-
Neznám Horší prodejce a lháře . Peníze předem a po půl roce zboží nikde . Neustálé výmluvy na dodavatele . ŽÁDÁM VŠECHNY CO BY SI CHTĚLI V OKAY NAKOUPIT NA OBJEDNÁVKU AŤ TO NEĎELAJÍ !!!!! Nedočkají se zboží . Doufám že se na tuto firmu zaměří ČOI a zavře tyto podvodníky kteří si Pro sebe šetří na úrocích z peněz zákazníků .
-
Nejhorší firma,se kterou jsem se setkala,pokud si chcete ušetřit čas a nervy,nechte tuto firmu zkrachovat a nikdo si tam nic neobjednavejte- jejich reKLAMA,která me od nákupu dost odrazovala,mluvi za vse....
27.12.2021jsem si objednala tv stenu,dnes je 28.5.2021,stena nikde a ještě mají drzost po několika telefonatech a mailech z me strany z minulých měsícůnez odezvy a když,tak to bylo jen povrchní chování s odpovědí v podstate: polibte si...., mi volat v patek odpoledne....pracuji tam sami nevychovanci,zodpovědnost žádná,nikoho nic nezajímá a bavit se s vámi také nikdo nebude. Dodací lhůta byla 5 tydnu....se spletli asi...a chtěli napsat měsíců...Možná!!! Dnes jsem se s nimi opravdu uz nebavila!!!! Takže same ne (zboží jsem objednala u konkurence a doruceno bylo za 2 týdny....takze asi tak)-
Zdravím čekám už víc jak půl roku a bez jakékoli komunikace ze strany OKAY . Již jsem podal podnět na ČOI . Doufám že se na ně obrátí všichni zákazníci se stejnou zkušeností . Nejhorší obchod co jsem kdy zažil .
-
-
JIŽ NIKDY OKAY ! Jsou to obyčejní kšeftmoni. Měl jsem oprávněnou reklamaci. Peníze za zboží mi vrátili. Ale oprávněné vícenáklady ani náhodou. Nejen peníze, které jsem jim uhradil za odeslání nakoupeného zboží a už vůbec ne vícenáklady za vrácení zboží. Dva měsíce komunikace a příslibů, že mi je pošlou a nic. Obrátil jsem se písemně na jednatelku společnosti bez odpovědi. NESERIÓZNÍ OBCHODNÍK !!!! Podal jsem na ně oznámení na ČOI na nekalou obchodní praktiku... A. Drhlík
-
Vše co bylo psano se týka E-Shop nikdy v životě už ani párátko .. po 5 mesicich mohu poděkovat personálu v Praha Šterboholy za pomoc ... jinak uplná tragedie a to nemluvím o tom ze to bylo zničené a ta komunikace ... NIKDY UŽ E-SHOP a linka pomoci NIKDY , Tohle me stalo moc nervu ta komunikace tragedie nehledě na to že nic neví klamou zákazníka říkají nesmysle , vymýšli nepravdivé termíny dodání .. prostě už NIKDY vyhněte se rozhodně E-Shop OK pokud nechcete problém . Dělaji z zákazníky idiota ohledne dodáni každá trvrdí něco jine nehledě o kvalitě lidí kteří něco řeknou a záhy tvrdí že to neřekli .... TOHLE UŽ NIKDY ......E-SHOP a jejich linka pomoci
-
Zaujala mě cena a nabídka, skříň přišla za 12 dní poškozená, nové díly které přišli za dalších 25 dní poškozeny ještě více. Komunikace s Okay hrozná. Mají call centrum kde nic neví a osoba, která se zabývá reklamací komunikuje jen přes mail někdy dřív a jindy za hrozně dlouho. Telefon kde vyřídit reklamaci Vám nikdo neřekne, že mají zákaz. Navíc neumí poslat reklamační formulář mailem takže se musí dojít na prodejnu a tam ho sepsat. Nakonec došlo ke zrušení smlouvy a vrácení peněz. Po této zkušenosti již nikdy zboží z eshopu Okay.
-
Objednala jsem kapsle do susicky Beko . Na internetu je psano v baleni 6ks kapsli , prisla mi jen 1ks kapsle . Tak snad vidim ze v objednavce je napsano 6ks v baleni snad ne ? Za 1300 1ks kapsle docela drahy ...... reklamace musi podat zadost o overeni .... Uz nikdy nenakupuju u OKAY !!!!
Balicek prisel spinavy a jeste v bublinkove folii ...!!! -
Koupil jsem si kavovar Philips, po třech týdnech jsem ho vezl na reklamaci, protože přestal fungovat napenovac na mléko. Po 14.dnech jsem si pro něho jel ale v prodejně v českém těšíně u Kauflandu jsem se nestačil divit. Celý displej byl poškrábany. Humus, hnus, doma jsm ho měl 3.týdny a z reklamace vypadá, jak bych ho měl 10.let. Tento obchod nedoporučuji!!!!!!!!
-
Koupili jsme si postel u OKAY, nechali se ji dorucit, zjistili jsme ze je poskozena, poslali reklamaci okamzite a doma meli postel k nicemu, po asi 45dnech nam byla dorucena nova, se stejnym poskozenim, opet postel k nicemu. po nejakych vice nez 60 dnech byla dorucena dalsi - treti!!! a ta tez nebyla na 100%, ale uz nejakym zpusobem pouzitelna. Ze strany OKAY, absolutni nekomunikace a pokud ano, pouze po mailu. Zamestnanci reklamacniho oddeleni jsou absolutne neschopni. Vedouci servisu se tvaril, ze ho to zajima, ale bohuzel je to vsem jedno, nikdo nebere telefon, velmi zridka reaguji na maily. Po trech mesicich cekani bych ocekavala kompenzaci a ne hloupy voucher, abych zase podstupovala riziko reklamace a otresny pristup ze strany OKAY. Tento obchod ROZHODNE NEDOPORUCUJI a jestli muzete, tak se mu obloukem vyhnete. CIM VIC LIDI SE TOHLE DOZVI, TIM MIN JICH BUDE ZKLAMANYCH!!!!! Lenka Senkerikova
-
Dobrý den,
velmi nedoporučuji tento obchod. Neseriózní chování a nepříjemné na reklamaci. Objednala jsem si postel, rošty a madrace. Každá část dorazila po měsíci zvlášť. Požadavek, aby to poslali najednou, byl přislíben a pak to nedodrželi.... Velké zklamání ... -
Sedačku dovezli poškozenou,odvoz obalového materiálu neprobehl,ikdyz byl zaplaceny, a po týdnu NIKDO nereaguje na reklamaci. Poslané jsou asi dva e-mail a 4 telefonáty. Navíc mám zaplaceny bezdtarostny sevis,což znamená přednostní vyřízení požadavku. Takže jsem o 20k chudší a koukám na nesmontovanou sedačku v obýváku,vyborny. Rozhodne nedoporučuji a budu se snažit,aby se to opravdu dostalo k co nejvíce lidem.
-
Dobry den, mame podobnou zkusenost, reklamace se nam vlece od 1.2.2021. Doporucuji zavolat na HR oddeleni a vyzadat si telefon na manazera reklamaci nabytku. Takhle se trochu neco pohnulo. Nicmene doted resim s OKAY kompenzaci a jak jinak, nez bez reakce. Jejich voucher odmitam, nemam zadny zajem si jeste neco v tomto obchode koupit.
-
-
varuju každého před nákupem v tomto obchodě! Rozhodně NIC neplaťte předem! Měsíc (v souladu s jejich obchodními podmínkami) nedostanete zboží ani peníze.
Avizují vám odeslání na adresu, ale pak zboží "záhadně" visí v depu DPD, a "nic se s tím nedá dělat":
Zákaznická linka nic neřeší.
Vyberte si rozhodně JINÝ obchod.
Pro mě je to druhý nákup na okay.cz v životě a rozhodně poslední.
Neseriozní, podvodné chování. -
varuju každého před nákupem v tomto obchodě! Rozhodně NIC neplaťte předem! Měsíc (v souladu s jejich obchodními podmínkami) nedostanete zboží ani peníze.
Na zákaznické lince jsou zjevně absolventi zvláštní školy - jsou tam jen k vybití frustrace lidí, kteří zaplatili desetitisíce za nic.
Vyberte si rozhodně JINÝ obchod.
Pro mě je to druhý nákup na okay.cz v životě a rozhodně poslední.
Neseriozní, podvodné chování. -
Nejhorší obchod!!! Moje babička si pred 3 tydnama objednala u vás kuchyňskou linku dodací lhůta byla psana 10 dnu uz je to 3 týdny a do teď tu linku nema !!! Jako sorry ale tu starou ji komunalkda odmontovala stim ze ji přijde nová a ted si kvuli vam nemůže ani nic uvařit ze vy kladete klamivy informace ze se nestydite vždycky když si člověk od vás něco objedná nebo koupi tak je pokaždé nakej problém!!!!!
-
Okay používá nekalé obchodní praktiky. Poslali mi několik mailu a sms, na Happy day -12% elektro/ nábytek 20.2. V tento den mi ještě poslali upomínku, abych využil Happy day. Tak jsem si telefonicky objednal dajaků drobnost a při placení, byť velmi ochotní zaměstnanci nebyli schopni navésti onu 12% slevu, protože to systém neumožňoval. Tak jsem se zeptal na centrále proč překládají Happy day jako Nic nedaj. Omluvili se za obtěžování maily a sms a vymysleli teorii, že sleva 12 % v den Happy day, platila pouze na vybrané zboží /netuším zda-li jedno nebo více/ jelikož o tom nikde nebyla žádná zmínka. Bohužel takovéto způsoby jsme zažili u prodejců, jimž se říkalo šméjdi. Netuším, proč se takto chovají, jelikož jediné čeho dosáhnou je, že zákazníky odradí a ti půjdou o dům dále. Je mnoho shopů, které prodávají stejné zboží a mnohdy levněji. Jediné čeho dosáhli, že uvedením zákazníka v omyl získali pár korun, ale ten již u nich nebude nakupovat. Nevyhovuje mi, když si ze mne prodávající dělá srandu. Měli by si uvědomit, že politik bojuje o voliče jednou za čtyři roky, kdežto obchodník každý den.
-
Tento obchod již nikdy. Vlednu jsem objednala zboží, zaplatila přes účet. Do 14 dnů jsem ho vrátila, protože jsem vybrala špatně. Ale do dnešního dne peníze na účtu nemám. Komunikace žádná. na mé e-maily už ani nereagují. A pokud´zavolám na informační linku je pouze zděleno,že můj požadavek je v šetření.
-
Neuvěřitelně neschopná infolinka. Nikde se člověk nedozví, kdy mu zboží přijde a jestli vůbec. Čekám už měsíc, bylo mi řečeno, že mi přijde do 8. 2. a nikde nic. Několikrát jsem psala a volala a jediné, na co se zmůžou, že napíší, že "pracují na odeslání zboží". Absolutně je nezajímá nic jiného, než že zákazník zaplatil a šmytec. Ve stejné době jsem si objednala i u jiných ehopů nábytek a komunikace i doprava byla tedy daleko lepší. Stále čekám a přemýšlím, že nakonec celou objednávku zruším pro jejich nesolidnost. A hlavně, že posílají každý den do schránky tisíc spamů!
-
jeden z nejhorších internetových obchodů,které jsem zažil. 2.ledna objednán konferenční stolek. Měl být na začátku února. Přišlo jen oznámení,že se dodání zdrží. A žádné jiné info o kolik a kdy dodáno bude. Až na lince jsem se dozvěděl,že cca o měsíc. Tak to je vrchol. Jsem zvědav. Ale jedno je jisté, OKAY už nikdy víc!!!!!!! A varuji všechny -jsou nespolehlivý a informace na bodě mrazu.
-
Celkove jsem zklamana. Neochota personalu i pracovnice informacni reklamacni linky. Zakoupili jsme vadnou matraci po 14ti dnech byla prolezela. Reklamace nekolikrat zamitnuta, az po vyhrozovani pravnikem vse nakonec dopadlo dobre a penize nam vratili. Cele to trvalo 3mesice, neustale dohady a dopisovani...Nekoupim tam uz ani baterku.
-
Takže moje zkušenost, aneb varování pro všechny, aby za zboží předem neplatili
15.12.2020 - objednávám zboží označené "skladem" s doručením na adresu následující pracovní den, za zboží platím kartou - což je nákladově nejvýhodnější varianta
17.12.2020 - vzhledem k tomu, že stav objednávky se stále nezměnil, místo doručení následující pracovní den se zboží stále připravuje k odeslání - volám na infolinku Okay a ptám se, co se děje. Bylo mi sděleno, že zboží se již bude odesílat a 18.12.(pátek) nebo nejpozději 21.12. ho budu mít doma.
18.12.2020 - vzhledem k tomu, že se stav objednávky opět nezměnil, píši email této společnosti s dotazem, co se děje... O pár hodin později mi posílají odpověď, že zboží již není skladem a tak mojí objednávku stornují - na internetu jsou však stále vidět 2 ks skladem na prodejnách..eshop změnil nově stav na dočasně vyprodáno
19.12.2020 - Okay mi poslalo emailem daňový doklad na zakoupené zboží
21.12.2020 - Přišel mi další email, že moje objednávka byla stornována a peníze mi budou vráceny - na internetu jsou stále vidět 2ks skladem na prodejnách a poslední kus na e-shopu. Nevím, co si mám myslet...dělají si z lidí srandu? Na peníze stále marně čekám..
Po týdnu jsem tedy bez zboží, bez peněz, bez vánočního dárku. Velmi děkuji Okay.cz určitě se na tuto firmu brzy opět obrátím a věřím, že i ostatní zákazníci... -
Toto byl první a poslední z nákup.. Sedačka přišla špatně, obě strany levé a na reklamaci čekáme 4 týdny.To, že jsme vyhodili starou sedačku a neměli kde spát, než jsme sehnali truhláře,nikoho nezajímá... už fakt nikdy.