Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Problém ve způsobu zabalení. Jako vystýlka krabice přišel skoro celý odpadkový koš (kusy balícího papíru, krabičky a návody od jiného zboží, role od izolep atd.) Takže kromě objednaného zboží dostanete úkol v podobě výletu do kontajneru s tříděným odpadem.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš nákup.
U zboží, které bývá častěji poškozené přepravou, věnujeme zvýšenou péči balení a vycpávání krabic právě z důvodu zabránění rozbití. Naší prioritou je, aby zákazník nemusel řešit trable s rozbitým nebo jinak poškozeným zbožím.
Pro spokojenost zákazníku se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Náhodou
- dodávka je dle seznamu nekompletní
- chybí testovací proužky na cholesterol
- doba použití testovacích proužků končí v 10/2015
- návod na použití není identický s dodaným přístrojem,
- návod je málo srozumitelný
Doufal jsem, že takto drahý přístroj bude kvylitní a s dokonalými službami
Dalším nedoporučuji, na trhu jsou levnějšíReakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
omlouváme se, ale na reklamačním oddělení od Vás žádný podnět nemáme.
Pokud je dodávka nekompletní, nebo je jiný problém, kontaktujte nás prosím na [email protected] nebo telefonicky na 491 202 061, abychom celou věc dořešili k Vaši plné spokojenosti.
Zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.
Děkujeme -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Okamžitá reakce na zákazníka při objednávce zboží.
- Žádná reakce při reklamaci, dezinformaci o výhodách při koupi v jejich obchodě.
Obchod slibuje odzkoušené a seřízené přístroje ale zapomíná dodat, že jen částečně, jako tomu bylo u benzínové pily GTM GTC 36. Motor běžel perfektně ale řetěz pily nemazal. Poslal jsem reklamaci e-mailem do obchodu a reakce žádná ani po týdnu. Tak jsem se obrátil na servis a čekám na výsledek. Sice jsem označil že výrobek nebudu vracet ale to spíše záleží, jak dopadnu v servisu, jelikož jejich názor nebyl jednoznačný a mají na to 30 dnů ze zákona.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
moc se omlouváme, pracovník reklamací začal situaci řešit se servisem importéra a zapomněl Vás o postupu informovat.
Přijali jsme takové opatření, aby se situace již neopakovala.
Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum.
Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061
Penzo s.r.o.
poznámka:
Z našeho obchodu odcházela pila řádně sestavená a odzkoušená. Není vyloučené, že během přepravy došlo k poškození nebo se mohla projevit skrytá výrobní vada, která při našem předprodejním servisu nebyla odhalena, ale jistě bude závada ve smluvní servisní síti vyřešena k Vaší plné spokojenosti. -
Nedoporučuje obchod
- opravdu škoda peněz za takovou blbost
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš nákup. Jako klad uvádíte, že litujete vynaložení peněz na zboží, které jste si objednala. Mezi největší výhody internetového obchodu patří i to, že zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Pokud zakoupený odstraňovač chloupků nevyhovuje Vašim požadavkům, mohla jste se s námi spojit a domluvit se na způsobu vrácení. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- komunikace a kvalita zboží
Zboží dorazilo použité, rozhodně nebylo nové i když to prodávající tvrdil. Bylo v poškozeném, špinavém a roztrhaném obalu a na samotném zboží byly vidět známky používání. Zboží jsem vrátila a chtěla zpět peníze. Dorszily pouze peníze za samotné zboží bez peněz za dopravu. Nevidím důvod, proč bych měla platit dopravu za něco, co poslali v příšerném stavu. Toto jsem napsala i na jejich email, na který jsem posílala fotky zboží. Dodnes nepřišla odpověď.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, i Vám děkujeme za Vaší objednávku. Zakoupila jste u nás rozkládací stoličku Camp. Vrchní obal u kterého si stěžujete na poškození je transportní obal do kterého výrobce balí stoličky. Následně jsou tyto transportovány kamionem a kontejnerovou přepravou do celého světa. Je zřejmé, že se obal cestou zkrátka zamaže a zapráší.
Odstoupení od kupní smlouvy: V případě odstoupení od kupní smlouvy, která byla uzavřena pomocí prostředků dálkové komunikace (internet, telefon) nenáleží kupujícímu náhrada na dopravné za doručení zboží zpět do provozovny prodávajícího. (to jsme nevymysleli my, ale vláda ČR).
Jak tedy postupovat?
V případě nespokojenosti se zbožím můžete uplatnit reklamaci (oprava nebo výměna zboží za jiné) a v tomto případě nárok na poštovné máte. Nebo odstoupíte od kupní smlouvy, to jste zvolila vy, pak máte nárok jen na částku za uhrazenou kupní cenu.
Co se týká samotné kvality zboží. Prodáváme výhradně nové nepoužité zboží. Pokud se v naší nabídce objeví předváděcí model, je tato skutečnost výslovně uvedena v popisu tohoto zboží a zákazník jej kupuje za zvýhodněnou cenu, ale i na toto zboží poskytujeme plnou zákonnou záruku, tak jako u nového výrobku. Vám jsme dodali bezchybné zboží v odpovídající kvalitě, i přesto jsme Vám vyšli vstříc a peníza při odstoupení od kupní smlouvy obratem zaslali na Váš účet. Vámi vrácenou rozkládací židličku si již zakoupil jiný zákazník a bez problému ji spokojeně užívá.
V naší společnosti se vždy a za všech okolností snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc. Snad budete při příštím nákupu více spokojena.
Pro všechny ostatní znovu upřesňujeme: zákazník má nárok na úhradu přepravného v případě reklamace zboží nebo uplatnění rozporu s kupní smlouvou. V případě odstoupení od kupní smlouvy (ve smyslu ob. zák.) nese náklady na přepravu zboží k prodávajícímu kupující.
Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zboží, které nabízí a uvádí, že má skladem, ve skutečnosti teprve shání. Jiné firmy které zboží uvádí skladem, ho při objednání do 12h, dodají do druhého dne.
- Komunikace s Penzo začala až po telefonické urgenci ve středu odpoledne.
- Zboží bylo dodáno až v pátek.
- 5 dní dodání je moc.
Nepoužívat.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
zboží Vám dorazilo 4 den od objednání a ne pátý jak uvádíte. Od předání zásilky má přeprace dva dny na její doručení. Objednaný druh svářečské kukly Vám rozhodně žádný z českých eshopů nedoručí v den objednání, jak jste se dotazoval 14.9. v den objednání. Kolegyně Vás na tuto skutečnost upozorňovala a nabídla možnost, že si kuklu můžete objednat u někoho, kdo Vám ji dodá okamžitě. Protože jste tuto nabídku nevyužil, předpokládáme, že se Vám nepodařilo najít nikoho, kdo Vám to byl schopen zaručit.
Doporučujeme zákazníkům, kteří jsou nějakým způsobem závislí na přesném termínu dodání zboží, aby uváděli tuto skutečnost v objednávkovém formuláři v kolonce poznámka. Využít můžete i telefonické info linky, kde jsou k dispozici naši operátoři. Penzo s.r.o. se snaží vždy vyjít zákazníkům maximálně vstříc.Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Arogantní přístup prodejce
POZOR NA TENTO OBCHOD, JEDNÁ SE O PODVODNÍKY, KTEŘÍ KŠEFTUJÍ S DRUHOJAKOSTNÍM ZBOŽÍM !!!!!
Reakce obchodu Penzo.cz
Vážený pane,
každý zákazník by si měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat zboží, které přebírá od přepravní společnosti. Dá se říci, že tento fakt bere drtivá většina zákazníků nakupující přes internet jako nedílnou součást dobrého nákupu. Zákazníci to nedělají kvůli prodejci, ale kvůli sobě, aby předešeli následným dohadům v případě, že zboží po měsíci vybalí a zjistí, že je poškozené přepravou, tak jako ve Vašem případě. Pokud přepravci potvrdíte, že zboží dorazilo v pořádku, těžko pak můžete chtít po měsíci uplatnit reklamaci, že bylo poškozeno přepravou. Všechny důležité informace ohledně převzetí zásilky posíláme a poskytujeme kupujícímu ještě před odesláním zboží, aby se na převzetí opravdu dobře připravil a při jakýchkoli pochybnostech se nenechal řidičem odbít a znal svá práva, jak postupovat v případě, že došlo k pochybení přepravce. Náš kamerový systém z důvodů zlepšení služeb zákazníkům umožňuje monitorování balení a kompletaci zásilek a proto si můžeme být jistí v jakém stavu od nás přepravce zboží přebírá. Znovu zdůrazňujeme, věnujte pečlivě pozornost přebírání zásilek a jejich stavu. Maximální lhůta na uplatnění reklamace dodání poškozeného zboží u přepravce je do 48 hodin od převzetí. Poškozenou zásilku buď nemusíte převzít, případně ji převezmete s výhradou. Pokud zásilku převezmete bez výhrady - tzn., že je v pořádku i přesto překontrolujte bezprostředně funkčnost a nepoškozenost zboží. Při jakýchkoli nesrovnalostech ihned kontaktujte prodejce a pořiďte fotodokumentaci zásilky. Penzo s.r.o. se snaží vyjít vždy zákazníkům maximálně vstříc. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Doporučil(a) byste obchod svým známým? *
doporučuji
ne, nedoporučuji
Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
Kolikrát jste již nakoupil(a) v obchodě PENZO.cz?Reakce obchodu Penzo.cz
I Vám děkujeme za Váš nákup i když poravpravdě nerozumíme tomu, co jste chtěl svojí recenzí říci.Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- neseriozní jednání
telefonicky mi potvrdili objednávku včetně data doručení a po 10 dnech čekání mi ji zrušili, že nejsou schopni ji vykrýt, ačkoli zboží měli a mají na webu označeno jako skladem. při objednávání skladového zboží jsem si nechal 14 dní časovou rezervu, která mi stejně byla k ničemu a tito amatéři mi pokazili plánovanou akci...
Reakce obchodu Penzo.cz
Stan který jste objednal, se dodává ve dvou barevných variantách. V poznámce jste neuvedl o jakou variantu máte zájem. Místo modré, která skladem stále je, jste preferoval vyprodanou zelenou. Stan máme stále skladem ... Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o..
-
Nedoporučuje obchod
- informace o aktuální stavu zboží skladem
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, nevíme v čem je problém, chválíte nás - nicméně přesto nedoporučujete? Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží skladem nebylo odesláno hned, velká prodleva objednala jsem v sobotu a mělo přijít až v pátek, potřebovala jsem to do středy, což běžně v tomto termínu obchody stíhají
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, jen pro upřesnění uvádím, že stan, který jste si objednal pane Matějko běžně dodávají ostatní obchody do 14 dnů od objednání viz tento odkaz: http://www.zbozi.cz/vyrobek/king-camp-monodome-3/. Pana Matějku jsme o termínu dodání 4. pracovní den od termínu objednávky ihned informovali. Je hlavní sezona a kapacity přepravních společností bohužel nejsou nafukovací. Snažíme se vždy vyjít zákazníkům maximálně vstříc, ke spoustě zboží přidáváme navíc funkční a praktické dárky, naše služby se snažíme neustále zlepšovat. Bohužel v tomto případě jsme nebyli schopni na 100 % garantovat dodání nejpozději do středy, tak jak jste požadoval. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- nezjistila jsem
- Jako "skladem" inzeruje zboží, které vůbec není schopen opařit. Není schopen sám o tomto problému zákazníka informovat. Přesto potvrdí objednávku a dále nekomunikuje. Problém zjistí teprve po opakovaných tel. dotazech zákazníka.
V žádném případě nedoporučuji.
Reakce obchodu Penzo.cz
Bohužel se nám vrácený použitý vibrační přístroj omylem přenesl mezi skladové položky nového zboží. Chápeme vaše roztrpčení, že jsme Vám nemohli včas dodat vybraný model. Omlouváme se Vám tímto za způsobené potíže. Naše IT oddělení už provedlo patřičné kroky k odstranění problému. Věříme, že příště již podobný problém nenastane. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- DOPRAVCE Geis = KATASTROFA
Dodání za pět dní? Come on...
Reakce obchodu Penzo.cz
14.5. jsme Vaši objednávku expedovali a 15. byla u Vás. Geis to zvládl pod 24 hodin od převzetí balíku. Na sekačky jsme stejně jako celá republika čekali a pani Wardzalovou, která sekačku objednávala jsme o tom informovali. Proč recenzi píše úplně jiná osoba než která sekačku objednávala, to je spíš dotaz na společnost Heuraka. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Nekomunikace,neochota
Objednal jsem zahradní houpačku jako dárek k narozeninám. Počáteční komunikace bez problému. Přišel informační email, že zboží je odesláno... Vybral jsem doručení firmou Geis. Zboží jsem převzal na dobírku. Po obdržení jsem zjistil, že na balíku jsou 2 jména. Mé a ještě dalšího zákazníka. Pro mě jasná známka pochybení při balení. Balík jsem prověřil a místo houpačky - skla ke skleníku. Komunikoval jsem s firmou, žádal o urgentní vyřešení. Bohužel 6 dní po zaplacení zboží stále houpačku nemám. Chování, vstřícnost firmy naprosto neprofesionální. Další obchod v případě, že netoužíte po překvapení za 4000,- rozhodně nedoporučuji. V případě, že neobdržím zboží do konce příštího týdne, přistoupím k odstoupení od smlouvy.
Reakce obchodu Penzo.cz
Jak dobře víte další nálepku na balík přilepil pracovník přepravní společnosti Geis na depu v Modleticích. Kdybyste postupoval podle našich pokynů a balík zkontroloval ihned po obdržení a ne až dva dny po doručení, když Vás o to telefonicky kolegyně požádala, mohl jste mít houpačku včas. Do logistického postupu depa nemáme žádný přístup a nijakým způsobem nejsme schopni ovlivnit kroky přepravce. Při zjištění jakékoli chyby přepravce toto obratem urgujeme. Kolegyně, která chybu zjistila odvedla naprosto profesionální práci. Bohužel i přes příslib pracovníků společnosti Geis jmenovitě pana Vojáčka Vám houpačku přepravce v náhradním termínu nedoručil. Poučení, které z celého případu plyne je následující - vždy při převzetí zboží zkontrolujte zásilku! Řvaním do telefonu a arogantním přístupem se toho moc nevyřeší. Se společností Geis si její přístup vyřídíme. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
Nespokojenost. Na dotaz, kdy mi bude doručena sekačka, nemám ani po týdnu odpověď.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
jak jsme Vás telefonicky informovali sekačky 545 SXH jsou pro tuto chvíly doprodány a je za ně náhrada 5256 SXH. Nabídku dodání tohoto modelu jste bohužel nevyužila. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
naláká na cenu výrobku který už není
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Sezóna prodeje zahradní techniky je v plném proudu. Na začátku sezony došlo k plošnému zdražení téměř veškerého sortimentu včetně sekaček. Díky tomu byly naše skladové zásoby sekaček za výhodné loňské ceny raketově rychle vyprodány. Bohužel Vaše objednávka přišla v době kdy ještě nebyla aktualizovaná skladová dostupnost - systému trvá minimálně hodinu (Heurece 2) nežli se aktuální dostupnost zboží projeví online. Nabídli jsme Vám i kompenzaci, bohužel jste jí nevyužil. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- doprava zboží dobrá, vše v pořádku
- zboží bylo reklamováno, vadný výrobe a po 40dnech nemám stále jasno co dále. Přes urgence mi stále říkají, že čekají na vyjádření servisu. Prostě nespolehlivost.
Špatně vyřizují reklamaci zboží.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
i ve Vašem případě vše proběhlo standardně zcela podle zákona. Po uplynutí 30 denní lhůty k vyřízení záruky, ve které náš dodavatel neodstranil závadu na zboží jste mohl požádat o nové zboží nebo využít své právo k odstoupení od kupní smlouvy. Vy jste se rozhodl odstoupit od kupní smlouvy a my jsme Vám obratem zaslali uhrazenou kupní cenu. Navíc jsme Vám částku zaslali poštovní složenkou i když je to v rozporu s obchodními podmínkami. Protože jste měl problém s bankovním účtem, vyšli jsme Vám i v tomto požadavku vstříc. Děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Vážíme si každého zákazníka a pro jeho spokojenost se snažíme dělat maximum. Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě http://www.penzo.cz, případně nás kontaktujte na tel.:491 202 061 Penzo s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Sami neví co mají na skladě
Nepoužitelný
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Kolínský, Vaše objednávka žebříku proběhla přes server srovnanicen.cz v okamžiku, kde server neměl zaktualizované položky se skladovou dostupností. Jak Vás naše operátorky (ihned po doručení Vaší objednávky do našeho systému) telefonicky informolvali, nebyl již žebřík v dané době skladem. Bohužel nejbližší možný termín dodání zboží po našem naskladnění Vám již nevyhovoval. Penzo s.r.o.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- výhody žádné.
- zboží jsem si objednal v penzo proto, že sídlí v Jičíně, kde bydlím a domníval jsem se, že bude snažší si ho vyzvednout. Za prací dojíždím.
- neserióznost, zboží uváděné "skladem" objednáno 25.8. a dodáno 3.9.
Asi je obchod neživí.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den, pane Pleskači,
trochu jste se do toho zamotal. Začnu tím, že jste měl sekačku objednanou na osobní odběr. Mám k dispozici email, ve kterém nám píšete, že objednaná sekačka z 25.8. Vám byla dodána 28.8. V tento den Vám byla i vystavena faktura. To, že jste byl na dovolené a zboží si po dvou telefonických urgencích vyzvedl až 3.9, je Váš osobní problém a ne naše neserióznost. Vaše osobní důvody, proč píšete tuto "neseriózní recenzi" zde zveřejňovat nehodlám.
Rád bych naopak uvedl, že přesto všechno, jak jste se zachoval, Vás u nás vždy rádi uvidíme a budeme se s maximálním úsilím snažit uspokojit Vaše potřeby.
Aleš Vohánka Penzo s.r.o.