-
Toto byl první a poslední z nákup.. Sedačka přišla špatně, obě strany levé a na reklamaci čekáme 4 týdny.To, že jsme vyhodili starou sedačku a neměli kde spát, než jsme sehnali truhláře,nikoho nezajímá... už fakt nikdy.
-
Jiné ceny na prodejnách,než na internetu !!!! https://www.okay.cz/smart-televize-samsung-ue65tu8502-2020-65-165-cm/
Naúčtovali mi na prodejně cenu 21879 Kč,prý už akce neplatí.Zajímavé,že pře internet po telefonátu do jiné prodejny akční cena platí.Bohužel,přeplatek odmítli vrátit a trvají si na tom,že akce už není.Jasné klamání spotřebitele,Bacha na to. -
Než mě kontaktovali s reakcí na můj dotaz ohledně doručení, které mělo zahrnovat i instalaci nových spotřebičů, tak už mi zboží doručovatelé z Gebrüder Weiss přivezli, tudíž bylo zaplacené. Ale nenainstalované, protože se jednalo o dva (a žádné další) spotřebiče, které doručovatel nainstalovat nemůže. Paní z GW mi po telefonu říkala, že to buď můžu odmítnout, nebo zpětně vyreklamovat neprovedenou službu. Což ale nejde.
Nechápu, proč je při objednávání možnost objednat službu, kterou zaplatíte, ale NEDOSTANETE. Vlastně splachujete peníze do dřezu.
Stornovat to nejde, reklamovat to nejde. Tak jsou babička s dědou bez funkčního sporáku a trouby, než se nám podaří sehnat někoho, kdo to může zapojit, místo toho, aby se to řešilo dopředu. Čtěte obchodní podmínky, může se stát, že přijdete zbytečně o peníze a čas.
Znova ne, díky. -
Po "výrazné slevě" na Black Friday stojí např. Koss Porta Pro tolik, co bez "výrazné slevy" o dva měsíce dříve. Důkaz? https://web.archive.org/web/20200920014759/https://www.okay.cz/eurostar-portapro/
Tady už ne... -
Tesla Duplex T2
odpověď pro recenzi od "Ověřený zákazník Petr ze dne 11. června 2020".
Píše, že nejde současně nahrávat a sledovat již nahraný pořad.
Postup: Stisknout 2x tlačítko "Info" a pak již jenom z nabídky nahraných vybrat co chcete přehrát. -
Opravdu skvělý provoz e-shopu Okay. Objednám si tovar za 8000 Kč, doručí mi namísto toho něco zcela jiného (namísto vysavače kolobežku), pak mi po týdnu přijde email že moje objednávka byla stornována, s copy+paste omluvou, na který samozřejmě nelze odpovědět. Zákaznická linka mi nemůže dát přesné informace o vrácení peněz - asi do 14 dnů, taky mně odmítnou přepojit s finančním oddělením, nebo vůbec jakoukoliv osobou, která by dovedla v dané situaci vyvodit důsledky, všechna komunikace prostřednictvím formulářů, na které kdo ví kdy někdo zareaguje. Celý proces mně už stál spoustu času a energie, a ještě není u konce, to jsem e-shop zvolil abych si ten čas ušetřil. OKAY si prakticky ode mně půjčil 8000 korun, které mi pak někdy vrátí.
Po prohlédnutí jiných příspěvků to není ojedinělím případem zpackané objednávky.-
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s vyřízením Vaší objednávky. V případě záměny zboží obratem zákazníkům zasíláme nové zboží, případně dle požadavků zákazníka vracíme zpět Vaši platbu. Rádi vše napravíme, prosíme o bližší informace a číslo objednávky na https://www.okay.cz/kontaktujte-nas/. Děkujeme.
Miroslava Jedličková, Zákaznický servis
-
-
Po velice dlouhe dobe, co jsme shaneli vhodnou sedacku, jsme konecne v Okay ve Sterboholech narazili tu pravou. Jenze jsme netusili, co za peklo nas ceka! Zacalo to neochotnym personalem, kdy si nas ani po hodine navstevy nikdo nevsimal. Pro obsluhu jsem si tedy dosla a bylo mi receno, ze specialistou na nabytek je jediny clovek, ktery tomu sotva rozumnel. Kdyz jsme sedacku konecne vybrali,sepsali objednavku atd.dozvedeli jsme se, ze je dodaci lhuta 6 tydnu (ok musi se prece vyrobit - to chapeme). Na miste jsme zaplatili zalohu + dopravu. Doprava se nam za 6 tydnu ozvala, ale o doplaceni zalohy nikdo nic, az den pred sjednanym dorucenim nas kontaktovali, abychom doplatili zalohu, coz lze pouze na pobocce, tak hurra 140 km z dovoleny do Sterbohol. Dovoz byl sjednan mezi 10 - 13 h, pritel mel posledni den dovolene a ve cca 12:45 sedacku opravdu dovezli, ale uplne v jine barve, cehoz jsme si vsimli az kdyz jsme 1.cast vytahli nahoru a detailneji balik prozkoumali, na stitku baliku nebyla barva udana. Takze nasledovaly telefonaty, protoze za 1.jsme starou sedacku rychle brzy rano svepomoci vyhodili a za 2.jsme meli od 14:30 plan a nechteli jsme kvuli Okay chybe cely den strezit cizi sedacku na chodbe. Hurra, skvela zprava po x telefonatech s x lidma, spravna sedacka bude dorucena mezi 16 - 19 h a tak se i stalo, dopravci si spatnou svezli dolu a spravnou vylozili bez jakehokoliv podpisu. Po dotazeni 2 ks po 60 kg domu, kdy jsme byli opravdu nadmerne opatrni, protoze zbozi ma hodnotu 19.990 kc a nateseni, jak si vecer po uspani ditete budeme hovet u tv nastal dalsi sok. Hned po prvnim rozdelani 3 vrstev igelitu, pres ktery opravdu nic nevidite, byla nase vysnena sedacka poskozena - prokopnute dno! Uplne vytoceni jsme opet fotili poskozeni, volali, psali maily...proste tohle resit nechcete. Ted nam pres pul obyvaku stoji 2 zabalene monstra, ktera maji na radu dopravce stat a proto se bojim, aby nespadla na nasi dceru, nemame na cem sedet a cekame, co se bude dit dal. Btw. byla nam nabydnuta sleva 1800...
-
*nabidnuta - chybicka se vloudila
-
Dobrý den,
velmi si vážíme, že jste se rozhodli pro nákup u naší společnosti. O to více mě mrzí komplikace s doručením správné barevné kombinace sedačky a poškození . V případě jakýchkoliv nedostatků doručeného zboží se obratem postaráme o zaslání nového nepoškozeného kusu a odvoz původní zásilky. Prosím Vás o bližší informace a upřesnění čísla objednávky na https://www.okay.cz/kontaktujte-nas/. Postaráme se o nápravu. Děkujeme.
Miroslava Jedličková, Zákaznický servis
-
-
Dobrý den,
ráda bych se podělila o zkušenost s kamennou prodejnu v Jablonci nad Nisou.
Objednala jsem si lednici s příplatkem za výnos do prvního patra (rodinného domu, takže žádné mezipatro). Druhý den mi mezi určitou dobu měla být dovezena. Se zpožděním přes dvě hodiny lednice dorazila (chápu že čas se přesně nedá stanovit a může dorazit později). Na to že byl zaplacen vývoz do patra tak jsem předpokládala že přijedou dva, ale bohužel se s tou lednicí musela tahat i má mamka, protože já byla v práci. Po rozbalení byla lednice poškozená - bouchlé dveře. Od řidiče mamka dostala kontakt, kam si mám hned zavolat a domluvit se jak dál. Paní se mi ani nepředstavila, velmi nepříjemně mi vyčetla že jsem si dovolila zavolat na soukromé číslo - jiné jsem ale bohužel nedostala. Domluvili jsme si jiný termín doručení přes už vstřícnou SMS - přes dokazatelnou zprávu asi nikdo nepříjemným nebude. Bohužel jsem opět musela ze spodu lednici tahat.. vyhozený peníze za vývoz do patra. O dalším časovém zpoždění už psát ani nebudu.
Prosím zrušte mi automatické emaily o nabídkách z Vaší prodejny. Po téhle zkušenosti je opravdu potřebovat nebudu, využiji konkurenční elektra.-
Dobrý den,
omlouváme se za tuto situaci.
V případě jakýchkoliv nedostatků při doručení zboží zákazníkům obratem nabízíme zaslání nového, nepoškozeného kusu zboží, o vše se po Vaší připomínce postaráme sami. Rádi vše napravíme, prosíme o bližší informace a číslo objednávky na https://www.okay.cz/kontaktujte-nas/. Děkujeme.
Miroslava Jedličková, Zákaznický servis
-
-
Ráda bych se podělila o negativní zkušenost se záručním servisem Okay.
Elektroniku v záruce, na kterou mám ještě za nemalý peníz dokoupenou pětiletou záruku navíc, jsem před měsícem odnesla na pobočku Okay Poděbrady. Bylo mi řečeno, že na opravu sice mají maximálně 30 dní, ale že běžně se vrací z opravy za 10-20 dní. Měsíc uplyne potítří a nic. Na online sledování reklamace je stále stejný status, jako první den. Zboží odesláno k opravě. Pokud zavoláte na prodejnu, nikdo Vám nic neřekne, pouze vám přečtou to, co vidíte sami na on line sledování. Na Okay zákaznickém servisu Vám sdělí, že máte komunikovat s prodejnou. Takový pěkný začarovaný kruh. Nejsem spokojena a rozhodně příště zvážím nákup elektroniky v prodejně Okay.-
Dobrý den,
děkuji Vaši připomínku.
Vaši záležitost budeme dál řešit. Vaší záležitostí se budeme dále důkladněji zabývat a uděláme všechno proto aby jste měla reklamaci vyřešenou včas. Velmi se za tuto skutečnost omlouváme.
Věřím, že během Vašeho příštího nákupu proběhne vše v pořádku.
Jaroslav Vostrejž, zákaznický servis
-
-
Poprvé jsem objednávala na eshopu, kvůli nouzovému stavu. Cena objednávky cca 25 tis., jedná se o dvě sedačky. Datum objednávky 10.4. uvedená doba doručení 4-6 týdnů i to se mi zdálo dost dlouhé. Když jsem se v tomto týdnu ptala, pán byl dost arogantní. A že prý korona virus a na doručení mají až 6 měsíců, v provozním řádu mají měsíců jen 5 a to při působení vyšší moci. To jsem si je mohla nechat vyrobit na zakázku a bylo by to určitě rychlejší. Být na jeho místě omlouvám se a ujišťuji, že to budu urgovat. A když teď čtu ostatní zkušenosti a vidím, že zdaleka nejsem sama už nikdy více.
-
Dobrý den,
děkuji, že jste s námi podělil o svou zkušenost s nákupem v našem internetovém obchodě.
Upřímně mne mrzí, že jsme zboží nedodali v avizovaném termínu. Bohužel, toto zpoždění bylo způsobeno technickými komplikacemi na straně našeho dodavatele.Nastavili jsme však již taková opatření, abychom podobné situaci v budoucnu zamezili.
Věřím, že během Vašeho příštího nákupu proběhne vše v pořádku a přesvědčíme Vás, že zboží umíme dodat včas.
Jaroslav Vostrejž, zákaznický servis
-
-
Male zamysleni---obchodnik okay ktery se nerozpakuje i v dobe vyhlaseneho nouzoveho stavu podvadet a okradat sve zakazniky by si mel uvedomit ze se dostava na uroven smejdu a nic na tom nemeni skutecnost recenzi tech spokojenych.meli proste jenom kliku.navic si jich dost pisou sami.skoda ze zamestnanci coi nectou recenze a zivnostenske urady neukladaji zadne sankce podvodnym eshopum mezi ktere okay elektrospotrebice rozhodne patri.
-
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
Z Vašeho příspěvku není bohužel zřejmé, s jakými aspekty nákupu jste nebyl spokojen. Prosím, neváhejte nás kontaktovat na https://www.okay.cz/kontaktujte-nas/, rádi bychom zjistili, k čemu přesně ve Vašem případu došlo, a našli společně řešení.
-
-
Vůbec nic. Nechápu kde se vzala na Heurece celková spokojenost 4,4 z pěti možných. To je organizace, která měla již dávno zmizet v propadlišti dějin a všimněte si jak toho po každém příspěvku litují, a je to stále stejné. Lži,arogance absolutní sarkasmus v jednání,do poslední chvíle,jste pro ně jenom blbecek,kterej otravuje. Asi jim nestačí,krachy provozoven, konkrétně ve Dvoře Králové, kam nikdo nechodil, protože tam nic nebylo a personál se choval stejně jako celá tato pofidérní firma. Zvažuji předání České obchodní inspekci, ale nejsem si jist,jestli jí to vůbec zajímá. Za mě,kdyby to byl jediný obchod na světě,raději si zajedu do Německa autem. Už nikdy více.
-
Vypada to ze se na zakaznickem centru inspirovali reklamou eonu.jak vam muzu pomociiiiiiii???jenom arogance a vysmech.take se divim ze obchod jeste funguje.
-
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
Z Vašeho příspěvku není bohužel zřejmé, s jakými aspekty nákupu jste nebyl spokojen. Prosím, neváhejte nás kontaktovat na https://www.okay.cz/kontaktujte-nas/, rádi bychom zjistili, k čemu přesně ve Vašem případu došlo, a našli společně řešení.
-
-
Okay nam odmitaji vratit penize za storno odjednavku.blokuji nase tel cisla,takze se neda dovolat.pani lucie spackova, pokud je to opravdu jeji jmeno lze jako kdyz tiskne.prectete si jeji odpovedi na cokoliv,jsou vsechny stejne.lzou a mlzi jen aby nemuseli vratit penize.rad se pripojim k trestnimu oznameni.okay elektrospotrebice jsou podvodnici a zlodeji.a vy pani spackova pisete jak nejakej vagus.
-
Zdravím
Mám stejnou zkušenost ráda se přidám v hromadnému trestnímu oznámení
Ano máte pravdu paní Špačkova je trapná se svými naucenymi reakcemi -
pridavam se i ja
-
zakoupil jsem u techto zlodeju receiver a zplatil online . Prisel mi email tohoto zneni; Verime ze zakoupene zbozi Vam jiz dela radost . Zbozi samozrejme nebylo doruceno a po nekolika telefonatech mi bylo zdeleno ze jiz bylo doruceno a pote ze mne budou kontaktovat z prodejny. Mimochodem cislo faktury k objednavce 990748952 cislo pripadu 00476482. Jinak vy nejste na urovni SMEJDU jste horsi ale ja to rozjedu jnak smejdi z Moravy
-
-
Koupil jsem online spínací zásuvky. Pro uzavření prodejny a také díky špatné informaci od vedoucího nebylo možno zboží vyzvednout a objednávka byla stornována. Pro vrácení peněz jsem musel pěkně poprosit a napsat číslo účtu. Po týdnu jsem již vrácení peněz urugoval a dozvěděl jsem se, že mi peníze budou vráceny až při výplatním termínu za 14 dní. Jsou to zloději!
-
JIŽ NIKDY OKAY!!! Před přechodem na DVB-T2 jsem si zakoupil 4K televizor LG, abych byl připraven. Po přechodu jsem zjistil, že nelze naladit kanál 26 (sada programů ČT). V domě jsme nechali znovu naladit STA (2x !) + doma jsem měl techniky na přeměření - vše OK. Televizor jsem 30.1.2020 reklamoval v prodejně Kladno Oaza, 20.2.2020 mi ho vrátili údajně opravený, ale odmítli mi ho v prodejně vyzkoušet. Doma jsem zjistil, že závadu neodstranili. Ihned jsem se i s TV vrátil do prodejny a tam odmítli pokračovat v původní reklamaci, pouze založili novou a mám zase čekat 30 dní. Na můj mail do centrály OKAY nikdo nereagoval - kašlou na mě.
-
Dobrý den,
17.12. jsem si objednala zboží za necelé 3.000,- a zboží je už 14dní zpět a já dodnes nemám své peníze zpět a po několika telefonátech mi bylo 4x přislíbeno, že peníze jsou odeslané. Již už to nechci nechat jen tak a chci se zeptat, zda je na tom někdo podobně a přidal by se tak k hromadnému trestnímu oznámení. Protože mít peníze bezmála měsíc bezúročně k dispozici??? Kde to jsme...Prosím dejte mi případné info. DĚKUJI KHEKOVÁ-
Jen ještě dodatek, mám všechny telefonáty s mylnými informacemi nahrané.
-
-
11.12. jsem si objednala nábytek z Okay.cz. Je 9.1. a stále nemám žádnou zprávu o zboží. Volala jsem tam, v telefonu se akorát ozvalo nahraným hlasem "Zboží můžete sledovat na takové a takové stránce" a hovor tím byl ukončen. Psala jsem již dva maily, na které mi také nikdo neodpovídá. Co si dělají srandu ne? Už to bude skoro měsíc!!
-
jo, jo, tohle znam. stranka s informacemi o prubehu vyrizovani objednavky je neaktualni a neaktualizuje se, ale odevsad vas na ni smeruji. na emaily neodpovidaji, na zpravy zaslane pres jejich webovy formular taktez zadna odpoved. na facebooku se ozvali ve smyslu, ze stav overi. ale ze by overovani trvalo nekolik dnu? to je ponekud vysmech. na dalsi dotazy uz nereaguji vubec. skoro to vypada, ze je za tim nejaka strategie.
-
-
Ve Vánoční akci jsem zakoupila za akční cenu přes e-shop pračku se sušičkou od firmy Okey.
Doručení proběhlo dle plánu, nicméně ridič mě sám upozornil, že se mu nezdá obal, který nebyl originální. Spotřebič jsem převzala, což byla zásadní chyba. Po rozbalení se ukázalo, že je pračka velmi poškozená a dokonce i použitá. Na objednávce žádná informace o tom, že má jít o rozbalený nebo použitý prostředek nebyla. Reklamační oddělení mi napsalo, že mám pračku vrátit na prodejnu a že pračka byla s "oděrkami" prodávána. Jsem bývalý zaměstnanec firmy Bosch a takový produkt bych do prodeje rozhodně za tuto cenu nepustila a považuji to za podvod na zákazníkovi.
Kdybych výsledek tohoto nákupu tušila, na akci se vykašlu a koupím spotřebič jinde za podobnou cenu. Akční cena zdaleka neodpovídala opotřebení výrobku. -
Myslel jem si, že to co jsem zažil u vás kdysi, už netrumfnete, ale abyh čekal na zboží měsíc, to už je vrchol
-
Jenom špatné zkušenosti :(