Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Zboží přišlo poškozené. Bylo poškozeno již při výrobě a nechápu jak mohlo projít výstupní kontrolou. Omlacena barva a poškrábáno až do plechu. Pokoušeli se to hodit na dopravce ale poškození evidentně odpovídalo špatne manipulaci při výrobě. Nedodržena dodací lhůta. A ke všemu mi s roletou poslali i umasteny papír od nějaké svačiny. Návrh na finanční vyrovnání 400kc jsem odmítl a čekat další měsíc na opravu nemám čas. Nechal jsem si vyrobit ten samý výrobek v jedné plzeňské firmě za ty samé peníze s dodáním do tří dnů.
- Velice arogantní jednání při vyřizování reklamace.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto Vaší nespokojenosti při poškozeném výrobku. Vaši objednávku jsme obdrželi dne 13.1.2023. Zadali jsme ji do výroby a dne 27.1.2023 jsme ji odeslali. Přesně v termínu dle uvedeného data na našem e-shopu. Není tedy pravda, že nebyla dodržena dodací lhůta. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobek na míru, který se začne vyrábět až po přijetí objednávky, je tento termín pochopitelný. Ve výrobě prochází výrobek více pracovišti (pila, kompletace, balírna) a rovněž výstupní kontrolou, kde se kontroluje jeho funkčnost a také pohledová stránka - zda nemá poškození, nebo jiné vady, které by mohly jakkoli ovlivnit jeho užívání. Vaše tvrzení, že k poškození muselo dojít již ve výrobě je jen subjektivní.
Rovněž píšete v této recenzí: "Nechal jsem si vyrobit ten samý výrobek v jedné plzeňské firmě za ty samé peníze s dodáním do tří dnů."
V emailu nám ale píšete: "Už jsem zadal do výroby zde v Plzni a hotovo bude ve čtvrtek ráno. Ano bude to dražší ale stihnou termín".
Hned první email, který jste nám napsal: "Jaká je výše kompenzace? Nemůžu čekat měsíc".
Z naší strany Vám byl navržen způsob řešení, že výrobek od Vás převezmeme, v rychlosti opravíme a pošleme zpět. Případně pošleme Vám náhradní díl pro výměnu.
To jste nám odmítl a požadoval kompenzaci téměř 30% z ceny produktu, který je celý funkční a poškozený má jen krycí buben (opravdu rychlá oprava).
Je nám líto Vaší nespokojenosti a způsobených komplikací, avšak jako firma s opravdu bezkonkurenčními cenami nemůžeme přistoupit na jakýkoli až nesmyslný návrh řešení reklamace. Snažíme se vždy najít ekonomické a rychlé řešení jakéhokoli problému. Bohužel v případě kdy nás zákazník vydírá a vyhrožuje nám špatnými recenzemi, soudy a právníkem, jen aby dosáhl jakékoli své neadekvátní kompenzace, musíme postupovat nanejvýš opatrně. Najdou se i zákazníci, kteří chtějí využít svého postavení a silnými slovy nás takto vydírají. Věříme, že toto není tento případ a společně najdeme schůdné řešení.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Do dnešního dne 21.12.22 nebyla zásilka kompletně dodáná.
Objednáno a zaplaceno předem 17.10.2022Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Vaši původní objednávku jsme vyrobili a odeslali již 31.10.2022. Následně došlo k reklamaci, kterou řešíme na vícekrát (3x zasílání náhradních dílů). Poslední část jsme odeslali nyní v pondělí. Věříme, že už všechno bude v pořádku. Pokud by tomu tak nebylo, vyrobíme kompletně nový kus a pošleme Vám jej, jelikož zaslané náhradní díly na 3x situaci nevyřešily. Je nám líto těchto problémů. Všechno se snažíme vyřešit, nejlépe jak víme.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Již moje třetí objednávka a až doposud bylo vše v pořádku.
Zboží bylo tentokrát zřejmě při přepravě poškozeno ale na balení to nebylo poznat. Rozměry taky úplně nesedí.Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto, že i přes 3 vrstvé balení došlo k poškození. Někdy s balíky kurýři zacházejí opravdu neopatrně. I to může být důvod, že vám to rozměrově nesedí. Jinak každý kus u nás ve výrobě kontrolujeme, neboť prioritou při výrobě na míru jsou právě rozměry. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected] a vše umíme velmi rychle vyřešit, vzhledem k tomu, že jsme přímo výrobce :).
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- Nejlevněji na internetu
- Kvalita nejhorší
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám pokud Vám cokoli nevyhovuje. Určitě nás kontaktujte na [email protected]. Rádi bychom věděli blíže, co vám vadilo na kvalitě. Vzhledem k tomu, že při Vaší objednávce šlo o válcovaný hliníkový plech o tloušťce 1mm, ohnutý na příslušný tvar, je pro nás opravdu obtížné zjistit kde jsme mohli pochybit na kvalitě.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Reklamace se u této firmy se řeší tak, že když pošlete jednu elektrickou roletu na reklamaci, tak vadný motor dají do nové objednané rolety, takže asi tak !
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Taková situace by se nikdy neměla stát. Každý kus totiž před jeho zabalením ještě testujeme a kontrolujeme, zda je funkční. Tedy pokud motor funguje, naprogramujeme mu dorazy a jako plně funkční od nás odchází. V případě, že se nám vrátí motor, který je od výroby nefunkční, reklamujeme jej přímo u dodavatele. U exteriérových rolet nebo žaluzií používáme kvalitní motory od francouzské firmy SOMFY, které se pyšní právě svou kvalitou a dlouholetou životností. V případě, že Vám přišlo něco nefunkčního, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na [email protected] a vše vyřešíme. Omlouváme se Vám za komplikace.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
- roletky vůbec nedrží
Upevnění rolety vůbec nefunguje, vypadává. Po upozornění na vadu bylo sděleno, že je to v pořádku. Vodící lanko, které bylo objednané k roletě ani nedorazilo. Tento obchod již nikdy více.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Pokud Vám cokoli nebylo dodáno, prosím kontaktujte nás na [email protected] a dopošleme Vám to. Rovněž v tomto balení je oboustranná lepící páska, kterou je třeba použít pro upevnění rolety, aby byla na okně fixována. Omlouváme se Vám za tyto komplikace.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Vše v pořádku, přehledné
- Nevím kdo balil zboží. Ve dvou balících. Zboží nechraněné v obou poškozené
- Když firma neumí zabalit zboží ať vykopává brambory.
Pokud potřebujete ještě platit za dodatečnou opravu, ničit si nervy s lajdáckým přístupem kupte si. Jinak ani bohovi.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto pokud Vám cokoli přišlo poškozené. Výrobky balíme do kartónových krabic a vnitřek vyplňujeme, abychom předešli jakémukoli poškození. V případě, že se výrobek skládá z více profilů, může být kus zabalen i do více balíků. Omlouváme se Vám, pokud i přes takové balení došlo k poškození při přepravě. Prosím kontaktujte nás na [email protected] a celou záležitost se pokusíme co nejrychleji vyřešit.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Koncovky - každá byla v jiné kombinaci barev. 3300 tyč byla rozpůlená. To jsem si za méně peněz mohla objednat už kratší délku tyče 2x.kybych to věděla.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám pokud došlo k pomíchání koncovek. Není problém vám je vyměnit. Stačí pokud kontaktujete naše reklamační odd. na [email protected].
Co se týče délky tyčí, tak i na našem e-shopu uvádíme, že nad délku 3000mm jsou tyče spojovány ze 2 kusů. Je to z důvodu, že polotovar tyče má maximální délku 3000mm. Nelze tedy dodat tyč delší než 3000mm v jednom kuse. Stejně to takhle mají všechny nám známé obchody.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- nízká cena
- nízká kvalita
Síťky jsou celkově v nízké kvalitě. Nejsou dostatečně napnuté, velké spáry ve spojích rámu, síťky mají pruhy (nerovnoměrný nástřik)
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto Vaší nespokojenosti. Ročně vyrábíme desítky tisíc kusů síťek proti hmyzu a nesetkáváme se s tímto problémem. Profily jsou odmašťovány a lakovány přímo v hliníkárně kde se i extrudují a tedy i při výstupní kontrole jsme se nesetkali s tím, aby měli nerovnoměrný nástřik.
Narozdíl od konkurence, která používá válcované ocelové profily, my vyrábíme sítě proti hmyzu z dražšího a kvalitnějšího extrudovaného hliníku, který je právě určen pro vnější použití, jelikož nerezaví.
Při přepravě mohlo být se síťkami proti hmyzu nešetrně zacházeno a to mohlo způsobit narušení spojů v rozích a tedy i méně vypnutou síťovinu. Tyto rohy stačí jen dotlačit a celý rám by se tak měl spojit a následně i vypnout síťovinu.
Jsme přesvědčeni, že v porovnání s konkurencí, naše sítě proti hmyzu dosahují mnohem vyšší kvality a příznivější ceny. Je to díky tomu, že naše vlastní výroba je mnohem více automatizovaná, kvůli vysoké kapacitě výroby.
Pokud by Vám i přes návrh, jak zmiňované nedostatky odstranit stále něco překáželo, prosím kontaktujte reklamační odd. na [email protected] a určitě se budeme snažit Vám vyhovět.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- Žádné komunikace a nedodání objednávky.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám za prodlení. Vaši objednávku brzy odesíláme. Napíšeme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Na eschopu pisou dodani 3-5 dnu. Je dvanacty den a porad nic. Jejich odpoved znela...na slovensku boli dva svatky. No ale i tak to nesedi
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám za prodlení. Vaši objednávku jsme odeslali 6.9.2022. Zaslali jsme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Nepofesionální balení, které nejde vybalit bez poškození výrobku. Neochota problém řešit.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto Vaší nespokojenosti. Naše výrobky se především snažíme zabalit bezpečně, aby nedošlo k poškození při přepravě. Věříme, že naši zákazníci při jejich vybalování budou postupovat opatrně, aby si svůj výrobek nijak nepoškodili. Pokud se tak náhodou i stane, vždy jsme zde od toho, abychom jakékoli poškození opravili. V naší výrobě to umíme udělat rychle a snadno nahrazením nových komponentů, aby výrobek opět vypadal jako nový.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- Na webu bylo napsáno 7-10 dnů, dříve přišel dotazník spokojenosti
- 26. 7. 2022 respektive 27. 7. objednáno do 18. 8. 2022 stále v realizaci, žádná komunikace ze strany obchodu, že dochází ke zpoždění.
- Na telefonu jsem zjistil, že objednávka se zrovna ten den, kdy volám 17. 8. 2022, dokončuje, jaká náhoda, ale 18. 8. 2022 stále nic
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme 18.8.2022 již odeslali. Poslali jsme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky. Brzy to můžete očekávat doma a věříme, že budete spokojen :). Omlouváme se Vám za prodlení.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Nemám žádné informace co je s objednávkou.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám za prodlení. Vaši objednávku brzy odesíláme. Napíšeme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Zbozi nebylo dodano ve slibovane lhute-
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Omlouváme se Vám za prodlení. Vaši objednávku brzy odesíláme. Napíšeme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Inzerována dodací lhůta nebyla dodržena. Obchod je na uvedeném telefonním čísle nekontaktní. Komunikace ze strany obchodu žádná.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme již odeslali. Poslali jsme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky. Brzy to můžete očekávat doma a věříme, že budete spokojen :)
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- Objednané zboží ani po 14-ti dnech nedorazilo a nemám ani žádné zprávy ohledně předpokládaného termínu!
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme již odeslali. Poslali jsme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky. Brzy to můžete očekávat doma a věříme, že budete spokojen :)
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodávka zboží.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme již odeslali. Poslali jsme Vám o tom také automatický email s odkazem na sledování zásilky. Brzy to můžete očekávat doma a věříme, že budete spokojen :)
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi po 3x dorazilo poškozené.Komunikace pouze e-mail, řešení vrácení peněz trvá už měsíc a peníze stále nic.
Už nikdy více.Shop je slovenský né český.Špatná komunikace.
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
Je nám líto Vaší nespokojenosti a toho, že zboží došlo poškozené. Nápravu dané situace jsme okamžitě začali řešit a nové kusy jsme již odeslali. Přepravní společnost někdy s balíky zachází nešetrně i přesto, že je balíme co nejlépe. Někdy je to individuální chyba daného kurýra a někdy nehoda.
Reklamace musíme řádně zaevidovat. Nelze je řešit jen telefonicky. Je to z důvodu, že když dojde ke sporu a zabývala by se danou situací nějaká instituce, je důležité právě to, jak komunikace probíhala. Zároveň je to potřebné i pro naši evidenci a proces zlepšování se.
Vaši reklamaci jsme bez výhrad přijali a zpracovali. Reklamace se řešila na 1x, ne na 3x jak píšete. Nové kusy jsme již odeslali a brzy je máte doma.
Ano jsme e-shop se sídlem na Slovensku, k čemuž se patřičně i přiznáváme. Odesílání balíků však je přímo v ČR a tedy nedochází k překládání balíků na přeshraničních depech. Mnoho e-shopů, které působí na českém trhu jsou zahraniční a rovněž české e-shopy působí i na jiném než domácím trhu. To je výhoda otevřené ekonomiky EU.
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb -
Nedoporučuje obchod
Nevím ale špatná komunikace objednal jsem před kolem 13.7 ale nevím na co čekali až potom když jsem zavolal na spjetnou vazbu tak teprve ji budou vyrábět tak chyba je asi nich tak že budu čekat 14 dní než Mito viroby
Reakce obchodu Zaluzie Web
Dobrý den,
V objednávce jste nám napsali poznámku, na kterou jsme museli reagovat, neboť nebyla splnitelná. Obratem jsme Vám napsali email a snažili se Vás kontaktovat, bohužel neúspěšně. Na email jste nám neodepsal, tedy objednávka čekala na Vaše vyjádření. Až po týdnu jste nás kontaktoval a dohodli jsme se, jak dané technické řešení uděláme. Je nám líto, avšak o kvůli této zdlouhavé komunikaci se to celé prodloužilo, ale ne naší vinou. Objednávku máme již zadanou ve výrobě a následující pracovní den odesíláme. Brzy to máte doma :).
S pozdravem
Tým ZaluzieWeb