Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízí prodej na třetinu, který je obratem zamítnut.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Děkujeme za hodnocení, financování na třetinu řeší přímo finanční instituce s licencí od ČNB, která vyhodnocuje rizikovost a schválení dle svých podmínek a historie konkrétního zákazníka.

    Budeme se těšit na Vaši další objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhave a komplikovane vyrizeni, nedodržení uz tak dlouhe uvedene doby expedice, nulova sebereflexe

    Obchod avizuje petidenni dobu expedice a ani po sedmi dnech nepovažuje za chybu na své strane, ze nebyla dodrzena.

    Objednavala jsem zboží, ktere jsem potrebovala do konkr.data a i kdyz jsem vzhledem k avizované delce expedice dobu ocekavaneho doruceni nadsadila, kdybych se aktivne neozvala, zrejme.bych se.nedockala.

    Ve finale zmenili dopravce a misto doruceni - opet kvuli nejakemu logistickemu lapsu na jejich strane. Ani v jednom případě slecna operatorka nepovažovala za vhodne se omluvit. Naprosto netuši, co je profesionalita ve sluzbach zakaznikum. Podotýkám, ze zbozi je zaplacene predem.
    Hokynari.Nikdy vic.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den paní Pláteníková,

    v této recenzi lžete a lhát se nemá.

    Objednávala jste spací pytel s dostupností skladem na centrále dodavatele a expedicí 5 pracovních dnů.
    Bohužel zřejmě máte problém rozeznat pracovní dny x kalendářní dny. Do pracovních dnů se víkend nepočítá.
    Vaše objednávka byla zaregistrována dne 7.8. v 17:44, tudíž v čas, kde ve firmě již nikdo není.

    Objednávka se začala zpracovávat druhý pracovní den a jelikož máme závozy z centrály dodavatele pouze 1x týdne ve středu, dnes byla Vaše objednávka expedována - 5. pracovní den od objednávky. Termín byl dle dostupnosti na eshopu dodržen.

    Kolegyně, se kterou jste celou věc vyřizovala Vám nabízela okamžité vrácení peněz, jako druhou možnost jiný spací pytel, který měl větší hodnotu za stejnou částku. Ani jedné možnosti jste nevyužila.

    S přepravní společností máte pravdu, bohužel v čas kdy byl závoz z centrály od dodavatele, Vámi zvolený přepravce PPL již provedl svoz veškerých balíků. Kolegyně Vás ihned informovala s omluvou a nabídla možnost doručení přepravní společností GLS do výdejního místa o ulici vedle.

    Nerozumím tomu, proč jste nevyužila okamžitého vrácení peněz, když jste na zboží spěchala a potřebovala jste do určitého data. Od počátku s Vámi byla komunikace velmi problematická, se vším jste měla problém a na závěr napíšete tuto lživou recenzi. Snad se Vám ulevilo.

    S pozdravem,
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po týdnu od objednávky zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace mrzí.
    Objednané zboží bylo na našem eshopu skladem na centrále, expedice 5 pracovních dní.
    Včera byla Vaše objednávka odeslána na Vaši adresu, doručení by mělo proběhnout následující pracovní dny.
    Pevně věříme že doručení proběhne v pořádku.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    v neděli nabízeno, v pondělí zrušeno

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, bohužel o víkendu došlo na centrálním skladu distributora k vyprodání veškerých zásob.
    Pevně věříme, že Vaše další objednávku bude zcela v pořádku.
    Penzo.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tak nevím, zda se zboží někdy dočkám nebo mi obchod odpoví alespoň na jeden email???

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla dnes expedována na Vaší adresu.
    Omlouváme se za prodlevu, bohužel na centrálním skladu probíhala minulý týden inventura.
    Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že další objednávka bude v pořádku.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo mě doručeno jiné zboží než které bylo popsáno telefonicky a obchod se nemá k nápravě

    Jednání je jednoduché není to jejích chyba,(mam být rád že mě aspon něco poslaly) což chápu já z komunikace a bohužél nejde o malu čásku

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    U modelu, který si zákazník zakoupil byla výrobcem vyráběna pouze modrá barva a to co je na krabici.
    Bazén odpovídá realitě. Doručeno bylo správné zboží.
    Penzo.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi pomalé dodání.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Jedna z Vašich položek byla označena jako skladem u dodavatele, expedice do 5 pracovních dnů.
    Vaše objednávka byla vyexpedována 4. pracovní den. Pokud na zboží spěcháte, stačí napsat email nebo zavolat, abyste si datum expedice ověřila, místo toho nám napíšete negativní recenzi.
    Pevně věříme, že Vaše další objednávka bude v pořádku.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás Vaše hodnocení mrzí.
    Vámi objednané zboží bylo skladem na centrále dodavatele s expedicí do 1. týdne. Objednávka byla expedována 4. pracovní den od objednání, za nás tedy bylo dodrženo to, co na stránkách deklarujeme. V případě, že jste na zboží spěchal, stačilo zavolat na naši linku a zeptat se na informace ohledně expedice, což jste neudělal.
    S pozdravem,
    Tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá doba dodání, nutnost zjišťovat, co se s objednávkou děje

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za delší lhůtu dodání.
    Bohužel se díky svátku prodloužil datum závozu ze strany výrobce.
    Pevně věříme, že Vaše další objednávka bude v pořádku.
    Tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    obchod v pohodě až na dopravu=fuj

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nás obchod na základě přepravní společnosti nedoporučujete.
    V košíku máme na výběr z vícero přepravních společnosti, proto je na každé volbě zákazníka, se kterou má nejlepší zkušenost.
    Pokud nebylo něco v pořádku, je dobré přímo obchod kontaktovat, aby mohl vyřídit nápravu. Bohužel od Vás žádnou zprávu neevidujeme.
    Pevně věříme, že Váš další nákup bude v pořádku
    tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží sice bylo doručeno v pořádku, ale neodpovídala objednaná barva.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace mrzí.
    Pokud bylo dodané zboží v jiné barevné variantě, kontaktujte nás a bude provedena výměna zboží.
    Bohužel od Vás nemáme žádnou zprávu, tudíž jsme nemohli celou situaci vyřešit k Vaši spokojenosti.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přehledný e-shop

    Objednané nože v krabičce bez nasazenych chráničů špiček, ty volně hozené, nože špinavé letitým šmírem, u 2 ks mírně poškozené ostří. V ruce nepůsobí dojmem kvalitních kovaných nožů. Vizuálně ano. Výroba asi Čína, distribuce Maďarsko. Uvidíme, jak se osvědčí v provozu, ale chvíli jsem přemýšlel, že je vrátím.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    Vámi zakoupené nože byly originálně zabalené od výrobce. Pokud po rozbalení nebylo něco v pořádku, mohl jste nás informovat a my bychom Vám sadu nožů vyměnily obratem za nové, které bychom před odesláním otevřeli a zkontrolovali, i-když mají na balení ochranou známku.
    Bohužel jsme od Vás žádnou emailovou zprávu nedostali, proto jsme nemohli celou situaci vyřešit k Vaši spokojenosti.
    Velmi nás tato situace mrzí, že se o této informaci dozvídáme až na základně Vaši negativní recenze.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • Jako dárek vnucují lámací nůž v hodnotě 8 Kč, jakoby za 45 Kč. Nůž nelze odmítnout.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, která nás velmi mrzí.
    Dle čísla Vaši objednávky zde vidím, že jste si ověřoval informace telefonicky, kde Vám kolega zjišťoval informace o převodovce.
    Následně jsme Vaši objednávku obratem vyřídili a odeslali, doručeno druhý pracovní den.
    Velmi nás mrzí, že na základě nože, kde je cena stanovena dodavatelem hodnotíte náš obchod záporně.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní (až možná podvodné?)

    Objednávku potvrdili. Po přijetí peněz objednávku zrušili.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    bohužel došlo k vyprodání zásob v době, kdy dochází k aktualizaci skladové dostupnosti na eshopu.
    Peníze Vám byly obratem vráceny na Váš účet.
    Pevně věříme, že Váš další nákup bude v pořádku.
    S pozdravem,
    Tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zklamání. Sice objednávka brzo vyřízena, ale meteostanice nejde řádně zprovoznit. Průhledná ochranná folie pro jasné zobrazení údajů byla již odstraněna před vybalením.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení.
    Bohužel se o problému s meteostanicí dozvídáme až díky této recenzi. Žádná reklamace nám do emailu nebyla nahlášena, proto jsme nemohli celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Recenze slouží k hodnocení obchodu a pokud se obchod o problémů s Vašim zboží dozvídá díky nim, je to špatný postup. Nejdříve se má reklamace řešit s obchodem emailem, poté by se měla psát recenze. Výrobní vadu produktu bohužel nejsme schopni nikterak ovlivnit.
    Děkuji za pochopení.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Konvice je pěkná, snad bude i sloužit, je to dárek.
    • Flash disk také.
    • Dárek zdarma powerbanka mě přesvědčila koupit zboží zde, přestože oba výrobky byly dražší.
    • Zklamání když přišel obyčejný termo hrnek.
    • Reklamují něco co nemají, přestože v objednávce jste si mohli vybrat.

    Nemám ráda když obchody klamou. Když to nemám, nenabízím. Ikdyž je to jen dárek, pro někoho důležitý. Vyhnu se pak reklamacím a zklamání, to je můj názor.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace mrzí, bohužel došlo k vyprodání powerbanky a určitě jsme nechtěli s expedicí čekat až do ledna, jakmile budou opět naskladněny. V obchodních podmínkách, se kterými jste při odeslání objednávky souhlasila, máme uvedené, že pokud dojde k vyprodání z některých dárků, je automaticky nahrazen jiným dárkem ve stejné cenové hladině.
    Děkuji za pochopení.
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nemůžu hodnotit když nic ještě nemám???!!!!

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí toto hodnocení, protože jste si objednal zboží s dostupností skladem - expedice 1 týden.
    Dnes je Vaše objednávka expedována na Vaší adresu, tudíž lhůta pro expedici byla z naší strany dodržena.
    Bohužel dotazník s žádostí o hodnocení obchodu rozesílá automaticky robot Heureky.
    Budeme rádi, když svoje hodnocení po doručení zboží změníte.
    Děkujeme za objednávku.
    Tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo třetí den po objednání
    • Skladba stanu přišla jiná než byla požadována
    • Dodaný návod složení stanu je špatný (jiný než udává výrobce)
    • Není dodán český návod ani odkaz na něj.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace mrzí a za přiložení špatného návodu výrobcem se omlouváme.
    Pevně věříme že Váš další nákup proběhne v pořádku.
    Penzo.cz