Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše o.k.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatna komunikace.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že náš propracovaný systém automatické komunikace Vám nevyhovoval. Snažíme se maximálně umožnit zákazníkům sledování objednávky, proto máme k dispozici i aplikaci pro sledování www.okay.cz/pages/stav-objednavky.
    Věříme, že se zbožím budete spokojen.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebylo splněno objednat do 16 00 pak ihned placeno kartou a měl být dodán do dvou dní na výdejnu.Tam došlo zboží 5.9. a mě nebylo oznámeno .,že došlo i když jsem si to zaplatil.Po návštěvě jsem neměl 6.9. pin na výdej a nechtěli mě vydat zboží i když jsem měl potvrzení o zaplacení.Díky šikovnosti jednoho z pracovníku prodejny jsem zboží obdržel.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    dodání se vztahuje v případě okamžité platby, u plateb s bankovním převodem odesíláme až po přijetí platby na náš účet.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Dlouhá doba dodání
    • Obsluha v prodejně by měla raději dělat něco jiného.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá situace.
    Vážíme si každého podnětu od našich zákazníků, přijali jsme tedy opatření, aby se zamezilo vzniku podobné situace v budoucnu.
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obsluha super, jen výběr býval a mohl by být v některých sentimentech větší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali, že zboží bude odesláno do 5 pracovních dnů a už je to 7 prac. dní a žádná zpráva o odeslání.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    zboží skladem odesíláme do 5 pracovních dní od přijetí objednávky a kompletní platby doručení zboží je závislé na přepravci. Aktuální stav informuje automatickými zprávami a můžete jej sledovat on-line https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    Vychazeli mi tam ochotne vstric i s reklamaci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dodržení termínu dodání
    • nemám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    V obchodě OKAY jsem koupil přesně takovou hadici k pračce, jakou jsem velmi nutně potřeboval. Nikde jinde v celém městě jsem ji nesehnal.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vstřícný personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    dobrá cena, rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá nabídka zboží za rozumné ceny, rychlá doprava, vše v pohodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávku jsem dělal na nějakém přechodném období prodejen a velkoobchodu o objednávce jsem nebyl informován ale velkoobchod tvrdí opak. V objednávce nebyl žádný tel. kontakt a sledování objednávky bylo stále ve stavu ze se doručuje. Obchod dává ruce pryč a velkoobchod tvrdí ze vše udělal správně.

    Nedoporučuji doručení objednávky bylo opravdu kostrbaté

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě objednání zboží na výdejnu je zákazník informován o průběhu expedice prostřednictvím SMS a e-mailu, je nutné zkontrolovat i složky SPAM, zprávy často chybně končí v těchto složkách (v závislosti na nastavení SPAM filtru pro SMS a e-maily).

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání. Zboží odpovídá popisu.

    Vše O.K. s OKAY

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé jednání a odeslání zboží
    • Nepochopil jsem, proč obchod nepřiložil balíček baterií k objednané TV a poslal je zvlášť.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží poškozeno

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží je poškozené.
    Kontaktujte nás, prosím prostřednictvím reklamačního formuláře, záležitost vyřešíme.

    S omluvou
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Byla by dobrá, kdyby objednání zboží nebylo podmíněné zaplacení ročního členského poplatku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedodáno v řádném termínu, tel. kontakt na e-shop neexistuje, na mail vám nikdo neodpoví. Nic horšího jsem nezažil a to jsem ještě musel zaplatit členský roční poplatek. Kupovat přes e-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    na webových stránkách máme uvedeny kontaktní formuláře pro veškerou komunikaci. Dodací termíny jsou počítány od připsání platby na náš účet v případě platby předem.

    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace s obchodem, doprava vše ok