Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše funguje jak má

    Velmi spokojen se vším.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že nákup proběhl v pořádku a že jste byl spokojen s jeho vyřízením. Budeme rádi, když se i příště rozhodnete nakoupit právě u nás, nebo navštívit jednu z našich kamenných prodejen.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si gamepad přes internet s vyzvednutím a platbou na prodejně. Ve čtvrtek jsem na prodejně sdělil číslo objednávky byl vyzván k platbě a následně jsem převzal krabici s gamepadem. V sobotu jsme s dětmi gamepad rozbalili a zjistili že není zcela funkční. V pondělí jsem se tedy vydal zpět do prodejny a chtěl odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě jak mi zákon při nákupu přes internet umožňuje. Pracovníci obchodu však tvrdili, že vzhledem k tomu že jsem zboží zaplatil až při převzetí na prodejně tak se na mě toto zákonné právo nevztahuje a že jsem měl zboží do 24 hodin reklamovat, což je uvedeno v obchodních podmínkách tohoto obchodu.
    Tyto podmínky jsou tak ve zjevném rozporu s platným zákonem, který nijak neomezuje možnost vrácení zboží v 14denní lhůtě u internetových objednávek placených v hotovodti při převzetí na prodejně.

    Po poměrně nepříjemné konverzaci se zaměstnancia několika telefonátech s vedením mě byla nakonec "přiznána výjimka" a zboží ode mě zpět převzali.

    Rozhodně nedoporučuji tento obchod, jehož praktiky a obchodní podmínky jsou v rozporu s platným zákonem

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost. V případě rezervace zboží na prodejně lze odstoupit od kupní smlouvy v případě dokoupení prodloužené záruky rozbaleného zboží: https://www.smarty.cz/Zaruky/Prodlouzena-zaruka-vraceni-zbozi, pokud nelze zboží uvést do původního stavu.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašný obchod. Nebo eShop,nebo co to je.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedoručeno, ani žádné info kdy bude, nebo jestli vůbec bude. Hlavě že už chodí spamy a je třeba se odhlašovat z newsletteru.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod objednávku zrušil.

    Zvláštní marketingové praktiky, lákají cenou, ale objednávku potom zruší. Dle mého názoru kontraproduktivní.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zaplacené zboží jsem čekal týden i když bylo ďskladem a datum dodání do dvou dnů. Až po zavolání a následném emailu konečně odeslali zásilku. Jako bonus zásilka došla už rozbalená a použitá.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nízká cena
    • Zboží neodpovídalo popisu

    Objednal jsem si Tvrzené sklo SiGiSi pro Xiaomi Pad 6 a podle obrázku co měli u produktu mi mělo přijít úplné balení jak s hadříky na očištění skla před nalepením tak v originální krabici. No bohužel ani jedno z toho nepřišlo a přišlo mi čistě jenom tvrzené sklo. Pěkná cena ale co z toho když nebyla zásilka úplná. Příště si rozmyslím jestli zde budu ještě někdy něco kupovat !

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamani zákazníka
    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Super cena
    • Nekvalitní hardware po 3 dnech začal vykazovat Tigo PC známky jakýchsi jevů které nejdou ani popsat . Snad to opravím softwarově nebo reklamuji...

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena produktu
    • Studentská sleva se nedala uplatnit. Musel jsem týden psát na podporu aby to opravili
    • Dlouhá doba dodání
    • Komunikace trvá dlouho. Trvá i 2 dny než vám odepíšou. I po upozornění nebyly schopni chybu napravit

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doterny prodejci, pri VYZVEDNUTI jiz zaplaceneho zbozi mi byla vnucena jakasi “pojistka” u ktere jsem nevidel smlouvu a ani ji nechtel, nekolikrat jsem toto odmital, nicmene prodejce si tam stejne neco natukal. Nemel jsem absolutne cas se s takovym mladym uchem, ktere nechape Ne bavit. Zaplatil jsem ani nevim dodnes za co a odesel velmi nespokojeny. Luxusni elektroniku ve Smarty jiz nenakoupim. V konkurencnich prodejnach iStyle se zakaznikovi dokazi venovat, dle jeho potreb. Ne dle bonusu prodejce.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme příjemný den,
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nezájem řešit změnu účetního dokladu.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Pro úpravu fakturačních údajů je nutné se obrátit na účetní oddělení na emailu [email protected], kde na žádost reagují do 24 hodin v pracovní týden.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochotný personál na prodejnách Smarty a iWant v Plzni řešit problémy e-shopu, který má řadu chyb.

    Potvrzení objednávky ze Smarty přijde z iWantu. Eshop Samrty nabízí vyzvednutí zboží i z iWantu ovšem pak nelze uplatnit dárkové poukazy, ikdyž e-shop píše, že to lze v následujícím kroku, který při vybrání prodejny iWant nenastane. Na odstoupení od kupní smlouvy zaslané opakovaně e-mailem nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Prosíme Vás o kontaktování naší zákaznické podpory na email: [email protected] nebo telefonicky na čísle
    +420 226 201 606, abychom záležitost mohli prověřit. Na zprávy zpravidla reagujeme do 24 hodin, zároveň děkujeme kolegům prodejcům za vztřícný přístup k řešení nastalého problému.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    trvá to než něco dojde

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Doba doručení a expedice závisí zda-li se zboží nachází na hlavním skladu či je nutné jej přeposlat z jiné pobočky nebo od dodavatele. Skladovou dostupnost si lze vždy ověřit v kartě produktu na eshopu v detailu nebo kontaktováním zákaznické podpory.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    navýšení ceny.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Prosíme Vás o kontaktování naší zákaznické podpory na email: [email protected] nebo telefonicky na čísle
    +420 226 201 606, abychom záležitost mohli prověřit.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zaměstnanci v prodejně byli ochotní,
    ale neupozornili mě na možné problémy s připojením zařízení na google účet, které nastaly a podle ohlasů jsou u tohoto zařízení běžné

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že jste byl spokojen s nákupem spokojen a že nakonec vše bylo i přes drobné komplikace v pořádku. Budeme rádi, když se pro budoucí nákup rozhodnete právě u nás.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • K produktu Dyson Purifier Humidify+Cool Autoreact PH3A čistička vzduchu se zvlhčovačem bílá/stříbrná mylně překládají popis a tudíž je distribuce zavádějící. V popisku píší, že zařízení i vyhřívá, ovládá se přes aplikaci, nicméně to u tohoto modelu není možné, přestože to několikrát je zmíněno v popisku. Vsadím se, že chybný překlad nebude jen u tohoto jednoho produktu.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost ohledně chybného popisu zboží. Dle informací produktového oddělení byl popis již upraven. Dále po uznání chyby z naší strany jsme vrátili platbu a navrhli alternativní produkt za zvýhodněnou cenu. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Odmítli mi zboží dodat za cenu, za kterou jsem objednával. Nejednalo se o žádnou evidentní chybu webu, pouze se chtěli vykroutit. Běžně mají na zboží zajímavé slevy, zřejmě ale zboží reálně nedodávají. Předáno ČOI, jelikož co jsem se dočetl všude možně, nejedná se o ojedinělý případ.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás negativní zkušenost ohledně této objednávky. Záležitost jsme ověřili a jednalo se chybu z naší strany za což se Vám omlouváme. Po neúspěšné telefonickém kontaktu jsme Vám odeslali email ohledně dalších podrobností. Případně nás můžete kontaktovat na email zákaznického oddělení: [email protected] nebo telefonicky +420 226 201 606.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím kdo psal nový e-shop, ale neustálé "tykání" považuji za drzost.
    • I když už po týdnu opravili přihlašování původním účtem, v nové verzi stejně nevidím historii nákupů
    • Po úspěšné autorizaci platby předem kartou v nabízené "legacy" verzi obchodu mi objednané skladové zboží ani nezarezervovali, blokované peníze si obchod strhnul až 5. den po stornování objednávky a vrátil až včera.
    • Na chatu a infolince hoši ani nevěděli že mají nový e-shop a že by mohly nastávat problémy - celé to bylo jenom ztráta času.

    Ve Smarty.cz jsem nakupoval rád, ale po zkušenosti s "novým" e-shopem už nikdy více.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás negativní zkušenost ohledně nové verze našeho webu. Naši programátoři stále vychytávají a opravují chyby, které ostré spuštění nové verze mohou obsahovat. Konkrétně historie nákupů by již měla být v nové verzi opravena. Za způsobené komplikace se Vám tímto omlouváme.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • popis řekl že se jedná o 4 kusy, dostal jsem pouze jeden.
    • Reklamace berou pouze poštou a né emailem.

    Stánka obchodu řekla:

    "Arctic teplovodivá podložka 50 x 50 x 1,5 mm
    Sada termálních podložek pro vylepšení chlazení, snadné umístění mezi čip a pasivní chladič, rozměry činí 50 mm (H) x 50 mm (Š) x 2 mm (V) , v balení 4 ks."

    Dostal jsem jeden kus a né 4 kusy. A reklamace berou pouze poštou a né emailem, už nikdy u nich nechci nakoupit.

    Reakce obchodu Smarty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, že zboží neobsahovalo inzerované kusy. V tomto případě lze podat reklamaci na kamenné prodejně nebo kontaktováním reklamačního oddělení. Pokud zboží zasíláte zpět na sklad, můžete jej poslat vybraným přepravcem, náklady v případě uznané reklamace se proplácí zákazníkovi. Za způsobené komplikace se Vám tímto omlouváme.

    S přáním krásného dne
    Tým Smarty