Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
- Platba ročního členství
Ke spokojenosti by mi stačilo mít jakoukoli informaci! Na zboží nespěchám, ale 31 tisic uhrazeno a informace 0.
Údajně expedováno 6.1. dle sledování objednávky od té doby bez komunikace a informací.
Na zaslaný dotaz přijde automatická odpověd, jak ještě ten den kontaktují a nic.. lži
Za platbu ročního členství bych očekávala nějaký servis, po této zkušenosti určitě znovu nenakoupím, takže členství mi je k čemu? -
Nedoporučuje obchod
Nulova komunikace
Nemoznost se kamkoliv dovolat -
Nedoporučuje obchod
Zboží nepřišlo ani po dvou týdnech od objednání.
Zboží si koupíte přes internet a pak Van tvrdí,že je to na Velkoobchodu, čas dodání už minul a není možno ho dohledat. -
Nedoporučuje obchod
Nespokojenost s obchodem. Zboží objednané pred 3 týdny stále nedorazilo přitom u objednaného produktů bylo doručení do 5ti pracovních dní.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
dodací lhůty se liší dle sortimentu zboží a zvolené dopravy, u nábytku inzerujeme orientační termín expedice, tedy odeslání zboží ze skladu, nikoliv doručení. Velmi nás mrzí, že došlo k nedorozumění.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Neskutečné chování obchodu
Po více jak měsíci od objednávky a zaplacení a po několika urgencích mi byla objednávka zrušena. Údajně se zásilka ztratila u dopravce. Naprostá lež hodna žáčků 1 stupně ZŠ. Takto neprofesionální chování obchodu jsem nezažil a doufám již ani nezažiji. Ostatně v tomto obchodě již NIKDY nebudu nakupovat a odrazuji i své známé!
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
bohužel, přes veškerou snahu nelze zabránit ztrátě zásilky, zejména, pokud se jedná o externího přepravce. V takovém případě je zahájena reklamace přepravy a v případě, že je potvrzena ztráta zásilky, dojde automaticky k vrácení peněz v plné výši včetně doplňkových služeb. V případě nové objednávky dodáváme za původních podmínek.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací doba
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
termín dodání výrobku je uveden v košíku a je považován za orientační, přesné datum dodání upřesňuje vždy přepravce v návaznosti na zakoupené doplňkové služby.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
zboží ve velmi špatném stavu
nepředvrtané díry
špatné lištyReakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že zboží vykazuje vady.
prosíme o vyplnění reklamačního formuláře pro nábytek, záležitost vyřešíme s výrobcem k vaší plné spokojenosti formou reklamačního řízení.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Určitě ne po objednání 5ks nábytku mě po několika dnech slečna z Dpd vezla 1ks nábytku stim ze jsem mela zaplacenou i vynašku domu …mě hned informovala ze oni tuhle službu neprovozuji takže odjedla zpět i z 1ks požádala jsem o zrušení obchodu a vracení peněz do dnešního dne peníze nemam a odpovědi odpovídají stroze tel číslo neexistuje takže se ani nikam nedovoláte smlouvu žádnou nemám jen fakturu a peníze zadržuji už zvažuji ze se obrátím i na coi protože tohle jednání je odporné nikdy si už u nich nic nekoupím
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
obsahuje-li objednávka více druhů zboží, expedujeme každou z nich samostatně. Vynáška se dle uvedených přepravních podmínek vztahuje na nadrozměrné zboží (sedací soupravy, postele apod.).
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si sedačku, která je skladem, s doručením do 9 pracovních dní. Už jsem si představoval, jak dva silní stěhováci s úsměvem vynášejí mou novou sedačku do třetího patra, zatímco sousedi na chodbě závistivě koukají. Firma hrdě informuje, že obvykle odesílají do 5 pracovních dnů – takže to vypadalo, že během několika dní si budu užívat na nové sedačce.
No, jak naivní jsem byl.
11. den uběhl a sedačka stále nikde. Nevolali mi z přepravní společnosti, ani se neozval žádný zaměstnanec firmy. Takže jsem se rozhodl napsat jim e-mail, na který mi přišla automaticky vygenerovaná odpověď, že „drobné zpoždění“ mě nemine. Teď je to 18 dní od objednávky a sedačka, která je skladem, stále nedorazila. Místo toho, abych se lebedil na nové sedačce, mi sousedi s úsměvem nabízejí polštáře, abych měl sezení na zemi pohodlnější. Sousedé si ze mě utahují a firma se svým přístupem také.
A co je na tom největší paradox? Měl jsem možnost vzít jinou sedačku za stejné peníze u konkurence – ta by tu byla druhý den. Ale ne, rozhodl jsem se pro tento dobrodružný zážitek. Teď čekám, jestli se sedačky vůbec někdy dočkám.
Takže příště rozhodně nebudu mít blbý nápad si něco objednávat od této firmy a raději se jí vyhnu obloukem. Možná umí prodávat elektro, ale nábytek? To je pro ně očividně příliš velká výzva. Už se nemohu dočkat, až mi sedačka konečně přijde, a doufám, že přijdou s nějakou omluvou (víno nepiju, ale zlobit se nebudu). Tenhle přístup se mi opravdu nezamlouvá; mohli mít trochu jiný přístup, zavolat předem, omluvit se a navrhnout nějaký termín. Takto se k zákazníkovi chovat prostě nemají.Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
V případě objednání zboží s doplňkovými službami (např. výnos dvoučlennou posádkou bez asistence zákazníka) je termín dodání upřesněn přepravní společností dle kapacit, orientační datum dodání je sděleno v průběhu expedice automatickou zprávou. Pokud Vám termín nevyhovuje, je možné se domluvit na následném, nelze však, bohužel, uplatnit terminovanou vykládku na přesnou hodinu.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Nákup zboží proběhl v pohodě, ale účtenku za zaplacení stále nemám a jsem nucen znovu jít pro ni do obchodu.
A to je to, co se mi nelíbí.
Jsem zvyklí při nákupu dostat účtenku, která v případě reklamace je nutná.
Zde jsem byl přinucen dát svoji mail.adresu a věřil, že tato přijde mailem.
To mám na ni čekat další rok?
Takže se musím znovu vrátit do obchodu a vynutit si patřičný doklad o zaplacení.
A to nezavání korektností tohoto podniku. J.*Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě nákupu na prodejně je zákazníkovi vystavena jak elektronická, tak i tištěná účtenka. Zkontrolujte složku SPAM a hromadné, e-maily s přílohou pdf často končí v těchto složkách.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Jsou dost leví
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
prosíme o upřesnění Vašeho hodnocení, kontaktujeme Vás.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Špatna komunikace.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že náš propracovaný systém automatické komunikace Vám nevyhovoval. Snažíme se maximálně umožnit zákazníkům sledování objednávky, proto máme k dispozici i aplikaci pro sledování www.okay.cz/pages/stav-objednavky.
Věříme, že se zbožím budete spokojen.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Nebylo splněno objednat do 16 00 pak ihned placeno kartou a měl být dodán do dvou dní na výdejnu.Tam došlo zboží 5.9. a mě nebylo oznámeno .,že došlo i když jsem si to zaplatil.Po návštěvě jsem neměl 6.9. pin na výdej a nechtěli mě vydat zboží i když jsem měl potvrzení o zaplacení.Díky šikovnosti jednoho z pracovníku prodejny jsem zboží obdržel.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
dodání se vztahuje v případě okamžité platby, u plateb s bankovním převodem odesíláme až po přijetí platby na náš účet.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Dlouhá doba dodání
- Obsluha v prodejně by měla raději dělat něco jiného.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
Vážíme si každého podnětu od našich zákazníků, přijali jsme tedy opatření, aby se zamezilo vzniku podobné situace v budoucnu.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Psali, že zboží bude odesláno do 5 pracovních dnů a už je to 7 prac. dní a žádná zpráva o odeslání.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
zboží skladem odesíláme do 5 pracovních dní od přijetí objednávky a kompletní platby doručení zboží je závislé na přepravci. Aktuální stav informuje automatickými zprávami a můžete jej sledovat on-line https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednávku jsem dělal na nějakém přechodném období prodejen a velkoobchodu o objednávce jsem nebyl informován ale velkoobchod tvrdí opak. V objednávce nebyl žádný tel. kontakt a sledování objednávky bylo stále ve stavu ze se doručuje. Obchod dává ruce pryč a velkoobchod tvrdí ze vše udělal správně.
Nedoporučuji doručení objednávky bylo opravdu kostrbaté
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě objednání zboží na výdejnu je zákazník informován o průběhu expedice prostřednictvím SMS a e-mailu, je nutné zkontrolovat i složky SPAM, zprávy často chybně končí v těchto složkách (v závislosti na nastavení SPAM filtru pro SMS a e-maily).
S pozdravem
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zboží poškozeno
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že zboží je poškozené.
Kontaktujte nás, prosím prostřednictvím reklamačního formuláře, záležitost vyřešíme.
S omluvou
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zaplacené zboží nedodáno v řádném termínu, tel. kontakt na e-shop neexistuje, na mail vám nikdo neodpoví. Nic horšího jsem nezažil a to jsem ještě musel zaplatit členský roční poplatek. Kupovat přes e-shop nedoporučuji.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
na webových stránkách máme uvedeny kontaktní formuláře pro veškerou komunikaci. Dodací termíny jsou počítány od připsání platby na náš účet v případě platby předem.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Je to největší shitka
Zabaleno v kartonech bez jakékoli polystyrenové ochrany. Takže většina rohů je oloupaná. Některé hrany jsou seřízlé jak kdyby je řezali kobercákem. Díry na dřevěné kolíky jsou hluboké a při sesazení zajedou , tím pádem vůbec neplní svoji funkci. A největší pecka, chybí naznačené otvory na přidělání pantů. Prošlo mi rukama už dost nábytkových stavebnic. Ale tato je zatím největší hnůj.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
Zboží je baleno dodavatelem tak, aby expediční balení vyhovělo nárokům přepravy. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí můžete uplatnit reklamaci on-line formulářem.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Bylo posláno rozbalené a nefunkční zb.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
zboží ze sortimentu druhé jakosti je řádně označeno na e-shopu příznakem a je kontrolováno před zabalením. Pokud i přes to vykazuje vady, je možné jej reklamovat na pobočce.
Martin z OKAY.