Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem si a zaplatil Parní hrnec Intellisteam Compact Morphy Richards MR-48775 (objednávka č. 9921511844), nicméně tento mi nebyl do dnešního dne dodán. Na tel. se nedovoláte - pouze automat, na e-mail nereagují (odesílám reklamaci denně už týden). Dávám podnět na ČOI. OKAY.cz rozhodně NEDOPORUČUJI!

  • Moc se mi líbí ochota pracovníků, a co se výběru zboží týče, jsem převelice spokojená. O cenách nemluvě.

  • Spokojenost. Já jsem si poctivě prošla všechny recenze... Okay měl zboží, co jsem chtěla a za výbornou cenu. Tak jsem si ho objednala, zaplatila, došlo potvrzení a do tří dnů jsem zboží převzala. Spokojená jsem byla moc. Takže já nemohu jinak, než opradu doporučit.

  • I já se musím přidat s chválou. Objednané zboží vždy přijde podle toho jak e-shop avizoval.

  • Na okay.cz jsem nakupovala 2x a zatím vždy bez problému. Zaplatila jsem si informativní smsku za 9kč a s dostatečným předstihem mne napsali, kdy zboží přijede což oceňuji.. Věci mají moc hezké, určitě tam ještě nakoupím.

  • Cokoliv jsem kdy kupovala, vždycky všechno proběhlo v pořádku. Super ceny, kvalitní zboží :-) Jsem vždy maximálně spokojená.. budu ráda nakupovat i nadále v Okay

  • Moje poslední zkušenost s nákupem. Kupoval jsem myčku nádobí.

    1) Na sobotu ohlásíte akci bez DPH a z pátku na sobotu zdražujete zboží a myslíte si, že si nikdo nevšimne?

    2) Slíbili jste doručení na prodejnu 15.9.2021, doručili jste až 21.9.2021 (tzn. 11 dní po objednání a zaplacení)

    3) Zaplatil jsem 9 korun, je to i na faktuře, za telefonické upozornění, že je objednávka k vyzvednutí, což se nestalo.

    4) Když jsem volal kde je moje myčka, tak si mě centrála s pobočkou přehazovaly jako horký brambor a dělaly, jakoby snad ani nepatřily pod stejnou značku. Nicméně na pobočce jsem se domluvil lépe, jelikož mi mimo jiné byli schopni říct, že o víkendu je nezaváží a tudíž nemám dodávku čekat a že další dodávku čekají v úterý a je možné, že moje myčka bude v ní. Informace jsou to sice kusé, ale přesto užitečné. Na rozdíl od centrály, kde mi nebyli schopní říct nic jiného, než že se objednávka expeduje.

    5) Na pobočce nevidí do on-line objednávek, aby mohli zařídit, že již dodaná část objednávky nebude vrácena do centrálního skladu, než bude dodán zbytek objednávky. Museli jsme po telefonu jít položku po položce.

    6) Na centrále také nejsou schopní zařídit, že již dodaná část objednávky nebude vrácena do centrálního skladu, než bude dodán zbytek objednávky.

    7) Vůbec ten automatický email, že si mám zboží vyzvednout do jednoho dne, jinak bude vráceno do centrálního skladu, zatímco zbytek objednávky není připraven k vyzvednutí, mi přijde nehorázný. Níže úryvek z toho emailu, připomínám, že v té chvíli má myčka stále nikde, email se týká tablet do myčky a držáku na televizi. Bylo by vhodné tyto emaily neposílat, dokud není celá objednávka připravena k odběru.

    "pamatuješ si na mne? Jsem tvoje objednávka z OKAY, kterou sis ještě
    nevyzvedl/a. Čekám již 4 dny a je mi smutno, protože jsem zůstala sama.
    Je zde zima a pokud si pro mne do 19.09.2021 nedojdeš, tak mne odvezou
    zpět do toho velkého neútulného skladu"

    8) Tento bod je hypotetický, ale nepochybuji, že jsem Vám jenom nedal šanci mě tím prakticky naštvat, protože jsem si zboží vyzvedl hned druhý den. Jde o to, že z těch výzev k vyzvednutí vyplývá, že máte lhůtu 5 dní pro zákazníky, aby si vyzvedli objednané zboží. Jistě uznáte, že to působí jaksi nespravedlivě s ohledem na fakt, že Vám trvalo 11 dní dané zboží doručit na prodejnu.

    9) Zpětná vazba nejde do Vašeho interního systému odeslat celá, protože je moc dlouhá. "Odpověď je příliš dlouhá, současná délka je 2436, maximum je 1024." (před přidáním tohoto bodu, taky jsem pro Heureku drobně upravil úvod, takže ta "současná délka" nebude sedět)

    10) Závěrem bych rád pochválil personál na prodejně v Kutné Hoře. Byli milí a snažili se mi pomoci, navzdory nevyhovujícímu centrálnímu systému.

    • Pardon, v bodu 2) je chyba. Objednávku jsem vytvořil až 11.9., doba dodání tudíž není 11, ale pouze 10 dní.

  • Kámoš měl trochu opožděnou objednávku, já jsem objednával před týdnem a už mám ntb doma, takže úplně bez problému.

  • Hele, já jsem si na OKAY objednala minulý týden a problém jsem neměla. Po obdržení platby a potvrzení mi zásilka došla za 3 dny :-O Ale jako jo, vím o tom, že nějaký problémy asi měli, pač naši tam objednávali, vše zaplaceno, potvrzeno, ale zboží nikde. Ale zase musím říct, že obchod se omlouvil a vrátil jim 120% ceny... Jako odškodné. Jako tohle si myslím, že je ok... Ale jak říkám, teď už asi ok, pač já jsem problém neměla.

  • A dneska skočím i na policii ČR podat na společnost OKAY trestní oznámení.

  • Pred objednaním konferenčného stolíka od OKAY.CZ som si neprecitala reakcie zákazníkov - bohužiaľ.
    11.5.2021 som si objednala stolík a zaplatila 13.5.2021. prišlo potvrdenie platby. Stolík mi sľúbili dodať v júni. Potom som dostala email že až v júli. 16.7.2021 bol podľa sledovania objednávky stolík na sklade okay. Telefonicky som tovar urgovala. A začali výhovorky pre blbých. "So skontrolovanim, zabalenim stolíka je veeeľmi veeela práce." Potom ze tovar príde v" púlce srpna ". V púlce srpna neprišlo ani h.... Písala som že je to podvod, vziať peniaze a neposlať tovar, bombardovala som ich reklamaciami e-mailami, kde som vysvetlila že som si neobjednala Eifelovku, len jednoduchý stolík. A že nech ALEBO pošlú
    stolík ALEBO vrátia prachy. Toto považovali za zrušenie objednávky a napísali, že keď sa im podarí stornovať objednávku, pošlú prachy naspäť. Pohrozila som že podniknem právne kroky, keďže ich považujem za podvodníkov.
    Dnes, 6.9.2021 mi prišli peniaze na účet.
    Z internetu si objednávam tovar pravidelne. Aj nábytok, aj vopred zaplatený. Dokonca aj tovar z Číny. NIKDY som nemala žiaden problém. Len teraz, s renomovanou firmou, ktorej majiteľ bol dokonca podnikateľom roka. Podľa mojich skúseností je to firma s praktikami šmejdov. Predajne Okay budem zďaleka obchádzať a radím to všetkým zákazníkom. Je veľa firiem a obchodov s rovnakým tovarom, kde vás neobabru, nebudú si z vás robiť blázna, kde si naozaj vážia zákazníka. Aj keď nemajú nabubrelú reklamu. Okay nie je okay! POZOR NA NICH!

  • Zajímalo by mě, kam mzizel můj přispěvek z recenzi o tom jak funguje v Přerově dodáme zbozi do 60ti minut

    • Už se objevil, zajímavé :)

  • Koncom maja som zaplatil v predobjednavke za mobilny telefon (nikdy to nerobte) a doposial, je koniec augusta a mobilny telefon nemam. Neodporucam tento obchod a lutujem, ze som si u ,,okay,, zajednal tovar. Rovnaku chybu uz neurobim a ani moji blizky. Jano

  • Nedoporučuji nakup.
    Objednavka v daném terminu nedoručena, pokud se dovoláte tak vymluvy, ze přechází na modernější system .
    Po zrušení objednavky peníze stále nejsou vraceny, výmluvy, že na tom pracuji.
    Doporučuji změnit nazev z OKAY na UNABLE.

  • Po zakoupení El. koloběžky v prodejně Okay Žatec jen samé problémy. Koloběžka má závadu že neukazuje dobíjecí stav na display, závada se už 2x nedokázala opravit, problém pořád stejný a navíc mi přišla koloběžka poškozená. Včera odesláno znovu na reklamaci, a co se bude dít dál to je ve hvězdách. rozhodně neporučuji, jejich reklamační servis je katastrofální.

  • Svůj příspěvek ve věci schopnosti společnosti O KAY dodat objednané a zaplacené zboží jsem napsal do recenzí, abych varoval další občany před nespolehlivostí tohoto obchodu s lidskou trpělivostí. Můj příspěvek se však v recenzích neobjevil. Už to je důkaz silné nespolehlivosti a neserioznosti této společnosti. Je pravda, že časem tento způsob jednání a obchodování vymizí, ale než k tomu dojde, je potřeba proti nim bojovat všemi možnými prostředky.

  • nedodané zboží
    od 23.5.2021, kdy jsem objednal a okamžitě zaplatil (to byla veliká chyba) 2 platíčka baterií do sluchadel. Tato společnost O KAY je opravdu výborná. Do dnes ani baterie, ani peníze.Baterie zakoupené a obratem dodané u jiného, opravdu spolehlivého obchodníka, u kterého to nebyl žádný problém. Kdybych stále čekal, tak bych byl dnes "hluchej" jako poleno. Marně se domáhám vrácení peněz na účet. Uvedené jednání hovoří samo za sebe. Lituji těch 87% dalších, které jsou údajně spokojeni, ale tady si spolehlivě naběhnou. Zřejmě bude nutné s takovýmto přístupem kontaktovat ČOI. Takovéto "firmy" nemají v naší společnosti co pohledávat, a je nutné proti nim bojovat, jak to jenom jde.

  • OKAY nejhorší prodejce. OPRAVDU UŽ NIKDY VÍC !!!! A budu to publikovat dále mezi všechny známé a kamarády !!. Zboží máme už déle jak měsíc objednané a zaplacené.Jedná se o pračku a ledničku , nikdo se nám pořád neozýval,takže tam přitelkyne volala a bylo jí oznámeno ,že to bude trvat jelikož dělají novej sklad. A před pád dny mi vovali, s tim že ty produkty nemají.... a hned mi nabízela hodně milá paní produkty x krát dražší. Řekl jsem NE! CHCI STORNOVAT OBJEDNÁVKU!!! Tak tam ted přítelkyně volala jak to vypadá , a bylo jí oznámeno že nikdo objednávku nestornoval.... U vás si nekoupím už ani baterku ...HNUS.

  • Objednávka z e-shopu.
    Jejich šetření přírody je opravdu na top úrovni. Fakturu Vám ani nepošlou e-mailem. Týden od obdržení zásilky ji stále na e-mailu nemám, výmluva typu urgovali jsme to, ale dopravce nám ji stále nedodal. A taky zvláštní věc, že číslo objednávky nelze ani najít v systému dopravce, žádná aktualizace stránek, v okay stránkách ukazuje že je zboží vyexpedováno a to už týden, přitom už je zboží doma. Na stránkách píšou že fakturu dostanu 2 dny po obdržení zásilky a kde nic tu nic. Potřebujeme zboží vrátit a jak si to nelze bez faktury. Ale na stránkách píší, že pokud nemáte účtenku tak nevadí stačí jim číslo objednávky a ejhle u e-shopové objednávky to nelze. Zvláštní! Nooo nedoporučuji, e-shop k ničemu.

  • NEDOPORUČUJI!!! Již 3měsice mám zaplaceny a objednány konferenční stul, nikdo se mi není schopny ozvat a když zavolám vždy reknou za 14dni a prd. Nikdy vic