Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není co hodnotit. Zboží mělo být připraveno k výdeji 2.11. Dnes je 10.11. a nikdo se ani neobtěžuje poslat email se skutečným termínem dodání (natož s omluvou)

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    ceníme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nového nábytku právě u nás, děkujeme. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení. 31. 10. 2023 jsme pro Vás měli zboží již připravené k vyzvednutí a zaslali jsme Vám na email 1. výzvu k odběru.

    8. 11. 2023 jsme Vám zaslali opakovanou výzvu k odběru. Zboží pro Vás rezervujeme do 15.11.2023. Potřebujete-li termín pro vyzvednutí zboží prodloužit, kontaktujte nás na tel. 225 510 000 nebo e-mailem na [email protected].

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výdej

    Výdejní sklaf je katastrofa, hlavní skladník je nepříjemný a neochotný. Čekali jsme hodinu, všichni co přišli po nás dávno byli doma se svým zbožím. Nakonec nám vydal židle ale jednu nejspíš propichnul nožem. Tady už nikdy víc!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • 7.11. Měl nábytek dorazit a je 9.11 a dozvěděl jsem se, že bude přivezeme až 14.11

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    ceníme si toho, že jste se rozhodl pro nákup nového nábytku právě u nás. V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali o předpokládaném datu dodání. Jedná se pouze o předpoklad a k posunu může dojít. Přesný termín doručení sděluje externí přepravce poté, jakmile si naplánuje optimální trasy závozu. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    Přejeme Vám hodně radosti z nového nábytku. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte na našem e-shopu nebo v některé z našich kamenných prodejen.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhé čekání na dodávku.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení. U Vaší objednávky evidujeme, že zboží máte již připravené k odběru na Vámi zvolené pobočce. Dne 6. 11. 2023 jsme Vám odeslali na email výzvu k odběru. Objednané zboží pro Vás rezervujeme 14 kalendářních dnů po odeslání výzvy k vyzvednutí.

    Přejeme, ať nové zboží dobře slouží. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte na našem e-shopu nebo v některé z našich kamenných prodejen.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být ve čtvrtek k vyzvednutí, v sobotu večer přišel email, že zboží dorazilo na prodejnu...

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    ceníme si toho, že jste se rozhodl pro nákup zboží právě u nás. V potvrzovacím emailu jsme Vás informovali, že některou z položek Vaší objednávky momentálně nemáme v potřebném množství skladem na Vámi zvolené pobočce. Uvedli jsme též i předpokládané datum naskladnění 02. 11. 2023, toto datum je pouze orientační a k posunu může dojít. 4. 11. 2023 jsme pro Vás zboží nachystali a odeslali výzvu k odběru. Objednané zboží pro Vás rezervujeme 14 kalendářních dnů po odeslání výzvy k vyzvednutí.

    Přejeme, ať Vám zboží dobře slouží. Budeme moc rádi, pokud se na nás obrátíte i příště.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • So I have ordered bed online. First of all there wasnt any explanation on how or when the order will bevready. It stated that the product “je na sklade” than I have recieved confirmation of purchase. When I arrived at the shop in Black Bridge I told the cashier my order number and she typed it in the system and I asked me to pay it. Than with the receipt she told me to go to the warehouse Where my product will handed over. I went to warehouse Where the whole disaster started. Staff in the warehouse were extremly unpolite to all customers. It seemed that there were only two guys for the whole warestore. It really looked like as if they are walking so slow in purpose. They didnt smile didnt interact. At one point there was a que that reached outside door. When I was at the window which was my turn behind me was still that que and I heard one of the stuff saying”look at the people with their weird faces “ which on that comment he laughed. I got extremly upset about. Anyway to finish this up after 30 min waiting the guy typed my order and said Its not in warehouse and the product didnt arrive. I got furos went up to speak to manager which wasnt helpful either. He just shrugged his shoulders and said that I need to wat gor the message to confirm the order. The point i tried to explain was that when I ordered it online it said in the store. When I asked if they could at least send it to my address they laughed and said yes But it will be 1000 crown. This is absolutely ridiculous and outrageous. I will never shop at Sconto ever again. For the top managers who are running this circus full of clowns would suggest to either get more stuff in the warehouse so that people don’t have to que up and picking up experience is smoother and maybe they won’t get worked out staff whom are just pissed off. Also you should have much better system where people know where is the product from beginning. I

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Dear customer,

    in the confirmation email dated 28. 10. 2023 we wrote to you that you should wait for an email with information about the possibility to pick up the order. You arrived early, so it was not possible to pick up the order. Thank you for your purchase and understanding. Now we see that your order has been completely picked up. We hope that the furniture will serve you well.

    Your SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupelnová skříňka SMART - bílá Nechápu ,jak toto vůbec může být považováno za nový nábytek. Skříńka je sice již složená ,ale takto otlučené hrany i pohledové části neměl ani ten nejlevnější nábytek z Polska. Kdybych měl čas a chuť se stím trápit ,tak to ihned vracím. Madýlka nedořízlé závity,takže nejdou přitáhnot ,jak jsem psal hrany a pohledové části odřené,strašně špinavá ,velice nekvalitně zpracováno!!!! Podotýkám odebráno na pobočce a kvalitně zabaleno,takže svádět na manipulaci a dopravu absolutně nelze! Je to prostě otřesná kvalita!!

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup nové koupelnové skříňky právě u nás. Pokud máte pocit, že kvalita skříňky neodpovídá Vaší představě, máte možnost zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit, případně vybrat z naší široké nabídky jiný typ produktu nebo zboží reklamovat.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemné výdejní místo,nespokojenost s podmínkami reklamace.

    Reklamace podle mě nesmyslná. Měli by vyměnit rozbitý kus nábytku a sami si řešit problém u dodavatele a ne nechat zákazníka bez zaplaceného zboží.Z tohoto důvodu už tu nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme, že jste si vybrala pro nákup nového nábytku právě náš obchod. Mrzí nás, pokud Vám byl doručen rozbitý kus nábytku. U Vaší reklamace, kterou jste vznesla 01. 11. 2023 evidujeme, že byla zpracována a předána dodavateli. Jedná se o standardní postup. Děláme maximum, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Omlouváme se Vám za vzniklé potíže.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komoda nepřišla celá chyběly dveře a šuplíky

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme, že jste se rozhodla pro nákup nové komody právě u nás. Velice nás mrzí, pokud uvádíte, že u komody chybí dvířka a šuplíky. Vaše reklamace, kterou jste vznesla 02. 11. 2023., je nyní v řešení. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prosíme proto o strpení. Děláme maximum, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Za nedorozumění a komplikace se Vám velice omlouváme.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednáno 25.10.2023, termín doručení 30.10.2023, "zboží skladem" ,2.11.2023 zboží stále nemáme, čeká se na naskladnění, stejný problém jako při objednávce přímo v obchodě .

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup právě u nás. Za prodloužení termínu dodání se velmi omlouváme. Zboží z Vaší objednávky nám dodavatel nedodal v očekávaném termínu. Zboží pro Vás převážíme z jiné pobočky, na které bylo aktuálně naskladněno. Dodání na expediční pobočku očekáváme v průběhu příštího týdne. Jakmile bude zboží kompletně naskladněno, předáme Vaši objednávku přepravci, který se s Vámi následně spojí ohledně přesného termínu doručení na Vaši adresu.

    Děkujeme za pochopení a za trpělivost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace o odeslání zakazky

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup právě u nás. Za prodloužení termínu dodání se velmi omlouváme. Zboží z Vaší objednávky nám dodavatel nedodal v očekávaném termínu. Jakmile přijmeme zboží na náš sklad, budeme Vás o tom informovat.

    Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se prosím obrátit na náš zákaznický servis. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení termínu dodání chápu, ale žádná komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice se omlouváme, že jsme Vaše zboží nedodali v původně avizovaném termínu. Ke zpoždění došlo na straně našeho dodavatele. Mrzí nás, že nákup nakonec neproběhl a objednávku jste stornovala.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Předchozí objednávka mi nebyla doručena v termínu ani jsem neobdržel výzvu k odeprání po naskladnění. Nynější objednávka mé již 2 týdny zpoždění.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    vážíme si toho, že jste se rozhodl pro nákup zboží právě u nás, děkujeme za Vaši přízeň.
    K objednávce č. 23830275 jsme Vám dne 31. 10. 2023 zaslali výzvu k odběru. V systému vidíme, že tentýž den jste si zboží vyzvedl na Vámi zvoleném obchodním domě. Věříme, že zboží splnilo Vaše očekávání a udělá Vám dobrou službu.

    Budeme moc rádi, pokud nás opět navštívíte na našem e-shopu nebo v některé z našich kamenných prodejen.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno špatně

    Všechno špatně

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. Je nám velice líto, pokud uvádíte, že nákup neproběhl k Vaší spokojenosti. Vaši objednávku budeme připravovat pro přepravce, jakmile si ji přepravce převezme, bude Vás informovat o termínu doručení. Věříme, že nový nábytek budete mít brzy u sebe a udělá Vám radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Uvedená dodací lhůta není dle skutečnosti, už se mi to stalo podruhé

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodla opět nakoupit v našem obchodě, děkujeme za Vaši přízeň. Mrzí nás, že se avízovaný předpokládaný termín naskladnění zpozdil. Jedná se pouze o předpoklad a k posunu může dojít. U Vaší objednávky došlo ke zpoždění naskladnění objednaného zboží od dodavatele. Naskladnění Vašeho zboží očekáváme v náhradním termínu, který jsme Vám zaslali na email. Děkujeme za pochopení a za trpělivost, omlouváme se za komplikace. Věříme, že s výběrem zboží budete spokojená a nový nábytek Vám udělá radost.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce uvedeno doručení 4 dny, zatím je to 7 a stále nedoručeno.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup. U Vaší objednávky č. 23305785 evidujeme, že zboží máte připravené
    k vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce. Na Váš email jsme Vám zaslali výzvu k odběru. Přejeme, ať Vám zboží od nás udělá dobrou službu a těšíme se, až znovu využijete nabídky našeho e-shopu.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu si ověřit kdy přijde zboží, je nastaven automat, při objednávce bylo zboží skladem, nikdo mě neinformuje o datu dodání

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    děkujeme, že jste se rozhodla pro nákup zboží právě u nás. Litujeme, že jsme Vaše zboží nedodali v původně avizovaném termínu. Ke zpoždění došlo na straně našeho dodavatele. Jakmile jsme tuto informaci obdrželi, informovali jsme Vás o ní na Váš email, uvedli jsme též i očekávaný náhradní termín naskladnění. Děkujeme za Vaši trpělivost, omlouváme se za komplikace.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nelíbí se mi že nakoupím nábytek skoro za40 000 a chcete po mě zaplatit dopravu1800za30km

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup nového nábytku právě u nás. Cena dopravy se odvíjí od hodnoty objednávky a zohledňuje především fakt, že v případě nábytku se jedná o rozměrné zboží. Zákazník zaplatí poměrnou část za využitou kapacitu vozidla. Děkujeme za pochopení. Přejeme, ať Vám nový nábytek udělá radost a dobrou službu. Budeme moc rádi, když nás znovu navštívíte.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze se nikam dovolat. 1 email vyřízen, na druhý žádná odpověď. až po urgenci jsem se mohla podívat na stav své objednávky. navíc byly zneužity údaje k dodání i mobilní číslo. Podvodníci následně v den dodání zaslali sms.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážená zákaznice,

    velmi si vážíme toho, že jste se rozhodla pro nákup nového nábytku právě u nás, děkujeme. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení. V systému vidíme, že na Vaše písemné dotazy kolegové ze zákaznického servisu obratem reagovali a podali potřebné informace. U Vaší objednávky evidujeme, že přepravce je s Vámi na termínu doručení již domluvený a brzy Vám bude zboží doručovat.

    Přejeme, ať Vám nový nábytek udělá radost a dobrou službu. Budeme rádi, když na náš obchod v budoucnu nezanevřete a příští nákup proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše SCONTO

  • Nedoporučuje obchod

    • Zásilka mi měla být doručena 23.10, nicméně ještě nic nepřišlo. 25.10.máte dotaz,jak jsem spokojen s nákupem. Nejsem.

    Reakce obchodu SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    velice si vážíme toho, že jste se rozhodl pro nákup právě u nás. Za prodloužení termínu dodání se velmi omlouváme. Zboží z Vaší objednávky nám dodavatel nedodal v očekávaném termínu. Jakmile bude zboží naskladněno, předáme Vaši smlouvu přepravci, aby Vás mohl kontaktovat pro domluvení termínu doručení.

    Vaše SCONTO