastně netuším, jestli mi zboží dodají, nebo jsem přišla o peníze.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Nemějte obavu. Vaši objednávku již máme vyrobenou a dnes odesíláme. Brzy ji budete mít doma a věříme, že budete opět se vším spokojeni :)
    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Špatná komunikace u uvnitř firmy. Při zadání poptávky na webu, se za dva dny ozve jiný email abych popsal co chci, i když jsem přiložil fotky Muse jsem krok opakovat, následně přes e-schop objednat i když byly doloženy fotky s rozměry, doručily jiný rozměr.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Každý den odepisujeme na stovky emailů a zpracováváme stovky objednávek. Pokud nám pošlete email ohledně cenové nabídky, kterou si umíte sám vyklikat opravdu za pár vteřin, prodlužujete tím pouze celý proces. Od toho máme e-shop, který Vám cenu spočítá okamžitě a Vy se umíte rozhodnout, zda a v jakém provedení to chcete objednat, nebo ne. My Vám totiž musíme nejprve zaslat zpracovanou cenovou nabídku, počkat na Vaši odpověď s potvrzením objednávky a vytvořit celou objednávku za Vás, kdy od Vás musíme postupně loudit informace jako jméno, příjmení, tel.č., dodací a fakturační adresu a samozřejmě potvrzení, že s cenou a obchodním podmínkami souhlasíte. Rovněž v tomto procesu se může stát, že komunikaci s Vámi probere jiný referent než na začátku (z důvodu PN, dovolené apod.). Toto vše lze opravdu urychlit, pokud byste si to na našem e-shopu vyklikali sám. Nedojde tak k žádné nechtěné chybě při přepisování údajů. Je nám líto Vaší nespokojenosti, ale věřte, že se maximálně snažíme vyhovět každému, jak i v tomto případě nejnáročnějšímu zákazníkovi, který i když objedná za 600Kč věnujeme mu plnou pozornost. Bohužel i přesto si právě za vlastní snahu zasloužíme negativní hodnocení :-/.
    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nejsem spokojeny se stavem objednávky. Po instalaci jsme zjistili, že zatemnovaci látka je po okrajích rozčepířena a pára se.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Je nám líto Vaší nespokojenosti. Jak Vám už i kolega z reklamačního odd. psal. Je to sice jen drobná vada, ale velmi snadno odstranitelná. Stačí když nám roletu pošlete, my vyměníme látku a pošleme Vám ji zpět.
    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po reklamaci délky tyče poslali ihned na své náklady nové
    • Barva neodpovídá obrázku
    • Očka na žabky a barva tyče se neshoduji
    • Na světlém dřevě je pouze fólie s vybranou barvou. Ovšem barva fólie vypadá nepřirozeně
    • Kvůli folii nejde nasadit koncovka na tyče
    • Přiložené Hmoždinky jsou příliš slabé, museli jsme použít jiné

    Za tolik peněz jsme čekali větší kvalitu. Pro internetový obchod jsme se rozhodli, když v obchodech nebylo na výběr z dvouradych garnyzi.
    Oceňuji rychle jednání při reklamaci - původně došla tyč kratší (chyba prodejce)

  • Absolutně zpackaná objednávka.

    Reakce obchodu Zaluzie Web

    Dobrý den,
    Omlouváme se za naše pochybení. Bude Vás kontaktovat naše reklamační oddělení a Vaši reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Tým ZaluzieWeb