-
U této firmy jsem si objednal nábytek. Cena příznivá. Nábytek jsem si chtěl vyzvednout v Brně ve skladu. A tím začala celá tragédie. Ve skoro půlmilionovém Brně je pouze jeden sklad a druhý je Rajhradu. Oba sklady pracuji pouze od pondělí do pátku. V sobotu a neděli není možné si zboží vyzvednout. Zavoláte na operátora Okay elektro nábytek s dotazem proč to nemají jako standardní internetový eshop například XXXLUTZ a on vám v klidu sdělí že to považuje za standardní. Přitom jistě sám využívá odběru zboží v sobotu v neděli u jiných firem aby si kvůli tomu nemusel brát volno v práci pokrytec. Ale u jeho zaměstnavatele to považuje za nenormální vydat. U této firmy si nekoupím už ani zápalky.
-
U této firmy jsem si objednal nábytek. Cena příznivá. Nábytek jsem si chtěl vyzvednout v Brně ve skladu. A tím začala celá tragédie. Ve skoro půlmilionovém Brně je pouze jeden sklad a druhý je Rajhradu. Oba sklady pracuji pouze od pondělí do pátku. V sobotu a neděli není možné si zboží vyzvednout. Zavoláte na operátora Okay elektro nábytek s dotazem proč to nemají jako standardní internetový eshop například XXXLUTZ a on vám v klidu sdělí že to považuje za standardní. Přitom jistě sám využívá odběru zboží v sobotu v neděli u jiných firem aby si kvůli tomu nemusel brát volno v práci pokrytec. Ale u jeho zaměstnavatele to považuje za nenormální vydat. U této firmy si nekoupím už ani zápalky.
-
Tahle firma jak se staví k zákazníkům,by měla jít z Česka doprde.pred pěti lety jsem si od nich koupil lednici za 35 000,-s prodlouženou zárukou na pět let.po pěti letech a měsíci se lednička posra.dohodily mi nějaký servis ,kde si borec nechal zaplatit talíř aby mi řekl že smůla.
Po telefonátu s okay,kde jsem chtěl někoho kdo mi lednici LG spraví.mi řekly .to se stává ,že zboží hned po záruce odejde.tu ledničku vám přivezu,a vyhodím vám ji před obchod,jako reciklacni poplatek.zmrd ,táhněte -
Dobry den, od lonskeho podzimu resime se spolecnosti Okay reklamaci a do dnesniho dne neni uzavreno! Reklamovana byla nekompletne dodana satni skrin, z pocatku jsme cekali na dodani chybejicich dilu, celkem byly odeslany 4x zasilky. Nejprve nam byl dodan nespravny dil, pote znovu ten samy, ten uz jsme ale odmitli prevzit a nasledne nas uz jen kontaktoval dopravce, ze zasilka, kterou mel dodat je poskozena a bude vracena zpet odesilateli, toto se opakovalo 2x! Nakonec jsme rezignovali a pozadali o vraceni platby s tim, ze zajisti odvoz nekompletni skrine. Po nekolika urgencich se nam konecne ozval minuly tyden dopravce, ze ve ctvrtek mezi 17-20 skrin odveze, odpoledne volali, ze okolo 20h, ze nestihaji, upozornuji, ze doma mame rocni dite! Nakonec volali v pul desate vecer, ze za 15min prijedou, tedy ve 22h! Tento svoz jsme tedy odmitli, ridic rekl, ze to chape a ze se nekdo ozve s novym terminem. Neozval se, jak byva zvykem u teto spolecnosti, opet nikdo! Volala jsem tedy dnes a stale same vymluvy, ze info bude predano atd. Pozadovala jsem mluvit s nekym z vedeni, jelikoz tohle nepovazuji za profesionalni a uz vubec ne klientsky pristup! Marne. Byla jsem odkazana na jejich stranky k vyplneni formulare pro stiznosti, neskutecne neosobni pristup! No a tak budu alespon doufat, ze se mnou napsane radky konecne dostanou k nekomu, kdo sjedna poradek a minimalne se nam alespon omluvi!
-
Co se mi tady nelibilo: Nakoupil jsem pred X lety a nedavno znova, pouzil stejny email pro prihlaseni a udelal objednavku, u ktere jsem daval pozor na to, abych nezvolil odber newsletteru (rikam tomu spam). Spam stejne zacal chodit a to takovym zpusobem, ze co den to jeden spam, nekdy i dva !
Ozval jsem se emailem a nikdo nereagoval. Do hodnoceni jsem jim dal, ze jsem zcela znepokojen a nejsmutnejsiho smajlika co jde.
Objednaval jsem s osobnim vyzvednutim na pobocce, v mailu bylo, ze mam cekat na telefonat z pobocky, lec cas, po ktery je zbozi rezervovano jiz zacal bezet.
A tak jsem se vydal na pobocku a hle(!) zbozi je nachystano(jen mi o tom nikdo nedal vedet, prodavac pochybeni nezminil.)
To ze prodavaji i matrace, nebo nabytek si nemyslim, ze je spravny krok.
Kupoval jsem microSDXC datovku 64G za par korun a solidne jsem se nastval. -
Moje negativní, ale objektivní a slušná, recenze skříně se obchodu nehodila do krámu, tak jí raději vůbec nezveřejnili. Zveřejnění recenze podléhá schválení adminem. To jen kdyby někoho zajímalo, proč jejich zboží dostává pouze hezká hodnocení ;-)
-
Nekompetence kterou zdravý rozum už nedokáže uchopit. Začátkem ledna jsem tady řešila reklamaci matrace - ze dvou kusů jeden špatný rozměr - mnoho telefonů s automatem a operátorem který nemůže udělat nic než odkázat na formulář, po měsíci vyřešeno vrácením peněz, s matrací si dělejte co chcete a novou jsem si jela koupit raději na prodejnu sama.
Objednávala jsem ještě jednu, bohužel rozměr, který na prodejně nebyl - musela jsem tedy opět objednat přes e-shop - objednávka na matraci 100x200 cm, dnes, po měsíci čekání, konečně přišla 140x200 - o 40 cm širší!!!! Nemám ji samozřejmě kam umístit, poznat se to v komprimovaném stavu nedalo, DPD logicky rozbalenou odmítlo vzít zpět, takže znovu anabáze formulář, fotky s metrem že to fakt není 100 a znovu operátor který může jen odkázat na čekání, až se někomu uráčí online reklamaci řešit.
Předmět těchto rozměrů, který sama ani neunesu, se v bytě opravdu nedá skladovat jen tak, žádám proto o urychlené jednání
Jedná se o reklamaci č. 01357497.
Lucie Najmanová -
Dne 15.1.2023 jsme objednala a ihned zaplatila postel, k vyzvednutí měla být ve skladu v Modleticích u Prahy do 3-5 týdnů. Do dnešního dne (17.2.) je, podle robota na webových stránkách i telefonické lince, stav objednávky stále u 1. z 5 bodů, tedy že v OKAY je objednávka přijata a pracuje se na ní. Ráda bych věděla, kdy bude objednávka konečně k vyzvednutí!!!! Nepište k sortimentu informace, které nejste schopni dodržet!!!
-
Dvě reklamace aniž by někdo viděl sedací soupravu LEKA mi zamítli s tvrzením, že je to jiná sedací souprava NINA , kterou doma nemám, že je to běžná závada vrzání postele za 36.000 ,- Kč a že si to mám řešit sama. Reklamace evidovány: 01344944, 01314691 . Jedna reklamace 01336299 byla řešena příjezdem technika, který sepsal zprávu o závadě a neúplným odstraněním vrzání s doporučením finanční kompenzace, kterou jsem podepsala, ale tu mi neposlali. Upřímně s takovým jednáním jsem se nikdy nesetkala, u FAVI za šrám na křesle za 7000,- neměli problém uznat chybu a poslali 10% zpět.
-
Chtěl bych upozornit všechny potenciální zákazníky e-shopu okay.cz na jejich praktiky. Dne 22.1 jsem si zde objednal a zaplatil (jiná možnost není) kameru do auta Mio MiVue 733 FullHD. S tím, že zboží bude dodáno na mnou vybranou prodejnu dne 24.1. tohoto roku. Bohužel na prodejně zboží není a když jsem telefonicky kontaktoval zákaznickou linku pro vysvětlení, tak mi bylo sděleno, že se dodávka opozdí a to aniž bych byl dotázán na číslo objednávky!!! Pravděpodobně běžná praxe. Ptal jsem se, zda nepotřebuje znát aspoň číslo objednávky? Pak jsem byl slečnou operátorkou „požádán“ o číslo. Následně mi řekla, že zboží ještě neopustilo sklad. Když jsem chtěl jméno operátorky, tak mi řekla, že je operátorka číslo 16 (nebo něco podobného). Zeptal jsem se, zda je policajt, že chci jméno, ale bez výsledně. Zeptal jsem se, kdy dostanu zboží, které jsem již zaplatil, bylo mi sděleno, že v nejbližších dnech. To jsem se neudržel a zeptal jsem se, jestli si ze mě slečna nedělá pr…? Za to se omlouvám, ale přístup operátorky byl hrozný. Tak závěrem nedoporučuji cokoliv kupovat na tomto e-shopu. Myslí si, že se taková to velká firma nemusí chovat jako nějaký „garážový“ e-shop, praxe jiná. Jsem zvědav, kdy mnou zakoupené zboží dostanu. Na stránkách okay.cz jsem hledal tutéž kameru a opět mi to píše, že bude na prodejně za dva dny.
-
Dobrý den,
prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách, popsanou situaci s Vámi neprodleně prověříme.
Bohužel jste hodnotil anonymně a neuvedl jste číslo objednávky, abychom stav vyřízení prověřili.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie, zákaznický servis
-
-
Škoda, že jsem si nepřečetla recenze před nákupem
zakoupila jsme 2 matrace - protože mám nestandardní rozměr dvoulůžka, volila jsem stejný typ ale rozdílnou šířku matrací - 80a90cm. V první dodávce přišla jen jedna 80 cm (vysvětlení - objednávala jste 2 různé druhy zboží, to je normální, na to zákazníky upozorňujeme)
Po několika dnech přišla druhá, dle dodacího listu 90 cm. - bohužel po instalaci na místo velké překvapení - byla to zase 80 cm.
Okamžitě telefon zda si ji mohou odvézt a dodat tu správnou (byla skladem ve stejném městě) - dlouhá komunikace s automatem, nakonec člověk, ale jediná kompetence byla odkaz na reklamační formulář na webu - vyplněn obratem, hned přišla informace, jak je můj dotaz důležitý a že odpoví ještě dnes.... no je to 5 dnů a zatím ticho po pěšině a stále nemám na čem spát.
Opravdu VELMI NEDOPORUČUJI-
Jedná se o reklamaci 01328164 k Nábytek (č.obj. 9120382009) - pokud by to náhodou chtěl obchod řešit urychleně.
-
Dobrý den,
Vaši reklamaci jsem urgovala na příslušném oddělení. Kolega Vás bude kontaktovat ohledně bližších informací.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie, zákaznický servis -
Paráda Lucie! kolega mě opravdu kontaktoval - měla jsem zaplacený dovoz za první dveře (ne moc levný) - a kolega mě kontaktoval s tím, že si mohu matraci naložit na záda a svépomocí dopravit do nejbližší prodejny a vyměnit tam za správnou (případně si ji pro velký úspěch OBJEDNAT a nechat poslat znovu) - no tohle řešení mi tak nějak nepřišlo optimální, pojďme to tedy zkusit znovu - co například poslat kurýra s novou SPRÁVNOU matrací a omluvou na adresu aby si zároveň odvezl tu nesprávnou - to je to nejmenší, co by firma měla OKAMŽITĚ udělat. A samozřejmě se PŘEDEM domluvit na vhodném termínu (objednávala jsem tak , abych v době dovolené byla doma přítomna převzetí - teď už ale nemám dovolenou, takže bude třeba volit pečlivě termín. Doufám, že v tomto týdnu!
Lucie Najmanová -
Dobrý den, Lucie
děkujeme za Vaši reakci. Ohledně Vaší žádosti se prosím obraťte na kolegy z reklamací nábytku, pevně věřím, že Vám vyjdou vstříc.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie, zákaznický servis -
Obrátila jsem se - hned první den kdy mi špatnou matraci dovezli - pokecala jsem s automatem a dostala reklamační formulář - a tím se vracíme na začátek této diskuse. Nechci mluvit s automatem a nechci si koupit nic dalšího, jen bych ráda abyste dodali již dávno zaplacené zboží.
-
Dobrý den,
Vaši reklamaci jsem opět urgovala na příslušném oddělení. Kolega Vás bude kontaktovat ohledně bližších informací.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie, zákaznický servis -
No možná Vás to překvapí, ale žádný kolega mě nekontaktoval. Velice by nám urychlilo komunikaci, kdyby se někdo ozval rovnou telefonicky - až budete příště kolegy urgovat, prosím ať volají rovnou na 725927528 Díky - stále se nevzdávám naděje, že jednou se na té zaplacené matraci i vyspím
-
Dobrý den,
Vaši žádost jsem předala na příslušné oddělení. Prosíme o strpení.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie, zákaznický servis
-
-
Koupila jsem sedačku LEKA pravý roh za 36 000 ( záruční doba ještě je do srpna ) přes internet a první reklamace dopadla, že máme koupit spreje na promazání kovů, že postel hlasitě vrže při rozkládání a při jakémkoliv pohybu na prostoru pro spánek. Druhá reklamace neuznaná, že vrzání je normální. Normální je to u staré postele. Nikdo nepřijede aspoň vyměnit ty pérka nebo zkontrolovat proč to vrže. Recenzi na jejich stránkách nemohu napsat i když jsem kupující , administrátor nepovolí záporné recenze.
Nakupovala jsem naposledy, jsem velmi zklamána z přístupu k reklamacím.-
Reklamace číslo 01314691
-
Dobrý den,
prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách,
popsanou situaci s Vámi neprodleně prověříme.
Bohužel jste hodnotila anonymně a neuvedl jste číslo objednávky,
abychom stav vyřízení prověřili.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie, zákaznický servis -
A první reklamace číslo 1000/22020626
-
Uvedla jsem čísla reklamací
Číslo kupní smlouvy 9310102768 -
Dobrý den,
Vaše reklamace je v řízení. Naši specialisti z reklamací nábytku Vás budou kontaktovat ohledně bližších detailů.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie, zákaznický servis -
Dobrý den, mě na e-mail přišla zpráva 25.12. že mi byla reklamace zamítnuta. Od paní V. Jirgalové. Že vrzání u kovové konstrukce je normální a že součástí každé sedačky je v návodu psáno jak o sedačku pečovat, ale v návodu byly jen obrázky jak sedačku smontovat dohromady.
-
Dobrý den,
evidujeme v systému taktéž Váš dotaz, který je nyní v řešení. Prosíme o strpení. Kolegyně Vás bude kontaktovat.
Omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie, zákaznický servis
-
-
Dňa 24.11.22 som si objednala TV s doručením na predajňu a platbu na dobierku (objednávka 9120338598). Pri objednávke bol tovar na sklade. Do dnešného dňa som tovar ešte neobdržala. Pri sledovaní objednávky je nutné sa opakovane prihlasovať. Objednávka ja stále na samom začiatku, len sa pripravuje a čaká na platbu. Na akú platbu? Tovar som objednala na dobierku - platbu na predajni. Žiadna komunikácia, žiadne oznámenie o oneskorení dodania zásielky. Avizujete doručenie 3-4 dni a klamete zákazníkov.
-
Dobrý den,
hluboce se Vám omlouváme za opoždění v doručení Vaší zásilky. Vždy se snažíme doručit našim zákazníkům zboží z jejich objednávek co nejdříve. Ve Vašem případě došlo pravděpodobně k technické chybě systému v rámci, které se zpozdila expedice objednávky. Na řešení problému a odeslání zásilky již pracujeme.
Všechny vzniklé komplikace spojené se zpožděním nás velmi mrzí.
V případě jakéhokoliv dotazu se prosím neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, kde vám rádi vždy pomůžeme. Kontaktovat nás můžete telefonicky na naší infolince anebo písemně přes kontaktní formulář na našem e-shopu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie, zákaznický servis
-
-
Okay Krnov. 30.10.2022 jsem odnesla telefon na reklamaci s tím že nejde nabíjet. Pan mi řekl že je možné ,že reklamaci možná zamítnout .12.11 mi bylo sděleno ,že reklamaci zamítli ,ale mohu si opravu zaplatit. Následující den jsem na prodejně opravu tel zaplatila. 21. 11 přišla SMS že telefon je opraven a máme si jej vyzvednout. V prodejně nám bylo řečeno že došlo k chybě komunikace a telefon je stále na prodejně neopraven. Tohle mi zaměstnanec nebyl schopen vysvetlit. Sdělil mi ,že mi telefon vrátí i peníze a můžu si ho nechat opravit , kdekoli jinde. Zvláštní postup a hlavně přístup zaměstnance , který vlastně nechápal co po něm chci.
-
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé komplikace. Ohledně Vaší žádosti a tohoto nedorozumění se prosím neváhejte obrátit na Vámi zvolenou prodejnu. Rádi Vám pomohou.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem Lucie, zákaznický servis
-
-
Okay elektro, zejména tedy centrála, je katastrofální podnik. Klidně vám před nákupem zboží lžou o podstatných vlastnostech zbožía když potom chcete, aby nesli za to odpovědnost, shazují to na všechny strany, vedení "zákaznické linky" buď nemá ani páru o naší legislativě (jedná se o pár paragrafů, které by měli znát) nebo záměrně jednají takovým sprostým způsobem.
Koupil jsem pračku brandt, kde výhradní distributor poskytuje čtyřletou záruku. Předem jsem zjišťoval, jestli má okay smlouvu s distributorem pro tuto akci. Informovali mne, že ano.
Michal Lounek, z oddělení "péče o zákazníky" se nejprve snažil vykroutit s tím, že dotaz jsem pokládal v souvislosti s jinou pračkou brandt, ale když pochopil, že se to týká všech výrobků značky nebo žádného, se mi snažil vykroutit tím, že odstoupit od smlouvy bych mohl jen v případě nákupu přes e-shop, což je další lež. Prý mi vrátí peníze, ale já mám nést náklady na dvě cesty. Nevysvětlil mi proč a raději už zbabělec nekomunikuje.-
Dobrý den,
V tomhle případě Vám doporučujeme reklamovat v nejbližší prodejně Okay.
Bohužel jste neuvedl číslo objednávky, abychom stav vyřízení prověřili.
Děkujeme za pochopení. A ještě jednou se hluboce omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem Lucie, zákaznický servis.
-
-
Dobrý den zakoupil jsem nový mobil na eshopu po 17 dnech se objevila první vada byl jsem na prodejně tam mně řekli že do 14 dní můžu zboží vrátit vadu viděli a řekli že musí na reklamaci mám donést mobil a pošlou a já budu čekat jestli to někdo opraví nebo mně vrátí peníze není to trochu mimo
-
Dobrý den,
prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách,
popsanou situaci s Vámi neprodleně prověříme.
Bohužel jste hodnotil anonymně a neuvedl jste číslo objednávky,
abychom stav vyřízení prověřili.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Marcela/zákaznický servis
-
-
Velký špatný.
Objednávka č. 9120280729. Termín objednávky 13.10.2022. Termín dodání v době nákupu: Nejpozději do 02.11.2022. Dnes ráno volám na infolinku, kde mi bylo řečeno, že termín byl posunut ze strany dodavatele na 07.11.2022 - 15.11.2022. Prý nemá Okay na dodavatele žádné páky a dokud nebude zboží na centrálním skladě, tak na to nemají ŽÁDNÝ vliv. O pár hodin mi přišla na e-mail aktualizace termínu na 15.11.2022 - 20.11.2022. V tento termín naprosto nevhodné a asi tu 100kg soupravu bude tahat moje matka v důchodu. Při tomto tempu budeme rádi, když tu bude na Vánoce. A přitom na e-shopu je napsáno, že stejný model je k dostání k osobnímu vyzvednutí na prodejně v Mostě...
Nevím, co si o tomhle má člověk myslet. To je na odstoupení od smlouvy.-
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za prodlení se zároveň velice omlouváme. Bohužel u Vaší objednávky došlo k posunutí termínu ze strany výrobce, což není v našich silách ovlivnit. Obdobné situace znamenají i pro naši společnost obrovské komplikace, jelikož nejsme schopni plnit avizované termíny doručení našim zákazníkům.
V případě, že je pro Vás prodlení neakceptovatelné, máte nárok na zrušení objednávky a platba Vám bude vrácena na účet zpět.
Děkujeme za pochopení.
Veronika / zákaznický servis.
-
-
Dobrý den, byl jsem vrátit na Třebíčské pobočce zakoupené zboží a zhrozil jsem se, jak zlá a arogantní byla jistá tmavovlasá slečna na pokladně. Takové hrozné chování jsem k zákazníkovi ještě nezažil a úplně mě to odradilo od dalších nákupů zde. Možná se to zdá jako maličkost, ale přístup pracovníků je velice důležitý a když vejdu do prodejny, tak naštvanou zaměstnankyni, která je na mě bezdůvodně hrubá už od okamžiku, co vidí, že nesu něco na vrácení, opravdu neočekávám. Katastrofa, jak se lidé někdy chovají, opravdu.
-
Dobrý den,
prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách,
popsanou situaci s Vámi neprodleně prověříme.
Bohužel jste hodnotil anonymně a neuvedl jste číslo objednávky,
abychom stav vyřízení prověřili.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Marcela/zákaznický servis
-
-
Tak manželka objednala dvě postele,dva rošty a dvě matrace na toto zboží se čekalo měsíc,platbu měly ihned,mi naopak čekaly měsíc, zaplacená doprava s vynášením.. zboží docházela počastech nakonec dvě matrace obal protržený matrace špinavé.... zažádaly jsme aby si matrace odvezly a vyměnily za nové a čisté ..... odpověď: máme ty matrace přinést na prodejnu ,ale jak?? Na zádech? Když nejsme mobilní...a zboží nebylo převzaté na prodejně,ale v místě bydliště. Budu volat na ČOI ...jinak tuto prodejnu nedoporučují....neobjednavejte,nekupujte...pokud nechcete za vaše peníze šunt a problémy
-
Dobrý den, prosíme o uvedení objednávky které se Vaše reklamace týká abychom mohli zajistit řádné dořešení celé situace. Děkujeme
-
-
Dne 10.8. jsem si objednala čalouněnou postel a řádně uhradila na české poště vkladem na váš účet u ČSOB. Dne 6.9.v 18:00 jsem byla mejlem informována že objednávka je z vaší strany stornována zboží není skladem i když se jednalo o jediný kus z výprodeje.Dne 7.9. jsem ve 12:00 odesílala email s číslem účtu kam peníze zaslat i s upozorněním že jsem hradila přes Českou poštu.Ve 12:20 e-mail od vašeho zaměstnance kde děkuje za zprávu a potvrzuje že platbu zašle na účet.9.9. peníze nikde volám na vaší linku kde mi operátorka sděluje že mi v pondělí bude volat hlavní účetní.Pár minut po hovoru opět váš zaměstnanec.Prý odesláno na účet ze kterého byla platba přijata. Pro získání platby kontaktujte příjemce platby.Byla jsem i na poště i v bance a obě instituce mně odkazují prodejce. Tudíž nejen že nemám postel na kterou jsem tři týdny čekala zbytečně ale není ani v mé moci své peníze (9707 Kč)získat zpět
-
Dobrý den,
neuvedla jste číslo objednávky, které se vrácení platby týká. V tomto případě nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 542 425 555. Děkujeme.
Marcela, zákaznický servis
-