Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr
- Podle mě špatně popsané zboží. Nůž do sekačky 52.5 cm, dorazil sice včas, ale velikost 49 cm. Na volání na zákaznickou linku se s vámi baví pouze automat, vyplňte si formulář a pošlete zpět za svý prachy...nazdar.
Je to škoda, obchod má široký výběr, ale v dnešní době se na lidi kašle, žádná lidská komunikace, aby vám třeba poradil, tak to není moderní.....
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
velmi nás tato situace mrzí.
Prosím Vás kontaktujte nás na email [email protected] nebo na číslo 491202061 aby jsme celou situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.
Na své zákazníky určitě nekašleme, pokud bysme od Vás měli nějakou zprávu, problém bychom ihned vyřešili. Bohužel se to dozvídáme až z této recenze, což nás vůbec netěší.
S pozdravem,
Tým Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod snad v pořádku, ale dopravce nedoručil ani na druhý pokus. Vůbec se neobtěžují s doručováním jen na internetu napíší "pokus o doručení - zavřeno" a zároveň ve stejný čas "odmítnuto příjemcem". Na druhý domluvený termín opět nepřijeli a jaká-koli omluva žádná.
Přepravce DHL:
CZ-PRAHA (HUB) 17. května 2022, 13:11
Pokus o doručení - odmítnuto příjemcem.
CZ-RADIM 17. května 2022, 13:11
Pokus o doručení - zavřeno.
CZ-PRAHA (HUB) 17. května 2022, 6:12
Zásilka se nachází na doručujícím depu a v nejbližších
dnech ji budeme doručovat.
CZ-PRAHA (HUB) 16. května 2022, 19:00 Příjezd na terminál.
CZ-PARDUBICE 16. května 2022, 16:05 Odjezd z terminálu.
CZ-PARDUBICE 13. května 2022, 13:09 Příjezd na terminál.
CZ-PARDUBICE 13. května 2022, 6:45 Out for CollectionReakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Frauenberg,
velmi se za přepravní společnost omlouváme. I přes naše urgence došlo ke zpoždění při dodání. Nyní máte elektrocentrálu již doručenou. Pevně věříme, že při dalším nákupu bude všechno v pořádku.
S pozdravem,
Tým Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
dlouhá doba dodání
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete.
U objednaného zboží byla dostupnost skladem na centrále, expedice 4 pracovní dny. Tento termín jsme dodrželi a 4 pracovní den zboží odeslali na Vaší adresu - následující den doručeno. Pokud jste na zboží spěchal, stačilo napsat poznámku v objednávce nebo zavolat.
Tým Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Hrozně dlouhá dodací doba, zboží objednáno 11.2., ihned uhrazeno, ale dnes je 18.2. a zboží stále nemám...
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
zboží bylo skladem s dostupností na centrále u dodavatele - expedice 4 pracovní dny o čemž vždy informujeme v kartě daného produktu.
4. pracovní den došlo k expedici, dle systému je již zásilka doručena.
Z naší strany vše v pořádku.
Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychle dodani
- Objednal jsem bezecky pas, ktery ovsem pri chodu klepe. Psal jsem uz 2 emaily 2 dny zpatky ohledne uvecene zavady a reklamace a zatim bez odezvy.
Reakce obchodu Penzo.cz
Děkujeme za hodnocení :-)
Bohužel žádný email od Vás neevidujeme. Obraťte se přímo na [email protected], abychom mohli celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji. -
Nedoporučuje obchod
- Příznivá cena
- Zboží dorazilo kompletní a nepoškozené
- Oba body beru jako samozřejmost, ale chtěl jsem na tom najít alespoň něco pozitivního...
- Expedováno až po 3 dnech, ačkoliv bylo zboží deklarováno jako skladem. Doprava celkem na výdejní místo - 6 dní. Je to super, když člověk objedná z více eshopů na 1 výdejní místo, zbytek prijde za 2 dny (což je dnešní standard) a odsud za 6 dní. Zbytečná cesta do města navíc...
- Upozornění na zpoždění? Nic. Asi je zde 6 dní standardem...
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
zboží bylo s dostupností skladem u dodavatele - expedice 3 dny. Třetí den bylo zboží expedováno na Vaší adresu. Z naší strany všechno v pořádku.
Za přepravní společnost se velmi omlouváme. Na výběr v košíku máme 5 přepravců, je na každém zákazníkovi, se kterým mají nejlepší zkušenost. Bohužel Vámi zvolený přepravce má na některých depech kapacitní problémy, o čemž informujeme právě v košíku.
Pevně věříme že další nákup bude v pořádku.
S pozdravem,
Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
Štípačka dřeva doručena funkční, ale poškozená, žebra motoru ohnuté. Špatně zabaleno, jen papírová krabice, bez kusku obalové fólie. Na reklamaci nemám bohužel čas.
Reakce obchodu Penzo.cz
Děkujeme za hodnocení.
Velmi nás mrzí, že se až díky Vaší negativní recenzi dozvídáme o doručení poškozené štípačky na dřevo.
Pokud byste se nám ozval včas, mohli jsme reklamaci vyřídit k Vaší spokojenosti.
Štípačky posíláme originálně zabalené od výrobce. Papírová krabice je dále vystlána velkými kusy polystyrénu.
Bohužel chování jednotlivců u přepravní společnost neovlivníme, přesto se za doručující společnost omlouváme.
Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vše O.K. pouze dlouhá dodací doba , ale vinu může mít doručovatel
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nabízel k výrobku náhradní nůž zdarma. Objednávku však potvrdil místo toho s nějakou krycí plachtou, kterou nepotřebuji. Na telefonický dotaz mi bylo sděleno, že náhradní nože jsou prostě vyprodány. Proto jsem objednávku stornoval a výrobek i se zmíněným nožem koupil bez problémů jinde.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
objednávku jste učinil přes Heuréku v době, kdy už tato nabídka bohužel nebyla platná kvůli vyprodání nožů, které jsme měli na akci přidělené od importéra.
Volali jsme Vám s řešením, že stejnou akci má konkurence, tak že si můžete zboží objednat tam, pokud na to spěcháte, což jste odmítl, tak jsme se domluvili že nůž dokoupíme i na úkor naší ztráty a sekačku s nožem navíc Vám pošleme.
Druhý den po našem telefonickém rozhovoru jsme připravovali dle domluvy expedici sekačky s nožem, bohužel už jste v té době objednávku stornoval.
Odbavíme tisíce spokojených zákazníků měsíčně a i pokud dojde k nějaké chybě, nabízíme rychle zákazníkům řešení pro jejich spokojenost.
Team Penzo -
Nedoporučuje obchod
Dlouha doba dodani, zrejme i spatny dopravce.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem zahradní sestavu JADRAN set-Al-6 ( stůl a 6 židlí) , dovozce firma V- Garden.
Že vypadávají postupně všechny krytky , jsem po určitém čase přestal řešit ( estetická závada,která však něco signalizovala).
Po cca měsíci používání se postupně začaly deformovat nýtové spoje kloubů židlí napojené na přední nohy. Tato závada se objevila u 5 ze 6 židlí. Deformace byly zaznamenány v menší či větší míře. U větších se židle již nedaly používat.
Obchod Penzo po vyjádření dovozce reagoval tímto vyjádřením:
- reklamaci neuznává, protože zřejmě došlo k rychlejšímu dosednutí na sedák ...
Rada: nekupujte židle Jadran, jinak se budete strachovat při každém dosednutí.
Po reklamaci zboží a snahou ukončení smlouvy z mé strany se kvalita komunikace radikálně změnila. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Nejprve bylo odesláno objednané zboží a pak jako samostatná zásilka dárek, který ale byl již slíben při objednání. Web prodejce neumožňuje hodnotit produkty.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Petrman,
přeposílám Vám email, který Vám byl zaslán při zpracování objednávky kolegyní. Dárek společně s fakturou jsme odeslali na Vaší adresu, jakmile jsme dostali informaci, že Vám byl skleník doručen.
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme právě zpracovali a předali požadavek na její vyřízení přímo do
našeho dodavatelského skladu, odkud bude Vámi objednané zboží odesláno na Vaši dodací adresu.
O expedici zboží budete včas informován e-mailem, abyste mohl zásilku převzít.
Po obdržení zboží bude Vaše objednávka administrativně dokončena a bude Vám
vystaven a odeslán daňový doklad ke zboží (faktura).
V případě, že jste u nás objednal zboží, ke kterému máte přislíben i dárek (viz rekapitulace objednávky), bude Vám tento dárek odeslán společně s fakturou přímo z naší provozovny (o expedici budete opět informován e-mailem).
Tým Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
16.4.2021 jsem si objednal zboží a i když bylo uvedeno "skladem" do dnešního dne jsem nic nedostal, tak nevím co se děje.
Pouze info: objednávka byla přijata.Reakce obchodu Penzo.cz
Děkujeme za nákup,
u zboží byla uvedena prodloužená doba expedice z důvodů, že zboží bylo skladem v době objednání u dodavatele. Proto tam došlo k několikadenní prodlevě, zboží už by mělo být u Vás.
Zboží, které expedujeme do 24 hodin je skladem přímo u nás, jsou to tisíce nejprodávanějších položek, ostatní položky, kde je uvedená prodloužená doba expedice jsou buď na cestě k nám nebo skladem u dodavatele.
Omlouváme se za komplikace
Team Penzo -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nechápu, proč jsem zboží, které bylo skladem a které jsem si objednal v jedné objednávce obdržel ve dvou zasilkách a to v rozmezí 3 dnů, kvůli čemuž jsem si musel vzít 2 dny dovolené, které jsem strávil čekáním na přepravce. Rozhodně komunikace v síti prodejce zřejmě nefunguje tak jak by měla.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den,
v automatickém informačním emailu o expedici jsme Vás informovali, že jedno zboží, konkrétně skleník jde přímo ze skladu výrobce a proto bude zbytek zásilky zaslán zvlášť.
Kvůli rychlosti expedice a dopadům na životní prostředí se snažíme minimalizovat převozy nadrozměrného zboží. Omlouváme se za komplikace.
Děkujeme za objednávku
Team Penzo -
Nedoporučuje obchod
Prislo zbozi o jine v(mensi) velikosti nez v objednavce, ktere ani nebylo v nabidce. Nereklamoval jsem z duvodu okamzite potreby vyuziti jakehokoliv kusu
-
Nedoporučuje obchod
Klamavá reklama. Dlouhá dodací lhůta.
Reakce obchodu Penzo.cz
Dobrý den pane Šíla,
děkujeme za zaslání recenze. Rád bych uvedl věci na pravou míru.
Klamavá reklama:
Bohužel nemůžeme za to, že jste si u pily nepřečetl skutečnost, že baterie a nabíječka nejsou součástí dodávky. Tato informace je uvedena v popisu zboží.
Dlouhá dodací lhůta:
Objednal jste zahradní aku pilu ve čtvrtek 28.1 (18:21:56).
Expedice proběhla v pondělí 1.2, doručení následující pracovní den.
Celý proces od objednání po doručení 3 pracovní dny - nepřijde mi jako dlouhá dodací lhůta.
Ať si každý zákazník udělá svůj obrázek sám.
Penzo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nabízí zboží, které namají.
-
Nedoporučuje obchod
- Nechali si zaplatit, obratem sdělili, že objednané a zaplacené zboží vůbec nemají a po týdnu vrátili peníze. Podivný byznys, třeba by měli zkusit založit banku, když žijí ze zadržovaných plateb.
Nesolidní, ostudné je, že Heureka tuto obskurní firmu doporučila a dokonce zařadila na první místo v doporučených! Hanba jim!
Reakce obchodu Penzo.cz
Omlouváme se,
činky, které jste si objednal přes heuréku byly již v tu dobu na našem eshopu vyprodány, vzhledem k prodlevě přenosu dostupnosti na heuréku.
Peníze, které jste platil Heuréce, jsme Vám poslali jak nejrychleji to bylo možné, výrazně rychleji než jsou stanovené lhůty.
Máme tisíce spokojených zákazníků a velmi nás mrzí, pokud k něčemu takovému výjimečně dojde, omlouváme se.
Děkuji
Penzo.cz