Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • dostupnost výd. místa
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotný a milý personál

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsem spokojena.Sluchátka nefungují,musím vyřizovat reklamaci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží vykazuje vady. Zboží je originálně zabalené, z hygienických důvodů a také z důvodů zachování záruky na jakost ze strany výrobce bohužel nemáme možnost zboží vyjmout z obalu. Většinu reklamací vyřešíme do 15 dní od podání.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jinde ten samý produkt levnější

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    dle porovnání cenových srovnávači nabízíme druhou nejlepší cenu, rozdíl je však v řádu korun. Pokud o zboží i tak nemáte zájem, můžete jej vrátit na nejbližší prodejně OKAY.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše v pořádku - OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota, vysvětlení, dovoz, ustavení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyskladnění a následná doprava proběhla velice rychle
    • komunikace obchodu
    • produkt nepoškozený dobře zabalený

    objednávám na Okay už opravdu dlouho a nikdy mě nezklamal vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • žádná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vnutily mi prodlouzenou zaruku

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zákazník má svobodné právo si doplňkové služby zakoupit a také odmítnout. V případě, že jste si koupi prodloužené záruky rozmyslela, máte právo od ní odstoupit na příslušné prodejně. Přijdete však o výhody po záruční době.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Do dnešního dne jsem se nedozvěděl termín dodání a je to již týden od objednání. Dnes jsem dostal telefon na lokálního dopravce, ten nebere telefon a byl jsem vaším operátorem předem upozorněn že dopravce má dnes zavřeno a tím pádem asi nepracuje.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termín dodání zboží je uvedeny v košíku, v případě doplňkových služeb jako je např. výnos dvoučlennou posádkou je zákazník informován obvykle jeden pracovní den předem telefonicky ze strany přepravce. Stav objednávky, jakožto i kontakty na přepravce naleznete na webových stránkách https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky.

    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Vstřícní, jen mě vadilo, že QR kód neodpovídal danému zboží ani popisu zboží na prodejně, jinak vše bylo v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Je to výhodné, že jsem nakoupila z domu a nemusím jít do kamenného obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příjemní a ochotní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příjemný personál

    Příjemný personál v prodejně ve Vyškově.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Pracovníci prodejny se profesionálně vjenují zákazníkům, reklamace vyřízena vstřícně a v pohodě ze zástupkyní vedoucího prodejny, děkuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Příjemné jednání prodavače
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • dobré ceny vybraných produktů
    • občas produkty, které jinde nenajdete
    • pozor na prodloužené záruky (neříkám ruce pryč, ale zkontrolujte si, jestli sedí to, co slibují přet platbou, s reálnými VPP pojišťovny)

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    ohledně prodloužené záruky je každý pracovník detailně proškolen a klient má vždy právo si podmínky přečíst před samotným podpisem.

    S pozdravem,
    Martin z OKAY.