Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Reklamační oddělení se snaží
- Přístup prodejních asistentů
- Řešení reklamace
Bohužel ani my nemůžeme doporučit Sconto, ve kterém jsme si nechávali zhotovit kuchyň. Za velmi slabou považujeme komunikaci s prodejním asistentem, který často sliboval, že něco dozjistí a poté se ozve, avšak nikdy se tak nestalo. Pokaždé jsme museli urgovat a připomínat se. Veškeré informace zjišťoval až na další schůzce, takže jsme tam trávili zbytečně mnoho času a jen jsme čekali, aniž by se něco vyřešilo, nehledě na to, že prodejní asistent nebyl k zastižení téměř k zastižení v běžné pracovní dny. Dále nám velmi často tvrdil, že něco nejde. Když jsme přišli s jiným řešením, tak to původní nakonec šlo a to bez problémů. Dále nám ve vizualizaci nastavil rohovou skříňku, po zaplacení zálohy a přeměření, nám sdělil, že není možné rohovou skříňku umístit kvůli nerovnosti zdi. Pochybujeme o tom, že mají všichni rovné a pravoúhlé zdi. Nicméně při návrhu odstoupení od smlouvy najednou problém se zdí zmizel a bylo možné rohovou skříňku umístit opět bez problému bez jakýchkoliv úprav. Poté nám byl slíben prostor ze stran u digestoře, který nakonec nemáme kvůli odvodu vzduchu. Ještě jsme se na to prodejního asistenta výslovně ptali a ve výsledku skříňka s digestoří vypadá úplně jinak. Dále jsme žádali posazení horní části kuchyně níže, než je standard (samozřejmě za příplatek). Bylo nám řečeno, že dojde ke snížení o 8 cm. Na další schůzce se poté jednalo pouze o 1 cm. V zasílaných návrzích kuchyní na e-mail čísla nikdy neodpovídala tomu, co jsme dohodli na schůzce. Do objednávky byl zahrnut odpadkový koš, který jsme nechtěli. Zde musíme uznat, že naštěstí reklamační oddělení reagovalo ihned a bez problémů vrátilo peníze. Mimo to se uvolnila dvířka u myčky ani ne po 2 týdnech užívání nové kuchyně. Reklamační oddělení přislíbilo vyrobení nových dvířek, která ovšem nijak nevyřeší nevhodné uchycení ke konstrukci myčky. V tomto týdnu mělo dojít k jejích montáži, ale místo dvířek technici přijeli pouze s madlem. Reklamace tedy nijak vyřešena nebyla, pouze maličko dotáhli šrouby. Na toto rádoby řešení jsme čekali přes měsíc. Očekáváme, že v dohledné době se problém opět projeví. Nejednalo se o úplně levnou zakázku, tak bychom ocenili lepší přístup. Zároveň jsme před půl rokem pořizovali polohovací stůl, u kterého začal blikat chybový kód, který v manuálu nebyl k nalezení. Dodavatel se Scontem nekomunikuje. To byla asi poslední kapka a příště určitě zvolíme konkurenci.
-
Objednávka byla založena 29.6.25 (předpoklad dodání 13.7) kdy 11.7 mi volal dopravce z rhenus delivery, že mi dodají objednávku 15.7 v rozmezí 11-14h, vzápětí po skončení hovoru mi přišla SMS, že bude doručována 15.7 v 16-19hod, takže hovor absolutně bez smyslu... Dne doručení tj. 15.7 mi volá řidič, že nedorazí dnes do práce, a tak moje objednávka bude doručována následující den, jestli s tím souhlasím. Říkám, že se mi to nehodí když jsem s tím počítal dnes a bral jsem si volno. Na to odpověděl, že se mi ozve. Po 2 h se ozvala paní z rhenus delivery, že termín mění natvrdo na zítra tj 16.7....dne 16.7 nikdo neví o mé objednávce nic.. a že se mi ozvou dnes nebo zítra tj 17.7 Jednání jak paní na infolince rhenusu, tak pana řidiče absolutně nehorázné vůči zákazníkovi. Účtují si 2000 Kč vč. DPH za dopravu, která vůbec není profesionální. A je se zpožděním 5 dnů. A Bůh ví kde se nachází a v jakém stavu přijde a vůbec zda přijde. Vůbec nedoporučuji z vlastní zkušenosti. A když jsem řekl, že následující den to potřebuju dovézt do 16h tak mi řekla, že to bohužel neovlivní. Vlastně očividně ani termín, který se ještě potvrzuje po telefonů, tak není platný. Poslední moje objednávka zde na webu u Sconta.
-
- Doručení
- Kvalita
- Cena
-
- Vstřícnost
- Komunikace
Koupili jsme skříň, která se nám bohužel při manipulaci rozpadla – pravděpodobně kvůli chybě při montáži (zadní deska nebyla ještě nasazena). Přestože nešlo o výrobní vadu, Sconto nám v rámci vstřícnosti a mimozáručního servisu zdarma poslalo nové díly. Oceňuji férový a lidský přístup, rychlou komunikaci a snahu problém vyřešit. Děkuju, takhle si představuju zákaznický servis.
-
- Komunikace se zákazníkem
Absolutně žádná komunikace se zákazníkem.Žádná informace o průběhu či zpoždění objednávky. Zboží mělo být doručeno 22 týden ale bylo dodáno až 27 týden. Toto byl určitě poslední nákup. Nedoporučuji
-
- Extrémně dlouhá doba dodání
- Prodlužování doby dodání
- Arogantní přístup k zákazníkovi
Velmi nepříjemná zkušenost. Objednáno z eshopu, který má mít údajně "kratší" dodací lhůtu. Přesto, dodací lhůta 10 týdnů. Až po uplynutí této lhůty a několika dotazech z naší strany nám bylo oznámeno, že se dodání prodlouží o dalších pět týdnů, tedy o polovinu a na celkovou dobu téměř 4 měsíce.
Ačkoliv se jednalo o větší objednávku za několik desítek tisíc korun, nebyli ochotní nám nijak vyjít vstříc ani nijak vynahradit toto zpoždění, jelikož má údajně eshop kratší dodací lhůty oproti obchodním domům. Byli jsme "požádáni o trpělivost," jinak prý můžou jen objednávku stornovat. Velmi nepříjemné jednání ze strany zaměstnanců obchodu. -
- Žádná
Katastrální obchod….v sobotu jsme čekali od 16:00-19:00 doma na dodání postele. Nikdo nepřijel, nikdo se neozval. Pracovnice infolinky byla zřejmě naštvaná, že musí pracovat. Vše pouze z toho důvodu, že maminka objednala nechtíc postel 2x ve 2 objednávkách. Prý je to pro ni zbytečná práce. Ve finále jsme rádi, že jsme objednávku zrušili, protože po přečtení všech recenzí jsme zjistili, že kvalita nábytku je na stejné úrovni, jako komunikace pracovníků obchodu.
-
- Problémy se zbožím a doručením
- Dlouhé čekací doby na zboží
- Na infolinka se nedá dovolat, odbije to robot.
- Nekompletní zboží
Dobrý den,
se Scontem nemám první problém. Tentokrát jsem pro syna objednal patrovou postel, která měla být včetně roštu, ale rošt nikde. A dopravce zcela neinformovaný. Moc se těšil, a nic z toho.
Do toho matrace měla být bílá a je šedá.
Na infolinku se člověk nedovolá a robot, který hovor vyřizuje se vás rychle zbaví.
Prosil bych vás ve Scontu o urychlené vyřízení tohoto problému. Je to skutečně neprofesionální přístup, který bych u tak velké značky nečekal. -
- Dlouhé čekací lhůty
- Špatná komunikace
- Problematické vyřízení reklamace
Extrémně dlouhé dodací lhůty. Necelé dva měsíce po objednání nám dovezli rozbité zboží (poškrábané dveře skříně) a ihned jsme jsme zboží reklamovali. Skříň jsme si postavili s tím, že nám brzy přivezou nové dveře. Ale už to víc jak měsíc a stále čekáme. Ozvali se nám, že jsou na skladě na druhé straně republiky, a tak jsme požádali o dovoz přímo domů a opět už čekáme dva týdny než dveře převezou do jiného skladu a teprve pak prý k nám. Zda-li se dveří dočkáme nevíme ale rozhodně je to naposledy co nakupujeme ve Sconto nábytek! Katastrofa!
Update: Nakonec jsme se dveří přeci dočkali ale s obrovským zklamáním když opět přišli obouchané a v ještě horším stavu než původní dveře. Pokud chcete nakupovat ve Scontu udělejte si laskavost a jeďte si pro zboží sami. -
- Doba dodání
- Komunikace
Naše zkušenost s tímto prodejcem je katastrofální. Objednali jsme si koupelnový nábytek (4ks nábytku). Jedna skříňka podle eshopu nebyla skladem a bylo napsáno, že doba dodání je 12 dní. Jelikož jsme toho měli více a každý kus byl na jiné prodejně, tak nám po uzavření objednávky bylo napsáno, že doba dodání bude 4 týdny. Po 5ti týdnech jsme se sami museli informovat, proč stále nebylo zboží doručeno a bylo nám řečeno, že ta jedna skřínka stále není na skladě (podle eshopu byla na skladě v Praze) a že příští týden budeme mít objednávku k dispozici. O týdne později (6 týdnu od objednání) jsme se opět informovali a stále není celá objednávka k vyzvednutí.
Myslím si, že kdyby nás sami informovali o nějakém zpoždění dodávky, hned by to vypadalo jinak.
Za mě tedy velké zklamání a tady už se určitě vracet nebudeme. Ještě uvidíme v jakém stavu bude zboží až někdy dorazí. -
- Rychlost odpovídání na emaily
- Méně proklientský přístup
Vážení,
na Scontu objednávám celkem rád, jelikož mají opravdu široký výběr nábytku v dekoru dub sonoma.
Poslední objednávka byla opravdu tragédie, kdy než mi zboží dorazilo, tak došlo ke zlevnění z 33k na 29k, což mě dost vytočilo. Vzhledem k tomu, že jsem Scontu chtěl dát šanci, tak jsem napsal email, že bych ocenil například poukázku v té hodnotě, kterou bych u dalšího většího nákupu uplatnil, abych nemusel stornovat objednávku. Na to mi bylo paní Svobodovou, jak emailově, tak telefonicky odpovězeno, že nic takového neumožňují a ať to stornuju. To mě dost zarazilo, jelikož téměř každý větší eshop dokáže vyjít klientovi vstříc a rozhodně nezávidím tomu člověkovi na skladu co bude přehazovat půl tuny nábytku.
Myslím si, že v tomhle by mohl eshop trochu pokročit.
Abych tady eshop a klientský servis pouze nehanil, tak hned druhá paní na telefonu s kterou jsem volal byla příjemná, milá a ochotná. Pracuji na call lince, tak chápu, že nikdy nejde vyjít všem klientům vstříc, ale minimálně to jde napsat nebo říct, tak aby to neznělo, že je nám ten klient na druhé straně naprosto u ******. Se Scontem mám jinak pozitivní zkušenost, kdy nejčastěji projdu celý kamenný obchod a vše si přeměřím a potom si to z pohodlí domova objednám.
Váš zákazník
J. J. -
- Vážení, jak se přichází o zákazníky. Na přelomu březen/duben měla být dodána ložnice včetně montáže. Ložnice byla přivezena až minulý týden. Údajně se čekalo na položku, která ale byla skladem na prodejnách. Dnes tj 23.4.2025 měla být provedena montáž ložnice. Pracovník montáže nedostupný. Až po několikerých urgencích na dodavatelskou firmu Rhenus byl zajištěn, snad, náhradní termín montáže. Chování, které předváděl pracovník při dodání zboží bylo taktéž bídné. Ze strany Sconta naprostý nezájem. Zákazník zaplatil. Zákazník nás nadále nezajímá. Sconto? Nikdy více.
- Update: Montérovi údajně nejede auto. Byl nabídnut další termín montáže.
-
- Není žádná
- Nákup Zajíc v pytli
Zakoupena umyvadlová skříňka s umyvadlem HAMBURG 10.
Velká chyba ! Nekvalitní materiál , nízké šuplíky čela šuplíku pokroucená , tím že jsou nízké šuplíky je velká páka na čela šuplíku , začínají se viklat při zatížení šuplíku a to prej nosnost jednoho deset kilo ! Poddimenzovaná deska na které je umyvadlo začíná se prohýbat . Prostě absolutní šmejd, Obchod nedoporučuji ani zboží jež je podřadného druhu. Za ty peníze koupíte daleko kvalitnější zboží jinde . -
- Pobočka Brno
- Naprosto neskutečná doba čekání po hodině stále nemám zboží…
Nejezděte nakupovat do pobocky v Brně!
-
- Počáteční pocit profesionality (rychle opadl)
- Nekompletní balení
- Délka vyřízení reklamace a dodání dílů
- Komunikace
- Přislíbená finanční kompenzace dosud neproběhla
- Profesionalita velkoprodejce
- Nesplnění termínů a finanční kompenzace
Před necelými dvěma měsíci jsme si s nadšením objednali šatní skříň SHANIA III se zrcadlem, s očekáváním, že nám brzy zpříjemní domov. Namísto toho nás čekala zkušenost, která spíš než pohodlí připomínala boj o základní spotřebitelská práva.
Hned po rozbalení nás zarazil manuál, jehož nejasnosti a zmatené instrukce působily spíš jako špatný vtip než seriózní návod od zavedeného prodejce. Bohužel tím absurdity neskončily. V balení chyběla řada důležitých dílů, bez kterých bylo složení skříně nemožné.
Ihned jsme kontaktovali zákaznickou podporu Sconto nábytek a reklamaci oficiálně podali. Byli jsme ujištěni, že náhradní díly dorazí během několika pracovních dnů. Čekali jsme. Týdny plynuly. Byt plný nesložených dílů. A přestože ze zákona má prodejce 30 dnů na vyřízení reklamace, v našem případě tato lhůta uplynula bez jakékoli odezvy. Nikdo se neozval, žádné vysvětlení, žádná omluva. Teprve po opakovaném urgování jsme dostali příslib o náhradních dílech a finanční kompenzaci ve výši 1 000 Kč — částku, která ani zdaleka neodráží způsobené komplikace, ale přesto jsme byli rádi, že se věci snad posouvají.
Aby toho nebylo málo, díly jsme si museli osobně vyzvednout v Ostravě, a přestože jsme splnili vše, co po nás bylo požadováno, přislíbená finanční kompenzace nám dodnes nebyla vyplacena. Komunikace ze strany obchodu ustala a Sconto dělá, že neexistujeme.
Takovýto přístup je nejen neprofesionální, ale zcela v rozporu s dobrými mravy i obchodními podmínkami, které firma sama deklaruje. O spotřebitelském právu ani nemluvě.
Tato zkušenost nás naučila jedno — za důvěru, kterou zákazník vloží do velkého prodejce, si zaslouží mnohem víc než jen prázdné sliby, ignoraci s nekompletně vyřízenou reklamaci. -
- Zboží neodpovídá fotkám ani rozměrem, ani vyzorem.
Při objednávce na eshopu dostanete jiné zboží.
1. Komody, které vypadají že mají dvířka z tenkých dřívek mají jen potisk
2. Botník má úplně jiné rozměry než na obrázku.
Odstoupení od smlouvy mi zamítla paní s lámanou češtinou na infolince, protože jsem si ho objednala do dětské skupiny, tudíž na firmu. Chápu, že to zákon nenakazuje, ale prozákaznický přístup nula. -
- dlouhé čekání a po té zrušená objednávka
Bohužel velmi špatná zkušenost s e-shopem Sconto. Objednal jsem si zahradní houpačku se slevou 45 % a čekal na ni 5 týdnů. Nakonec mi oznámili, že ji nedodají, protože dodavatel ji již nemá. Místo odpovídající náhrady mi nabídli pouze slevový kód se slevou 35 %, což je horší než moje původní sleva.
Přestože mají v nabídce podobný model od stejného výrobce, odmítli mi ho dodat za stejných podmínek. Komunikace byla strohá a jejich řešení zcela nevyhovující. Pokud hledáte spolehlivý obchod, doporučuji se Scontu vyhnout – dlouhé čekání, zrušená objednávka a neochota nabídnout odpovídající náhradu.
Nedoporučuji. -
- Rychlé dodání
- Byla mi dodána špatná barva postele!
-
- Milý prodejce, našel mi kus nábytku, co jsem sháněl, být ho neměli vystavený.
- Knihovna, co jsem si koupil je šílený šunt. Ostatní obchody to mají po technické a konstrukční stránce precizně vyřešené. Tohle je zoufalost.
-
Nenakupovat od sconta přes internet!!! Nic Vám nedodají a stále jen Vám zboží s dodáním prodlužují!!! Po telefonátu Vám operátor řekne, že neví ani kdy zboží dojde! A píšou u zboží skladem do 12 dnů. Zboží jsem měla mít 28.2. a samé lži jak není skladem, jsou neschopní urgovat dodavatele!