Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit do 20.11., obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás. U Vaší objednávky čekáme na připsání platby na účet. Jakmile od Vás obdržíme platbu, budeme Vás o tom informovat e-mailem nebo SMS zprávou.

    Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se prosím obrátit na náš zákaznický servis. Děkujeme.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dotaz o doručení žádná odpověď!!

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali, že Vámi objednané zboží momentálně nemáme v potřebném množství na skladě. Uvedli jsme též i předpokládané datum naskladnění . Toto datum je pouze orientační a k posunu může dojít.

    Jsme rádi, že u Vaší objednávky evidujeme, že zboží máte již doma. Přejeme, ať Vám udělá dobrou službu. Budeme moc rádi, pokud se na nás obrátíte i příště.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostý chaos ve skladu. Informace v eshopu vůbec neodpovídají skutečnosti ve skladu

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup právě u nás. Litujeme, že se avízovaný předpokládaný termín naskladnění zpozdil. V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali, že jakmile bude zboží připraveno, obdržíte od nás výzvu k odběru. Dnes 21. 11. 2023 jsme Vám do emailu odeslali výzvu k odběru.

    Věříme, že i přes prvotní nedorozumění, splní zboží Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zakoupila jsem stolek..a je to prostě hrozný šmejd

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme, že jste si pro nákup nového konferenčního stolku vybrala právě náš obchod. Pokud máte pocit, že kvalita stolku neodpovídá Vaší představě, máte možnost zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit, případně vybrat z naší široké nabídky jiný typ produktu nebo zboží reklamovat.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hodně neochotná prodavačka

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    vážíme si toho, že jste si vybrala pro nákup právě náš obchod. Litujeme, pokud jste se setkala s neochotným chováním. Věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci a v budoucnu se již nebude opakovat. Doufáme, že i přesto, splnilo zboží Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu. Budeme rádi, když se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výdejní sklad s čekací dobou 2 hodiny

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. Mrzí nás, pokud uvádíte, že jste čekal delší dobu na výdej zboží. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, Váš podnět předáme kolegům na příslušný sklad.

    Smlouvy od zákazníků se při výdeji do systému zadávají postupně podle pořadí převzetí. Při přípravě záleží, kde je zboží naskladněno a zda právě neprobíhá zaskladnění jiného zboží. Výdej v takovém případě může trvat o něco déle. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    Věříme, že zboží splnilo Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neskutečně dlouhá dodací lhůta,polovina zboží není skladem na prodejně.Slíbené naskladnění ,dodání 15.11 a stále jen,,zboží převážíme z jiné prodejny.Zatím to vypadá,že min.z Chiny

    Nedoporučuji,myslím,že ta cenu,koupíte všude a bez stresu.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice si vážíme toho, že jste pro svůj nákup zvolila náš obchod, děkujeme. V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali, že Vaše objednané zboží nemáme v potřebném množství skladem na Vámi zvolené pobočce a budeme jej pro Vás převážet z jiné pobočky. Mrzí nás, že se avízovaný předpokládaný termín naskladnění zpozdil. Jedná se pouze o předpoklad a k posunu může dojít. Děkujeme za pochopení a za trpělivost. Převoz obvykle trvá 10 pracovních dnů. Jakmile bude objednávka připravena, budeme Vás informovat e-mailem nebo SMS zprávou.

    Věříme, že s výběrem zboží budete spokojená a udělá Vám radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena - když je zboží v AKCI
    • Prodejna je pěkná a čistá - zaměstnanci jsou slušní a ochotní
    • Zboží je v OTŘESNÉ kvalitě - už nikdy víc
    • Chybějící spojovací materiál u 3 ze 4 zakoupených položek
    • Špatně vyvrtané díry na spojovací kolíky - jsou moc hluboké - nábytek pak praská
    • Drážky vyfrézované až do krajů - lámou se rohy

    Prodejna je pěkná.
    Prodejci + skladníci jsou ochotní a příjemní.
    ALE to zboží , někdy je to bez-problémů a jindy je to HORROR
    Nejhorší je že na to člověk přijde až doma když to rozbalí :(
    CHCE TO :
    A) zboží mizerné kvality nenabízet ani za lákavou cenu - jen naštvete zákazníka
    B) zpřísnit kontrolu kvality prodávaného zboží

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup a zpětnou vazbu. Vážíme si toho, že oceňujete naši brněnskou prodejnu a ochotné zaměstnance. Je nám velmi líto, pokud uvádíte, že Váš nový nábytek není v pořádku. U Vaší objednávky neevidujeme žádnou komunikaci ohledně reklamace. V případě potřeby, můžete kontaktovat reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách. Pracovníci reklamací se s Vámi spojí a navrhnou možnosti řešení.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nic

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    vážíme si Vašeho nákupu v našem obchodě, děkujeme. Je nám velice líto, že jste nespokojený.
    U Vaší objednávky evidujeme, že Vám bude 19. 11. 2023 doručena domů. Přejeme, ať Vám nový nábytek udělá dobrou službu.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Na zboží je napsáno skladem a předpokládané datum doručení 13.11.2023 je 16.11.2023 a ještě ani nebylo předáno dopravě.
    Sconto jsem upřednostnila kvůli rychlému dodání.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    ceníme si toho, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás. Litujeme, že se avízovaný předpokládaný termín dodání zpozdil. Jedná se pouze o předpoklad a k posunu může dojít. U Vaší objednávky evidujeme, že byla dnes 16. 11. 2023 připravena k expedici. Jakmile si ji přepravce převezme, bude Vás informovat o termínu doručení.

    Věříme, že objednávku budete mít brzy doma a udělá Vám radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednávka a domluva dodání proběhly bez potíží, ale problém nastal při doručování. Dopravce měl velký problém najet do nájezdu, neochota a arogance bohužel. A to se nebavím o ceně za doručení. :-(

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za to, že oceňujete vyřízení Vaší objednávky. Je nám líto, pokud uvádíte, že jste se setkala s neochotou a arogancí ze strany dopravce. Vaši zpětnou vazbu předáme.

    Věříme, že i přesto, splnilo zboží Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu. Rádi Vás opět přivítáme na našem e-shopu nebo v některé z našich kamenných prodejen.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaslali špatné podklady k úhradě objednávky, poté nekomunikovali 3 dny a doposud nemám zaplacené zboží, objednávky přes e-shop nedoporučuji

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup zboží právě u nás. Velmi nás mrzí, že u Vaší objednávky došlo k výjimečné systémové chybě. Omlouváme se za komplikace. U Vaší objednávky nyní evidujeme, že platba proběhla v pořádku a máte s přepravcem již domluvený termín doručení.

    Věříme, že nábytek budete mít brzy doma a udělá Vám radost. Budeme rádi, když na náš obchod v budoucnu nezanevřete a příští nákup proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena dopravy 1064,- bez výnosu u konkurenční firmy 699,- doprava plus 249,- výnos.. asi čekají že já si připlatím další 400,- kuryrovi za výnos.. A ještě jejich zboží doručuje stejná společnost jako u konkurence..

    Jasný že mají levnější zboží když mají vyšší náklady na dopravu.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    ceníme si Vašeho nákupu u nás. Cena dopravy se odvíjí od hodnoty objednávky a zohledňuje především fakt, že v případě nábytku se jedná o rozměrné zboží. Zákazník zaplatí poměrnou část za využitou kapacitu vozidla. Děkujeme za pochopení. Konkrétní informace o dopravě naleznete na našich stránkách https://www.sconto.cz/doprava

    Přejeme Vám hodně radosti z nového nábytku. Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte i příště.

    Vaše SCONTO

    • Objednáno a žádný potvrzovací email nebyl doručen
    • komunikace

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. Dne 6. 11. 2023 jsme Vám odeslali potvrzovací email, kde jsme Vás informovali, že Vámi objednané zboží momentálně nemáme v potřebném množství na skladě, ze kterého Vám bude expedována zásilka. Zákazníkům vždy zasíláme do potvrzovacího emailu i odkaz, pod kterým lze sledovat stav své objednávky.

    U Vaší objednávky evidujeme, že byla dnes 14. 11. 2023 připravena k expedici. Jakmile si ji přepravce převezme, bude Vás informovat o termínu doručení.

    Věříme, že objednávku budete mít brzy doma a udělá Vám radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně dlouhé čekání na výdej 3 ks malého nábytku - čekala jsem tři hodiny!

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice si ceníme toho, že jste se rozhodla pro nákup nového zboží právě u nás. Litujeme, pokud uvádíte, že jste na výdej zboží čekala dlouho. Vaše zpětná vazba je pro nás moc důležitá, Váš podnět předáme kolegům na příslušný sklad.

    Smlouvy od zákazníků se při výdeji do systému zadávají postupně podle pořadí převzetí. Při přípravě záleží, kde je zboží naskladněno a zda právě neprobíhá zaskladnění jiného zboží. Výdej v takovém případě může trvat o něco déle. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo uvedeno 5 dnů na doručení, ale ani po týdnu se nic neděje ani žádná zpráva o stavu objednávky.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup nového nábytku právě u nás, děkujeme. Je nám velmi líto, že došlo k výjimečné systémové chybě a Vaše objednávka se nespárovala s kupní smlouvou. Objednávka je již v pořádku. V potvrzovacím emailu naleznete odkaz, pod kterým lze sledovat stav své objednávky. Omlouváme se za komplikace.

    Věříme, že nový nábytek budete mít brzy u sebe a udělá Vám radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    při objednávání zboží na e-shopu uvedeno zboží skladem, na prodejnu mělo dorazit 8.11., ovšem 13.11. stále zboží nemám. Na prodejně neví kdy dorazí, na e-shopu s vámi hovoří automat, který vám sdělí, že se čeká na naskladnění. Potřebovala jsem zboží do určitého data, jinak bych objednala jinde, ovšem to je taková běžná praxe u obchodníků. Možná jsem se trefila do netradičního zboží, ovšem stačil by mi mail, že nelze doručit ve slibovaném termínu.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    ceníme si Vaší objednávky u nás. Kolegové Vás již informovali, že Vámi objednané zboží momentálně není na obchodním domě, který máte vybrán pro osobní vyzvednutí. Převážíme jej pro Vás z jiné pobočky. Jakmile bude zboží na skladě, obdržíte informaci e-mailem. Omlouváme se za komplikace. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chaos. Víc není co dodat.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velmi si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás. Mrzí nás, pokud nákup neproběhl dle Vašich představ. Budeme rádi, když na náš obchod v budoucnu nezanevřete a příště vše proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyřízení reklamace

    Jeden balík skříně nesouhlasí je od jiné sestavy.Ochota vyřešit reklamaci na místě není podle očekávání.Snažil bych se co nejrychleji napravit chybu ke spokojenosti zákazníka,ale bylo vidět,že přednější je výdej nového zboží před chybou prodejce.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    ceníme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nové skříně právě u nás. Je nám moc líto, pokud uvádíte, že došlo k nedorozumění a byl Vám vydán jiný balík. U Vaší objednávky evidujeme, že Vás již kolegové kontaktovali a domluvili se na dalším postupu. Omlouváme se za komplikace.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro normálního člověka možnost sestavit si stolek nereálná!!! Nekvalitní materiály (plastové Úhelníky místo kovových). Hrany zespodu jsou bez ochranných hran!!! Jsem znechucena!! Nestabilita nábytku. Můj taťka si s tím aby to dál dokupy hrát celé dopoledne!!!nikdy víc!!!

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    vážíme si toho, že jste se rozhodla pro nákup nového konferenčního stolku právě u nás. Je nám líto, pokud uvádíte, že jste měla potíže s montáží. Jelikož s Vámi neevidujeme žádnou komunikaci ohledně reklamace, věříme, že i přes prvotní komplikace, Vám nábytek od nás dobře poslouží.

    Vaše SCONTO