Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi nemusi dorazit
    • Informace o skladove dostupnosti je k nicemu, kdyz zbozi stejne nedorazi a nikdo s vami nekomunikuje

    9.1. jsem objednal zbozi, u ktereho byla dorucovaci doba uvedena do 10.1. Od te doby mi pravidelne denne/nekolikrat denne chodi emaily o posunuti data doruceni objednavky, nyni planovano na 20.1. a zbozi stale v nedohlednu.

    Obchodu jsem napsal email, na ktery mi nedosla zadna odpoved, misto toho akorat opet dalsi posunuti data doruceni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Osobní zkušenost na pobočce v Mostě vždy výborná . Bohužel zkušenosti s vaším internetovým obchodem mě již natolik odradily i přes veškeré skvělé produkty a ceny které nabízíte , že již neuvažuji nad další koupí jakéhokoliv produktu. Jsem velmi zklamán z nepříjemnosti které vždy byli součástí objednávky přes internet . Naprosté nerespektování zákazníka. Prosím udělejte si tam pořádek v objednávkách at nepřichází te o zákazníky ..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    03/01/25 jsem objednal notebook s dopravou EXPRES, zboží údajně doručeno AŽ 11/01/25, ale určitě ne mne, obchod zatím moc nereaguje, resp. stále prověřuje (dnes je 15/01/25)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neochota personálu na prodejně, o dárek jsem si musela říct o doklad o zaplacení také. Pokud si něco objednám tak jedině s doručením domů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Komunikace - bez reakcí na email ohledně dodání
    • Klamavé akce na webu
    • Nedodržení dodací lhůty

    U zboží byla speciální akce, na základě které jsem si společnost vybral - doručení do 60 minut při objednání do 16:00. Zboží jsem objednal kolem 15:00 a v 15:22 mi na email přišlo potvrzení o zaplacení (dával jsem okamžitou platbou) a že zboží bude doručeno mezi 16-19h. Po hodině mi byl zaslán email, že zboží již nebude v tentýž den doručeno, což bylo velmi nepříjemné, jelikož jediná výhoda nebyla dodržena a důvěra v tento eshop velmi klesla. Nicméně byly mi nabídnuté 3 časy doručení na následující den. Vybral jsem si čas 9-12h odpovědí na email. Na mail mi ani nepřišla odpověď s žádným potvrzením, ale vzal jsem si kvůli tomu doručení druhý den volno. Kolem 10:30 druhý den jsem volal na zákaznickou linku, že zboží mi stále nepřišlo a bylo mi řečeno, že se to opět nestihne v nabídnutém čase. S tím jsem byl již VELMI nespokojen a po shrnutí celého problému mi zboží nakonec do 12:00 doručili. Ale šílená komunikace a v životě už bych obchod nikomu nedoporučil a ani sám zde nakupovat nebudu, jelikož nabídky jsou klamavé!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V prvním obchodě měli skladem jen rozbalenou prý někdo omylem rozbalil a dal na obchod, pominu to že tam ve výsledku byla zburcovaná celé osazenstvo obchodu pro hledání myši kterou jsem po znuděném procházení po obchodě našel po několika minutách na stole mezi ostatníma určenýma pro vyzkoušení si. Dostal jsem na výběr počkat si než dorazí ze skladu a nebo si vyzvednout v druhém obchodě, volil jsem tedy variantu vyzvednout v druhém obchodě, po asi 20 minutách čekání se mě obsluha dělající celou dobu na pc pravděpodobně řešící můj případ zeptá jestli jí chci zarezervovat na tom druhém obchodě tedy, nic ve zlém to zvládnu na vašem eshopu za 3 kliknutí, z čehož jsem pochopil že si objednal další kus na prodejnu kde jsem byl, což se mi taky potvrdilo, pravda zrušil mi rezervaci opět úkon na 3 kliknutí na eshopu (Buď jim na těch prodejnách dejte do kupy systém nebo je s ním naučte). Tím jsem myslel že to skončilo, protože jsem odešel se slovy že si myš rezervuji sám. Bohužel obsluha (Nevím asi neměl svůj den) si myš nejen doobjednala aby měla skladem ale také mi jí zarezervovala na stejném obchodě o čemž jsem se dozvěděl až z SMS o dva dny později že je ready k vyzvednutí což bylo trochu pozdě vzhledem k tomu že jsem rezervaci a vyzvednutí provedl druhý den na jiné prodejně. Bohudík že na druhé prodejně vše proběhlo bez většího problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka sice prisla, ale prislo mi jine zbozi nez jsem si objednal. Obchod nereaguje na emaily

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Při nedodání zásilky v čas ( špatné uvedné telefonní číslo) mi nebyla tato skutečnost oznámena aspoň emailem. Musel jsem se optat sám. Při druhém pokusu o doručení nebyla zásilka ani vyexpedována ze skladu. Čekal jsem na doručení až 5 dní, ale musel jsem se po tom kde je zásilka pídit sám!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doručeno s vadou. Reklamace následně zamítnuta s odůvodněním "Vaše reklamace byla zamítnuta. Kontrola funkčnosti přístroje (výrobku) nemohla být z hygienických důvodů provedena. Vzhledem k vysokému stupni znečištění Vámi reklamovaného zařízení byla vaše reklamace z hygienických důvodů zamítnuta.". Naprosto šílený přístup ve srovnání s Alzou, kde reklamace probíhají bez problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mnoho spokojených zákazníků
    • Já objednal a zaplatil zboží a čekal na dodání. Čekal bych asi do dnes kdybych nekontroloval objednávku. Zboží v době objednávky skladem měli. Ale zřejmě ho vyprodali, já utřel nudli, ale že by mi napsali, že zboží není a nebude, ani prd.
    • Nedá se tam dovolat
    • Na email odpověděli po týdnu a to absolutně bez omluvy!

    Už tam nikdy nic nenakoupím. Raději dám o maličko víc a koupím na Alze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatné stránky
    • Špatné popsané popisky u produktů
    • Špatný systém reklamace

    Ani tu půl hvězdy bych nedal kdyby to šlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla mi zpráva o vyzvednutí zboží, ale zboží na prodejně neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sluchátka byly zakoupeny 7.1.2025, Apple care vsak je jen do května 2025, takze byly aktivovány drive, takze nebyly nove (aktivovány již pred vice, než půlrokem), na což jsem nebyl upozorněn - prodávaná jako nová. U konkurence je rozbaleny produkt až o 20% levnější.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny
    • Termín dodání zboží byl 2 krát změněný.
    • Komunikace ze strany obchodu
    • Moje první zkušenost se SMARTY. Budu se rozmýšlet, zda ještě v obchodě nakoupím
    • Zboží nebylo skladem (předpokládám, že bylo u externího dodavatele), proto došlo ke zpoždění.

    Dobré ceny

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena je v pořádku
    • Našel jsem zde komponenty které jsem hledal
    • Doručení zboží trvalo 7 dní, nevadilo by to kdybych o tom byl informovám. Na stránkách bylo expedujeme dnes. Po objednávce se to změnilo na další týden bez nějakého oznámení. Neregistrovaný uživatel by si toho nevšiml.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá doručovací lhůta
    • S cenou lítají nahoru a dolů každý den jinak

    Objednal jsem 30.12 ráno. Zatímco z jiného obchodu jsem vyzvedl objednávku na stejném odborném místě druhý den, objednávka ze smarty byla k vyzvednutí 4. ledna! Na to opravdu nejsem zvyklý.
    Slíbené datum dodání 2.1. nebylo dodrženo a zboží jsem nevyzvedl.
    Mají po pádu CZC šanci se chytit. Holt zůstanu věrný Datartu kde mám VIP a jsou o míle napřed.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží odpovídá popisu, dobrá cena, kvalitně zabaleno.
    • Velmi dlouhá dodací lhůta - zboží objednáno a zaplaceno v pondělí 30.12.2024 s klamavou informací, že bude dodáno 2.1.2025, na základě které jsem objednal. Nakonec ale bylo odesláno až v pátek 3.1.2025 a dodáno v pondělí 6.1.2025. Chápu, že byl přelom roku a 1.1.2025 svátek, ale v tom případě měla být upravena informace o termínu dodání, který byl pro mě důležitý.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení

    Poprvé a naposledy jsem tady něco objednal a celkem za 27 000 Kč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání měli napsáno skladem, slíbili odeslat 27, dnes je 6teho a nic. Na dotazy nereagují. Nejspíš začnu proc s charge back s karetní společnosti. Čekat tak dlouho na obyčejný ssd disk, low end kartu a obyčejný kabel na sluchátka je přeháňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožnost platit kartou na dobírku, žádné informace ohledně odeslání a doručení