Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Platba předem: vygenerování zálohové faktury trvalo 3 pracovní dny!
- V objednávce jsem zadal dopravu přes Českou poštu, obchod předal balík přepravci GEIS Parcel. Toto mě přineslo problémy a zbytečný čas navíc.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Svoboda, děkujeme za podnět. Přezkoumáním jsme objevili chybu na naší straně. Následně jsme zapracovali na jejím odstranění. Způsobené potíže Vám můžeme kompenzovat v příští objednávce. Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- ?
- špatná doprava,řidiči dopravy zboží nekomunikují a vypípávají mobil,nemožná domluva pro odpolední příjem zboží,
obrnit trpělivostí a čekat na zboží,zboží přijde v poškozeném obalu,zboží málem vypadlo z krabice ven...zboží poškozené,poškrábaný lak.
Reakce obchodu Penzo.cz
V případě nejasností při přepravě kontaktujte naše operátory. Pomohou Vám komunikaci s přepravcem podstatným způsobem zjednodušit. Každý náš zakazník dostává instrukce, jak se chovat v případě poškozené zásilky. Určitě jim věnujte pozornost, vyhnete se tak výše uvedeným komplikacím. Aleš Vohánka Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- nízká cena
- dlouhá dodací lhůta
čekám na informaci o dodání , po 14 ti dnech se nic neděje.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Kocián, objednal jste si sekačku Vega 46 HWX, která nebyla skladem. U sekačky byla tato informace v průběhu Vašeho objednání uvedena. Sekačky naskladňujeme tento týden. O naskladnění Vás bude informovat email. Další informaci dostanete v okamžiku vyskladnění zboží. Dále Vás bude informovat přepravce o tom, že Vám zboží doručuje. V případě jakýchkoli nejasností se o své zásilce může každy náš zákazník informovat telefonicky, a to na číslech uvedených na našich stránkách, případně může vznést dotaz na mailu [email protected]. S přáním příjemného dne - Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Koupili jsme si sekacku a byla poskrabana a mel k tomu prijit nahradni nuz a neprisel nebylo tam vse co mela sada obsahovat.
Reakce obchodu Penzo.cz
Vážený zákazníků, pokud jste fyzicky neobdržel nůž, tak součástí faktury byla poukázka na náhradní nůž. Náhradní nůž bude zaslán v nejbližší době, protože je na cestě s dalšími posledními sekačkami VeGA v tomto roce, na které je v tuto chvíli pořadník. Poukazy u nás evidujeme, takže nemusíte mít starost. A sada byla tím pádem kompletní.
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
- dárky
- Špatně udává naskladnění zboží
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, pracujeme s daty našich dodavatelů. Především u sekaček Vega, skleníků a některých sestav zahradního nábytku nám dodavatel opakovaně posunul předem potvrzený termín dodání. Mrzí nás to a za komplikace se omlouváme. Přes ohromnou poptávku po sekačkách VeGa stále držíme příznivou cenu, a stále k nim dodáváme velký paket dárků. Trochu mi letošní sezóna připomíná dobu před 30 lety, kdy se stála fronta na banány a chodili jsme se do zeleniny nebo masny ptát kdy už to zboží bude. :-) Samozřejmě nás situace mrzí, ale pro upřesnění - po sekačkách VeGA je v letošní sezóně zhuba 4 x větší poptávka nežli jsme byli zvyklý z minulých sezón. Tento nebývalý zájem nás jako prodejce těší, nicméně to sebou nese komplikace v podobě rychle vyprodaných skladových zásob a posunujících se termínech dodání. Aleš Vohánka Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
před deseti dny jsem vznesl dotaz na zboží, které jsem si objednal , dorazilo , ale na můj dotaz který jsem vznesl na [email protected] mi nikdo do dnešniho dne neodpověděl
Reakce obchodu Penzo.cz
Váš email jsme patrně neobdrželi, protože na dotazy reagujeme obratem. Zašlete nám prosím email znovu a pro jistotu email pošlete i na adresu [email protected], nebo nás kontaktujte na telefonu 733 723 232, abychom situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti. Ještě si zkontrolujte SPAM, jestli email nedorazil právě tam.
Děkujeme -
Nedoporučuje obchod
- Velké množství prodávaných modelů.
- Na webu jsou uváděny falešné parametry výrobku, než které jsou uvedeny na štítku produktu. Po upozornění sice firma na svůj web doplnila své stanovisko, ale zjevně falešné údaje neopravila!!!
Podobně jako u mnoha jiných internetových obchodů tato firma vědomě klame zákazníky uváděním klamavých parametrů produktů (jinak označený model, jiná váha, jiný výkon apod.) Po počátečním chování "mrtvého brouka" byla její komunikace obnovena a dostála svému závazku přijmout zpět vadné plnění a vrátit peníze.
Reakce obchodu Penzo.cz
Vážený pane Šlehofr, děkujeme za užitečný postřeh. Námi uváděná data jsou údaje od výhradního distributora pro ČR. V katalogu je uvedená minimální váha sekačky a na štítku je váha včetně koše a příslušenství, v katalogu je maximální výkon a na štítku je pracovní výkon.
Jako každý náš zákazník v ČR nakupující prostřednictvím internetu i Vy jste měl právo na vrácení zboží, za které jsme Vám obratem poslali peníze.
Pokud si nejste před nákupem jistí jakýmikoli technickými daty, kontaktujte naše odborné proškolené prodejce, kteří vám ve všem ochotně poradí a pomohou s výběrem. Aleš Vohánka Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem zboří online a mělo status SKLADEM. Po týdnu mě obchod sdělil emailem, že zboží bude k dodání až za další měsíc.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, je lepší uvést o jaké zboží se jednalo. Zejména u sortimentu zahrady a to především sekaček Vega, některých zahradních sestav, skleníků nebo grilů Weber je v letošní sezóně rekordní poptávka. V drtivé většině máme tyto klíčové položky skladem. Stane se, že v okamžiku, kdy přijde 10 objednávek na konkrétní produkt během jedné hodiny, tak není zaktualizovaný systém skladové dostupnosti. Heuréka.cz například aktualizuje naše data až po dvou hodinách, ta samá praxe je na Zboží.cz. Tak se zkrátka může stát, že objednáte položku, kterou jsme v tu chvíli doprodali. Vždy se však snažíme najít alternativní variantu a vyjít zákazníkovi maximálně vstříc. Na druhou stranu máte alespoň jistotu, že jste si vybral kvalitní produkt, který má ohromnou poptávku a lidé se o něj doslova perou. Aleš Vohánka Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Komunikace obchodu je poněkud zarážející. Objednal jsem v obchodě záměrně z důvodu, že zboží měli zboží údajně skladem (dal jsem jim kvůli tomu přednost před jiným obchodem). Navíc jsem dal ještě platbu dobírkou, aby vše bylo maximálně rychle expedováno. Posloupnost událostí:
Po 28.4. 23:24 - provedena objednávka.
Út 29.4. 14:22 - potvzení objednávky. To už je první zarážející věc. Ostatní e-shopy typicky potvrzují hned ráno.
St 7.5. - zásilka odeslána
Pá 9.5. - zásilka dorazila (zde bohužel byl ve čtvrtek svátek)
Čili když to vezmu fakticky, tak až téměř po dvou pracovních týdnech.
Chápu, že jelikož byly oba týdny po sobě ve čtvrtek svátky, situaci to mírně komplikuje.
Nicméně mi vadí dvě zásadní věci:
1) Zboží uvedené skladem očividně skladem nebylo. Tedy údaje v e-shopu jsou v tomto směru klamné.
2) Nebyl jsem vůbec informován o zpoždění. Sám jsem do e-shopu musel v pátek 2.5. volat, abych zjistil, že zboží není skladem. Nikdo mě z jejich strany sám nekontaktoval. Ačkoli v potvrzujícím mailu objednávky je vesele tvrzeno, že v případě komplikací budu informován.
Jen pro podtržení. Jiné zboží skladem, co jsem v téměř stejnou dobu objednal v jiném e-shopu, jsem měl ve středu doma.Reakce obchodu Penzo.cz
Vážený Anonyme, kdybyste se podepsal a popsal, co to bylo za zboží, bylo by možné na to lépe reagovat. Je pravda, že všechno zboží skladem nemáme, protože logisticky by na to naše prostory nestačily. Ale technicky jsou naše sklady propojeny se sklady dodavatelů, takže jsme schopni vykrýt objednávky, které nemáme fyzicky skladem. Časová prodleva je většinou 2-3 pracovní dny. Proč to u vaší objednávky trvalo 2 x déle a proč jste nebyl údajně informován, těžko řici, když neznáme podrobnosti. Za Penzo.cz Lukáč
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace
už bych si tu neobjednal
Reakce obchodu Penzo.cz
Vážený zákazníku, objednal jste si nejprodávanější sekačku 46 HWXV. Sekačka dlouhodobě nebyla skladem u dodavatele a na našich stránkách bylo uvedeno, že není skladem a byl tam uveden termín naskladnění, který informoval o dostupnosti zboží. Zboží je možné si přesto objednat pokud zákazníkovi nevadí si nějaký čas počkat. Z vašeho dotazu není patrné, co konkrétně vám vadilo na komunikaci nebo které informace jste postrádal. Nicméně děkujeme za kladnou reakci na zboží, kterou jste přidal 11 května v 10:59 k sekačce VeGA 46 HWXV https://sekacky.heureka.cz/vega-46-hwxv/recenze/#section
Sekačky značky VeGA dlouhodobě patří mezi nejprodávanější benzínové sekačky. K 12.5.2014 patří dle Heureky prvních 5 míst právě sekačkám VeGA.Poptávka je vyšší než nabídka. https://sekacky.heureka.cz/
PS: Objednávka přijatá ve středu 30.4. a naskladnění proběhlo 5.5. jak bylo uvedeno u dostupnosti.
Za Penzo.cz Lukáč -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Špatná komunikace
Přestože zboží bylo deklarováno skladem, musel jsem čtvrtý den urgovat jeho dodání.
Do té doby se mnou nikdo nekomunikoval.
Ke zboží byly nabízeny dárky, které jsem kompletně neobdržel ani po reklamaci.Reakce obchodu Penzo.cz
Přes enormní zájem o sekačky Vega 46 HWX a 46 HWXV a jejich omezené množství v určitých termínech nezvedáme jejich ceny a dodáváme je s bohatým paketem, díky kterému šetříme prostředky zákazníků. I když Vám dárkový paket nedorazil kompletní, neznamená to, že dárky nedostanete. Naopak v době, kdy jste psal tuto recenzi jsou už na cestě k Vám. Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Po deseti dnech po objednání zboží jsem tuto zrušil, další čtyři dny trvalo, než obchod na mé storno zareagoval. Katastrofa.
Reakce obchodu Penzo.cz
U zboží z kategorií jako sekačky, skleníky, grily se v plné sezoně stane že dojde k rychlému vyprodání. Přesto uvádíme u nejžádanějších typů nejbližší možné termíny expedice. Pokud si nejste svou objednávkou jist, můžete využít buď dotaz emailem případně zavolat na naše zákaznické linky, tak jak to dělají každý den další zákazníci, kteří si nejsou jisti kdy jim zakázka dorazí, případně se chtějí domluvit na jiném termínu dodání, jiné adrese nebo způsobu platby. Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodací lhůta a nepravdivé informace kdy zboží přijde(místo slibovaného pondělí středa).
Byl jsem nalákán dárkem v hodnotě 380kč.Ve skutečnosti ale uhlíky i dva sekáče jsou u ostatních prodejců součástí dodávky.Takže dárek jsou brýle za 36kč a rukavice dle obrázku 15kč ale ty jsem nedostal.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, za pozdržení dodávky se omlouváme. Co se týká dárku - toto kladivo je zatím jediné v naší nabídce ke kterému dostane zákazník navíc dva sekáče, uhlíky, ochranné brýle a rukavice. Proto jsme to u nabídky uváděli. Jak uvádíme v obchodních podmínkách není dárek součástí pradávaného zboží a jeho podoba se může lišit. Pokud nejste se zbožím spokojen máte navíc možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Za zpoždění dodávky se ještě jednou omlouvám. Dárek, a to v četně rukavic, jste obdržel kompletní, tak jak jsme uváděli. Aleš Vohánka
-
Nedoporučuje obchod
zboží dorazilo poškozené, vzhledem k povaze (dárek pro tchýni) pro mne tento nákup znamenal značnou nepříjemnost
Reakce obchodu Penzo.cz
Upozorňujeme zákazníky, aby při převzetí balíků kontrolovali, zda v průběhu přepravy nedošlo k poškození zboží. Pokud je zboží poškozené nemusí jej přebírat. Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- nabízí nemožné plnění
Pokud něco nemám, proč to nabízím?
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
pokud něco není skladem, je u dostupnosti napsáno, že není skladem. Může se i stát, že než se aktualizuje sklad, dojde na poslední kus dvě objednávky. Nicméně je vždy o tom informován zákazník a je mu nabídnuta varianta s kompenzací, pokud k takovém případu dojde. -
Nedoporučuje obchod
- tezko rict, kdyz jsem nic nedostal, protoze byl produkt znicen ci co. Rikali jste, ze se ozvete a porad nic. aspon neslibujte
- spolehlivost
snad to byla jen smula, nakup na interneru doporucuji
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, než abychom vám posílali poškozený produkt, který byl bohužel ještě poslední, tak vás o tom informujeme telefonicky předem. Jako alternativu jsme vám posílali nabídku člunů do emailu, na kterou nám nikdo neodpověděl.
-
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem zde kultivátor ke kterému měl být dárek ve formě 1x rukavice, 2x olej, 1x kanystr.
Na poprvé přijel kultivátor a 1x rukavice. Po urgenci dodali 1x olej, 1x kanystr. Po další urgenci, že chybí ještě 1x olej se pán jenom zasmál a že je to prý chyba skladníka. Prý ten olej pošlou. Doteď nic nedošlo a zřejmě nic nedojde (je to už 5 pracovních dní).
Zřejmě chyba skladníka.Reakce obchodu Penzo.cz
Ten pán co se zasmál jsem byl já :-). To co mne rozesmálo je fakt, že se můžeme snažit sebevíc vyjít zákazníkovi vstříc, ale pokud budou v našem týmu lidé a ne stroje, tak se ne vždy všechno na 100 % podaří. Vyřizoval jsem totiž Vaši první urgenci chybějícího dárku a ve skladu jsem pracovníkům kladl na srdce, aby Vaši reklamaci rychle vyřídili. Podruhé jste se opět dovolal ke mně, takže teď už asi chápete moji reakci. Chybějící olej je již na cestě k Vám, a to proč nedorazil prověříme u naší přepravní společnosti. Závěrem ještě shrnu to, že nedoporučujete služby našeho obchodu. Objednal jste si u nás kultivátor. Ten dorazil obratem bez problému a v pořádku k Vám. Ke kultivátoru nabízíme dárek. Z dárku Vám nedorazila část - a to 2 x olej a kynystr. Obratem, na naše náklady, jsme doposlali kanystr a omylem skladníka jen jeden olej. Ten druhý je na cestě k Vám. Bez problému můžete kultivátor užívat, navíc jste k němu dostal pěkné a určitě hodnotné dárky ... Za Penzo s.r.o. Aleš Vohánka
-
Nedoporučuje obchod
- Neaktualizuje stav tboží
U zboží skladem v době objednání se po čase objeví, že se zatím neprodává.
V potvrzujícím mailu se píše, že když budou s dodávkou problémy, tak bude zákazník ihned vyrozuměn. Nic se ale neděje.Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
u zboží, které má skladovou dostupnost "Zatím se neprodává", tak toto zboží není možné dodat a ani objednat. Na naší straně, byla momentální technická chyba, která umožnila jeho objednání, ale kopie objednávky se nedostala operátorkám. Dodáváme zboží, které má dostupnost "Skladem". Toto zboží vyřizují operátorky a v případě problému reagují.
Team Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nedostala jsem objednaný náramek, byl poslán jiný
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
pokud došlo k záměně zboží, je dobré nás kontaktovat emailem nebo telefonicky. Po ověření události stáhneme zboží na naše náklady a výměnu provedeme samozřejmě na naše náklady. Prosím, kontaktuje nás oficiální cestou ([email protected] nebo 733 72 32 32). Děkuji a omlouváme se za komplikace. Za Penzo.cz Jan Lukáč -
Nedoporučuje obchod
- Vadí mi špatná komunikace s obchodem.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, děkujeme za připomínku. Bohužel z vašeho dotazu není partrné, co konkrétně bylo z naší strany špatně na komunikaci. Zákazníka se snažíme vždy informovat o stavu zásilky a o odeslání.