Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jako snad jediný e-schop si účtuje balné !

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše zkušenost, u menších objednávek je účtován poplatek za balné, tato skutečnost je uvedena v nákupním košíku a v celkovém přehledu před jejím potvrzením.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Okamžitě začnou spamovat e-mail nevyžádanými nabídkami.
    • Často není možné zboží zaplatit kartou, protože ho prý nemají zavedené v systému.
    • Vnucování pojištění.
    • V e-shopu se je uvedeno zboží jako dostupné na prodejně, následně po zaplacení zboží zákazník čeká na jeho naskladnění k vyzvednutí.

    Agresivní obchodní politika

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Z databáze Newsletterů se může zákazník vždy odhlásit sám nebo nám napsat na [email protected], kde požadavek rádi zpracujeme.
    Platbu kartou umožňujeme na všech našich prodejnách. Pakliže vám toto na některé prodejně nebylo umožněno, prosíme o zaslání více informací na [email protected].
    Kolegové na prodejně se vždy snaží jen nabídnout ten nejlepší servis, avšak pln chápeme, že se toto může jevit jako agresivní vnucování.
    Je li zboží na prodejně, je rezervace připravena do 60ti minut, pokud zde není ovlivňující faktor, jako čekání na přijetí úhrady, která může danou lhůtu posunout.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Vrácení peněz bez zbytečné prodlevy (dříve než avizovaných 14 dní)
    • Zákazníci nejsou důležití
    • Problém s ověřováním slevových kupónů
    • Prodejce nemá zájem prodávat

    Celkový přístup obchodu, zrušení objednávky ze strany obchodu po odeslání objednávky a obdržení platby kvůli problému s použitým slevovým kuponem na 150kč (cca 2% sleva) - údajně neplatný (použitý v minulosti). Toto jsem se dozvěděl až po žádosti o vysvětlení, proč byla zaplacená objednávka později zrušena. Celkový nezájem uskutečnit prodej a najít nějaké řešení vzniklého problému. Po této zkušenosti zde nakupovat již nebudu.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší zpětnou vazbu a hodnocení.

    Bohužel byl z vaší strany využit již neplatný kupón, na což vás kolega upozornil. Vzhledem k tomu, že byly kódy pro daného partnera ukončeny a daný partner byl o tomto informován, pak bohužel nevíme, proč dané kódy nadále nabízel. Kolega mohl nabídnout jinou slevu, ale vzhledem k tomu, že je kolega nový a stále se učí, tak toto neučinil, za což se omlouváme. Rozhodně se však nejedná o to, že bychom neměli zájem prodávat.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel nejde přikoupit záruka což dnes jde v každém obchodě takže velký mínus

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší zprávu.

    Téměř na veškeré zboží lze záruka v košíku dokoupit. Bohužel je však i zboží, na které nemůžeme poskytnout delší záruku.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Super personal
    • Ceny jsou vyšší, než u konkurence

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Snažíme se všem našim zákazníkům poskytnou co nejlepší servis a služby aby se k nám rádi vraceli. Kolegové jsou profesionálové na které se můžete s důverou obrátit. Budeme rádi, když se pro budoucí nákup rozhodnete právě u nás.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše. Je tam špatně kolegy se neumí chovat

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, prosím pošlete nám podrobnosti na email [email protected], abychom mohli záležitost prověřit a případně sjednat nápravu v dané věci.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednavka dorazila v poradku, ale nafocena barva pouzdra byla staroruzova kdyzto pouzdro dorazilo zvykackove ruzove. Skutecnou barvu bych si nevybrala, proto nemohu doporucit.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a zpětnou vazbu Vážíme si Vaší spokojenosti a důvěry. Vyobrazené produkty na e-shopu můžou na každém monitoru vypadat jinak, nicméně v případě nevyhovujícího zboží umožňujeme vrácení zboží až do 30 dnů od nákupu.
    Budeme rádi, pokud se i příště rozhodnete pro nákup právě u nás.

    S přáním pohodového dne,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dost zboží skladem, alespoň píšou
    • U zboží, které bylo na e-shopu uvedeno, jako skladem na zboží velmi dlouho čekám

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. V případě že je zboží dostupné na hlavním skladu je doba doručení při objednání do 14h ten samý den, přibližně 1-2 pracovní dny. V opačním případě se termíny doručení prodlužují o přeposlaní zboží z jiné prodejny nebo od dodavatele. Budeme rádi, když se i pro příští nákup rozhodnete pro náš obchod.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Ochota a spolupráce s prodavačem na pobočce

    U prodejce smarty.cz jsem si kupoval klávesnici k ipadu. Před samotným nákupem jsem si chtěl ověřit, zda konstrukce klávesnice tablet bez problému udrží (neboť recenze na tento produkt ve vybraných případech popisovaly, že tablet v konstrukci nedrží).
    Dorazil jsem tedy na pobočku v Olomouci s tím, že produkt ozkouším a poté případně koupím. Nicméně mi bylo řečeno, že produkt nemůže být vybalen z původního obalu před samotným nákupem. Současně v případě, že produkt zakoupím a nebudu spokojen, nemohu jej okamžitě bezplatně vrátit. Musel jsem si zakoupit službu za 69,- která by mi případné vrácení umožnila……. S klávesnicí jako takovou jsem spokojen, ale u smarty bych už nenakupoval, protože se mi nelíbí, že nabízí zpoplatněné služby, které bývají jinde standardem v rámci samotného nákupu….

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. V případě nákupu na prodejně je možné zboží před zakoupením prohlédnout, u některého typu zboží, které se hůře uvádí do původního stavu může být vyžadován poplatek, nicméně ve Vašem případě doporučujeme kontaktovat oddělení záruk na emailu [email protected], zda-li by Vám částku za tuto nevyužitou službu navrátili. Případně kontaktujte naší podporu na čísle +420 226 201 606 nebo emailu [email protected]

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Firma neví v jakém obchodě u nich jste nakoupili (např. Nákup na Chodově a přijde vám hodnocení na Arkády)

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Dle ověření historie transakčních zpráv, Vám byl zaslán dotazník spokojenosti právě od prodejny Chodov, kde jste vyzvedával rezervaci. Prosíme o přeposlání uváděné chybné zprávy na email [email protected], abychom záležitost mohli blíže prověřit.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Objednávku jsem stornoval ale i přes to přišla.

    Napsali email, že objednávka byla úspěšně stornována... Při vrácení nebyl jediný problém až na to, že nevrátili peníze za poštovné. Jde jen o princip.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že nákup proběhl v pořádku a že jste byl spokojen s vyřízením objednávky. Vrácení poštovného momentálně probíhá z naší strany v oddělené platbě, než za vrácenou zásilku, jelikož jste si objednávku stornoval ve chvíli, kdy byla vyskladňována. Vrácení poštovného můžete očekávat v nejbližších dnech. Budeme rádi, když se i příště rozhodnete nakoupit právě u nás, nebo navštívit jednu z našich kamenných prodejen.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velmi špatná komunikace

    Poslané jiné zboží a obchod ho odmítá řešit.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Dodání jiného pouzdra bylo ze strany obchodu vyřešeno vrácením platby a ponecháním špatně zaslaného pouzdra bez nutnosti vrácení zboží. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, věříme však, že příští případná návštěva prodejny či objednávka dopadne mnohem lépe

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pristup zakaznicke linky, katastrofa.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Prosíme napište nám více podrobností na email: [email protected], abychom záležitost podrobněji prověřili a mohli se Vám k ní vyjádřit. Děkujeme.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V obchodě jsem kupovala sluchátka. Zaměstnankyně obchodu mi k nim doporučila ovládací aplikaci, která ovšem s apple telefonem nefunguje. Zároveň sluchátka nešla vrátit, což sice chápu, ale měla mě na to upozornit.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše zkušenost a situace která nastala. Prosíme napište nám číslo rezervace a podrobnosti na email: [email protected], abychom záležitost prověřili a případně sjednali nápravu v dané věci. Děkujeme.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    • Píšete něco co je lež
    • A já se hádám z přítelem

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaší objednávku evidujeme jako odeslanou. Prosíme napište nám podrobnosti na email [email protected], abychom záležitost prověřili a případně sjednali nápravu v dané věci. Děkujeme.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Colorful 5D Full Glue Tempered Glass, ochranné sklo s velkou dírou uprostřed, díra asi na otisk, na obrázcích není vidět, kdyby jsem to věděl tak sklo nekoupím. Vyhozené peníze, díra je přesně uprostřed klávesnice.
    Naštěstí jsem neodstranil folii, pouze jsem vyhodil peníze za sklo plus balné a poštovné. Podle mě je sklo vyfoceno bez díry schválně!!!

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení zpětnou vazbu. Mrzí náš, že Vám patrně dorazilo poškozené zboží. Doporučíme zboží reklamovat přes kamennou prodejnu JRC/Smarty nebo zasláním poštou na zákaznické centrum. Více informací jak postupovat včetně formulářů naleznete zde: https://www.smarty.cz/Reklamace Po vystavení dobropisu Vám bude do 14 dnů vrácena platba včetně dopravného. Seznam prodejen a kontakty:
    https://www.smarty.cz/Prodejny
    https://www.jrc.cz/Prodejny

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem nechat vykoupit můj starý iPhone 13 Pro Max - 128GB, horsky modrá. Telefon byl v perfektním stavu, pouze drobná rýha na displeji, která nebyla skoro ani vidět, jinak žádné další škrábance, ani z boku, ani zezadu. Paní mi řekla, že spadá do kategorie C, přitom by s drobnou rýhou měl spadat do kategorie B, co jsem koukala na vaše stránky a jaké použité telefony nabízíte. Telefon jsem dávala s kompletní krabičkou, adaptérem i úplně novým kabelem. Nabídla mi tak pouze 9600,-, což jsem odmítla. Celkově chování prodejkyně nebylo moc fajn a jejího kolegy též ne. Prodejnu Smarty v Mostě již nikdy nenavštívím. Nakonec jsem telefon prodala v jiné prodejně za 14 890,-.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Dle vyjádření dané prodejny se na displayi nacházeli dvě menší rýhy a vlásečnicové škrábance s lehce znečištěnými reproduktory. Po zadání těchto údajů do systému, kolegům byla vypočtena uvedená částka. Celý proces nacenění se vedl v normální atmosféře a kolegové sdělili, že výkup byl odmítnut, na což samozřejmě máte právo a tím byla záležitost vyřízena. Věříme, že ikdyž jste se nedomluvili na výkupní částce, že Vás tato událost neodradí provést nákup v našem eshopu nebo prodejně.

    Přejeme hezký den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednával jsem a zaplatil si službu s doručením ještě ten den Liftagem, ale nepřišla mi žádná zpráva o přijaté objednávce, v jakem je stavu objednávka a ani to, že mi nic nepřijde jak mělo.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Dle ověření byla Vaše objednávka vytvořena v 16:00, než byla zpracována systémem. Dle podmínek uvedených na webu je nutné objednávku vytvořit nejpozději do této lhůty s předstihem aby se zásilka mohla kurýrem expedovat ještě ten den dle zvoleného časového slotu. Za komplikace se Vám omlouváme a jako kompenzaci můžeme nabídnout slevový voucher v hodnotě 100 Kč na Váš příští nákup. Kontaktujte nás prosím na email [email protected], kde Vám sdělíme další podrobnosti.

    Přejeme hezký den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatelefonoval jsem předem na prodejnu abych zjistil jaké výrobní datum produktu je k dispozici několikrát jsme si s pánem info zopakovali. Po zaplacení na prodejně jsem zjistil, že datum nesedí, protože pan koukal na jiný model, takže jsem z prodejny odcházel bez peněz i bez hodinek. Penize neštěstí druhý den vrátili, ale díky neschopnosti pána jsem přišel o poměrně zajimavou akční cenu.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Za nesprávné informace od prodejce se Vám velice omlouváme. Věříme že se jednalo o ojedinělý případ, který nebude mít vliv na to příště nakoupit v našem eshopu nebo kamenné prodejně.

    Přejeme hezký den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U zboží objednaného přes www a vyzvednutého na prodejně se vás snaží přesvědčit, že ho nelze vrátit do 14dní, jelikož jste objednávku vyzvedli/případně i zaplatili osobně na prodejně - není pravda, máte nárok
    • Při objednávce přes www s vyzvednutím na prodejně označují maily kolem objednávky jako Rezervaci - pokud jste neklikli přímo rezervace, ale klasicky objednali, trvejte na tom, že je to objednávka s právy dle zákona, nehledě na to, jak se jejich maily jmenují

    Objednávku přes internet s vyzvednutím na prodejně jsem chtěl ve 14denní lhůtě vrátit (ve skutečnosti to bylo za cca 12hodin po odzkoušení). Na prodejně se mě ale snažili přesvědčit, že jelikož jsem vyzvedl zboží na prodejně, jedná se o nákup na prodejně a nemám právo vrátit do 14dní. Vezmou mi zboží zpět, ale strhnou si 1400 jako nějaký poplatek. Trval jsem na vrácení do 14 dní a odmítl jakýkoliv poplatek hradit, nakonec zboží přijali, ale před vrácením peněz mi opět volali a snažili se mě podruhé přesvědčit, že jelikož jsem vyzvedl na prodejně, tak "prý dle zákona" (to opravdu není dle zákona) nemohu vrátit do 14dní a strhnou mi 1400 za to, že vzali zboží zpět. Opět jsem trval na vrácení celé částky a nakonec mi celou vrátili. Shrnutí: pokud objednáváte přes www a vyzvednete na pobočce, máte nárok na 14denní vrácení bez udání důvodu, ikdyž si zboží vyzvednete osobně a ikdyž ho mají zrovna na pobočce skladem a je připraveno k odběru do 60minut. Podstatné je, jak objednávka vznikla, ne kde a jak zboží vyzvednete. A ještě jedna věc, které jsem si všimnul - pokud jsem klasicky objednal zboží přes www přes košík a dal vyzvednout na pobočce, která měla zboží zrovna skladem, všechny jejich maily zněly jako Rezervace a nikoliv Objednávka. Na webu pak uvádějí, že od objednávky (nikoliv rezervace) lze odstoupit do 14dní. Tedy snaží se internetovou objednávku v tomto případě nazývat jako rezervaci a pak vám tvrdit, že jste zboží na prodejnu vlastně neobjednali, ale pouze si ho tam rezervovali a pak přišli vyzvedli a zaplatili a tím pádem se jednalo o nákup na prodejně. Tak pozor na to, dle mě také nekalá obchodní praktika, pokud zboží klasicky vložíte do košíku, dáte dokončit objednávku s vyzvednutím na prodejně, pak je to Objednávka a nikoliv jen Rezervace a máte nárok na vrácení zboží do 14dní, nehledě na to, jak se jejich maily potvrzující objednávku jmenují.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Pro zboží zakoupené v prodejně platí jiné podmínky než pro zboží doručené distančním způsobem. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, věříme však, že příští případná návštěva prodejny či objednávka dopadne mnohem lépe.

    Přejeme hezký den,
    tým Smarty