Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle doruceni

    Zaplatila som 24 000 za nefunkčný stroj. Trasie sa a hučí, ako by sa šiel rozpadnúť. Zákaznícky servis mi oznámil, že opravy má na starosti výrobca a že oni im vadu oznámia. A keď bude mať výrobca cestu naokolo, tak sa na to príde pozrieť! Takže mám na krku pokazený pás, ktorý som ani raz nepoužila. A môžem čakať na anonymného výrobcu, na ktorého nemám ani kontakt. Zaplatila som Penzu, nie výrobcovi a tak by zodpovednosť za vyriešenie vád mala zostať na Penze.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že běžecký pás není v pořádku.
    Vaše reklamace ze dne 22.12. byla zadána výrobci do systému a budou Vás kontaktovat s termínem opravy.
    Mezi svátky měli dovolenou, ale od 4.1. začínají opět normálně fungovat.
    Můžete se na nás obrátit emailem a rádi Vám kontakt na servis výrobce sdělíme.
    S pozdravem,
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Na webových stránkách je zboží skladem a když si objednáte a zaplatíte, dozvíte se, že zboží "bohužel není" a vrací vám peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuje, nedodává,

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Děkujeme za hodnocení,

    prověřili jsme celou záležitost a zjistili jsme, že jsme Vás pochybením zaměstnance opomněli informovat o probíhající inventuře u dodavatele, kde došlo ke zpoždění Vaší objednávky o několik dní, za což jsme se Vám telefonicky omluvili a jako kompenzaci jsme Vám zaslali dárek navíc Zdarma.

    Děkujeme za Váš nákup, ať zboží dobře slouží!

    Penzo.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nekvalitní zboží,šroubky se rozlámaly hned při montáži, chybí podrobný návod

    špatná komunikace

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Děkujeme za recenzi,
    prodali jsme běžeckých pásů MASTER F-04 desítky a nikdo si na kvalitu zatím nestěžoval.

    Pokud jsou u zboží špatné šrouby, napište prosím na reklamační oddělení abychom mohli doposlat nové, případně máte samozřejmě nárok zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

    Věřím, že situaci vyřešíme k Vaší plné spokojenosti

    Team Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po potvrzení objednávky asi dva dny jenom,že zboží se připravuje,ale v nabídce mělo být skladem bez nějakého upřesnění kdy objednané zboží dostanu.Déle jsem to už nevydržel a žádal jsem stornování,bez reakce,na zákaznickou linku jsem neměl šanci se dovolat,až zjistili podle tel.čísla kdo neustále otravuje,tak už ho automaticky vypínali.Storno bylo potvrzeno emailem,ale pak přišel email,že zboží bylo expedováno a mám ho očekávat do tří pracovních dní,to už jsem opravdu nevěděl co si mám o tom myslet.Po osmi dnech od objednání přišel email s potvrzením storno a omluvou,že všechny tyto problémy způsobil ROBOT.Budiž,ale příště se asi budu moc rozmýšlet jestli učinit objednávku nebo ne.Takovou komunikaci se zákazníkem jsem ještě co nakupuji na internetu nezažil.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Pane Vladislave, vaše dezinformace jsou opravdu za hranou. Objevil jste jádro pudla a internet vám dává pocit, že si tu můžete říkat lži a nepravdy. Zboží vám nepřišlo a ani expedované nebylo, což je pravda. Příště až vám bude eshop expedovat zboží a vy ho zase nebudete chtít, tak prosím zvedněte ten mobil a zavolejte jim. Bude vás to sice stát pár korun, ale ušetříte si zbytečné trable. A telefonní čísla tu rozhodně nevidíme, protože máme telefonní ústřednu, kam volají i další zákazníci a nejenom vy sám. Je to nevídaný jev, ale i v e-shopech se tvoří fronta lidí na telefonu, kteří chtějí poradit, upravit objednávku, reklamovat zboží...

    S pozdravem,
    tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den paní Krausová,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás vůbec netěší.

    Objednala jste si u nás zahradní sestavu Saturno, kterou jsme Vám bohužel doručili s jiným, větším stolem, ale obratem jsem Vám nabídl výměnu stolu u přepravce.

    Vaším hlavním problémem byl ale barevný odstín sestavy. Před odesláním jsem došel na sklad, sestavu jsem Vám nafotil, fotografie odeslal do emailu, kde jste nám expedici odsouhlasila.

    -------------------------------------------------

    Od: <********************>
    Date: po 22. 6. 2020 v 21:59

    Dobrý den,
    Děkuji za foto,o sestavu mám zájem.
    M.Krausová

    -----------------------------------------------

    Sestavu jste nám vrátili na adresu a ještě ten den jsme Vám poslali peníze zpět na účet.

    I přes veškerou snahu a ochotu Vám vyjít vstříc, náš obchod nedoporučujete.

    S pozdravem,
    Vojtěch Havelka
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Má - li zaslané zboží závadu , nikdo s Vámi nekomunikuje , na zprávu v telefonu vůbec neodpoví , na meil taktéž neodpoví a telefonní čísla jsou tři , ale telefon Vám nikdo nezvedne , připadá mi , že jsou to šmejdi . Závady jsem nakonec opravil sám , ale nebylo to jednoduché . Musel jsem problém ověřit v jiné prodejně a potom jednat . Nic bych tam již neobjednal .

    Nevýhodou je to , že nekomunikují .

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den pane Bártů,

    velmi nás mrzí že náš obchod nedoporučujete.

    Dle emailové komunikace jste reklamaci zadal v pátek 12.6. v 17:15. Kolega se Vám ozval hned z kraje dalšího týdne, přesně v úterý s postupem reklamace.

    Telefonní linky jsou plně funkční. Pokud jste zadával reklamaci SMS zprávou, nikdo Vám ani neodpoví, jelikož používáme pevné linky.

    Na všechny reklamace podané přes email odpovídáme řádně do 3 pracovních dnů.

    S pozdravem,
    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nic se něděje

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si u nás skleník, u kterého byla uvedena dostupnost - rezervace - naskladnění 15.6.

    Dnes výrobce tento typ skleníku naskladnil, takže by do týdne mělo proběhnout jeho dodání.

    Přesto, že u nás nedošlo k žádnému pochybení, je nám líto, že náš obchod nedoporučujete.

    S pozdravem,
    Tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží "bylo skladem", obchod objednávku potvrdil a druhý den zrušil.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, ale bohužel u Vámi objednané sekačky došlo k vyprodání zásoby a zboží nebylo skladem ani u našeho dodavatele.

    Sekačka je opět naskladněna, pokud by jste o ní měl zájem, mohu Vám ji nabídnout s 5% slevou za stornovanou objednávku.

    Pevně věříme, že Vás další nákup už bude zcela v pořádku.

    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 10 dny. Do dnešního dne nedorazilo. Prodejce písemně potvrdil datum doručení zboží, bohužel i tak zboží nedorazilo. Nikdo z penzo.cz se nezajímal o to zdali mě jako zákazníkovi zboží přijde včas jak slíbili. Žádné prozakaznické jednání. Totální neochota. Nedoporučuji obchod a více zde již rozhodně nebudu nic nakupovat.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Zboží v době objednání nebylo skladem a u zboží bylo uvedeno datum závozu do ČR, zároveň jste měl u grilu službu sestavení. Ihned po naskladnění jsme provedli montáž a gril expedovali přes PPL paletovou přepravu.

    Mrzí nás, že Vám gril nedodala přepravní firma včas, podle sledování zásilky je gril na doručovacím depu a patrně ho budou doručovat následující pracovní den. Došlo tedy ve Vašem případě k překročení přepravní kapacity rozvozového depa ve Vašem místě doručení.

    Spolu s Vaším grilem jsme expedovali desítky dalších grilů ze stejného závozu do celé ČR, které byly doručeny včas.

    Omlouváme se za opožděné doručení

    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace

    Po více než týdnu čekání na zprávu z obchodu nam prodejce vratil platbu bez jakéhokoliv vyjádření! . absolutně nedoporučuji.. nekomunikují...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží jsem zaplatil předem a mělo být expedováno ihned (do 24 h.) jak uvádí na stránkách přímo u zboží . Skutečnost byla jiná. Objednáno v neděli a odesláno ve středu. Zboží jsem si nakonec byl nucen vyzvednout v depu 50 km vzdáleném jinak by přišlo až po prodlouženém víkendu.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    V košíku je červeně napsané upozornění, že vzhledem k momentální koronavirové pandemii může dojít ke zpoždění dodávky, protože jsou přepravci zavaleni zásilkami kvůli zavřeným kamenným obchodům.

    Děkujeme za pochopení v této době

    Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    • Předražené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplacené zboží nedodali

    Platba za zboží proběhla, peníze z účtu ztržené. Později mi napsali, že zboží prodali někomu jinému a objednávku stornovali. Ještě týž den poslali informaci, že zboží expedují. Chaos. Každopádně zboží nedorazilo, peníze vrátili.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Respirátory byly bohužel kvůli panice během chvíle vyprodány u nás i u dodavatele, který nám bohužel další nemohl dodat, proto byla u respirátorů dostupnost na dotaz.

    Následně jsme Vás ihned informovali, že je nemůžeme dodat a obratem jsme Vám vrátili peníze.

    Udělali jsme to jak nejlépe bylo v našich silách v této panice po respirátorech.

    Team Penzo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivé údaje. V nabídce respirátor k opakovanému použítí, na obale respirátoru uvedeno výrobek je k jednorázovému použití!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obdrzene zbozi, ktere jsem zakoupil pres e-shop nebylo to, ktere jsem si zvolil. Dorazilo mi jine zbozi a to jednorazove respiratory misto opetovne pouzitelnych respiratoru.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Dobrý den,

    zboží můžete klidně vrátit do 14 dnů, pokud s ním nejste spokojen. Opětovné respirátory mají vyměnitelné filtry. Popisy na našich stránkách obsahují certifikace a normy jednotlivých respirátorů, které určují opakovatelnost či nikoliv. Za cenu, za kterou jste respirátor kupoval, tak se nemůže jednat o opětovné respirátory.

    S pozdravem,
    tým Penzo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod dobrý, jen dodací služba ppl nedodržuje to zaco je placená. Hodnotit budu kvalitněji pokud se změní dopravce.

    Reakce obchodu Penzo.cz

    Děkujeme za recenzi, řidič se pokoušel zásilku doručit, bohužel mu nikdo neotevřel, máme i fotku místa doručení od řidiče PPL.

    Věřím, že příště bude vše v pořádku.

    Penzo.cz