Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sedačka dorazila rozbitá, zboží jsem vracela po delším dohadování mi byly vráceny peníze

    sedačka dorazila rozbitá, zboží jsem vracela po delším dohadování mi byly vráceny peníze

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi. Autosedačku jste objednala 18.3 a hned následující den byla expedována. Bohužel závada na isofixu sedačky byla již z výroby. Balík s vrácenou autosedačkou byl od Vás přijat v úterý 27.3. a již ve čtvrtek byly odeslány peníze nazpět. Tímto považuji informaci ohledně dohadování a delší lhůtě vrácení peněz za nepravdivou.

    Děkuji,
    tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem obdržel nefunkční byl to vánoční dárek

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, v případě nefunkčnosti dodaného zboží ho lze buď reklamovat nebo využít zákonné lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy. Zvolil jste druhou možnost a zboží vrátil, peníze Vám byli obratem zaslány. Nepříjemnosti s nefunkčností nás mrzí, ale vše se vyřešilo obratem a k Vaší spokojenosti. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Slibovali, že fréza bude sestavená a připravená k použití, ale přišla nesmontovaná. Strávil jsem 4 hodiny sestavováním.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, operátor bohužel přehlédl poznámku o sestavení stroje a frézu expedoval nesmontovanou. Z této chyby jsme vyvodili důsledky, tak, aby se znovu neopakovala. Za způsobené komplikace se omlouváme a jako kompenzaci Vám nabízíme slevy na další nákup u nás. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno před devíti dny, zboží zatím nepřišlo. Komunikace s obchodem taky nic moc, několik dní trvalo, než dali najevo, že vědí, že jsem zboží objednala.
    • Žádná omluva, že zboží posílají tak pozdě.
    • Zboží mi ještě nedošlo a jsou tak drzí, že mi pošlou dotazník na hodnocení jejich obchodu.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení. Na našich stránkách jsme měli informaci o podnikové dovolené a o tom, že objednané zboží z tohoto období expedujeme až po 4.1. Dotazník na hodnocení Vám neposíláme my, ale portál Heureka. Zboží jste objednávala přes Heureku a ta bohužel informaci o dovolené a pozdější expedici nezveřejňuje. Pokud se chcete v budoucnu vyhnout podobným problémům objednávejte přímo ze stránek obchodníků. Prostředníci mohou uvádět zastaralé, neúplné nebo nepravdivé informace. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Omlouva,ze bohužel zbozi nemaji skladem a druhy den vraceni penez zpet na ucet
    • Zboží ktere nemaji skladem by nemelo byt označováno na internetu,ze skladem je....

    Přesto, že melo byt zbozi skladem,mi pak prisel druhy den email,ze zbozi jiz nemaji. Takze bohuzel diky tomu,ze meli napsano skladem a zbozi pak nebylo,jsem propasla sanci koupit treba nekde jinde,ale uz jsem bohuzel pak zbozi jinde nesehnala.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, v předvánočním prodeji se skladové zásoby mění každou minutu, pokud navíc zboží vybíráte přes porovnávače, tak je potřeba uvědomit si, že máte k dispozici staré informace, protože porovnávače aktualizují stavy skladů jen několikrát denně. Pokud chcete okamžitou, co nejpřesnější informaci ohledně skladů obraťte se na naše operátory - rádi a ochotně vám poradí. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádné

    Nemožnost sledování zásilky. Zahradní houpačka byla ohlášena v 7:00 ráno s dodáním do hodiny. Byla jsem již v zaměstnání 45 km daleko. Po vybalení bylo zjištěno 11- jedenáct! závad povrchu. Byla nabídnuta sleva 300,-Kč, více nebylo možné, protože by prý nic nevydělali. Vraceli jsme ji zpět. Teprve po třech týdnech urgování ji bylo možné předat k odvozu. Peníze vrátili pak všechny a včas.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, celá situace nás mrzí. Nicméně informace o zásilce získáváte vždy, a to potvrzením objednávky, informací o vyskladnění s číslem balíku a termínem doručení. Přepravce pak kontaktuje zákazníka telefonicky o termínu doručení a následně je zásilka doručena. Dále - po vybalení jste zjistila oděrky na laku a náznaky koroze v místech svárů. Vady a koroze byly způsobeny skladováním zboží u dodavatele, který své pochybení uznal. Při reklamaci zboží máte nárok na výměnu zboží, pokud to není možné (např. z důvodu doprodání položky), tak na vrácení peněz. To byl také Váš případ. Vyzvednutí přepravcem - bohužel, jak jsme Vás informovali, přepravní služby nedokážou vyzvedávat zásilky u zákazníků po 17.00 hodině. Závěr - v našem zájmu je na prvním místě Vaše spokojenost a ne dodávání nefunkčního nebo poškozeného zboží. I přes pečlivou kontrolu se to však může někdy bohužel stát. V takovém případě se snažíme vyřešit vše obratem a bezodkladně. Poučení - Jako zákazník věnujte zvýšenou pozornost o potvrzení objednávky, vyskladnění a informacím přepravců. V případě nejasností kontaktujte naše operátory, kteří Vám rádi poradí a vše upřesní. Pokud máte nepříznivou, exponovanou pracovní dobu, zvažte, zda je ve vašich silách objednané zboží vůbec převzít a v případě reklamace předat přepravci. I tyto problémy jsme schopni řešit, jen o nich musíme včas vědět. Pro spokojenost našich zákazníků se snažíme dělat maximum. Jako kompenzaci Vám paní Marie nabízíme výraznou slevu na vánoční nákupy v našem obchodě. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Penzo.cz fakturu a záruční list vkládá do fóliové obálky na krabici. Obálka byla poškozená a prázdná. Firma na výzvu k doručení záručního listu nereagovala a nezaslala jej.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, na základě Vaší urgence byla zaslána obratem faktura v elektronické podobě na Váš email. Dle platného zákona faktura zároveň slouží jako záruční list. Bohužel si tuto skutečnost spousta zákazníků stále neuvědomuje. V případě jakýchkoli pochybností se neváhejte obrátit na naše operátory, vždy jsme připraveni řešit případné dotazy, pro spokojenost zákazníků se snažíme dělat maximum. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levný kus zboží. (odpovídající kvalita)
    • Příliš dlouhá reakce na objednávku
    • Příliš dlouhá doba vyskladnění produktu.
    • Příliš dlouhá doba k předání dopravci.

    Téměř týden od objednávky je opravdu moc a s tímto obchodem jsem skončil.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, jen pro úplnost: 4.8. v pátek o půlnoci jste zboží objednal na portále Heureka. V pondělí, což byl první pracovní den od objednání, se zobrazila v našem systému. V úterý jsme Vám zboží expedovali. Přepravce Vám zásilku dodal ve středu.
    Vážení zákazníci, pokud na zásilku pospícháte nenechávejte vše na poslední chvíli. Objednávejte přímo v eshopu a ne přes prostředníky. V poznámce můžete uvést, že na zásilku pospícháte a žádáte o potvrzení termínu doručení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem byl přepojen na specialistu, tak mi na můj dotaz ohledně chráničů na brusle pro dceru bez okolků sdělil, že tomu absolutně nerozumí. Při rozbalení jsem zjistil, že jedny chrániče jsou velikosti S a druhé M...

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, po bližším prozkoumání záznamu, je patrné že kolega mluví o tom že nerozumí vašemu dotazu, dále správně uvádí, že chrániče mohou být na lední hokej, na krasobruslení, na kolečkové brusle - těch je také několik druhů, v neposlední řadě pak závisí na věku - velikosti. Vždy je třeba dotaz přesně formulovat. V případě, že objednáte nevhodné zboží, neváhejte využít zákonem dané lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu a zboží vraťte zpět prodejci. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Je možné platit pouze hotově

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    při objednání můžete platit jak hotově tak převodem. Nedisponujeme pouze hotovostní platbou při převzetí zboží jak píšete.

    Team Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo jiné zboží než jsem objednal

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, jak vás operátor informoval s vyjádřením od výrobce, jedná se o jedno a to samé zboží - konkrétně brusle, které jste objednal - jen v lehce odlišném odstínu. V případě, že nejste se zbožím spokojen můžete využít 14 dní lhůty na jeho vrácení. Jsme připraveni vyjít naším zákazníkům maximálně vstříc, pro jejich spokojenost se snažíme dělat maximum. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco co nemají.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Běžecký pás jste objednala v okamžiku kdy byly skladem poslední dva kusy. Bohužel vaše objednávka přišla jako poslední, proto jsme museli upřednostnit zákazníky, kteří objednali zboží před Vámi. V moměntě, kdy jste zboží objednávala ještě nebyla provedena aktualizace dostupnosti. Jako kompenzaci Vám nabízíme alternativní obdobný běžecký pás se slevou 16%. Děkujeme za Vaši objednávku a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nízké ceny
    • dopravce, nemožnost platit dobírku kartou

    Se zbožím bylo vše v nejlepším pořádku.

    Problém nastal ve chvíli, kdy u dopravce nešlo zaplatit dobírku kartou, byla placena cash. Pracovník dopravce (Geis) nevrátil správně peníze (konkrétně chybělo 1000 Kč), což jsme bohužel zjistili o den později. Nemyslím, že by to udělal úmyslně, ale.... Na číslo doručovatele, ze kterého volal, se nebylo možné dovolat, při reklamaci u společnosti dopravce mi bylo pouze sděleno, že to nelze nijak zpětně dohledat a že mám smůlu, takže z obchodu nadšený nejsem, protože se mi pěkně prodražil.
    :(

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Při objednávce se ubezpečte, jakou formu úhrady jste zvolili, aby jste při doručení zboží předešli nejasnostem. Vždy si zásilku zkontrolujte a věnujte pozornost vrácené finanční hotovosti. Pečlivost a opatrnost se vždy vyplatí. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dobra cena
    • špatna informatika o vyrobku

    každy at se rozhodne sam

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo dodáno na jinou adresu a neuplně. Reklamace ještě nebyla vyřízens

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, zboží bylo dodáno na adresu, kterou jste uvedla v objednávce. Chybějící díly vám byli obratem dodány. U obou zásilek máme od přepravce váš podpis potvrzující převzetí jak zboží tak i náhradních dílů. Nerozumíme vaší nespokojenosti. V případě jakýchkoli nejasností se prosím obraťte na naše pracovníky u oddělení péče o zákazníky. Děkujeme. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • (ne)komunikace

    Objednal jsem gril, na stránkách bylo uvedeno, že je skladem. Objednávka byla obratem potvrzena a to byla také poslední akce, které jsem se dočkal. Počkal jsem 3 dny, které mají podle svých vlastních obch. podmínek na expedici zboží, a protože jsem se ničeho nedočkal, 4.den jsem objednávku zrušil.
    Po zrušení jsem byl byl telefonicky kontaktován s omluvou a vysvětlením, že zboží musely objednat z Německa a potrvá to asi tak týden. A ne, o podobných zdrženích zákazníky neinformují, mají moc práce.
    Obchod doporučuji zákazníkům, kteří chtějí ušetřit, mě se tam nepodařilo utratit ani korunu.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, omlouváme se za špatnou zkušenost. Zavedli jsme opatření, aby se tato situace nemohla příště opakovat. Cyba v komunikaci byla na naší straně. Na příští nákup vám nabízíme výhodnou kompenzaci. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nefunguje přehled o možnostech dodání objednaného zboží.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za váš nákup. Přehled o možnostech dodání objednávaného zboží se zobrazuje při vyplňování objednávky. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na uvedených tel. číslech. Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zalíbili se mně parametry a cena sekačky
    • Nevýhodou je,že si člověk nemůže všechno úplně představit.Já např.zjistil,že na mojí výšku/184 cm/jsou nízko madla a buď to neumím,ale nejspíš si myslím,že už to nejde výš zvednout.
    • Další nevýhodu jsem zjistil dodatečně,že všude v nejbližším okolí a i u nás přímo na Kladně jsou servizní obchody typu B,což znamená,že servizují jenom výrobky zakoupené přímo u nich.Zvažuju tedy,že si nechám 1x za rok sekačku prohlédnout ´velice šikovným známým i když tím nesplním vaší podmínku a přijdu tím o 4 letou záruku.Ale v y stejně neposkytujete roční prohlídky zadarmo jako jiné firmy a proto raději zaplatím člověku,za kterým nebudu muset jet daleko do servizU typu A nebo přímo k vám z Kladna do Jičína.

    Kromě již zmíněného nízkého madla jsem se sekačkou spokojen.Doufám,že je pravda ta avizovaná vlastnost,že při nárazu do pevné překážky se neohne kliková hřídel a zafunguje spojka u nože.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    V rámci záručních oprav je doprava sekačky do našeho servisního střediska a zpět k zákazníkovi zajištěna a hrazena naší společností. Další možností je využít naše nově připravované výdejní místo v Praze, které bude zároveň sloužit jako kontaktní místo pro příjem zboží na pozáruční servis. V případě jakýchkoli problémů nás neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí zboží skladem, které však nemají

    slibotechny

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vaši zakázku mohli vykrýt jen častečně. Stojan na kuře Weber, který jsme uváděli skladem se mezitím prodal na prodejně. Omlouváme se za komplikaci v příštím nákupu v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz Vám ji budeme kompenzovat. Děkujeme za Váši objednávku a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Můžete nás kontaktovat na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zrušení objednávky, den po objednání, v době, kdy bylo zboží již zaplaceno. Jsem zvědavá, kdy se mi vrátí peníze. Na emailu se mnou nikdo nekomunikuje, jen mi přišla informace, že bylo zboží doprodáno, že mou objednávku ruší.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za nemilé komplikace způsobené vánočním návalem. Peníze odesíláme obratem zpět na Váš účet a ještě jednou se omlouváme. Jako kompenzaci Vám navíc odesílám malý dárek, který jak doufáme, pomůže navodit pohodovou vánoční atmosféru i u Vás doma. Penzo s.r.o.