Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod nedoporučuji,,,dovezli špatné díly,čekalo se na reklamací a po uznání čekat další2-3 týdny.Vubec žádná ochota komunikovat,,jedna věta stačila.Je jim jedno že máte kvůli nim problémy,že jste si zaplatily lidi kteří měli výrobek postavit,že máte rozbitou a rozdělanou celou kuchyň,,,, Nehledě na to,že máte(zbytečnou )dovolenou.Kde jsou nějaké práva zákazníků,když jejich chybou nedostanete to co jste si zaplatili.Ohrazují se jen svými podmínkami,chtěla jsem ať si pro zboží dojedou než dovezou(nové) díly,ale opět odpověď,,,Dle podmínek můžeme vrátit peníze až po 30dnech nedodržení reklamační doby.takze čekat, čekat,čekat!!!!Jako že omluva, nebo nějaká pomoc třeba, že alespoň výrobek vynesou, nejlépe dokončení montáže,,,Nic!!Je mi za takové obchodníky smutno,,,,,a nikdy více . Styďte se

    • Dobrý den,

      mrzí nás, že zboží vykazovalo vady. Bohužel, neuvádíte konkrétní výrobek ani identifikaci nákupu, můžeme se tedy vyjádřit pouze všeobecně.
      Zákazník má vždy povinnost zboží po převzetí zkontrolovat, jakékoliv rozpory je nutné hlásit obratem. V případě nekompletních dílů má na výběr buď zboží vrátit do 14 dní ode dne převzetí výrobku při objednávce na e-shopu, nebo uplatnění reklamace, kde se délka může lišit v záležitosti na rozsahu vad a postupu dodavatele. Postup reklamace je dán reklamačním řádem, který je v souladu s platnou českou právní úpravou.

      Martin z OKAY.

  • Upozornění pro potencionální zákazníky, nábytek u OKAY nekupovat!!!!!!!!! Zboží dorazilo nejspíš dopravcem úplně rozmlácené, ihned oznámeno OKAY, bylo mi odpovězeno, že musí dát na posouzení výrobcem. Dopravce poškodil zboží a já musím čekat na vyjádření výrobce, neskutečné. Nezajímá mě nějaký výrobce, kupní smlouvu mám uzavřenou s OKAY!!! Na mé vyjádření s nesouhlasem s postupem reklamace, byly vždy odpovězeny irelevantní výmluvy, na žádost o navrácení uhrazené částky odpověď žádná. Na výměnu zboží bez jakékoli informace čekám již 10 dní.
    Nejedná se o reklamaci používaného zboží, kde platí vyřízení reklamace do 30-ti dnů, ale nové zboží, které bylo doručeno rozflákané. Zvažuji, že se obrátím na Českou obchodní inspekci, jelikož se dle zákona jedná o nekalé praktiky.

    • Dobrý den,
      při přebírání zboží od dopravce má zákazník právo zásilku před převzetím zkontrolovat, v případě převzetí výrobku od přepravce bez výhrad nelze uplatnit reklamaci přepravy. Informaci uvádíme v košíku, v potvrzení objednávky i obchodních podmínkách. Jakékoliv mechanické poškození je třeba hlásit do 48 hodin nejpozději od převzetí, v případě pozdějšího hlášení nemusí být uznáno - mechanické poškození není bráno jako výrobní vada.
      Děkujeme za pochopení.
      Tým OKAY.

  • Doporučuji tento obchod. Koupena pračka přes e-shop. Rychlost dodání.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaše hodnocení.
      Tým OKAY.

  • Doporučuji tento obchod. Koupena pračka přes e-shop. Rychlost dodání.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaše hodnocení.

      Tým OKAY.

  • Obchod se při řešení reklamace nezachoval v souladu se zákonem. Uznal reklamaci, vada je neopravitelná, totožné zboží neměl a jako další možnost nám nabídl vybrat si ihned jiné zboží nebo vystavení poukázky. Peníze odmítl vrátit. Neustále nám pan vedoucí opakoval, že peníze vrací až když se vada vyskytne třikrát. Jak se může vada vyskytnout třikrát, když je poprvé neopravitelná?! Protože jsem nechtěla vyvolat konflikt, nakonec jsem kývla na vystavení poukázky, jinou možnost jsem neměla. Na dohadování jsem opravdu neměla sílu ani náladu. Přesto s tímto řešením nesouhlasím a ráda bych dostala zpět peníze.

    • Dobrý den, paní Pavlíčková,

      Vámi popisovaný proces odpovídá řešení reklamace v rámci "bleskové výměny", kdy v případě závady na zboží je reklamace na místě vyřízena bez zapojení servisu v rámci pojistky výměnou za jiné zboží nebo vystavením kuponu v hodnotě kupní ceny zboží. Bližší informace poskytneme rádi na naší zákaznické lince nebo na příslušné pobočce, prosíme o vyplnění nákupního dokladu a podrobnou identifikaci k prověření.

      Děkujeme za spolupráci.
      Tým OKAY.

  • Nejhorší obchod, ve kterém jsem kdy nakupoval. Zboží dorazilo nefunkční, ještě týž den jsem chtěl reklamovat na nejbližší pobočce, přesně dle pokynů uvedených na stránkách obchodu. Zde odmítli se mnou řešit reklamaci či odstoupení od smlouvy. Musel jsem reklamaci řešit na jiné pobočce, reklamace stále ještě probíhá.

    • Dobrý den,
      zboží ze sortimentu elektra je možné reklamovat pouze na prodejně s elektrem, nábytek zase reklamujete z pohodlí domova. Můžete, prosím, upřesnit, jaké zboží jste reklamoval?

      Děkujeme.
      Tým OKAY.

  • Nákup sluchátek Lamax Highcomfort ANC, celkem průměrný zvuk za cca 2500,-Kč. Na Heurece jsem popsal technické nedostatky, a hlavně průměrný zvuk - vše zveřejněno.
    Společnost OKAY.cz mi zaslala možnost recenze na tato zakoupená sluchátka, ale recenzi na ně neumožnila zveřejnit, ani tři hvězdičky bez textu.
    Bylo mi sděleno, že zveřejňují jen pozitivní recenze...to mluví samo za sebe, takže u této dokonalé společnosti, jen se samými pozitivními a výbornými recenzemi, již ani tužkovou baterku!

    • Dobrý den, veškeré recenze zboží, které jsou v souladu s podmínkami v návaznosti na provedený nákup zveřejňujeme na kartě výrobku.

  • Koupil jsem postel včetně roštů a matraci. Matrace v záruce proleželá tak, že se na ni nedá spát. Bolest zad ráno je nesnesitelná. Matraci jsem reklamoval. Zástupce dodavatele, který matraci odvážel na posouzení sám uznal, že matrace je opravdu proleželá. Po 14 dnech reklamace zamítnuta. Už bych zde nebakoupil. Nedoporučuji!

    • Dobrý den,

      veškeré reklamace jsou řešeny výrobcem v souladu se zákonem. V případě, že s vyjádřením nesouhlasíte, máte možnost jej rozporovat založením nové reklamace.

      Tým OKAY.

  • Pokud chcete objednavkou dostavat 14 spamu tydne, tak zde jiste nakupte.
    Nelze se odhlasit. Nijak.
    Jesteze to konci aspon ve spam slozce.

  • Objednal jsem nejake zbozi, jeste jsem to nerozbalil ale oni to odeslali tak, ze vemou originalni krabici zbozi, tu trochu obali folii a prelepi paskama. Pokud nekdo zbozi odesila timto zpusobem, tak to je skoro jak kdyby to zbozi poslal nahe.

    Jednak je to nehygienicke protoze vetsinou ty balicky dorazi spinave, a za druhe proste lepsi je kdyz se to cele da jeste do krabice a tam se to vystele nejakyma foliema.

    Takze bohuzel ale zde uz asi nebudu nakupovat po eshopu.

    • Proc? Ze by prosazovali ochranu prirody?

  • Před 10-ti dny jsem nakupoval na e-shopu OKAY s.r.o. Jednalo se o nákup za cca 10.000,-Kč s doručením do OKAY prodejny. Po zaplacení mi nepřišel žádný potvrzující e-mail s číslem objednávky ani faktura. Platba přes platební bránu GoPay proběhla v pořádku a ihned (což potrvrdila i společnost GoPay i moje banka. V telefonickém rozhovoru na OKAY zákaznickém centru mi ale objednávku a platbu odmítli potvrdit. Operátor byl arogantní, skákal do řeči, absolutně neorientovaný na zákazníka a mlel stále svoje, že mi není schopen říci, kdy bude můj případ vyřešen. Po 5 dnech se mi OKAY operátor ozval a tím, že platbu konečně našli a vystavuje objednávku. Bordel ve vlastní firmě odmítá. Od té doby čekám na potvrzení možnosti vyzvednutí. Další bordel. Objednané zboží stále nemám :-D. Střídavě volám na Servis centrum OKAY nebo přímo do prodejny OKAY. Vždy dostanu nějakou arogantní odpověď ,ale žádné řešení. Doposud (26/6/2023) nemám své peníze ani zboží. Nikdo s OKAY s.r.o. mi není schopen říci, kdy mě objednávku vyřídí. Recenze spokojenosti určitě lžou...tak vysoké hodnocení si tato firma může asi jen koupit.

    Všichni v této firmě (specielně Servis centrum) by měli jít na školení z komunikace, slušného chování a naučit se obchodovat. Pro mě je to naposledy, kdy jsem od této firmy něco koupil.

  • U této firmy jsem si objednal nábytek. Cena příznivá. Nábytek jsem si chtěl vyzvednout v Brně ve skladu. A tím začala celá tragédie. Ve skoro půlmilionovém Brně je pouze jeden sklad a druhý je Rajhradu. Oba sklady pracuji pouze od pondělí do pátku. V sobotu a neděli není možné si zboží vyzvednout. Zavoláte na operátora Okay elektro nábytek s dotazem proč to nemají jako standardní internetový eshop například XXXLUTZ a on vám v klidu sdělí že to považuje za standardní. Přitom jistě sám využívá odběru zboží v sobotu v neděli u jiných firem aby si kvůli tomu nemusel brát volno v práci pokrytec. Ale u jeho zaměstnavatele to považuje za nenormální vydat. U této firmy si nekoupím už ani zápalky.

  • U této firmy jsem si objednal nábytek. Cena příznivá. Nábytek jsem si chtěl vyzvednout v Brně ve skladu. A tím začala celá tragédie. Ve skoro půlmilionovém Brně je pouze jeden sklad a druhý je Rajhradu. Oba sklady pracuji pouze od pondělí do pátku. V sobotu a neděli není možné si zboží vyzvednout. Zavoláte na operátora Okay elektro nábytek s dotazem proč to nemají jako standardní internetový eshop například XXXLUTZ a on vám v klidu sdělí že to považuje za standardní. Přitom jistě sám využívá odběru zboží v sobotu v neděli u jiných firem aby si kvůli tomu nemusel brát volno v práci pokrytec. Ale u jeho zaměstnavatele to považuje za nenormální vydat. U této firmy si nekoupím už ani zápalky.

  • Tahle firma jak se staví k zákazníkům,by měla jít z Česka doprde.pred pěti lety jsem si od nich koupil lednici za 35 000,-s prodlouženou zárukou na pět let.po pěti letech a měsíci se lednička posra.dohodily mi nějaký servis ,kde si borec nechal zaplatit talíř aby mi řekl že smůla.
    Po telefonátu s okay,kde jsem chtěl někoho kdo mi lednici LG spraví.mi řekly .to se stává ,že zboží hned po záruce odejde.tu ledničku vám přivezu,a vyhodím vám ji před obchod,jako reciklacni poplatek.zmrd ,táhněte

  • Dobry den, od lonskeho podzimu resime se spolecnosti Okay reklamaci a do dnesniho dne neni uzavreno! Reklamovana byla nekompletne dodana satni skrin, z pocatku jsme cekali na dodani chybejicich dilu, celkem byly odeslany 4x zasilky. Nejprve nam byl dodan nespravny dil, pote znovu ten samy, ten uz jsme ale odmitli prevzit a nasledne nas uz jen kontaktoval dopravce, ze zasilka, kterou mel dodat je poskozena a bude vracena zpet odesilateli, toto se opakovalo 2x! Nakonec jsme rezignovali a pozadali o vraceni platby s tim, ze zajisti odvoz nekompletni skrine. Po nekolika urgencich se nam konecne ozval minuly tyden dopravce, ze ve ctvrtek mezi 17-20 skrin odveze, odpoledne volali, ze okolo 20h, ze nestihaji, upozornuji, ze doma mame rocni dite! Nakonec volali v pul desate vecer, ze za 15min prijedou, tedy ve 22h! Tento svoz jsme tedy odmitli, ridic rekl, ze to chape a ze se nekdo ozve s novym terminem. Neozval se, jak byva zvykem u teto spolecnosti, opet nikdo! Volala jsem tedy dnes a stale same vymluvy, ze info bude predano atd. Pozadovala jsem mluvit s nekym z vedeni, jelikoz tohle nepovazuji za profesionalni a uz vubec ne klientsky pristup! Marne. Byla jsem odkazana na jejich stranky k vyplneni formulare pro stiznosti, neskutecne neosobni pristup! No a tak budu alespon doufat, ze se mnou napsane radky konecne dostanou k nekomu, kdo sjedna poradek a minimalne se nam alespon omluvi!

  • Co se mi tady nelibilo: Nakoupil jsem pred X lety a nedavno znova, pouzil stejny email pro prihlaseni a udelal objednavku, u ktere jsem daval pozor na to, abych nezvolil odber newsletteru (rikam tomu spam). Spam stejne zacal chodit a to takovym zpusobem, ze co den to jeden spam, nekdy i dva !
    Ozval jsem se emailem a nikdo nereagoval. Do hodnoceni jsem jim dal, ze jsem zcela znepokojen a nejsmutnejsiho smajlika co jde.
    Objednaval jsem s osobnim vyzvednutim na pobocce, v mailu bylo, ze mam cekat na telefonat z pobocky, lec cas, po ktery je zbozi rezervovano jiz zacal bezet.
    A tak jsem se vydal na pobocku a hle(!) zbozi je nachystano(jen mi o tom nikdo nedal vedet, prodavac pochybeni nezminil.)
    To ze prodavaji i matrace, nebo nabytek si nemyslim, ze je spravny krok.
    Kupoval jsem microSDXC datovku 64G za par korun a solidne jsem se nastval.

  • Moje negativní, ale objektivní a slušná, recenze skříně se obchodu nehodila do krámu, tak jí raději vůbec nezveřejnili. Zveřejnění recenze podléhá schválení adminem. To jen kdyby někoho zajímalo, proč jejich zboží dostává pouze hezká hodnocení ;-)

  • Nekompetence kterou zdravý rozum už nedokáže uchopit. Začátkem ledna jsem tady řešila reklamaci matrace - ze dvou kusů jeden špatný rozměr - mnoho telefonů s automatem a operátorem který nemůže udělat nic než odkázat na formulář, po měsíci vyřešeno vrácením peněz, s matrací si dělejte co chcete a novou jsem si jela koupit raději na prodejnu sama.
    Objednávala jsem ještě jednu, bohužel rozměr, který na prodejně nebyl - musela jsem tedy opět objednat přes e-shop - objednávka na matraci 100x200 cm, dnes, po měsíci čekání, konečně přišla 140x200 - o 40 cm širší!!!! Nemám ji samozřejmě kam umístit, poznat se to v komprimovaném stavu nedalo, DPD logicky rozbalenou odmítlo vzít zpět, takže znovu anabáze formulář, fotky s metrem že to fakt není 100 a znovu operátor který může jen odkázat na čekání, až se někomu uráčí online reklamaci řešit.
    Předmět těchto rozměrů, který sama ani neunesu, se v bytě opravdu nedá skladovat jen tak, žádám proto o urychlené jednání
    Jedná se o reklamaci č. 01357497.
    Lucie Najmanová

  • Dne 15.1.2023 jsme objednala a ihned zaplatila postel, k vyzvednutí měla být ve skladu v Modleticích u Prahy do 3-5 týdnů. Do dnešního dne (17.2.) je, podle robota na webových stránkách i telefonické lince, stav objednávky stále u 1. z 5 bodů, tedy že v OKAY je objednávka přijata a pracuje se na ní. Ráda bych věděla, kdy bude objednávka konečně k vyzvednutí!!!! Nepište k sortimentu informace, které nejste schopni dodržet!!!

  • Dvě reklamace aniž by někdo viděl sedací soupravu LEKA mi zamítli s tvrzením, že je to jiná sedací souprava NINA , kterou doma nemám, že je to běžná závada vrzání postele za 36.000 ,- Kč a že si to mám řešit sama. Reklamace evidovány: 01344944, 01314691 . Jedna reklamace 01336299 byla řešena příjezdem technika, který sepsal zprávu o závadě a neúplným odstraněním vrzání s doporučením finanční kompenzace, kterou jsem podepsala, ale tu mi neposlali. Upřímně s takovým jednáním jsem se nikdy nesetkala, u FAVI za šrám na křesle za 7000,- neměli problém uznat chybu a poslali 10% zpět.