Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nic moc, objednal jsem ve čtvrtek a bylo mně řečeno v pátek budu mít zboží na prodejně. Bohužel až za týden:-). Už s Vámí nechci nic mít. Repráky jsem si objednal už jinde.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    uvedená objednávka obsahuje autorádio, nikoliv reproduktor, pravděpodobně se tedy nejedná o nákup u naší společnosti. Objednávka byla doručena v souladu s podmínkami.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nebyl přiložen český návod
    • Přesto, že jsem při objednání fritézy jasně vyplnila, že nechci žádnou prodlouženou záruku, přemluvili mého manžela 78let, který zboží vyzvedával aby přistoupil na tu nejdelší záruku (za nejvíc peněz). Nezdá se mně to fér.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě koupě výrobku je manuál k dispozici v balení nebo je distribuován elektronicky. Ke zboží vždy doporučujeme prodlouženou záruku, zákazník má možnost se svobodně rozhodnout, zda ji zakoupí. V případě, že si její koupi rozmyslí v průběhu. může odstoupit podobně, jako při nákupu zboží přes e-shop.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsem spokojena.Sluchátka nefungují,musím vyřizovat reklamaci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží vykazuje vady. Zboží je originálně zabalené, z hygienických důvodů a také z důvodů zachování záruky na jakost ze strany výrobce bohužel nemáme možnost zboží vyjmout z obalu. Většinu reklamací vyřešíme do 15 dní od podání.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jinde ten samý produkt levnější

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    dle porovnání cenových srovnávači nabízíme druhou nejlepší cenu, rozdíl je však v řádu korun. Pokud o zboží i tak nemáte zájem, můžete jej vrátit na nejbližší prodejně OKAY.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vnutily mi prodlouzenou zaruku

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zákazník má svobodné právo si doplňkové služby zakoupit a také odmítnout. V případě, že jste si koupi prodloužené záruky rozmyslela, máte právo od ní odstoupit na příslušné prodejně. Přijdete však o výhody po záruční době.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Do dnešního dne jsem se nedozvěděl termín dodání a je to již týden od objednání. Dnes jsem dostal telefon na lokálního dopravce, ten nebere telefon a byl jsem vaším operátorem předem upozorněn že dopravce má dnes zavřeno a tím pádem asi nepracuje.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání zboží je uvedeny v košíku, v případě doplňkových služeb jako je např. výnos dvoučlennou posádkou je zákazník informován obvykle jeden pracovní den předem telefonicky ze strany přepravce. Stav objednávky, jakožto i kontakty na přepravce naleznete na webových stránkách https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi nepříjemné jednání ze strany prodavačů v obchodním centru Lužiny, kde jsem si vyzvedávala zboží. Konvice neodpovídala barvou mým požadavkům, zboží jsem vrátila.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, pokud jste s přístupem nebyla spokojena. Zákaznická spokojenost je u nás na prvním místě, přijali jsme proto opatření, zamezující výskytu situace v budoucnu.

    Za případné komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Dobrý den, nejedná se o služby, ale o vlastní výrobek. Tlačítko spuštění
    brusky vynechává a občas se musí zmáčknout několikrát, než se rozeběhne motorek. Uvnitř brusky, musí být někde studený spoj. Chtěl jsem to jako dárek, ale bohužel to darovat nelze. Musel bych se stydět za to, že občas
    se bruska rozeběhne a někdy až po několika pokusech. Nejraději bych vám to vrátil s tím, že mě zašlete výrobek funkční. Nevím co s tím mám dělat. Poštou to nikam odesílat nechci, neboť odeslání balíku by stálo 300,. Kč.
    Rád bych to vyměnil za funkční výrobek přímo v OK třeba v Šestajovicích.
    Děkuji za pochopení s pozdravem Jan Kaňák z Újezda nad Lesy.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    na zboží pro soukromé osoby poskytujeme ve spolupráci s výrobcem záruku 2 roky, pokud tedy zboží vykazuje vady, je možné uplatnit reklamaci na jakékoliv prodejně OKAY Elektro.

    Za komplikace se omlouváme.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamoval jsem zboží v záruce , rádio s tím, že jsem měl zaplacenou okamžitou vymenuz. Měli v prodejně rádio dvakrát tak dražší, co jsem nechtěl, chtěl jsem vrátít peníze, což odmítli. Odmítli i moji žádost , aby nechali do profldfjnx dopravit původní tip

    Nakonec jsem i po odečtu ceny původního rádia zaplatil dvakrát tolik.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    příplatková služba "blesková výměna" zaručuje zákazníkovi výměnu zboží za stejný typ bez nutnosti uplatnění reklamace - v případě, že zboží není dostupné, je uplatněna standardní reklamace a zákazník si může buď službu ponechat pro další využití nebo si za ni nechat vrátit peníze. Součástí služby není garance okamžitého vrácení peněz - viz podrobné podmínky služby.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodání zboží a již ohodnocení nákupu a spokojenosti se zbožím. Odeslána jen sms o zpoždění dodání bez určení data z

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Hodnocení nákupu je zasíláno automaticky po uplynutí fixně stanoveného času. V případě posunu termínu dodání je zaslána automaticky informační SMS, která informuje o prodlení oproti avizovanému termínu, konkrétní datum je následně upřesněno v samostatné zprávě.

    Děkujeme za pochopení
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    HNUS - u Okay už nikdy nechci nakupovat! Objednávku mi stornovali a nemám ani křeslo ani peníze. Nekomunikují. Dnes jsem četla spoustu negativních a podobných recenzí se stejnou zkušeností jakou mám já. Lituji, že jsem do Okay vůbec vlezla!!! Nikdy nepíšu negativní recenze, ale toto je fakt vrchol výsměchu zákaznikovi.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    pokud je objednávka hrazeno on-line prostřednictvím brány GoPay a platba není dokončena, je po vypršení limitu pro platbu zakázka stornována automaticky systémem pro neautorizovanou platbu. Částka je tak na účtu blokována, pokud i přes to GoPay částku z Vašeho účtu strhl, obratem po jejím obdržení ji vracíme zpět, odkud přišla.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nedá se sehnat český manuál,jen v anglické verzi-proto budu toto zboží prvracet-velký nedostatek. Na prodejně mě ujištovali,že na internetu je český manuál,ale neni tomu tak kuloví!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    manuál je vždy součástí výrobku, v případě jeho absence jej máme na stránkách výrobku k dispozici ke stažení.

    Martin z OKAY.

  • Šílený zážitek.
    Zboží nakoupeno dne 7. 3. 2024, zaplaceno v prodejně kartou. Výpis potvrzuje zaplacení.
    Je 19. 3. a nakoupený televizor na prodejně není. Měl tam být 8. 3. 2024.
    Vede se korespondence, která je k ničemu - výhružka stornem, storno, nabídka záruky, která byla sjednána a zaplacena.
    Zvažuji odstoupení a vrácení peněz.
    Další nákupy, které jsem zamýšlela, ruším.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě nákupu na prodejně je vystavena individuální kupní smlouva, která se vztahuje pro nákup zboží z prodejny, e-shopová zakázka se tak k danému zboží neváže a e-shopová zakázka je tak stornována. Dokladem k nákupu je následně účtenka.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedno sluchátko nefunguje.Prosím adresu na kterou mám sluchátka reklamovat

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že se u zboží vyskytla vada. U menších elektrospotřebičů je nejrychlejší uplatnit reklamaci na kterékoli naší prodejně. Na většině prodejen jsme pro vás od rána do večera, 7 dní v týdnu. Adresy a provozní doby prodejen naleznete https://www.okay.cz/pages/prodejny-a-vydejny

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží jsem nedostal kompletní

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace.
    V případě, že zboží došlo nekompletní můžete jej do 14 dní od zakoupení vrátit nebo uplatnit reklamaci, chybějící příslušenství bude dodáno dodavatelem na Vaši adresu.
    Za případné komplikace se omlouváme.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic!
    • Lhaři
    • Na infolince nikdo nic neví
    • Reklamační oddělení hrozné jednani
    • Delka dodani asi 3x taková
    • Nedokazou splnit co uvadi

    Nejhorsi firma co snad existuje. Nedokazou splnit lhutu pro doruceni produktu a nebo poslou uplne jine zbozi, potom reknou, ze rusi objednavku a mate cekat znova tu lhutu kterou uvadi... a tak stale dokola, vraceni penez na uvet trva taky neskutecne dlouho, pokud teda neco prijde, na prodejnach sou akorat smelinari.. uz nikdy vice !

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě objednání zboží na výrobu uvádíme u zboží orientační délku výroby, následně v košíku se vypočte orientační datum, do kterého má zboží dorazit. Zboží z centrálního skladu expedujeme dle označení dodavatele, v případě jakéhokoliv rozporu s kupní smlouvou má zákazník možnost zboží buď vrátit do dní od převzetí nebo uplatnit reklamaci. V případě uplatnění reklamace je na vyřízena v souladu s reklamačním řádem nejpozději do 30 dní od jejího podání, většinu reklamací však vyřešíme daleko dříve.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože píšou skladem na prodejně kde jsem si zboží chtěl vyzvednout, dodání do 16:00 hod, bylo zboží nachystané k osobnímu odběru až 3. den.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě objednání zboží přes e-shop (zelené tlačítko) je zboží na prodejnu expedováno z centrálního skladu, není tedy možný okamžitý odběr. Pokud chcete převzít zboží přímo na prodejně, je nutné vytvořit rezervaci přes žluté tlačítko nebo zboží zakoupit přímo na prodejně.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím na zboží čekám

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    o termínu dodání je zákazník informován v košíku při tvorbě objednávky, pokud je nábytek vyráběný na základě zákaznické objednávky, datum předpokládaného doručení je uveden ve shrnutí objednávky.

    S pozdravem
    Tým OKAY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nebyl dodržen termín dodání na prodejnu, opožděn o dva dny

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání elektra na prodejnu je vždy uveden dle času vytvoření objednávky, pokud je tedy objednávka vytvořena do 16:00 včetně, je na prodejnu expedována ještě tentýž den, po tomto čase již spadá do expedice dne následujícího.

    Věříme, že i přes vzniklou situaci budete se zbožím spokojen.
    Tým OKAY.

  • Obchodníci se dohadovali, když jsem si prohlížela zboží, kdo mě půjde obsloužit. Nakonec mě přišel obsloužit mladý prodavač, který byl ochotný.
    Zbývající dva seděli na pokladně a hráli si na mobilu.
    Příště půjdu ke konkurenci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace.

    Věřím, že i přes vzniklou situaci nám zachováte svou přízeň, záležitost se již nebude opakovat.

    Tým OKAY.