Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zajímá mě jedna věc. Proč najednou přibývají takové super recenze? Chápu recenze spokojených zákazníků, ALE... proč jsou všechny ty stejné recenze i na slovenské heurece? Jen přepsané do slovenštiny? Já teda když hodnotím ať už kladně, či záporně, tak by mě nenapadlo hodnotit i v zahraničí, když jsem nakupoval zde v ČR.

    • Protože vzhledem k tomu, jak otřesně se poslední dobou obchod chová - zejména v dodacích lhůtách a nekomunikaci se zákazníky - reaguje na toto především placenými recenzemi, které mají "zmírnit" ty skutečné - ke kterým se zde obchod nedokáže ani vyjádřit - žádnou z negativních recenzí ani neřeší, většinou překopíruje stejný text - zvětšujeme skladovací prostory - tato bohapustá věta však nikoho nezajímá, zboží, které mají skladem a nedokáží ho doručit ani v nejzazší době, kterou si sami garantuji je prostě vrchol drzosti. Nekomunikují a ani nenabízí žádné kompenzace - vidím to tak na hromadnou stížnost na ČOI a také připomenutí zákona na ochranu spotřebitele. Protože jediné co v současné chvíli řeší jsou právě placené podvodné recenze, nic víc.

  • Úplná katastrofa! Už nikdy více a vůbec nechápu, jak tento obchod může ještě v klidu fungovat. Objednané zboží po více než třech týdnech nedodané, ačkoli píší, že je skladem. Na opakovanou výzvu storna nereagují. Peníze zpět nemám...

  • Když už si vy matláci píšete 100% hodnocení sami, tak by to alespoň chtělo nepoužívat vzor, který mají zaměstnanci předepsaný. Je to dost okaté. Takovým stylem nikdo hodnocení nepíše. Ke vidět, že je to psáno podle tabulky.

  • Do reakce na tento příspěvek pište své e-maily a výši škody, pro trestní oznámení případně jiné řešení, osobně se mi líbí ten konkurz :)

    • Objednávka 9120104878 - 26. 01. 2022. Televize Orava LT-615 (2019) / 22" (55 cm) - LT-615 LT-615 3 027 Kč Stav: Nesplněno

    • Bez e-mailu - k ničemu

  • V prosinci loňského roku jsem objednal a zaplatil za postel Boxpring ,dodací lhůta do 10 dnů. Na mail neodpovídají, tak jsem minulý týden(27.1.) zavolal a kupodivu to operátorka vzala a utvrzovala mě, že do tří dnů postel přivezou,říkám jí já si ji klidně odvezu z Vašeho skladu, ale ona že ne, že mám dopravu zdarma. Do dnešního dne jsem bez postele a bez peněz. A jak čtu recenze, tak to vypadá, že budu muset koupit postel někde jinde.

    • Já mám zaplaceno dva měsíce a stejnou zkušenost s ulhanou operátorkou. Nemám ani peníze ani zboží. Uvažuji o trestním oznámení. Čoice jsem to už dal.

    • Jinak ta reakce na osobní převzetí - přesně tak se pozná podvodník na bazoši. Všechno v pořádku, ale jak přijde na osobní vyzvednutí, najednou to nejde. Peníze předem, to jo...

  • Myslím, že by nebylo špatné sečíst pohledávky a poslat ty šmejdy do konkurzu. On už by se ten Životský probral k životu. Ale vyčíslit to pořádně, veškeré újmy. Třeba - počítal jsem s telefonem na Vánoce, musel jsem vzít den dovolenou, auto a jet koupit jiný, hned máte ze dvou tisíc pět. A tak podobně. K tomu nemajetková újma jako stres atd. To bychom viděli, jak rychle by to šlo.

  • Dobrý den,
    víc než půl roku řeším reklamaci. Neúplná objednávka. Po přečtení recenzi jsem velice překvapená. Co se spojit a řešit to ? Hromadná žaloba má větší šanci.

    • Pridam se..

    • Já také. Nemám zboží ani peníze. Již před třemi týdny jsem odstoiupila od smlouvy, Peníze měly být vráceny do 14dnů od odstoupení od smlouvy. Stále píši e-maily, volám na zákaznickou linku, ale vždy žádají o trpělivost. Mám toho dost. Nemám lednici ani peníze. Jaroslava Erbenová

  • Proč není tento podnik na seznamu podvodných eshopů u ČOI? Že by "kdo maže, ten jede"?

    13.12.2021 jsem zaplatil telefon a od té doby nic.

    Jednou se mi podařilo dovolat na operátorku, byla drzá a třískla telefonem, když jsem ještě nedomluvil. Lhala, že zboží bude doručeno do Vánoc.

    Na maily nikdo neodpovídá. Nemám ani peníze ani telefon. Že by se chystali na krach a chtějí očesat co nejvíce lidí?

    NEPLAŤTE PODVODNÍKŮM PŘEDEM!!!

    • Dnes už o tomto nějakém jednání firmy Okay byla i reportáž na TV Nova i článek na internetu ve zprávách

    • Nekalém jednání

    • Neviděl jsem, nebyl by odkaz?

  • Jedním slovem ČOI na vas

  • 15.10.2021 jsem si koupil sedačku z Okay.cz (uz nikdy!)
    Dávají 30 dnů na vyzkoušení. V této době jsem se rozhodl jí vrátit. Dnes je 22.12.2021 a sedačka mi stále zavazí v bytě. Už je prý objednaný i odvoz. Třeba se za pár let dočkám. A to jsem zvědavý jak dlouho budu čekat na vrácení peněz. Tenhle obchod určitě nedoporučuji. Vidím to na předání právnikovi.
    Já jim tu určitě nebudu dělat skladníka.

  • Byl jsem zvykly, ze platim u renomovanych a zavedenych firem predem. U spolecnosti OKAY CZ jsem to udelal naposledy! 30.11.21 jsem na prodejne zaplatil za kreslo a prodavac se dušoval, ze to dorazi do 5-6 dnu. Kreslo bylo skladem! 7.12 jsem valal do okay a tam mi bylo sdeleno, ze dodani bude 20.12.21. Nic nedorazilo. Volam opet okay a tam by bylo receno, ze dodani 4-8 tydnu!!! Citim se byt podveden. Kreslo Vanoce nestihne. Snad stihne Velikonoce. Tim koncim s vasi spolecnosti a s vasim tvrzenim "SKLADEM dodani 5-6 dni"

  • Okay, o sobě tvrdí že je e-shop. Lež jak věž. Tři týdny mají moje peníze a zboží nikde. Píšu si s nimi, volám a stále jenom sliby, sliby a zase sliby a výmluvy jak přes kopírák. Nic si zde neobjednávejte, protože se toho nedočkáte. Ani peněz a ani zboží.

    Šlendrián. Jdu psát na ČOI

  • Čekám více než 2 týdny na vrácení peněz za stornovanou objednávku!! Nulová reakce na emaily, nedostupnost infolinky. Normální šmejdi! Posílám podnět na ČOI, případně se obracím na právníka. Místo psaní falešných pozitivních recenzí radši dělejte co máte!!!

  • Objednal jsem si a zaplatil Parní hrnec Intellisteam Compact Morphy Richards MR-48775 (objednávka č. 9921511844), nicméně tento mi nebyl do dnešního dne dodán. Na tel. se nedovoláte - pouze automat, na e-mail nereagují (odesílám reklamaci denně už týden). Dávám podnět na ČOI. OKAY.cz rozhodně NEDOPORUČUJI!

  • Moc se mi líbí ochota pracovníků, a co se výběru zboží týče, jsem převelice spokojená. O cenách nemluvě.

  • Spokojenost. Já jsem si poctivě prošla všechny recenze... Okay měl zboží, co jsem chtěla a za výbornou cenu. Tak jsem si ho objednala, zaplatila, došlo potvrzení a do tří dnů jsem zboží převzala. Spokojená jsem byla moc. Takže já nemohu jinak, než opradu doporučit.

  • I já se musím přidat s chválou. Objednané zboží vždy přijde podle toho jak e-shop avizoval.

  • Na okay.cz jsem nakupovala 2x a zatím vždy bez problému. Zaplatila jsem si informativní smsku za 9kč a s dostatečným předstihem mne napsali, kdy zboží přijede což oceňuji.. Věci mají moc hezké, určitě tam ještě nakoupím.

  • Cokoliv jsem kdy kupovala, vždycky všechno proběhlo v pořádku. Super ceny, kvalitní zboží :-) Jsem vždy maximálně spokojená.. budu ráda nakupovat i nadále v Okay

  • Moje poslední zkušenost s nákupem. Kupoval jsem myčku nádobí.

    1) Na sobotu ohlásíte akci bez DPH a z pátku na sobotu zdražujete zboží a myslíte si, že si nikdo nevšimne?

    2) Slíbili jste doručení na prodejnu 15.9.2021, doručili jste až 21.9.2021 (tzn. 11 dní po objednání a zaplacení)

    3) Zaplatil jsem 9 korun, je to i na faktuře, za telefonické upozornění, že je objednávka k vyzvednutí, což se nestalo.

    4) Když jsem volal kde je moje myčka, tak si mě centrála s pobočkou přehazovaly jako horký brambor a dělaly, jakoby snad ani nepatřily pod stejnou značku. Nicméně na pobočce jsem se domluvil lépe, jelikož mi mimo jiné byli schopni říct, že o víkendu je nezaváží a tudíž nemám dodávku čekat a že další dodávku čekají v úterý a je možné, že moje myčka bude v ní. Informace jsou to sice kusé, ale přesto užitečné. Na rozdíl od centrály, kde mi nebyli schopní říct nic jiného, než že se objednávka expeduje.

    5) Na pobočce nevidí do on-line objednávek, aby mohli zařídit, že již dodaná část objednávky nebude vrácena do centrálního skladu, než bude dodán zbytek objednávky. Museli jsme po telefonu jít položku po položce.

    6) Na centrále také nejsou schopní zařídit, že již dodaná část objednávky nebude vrácena do centrálního skladu, než bude dodán zbytek objednávky.

    7) Vůbec ten automatický email, že si mám zboží vyzvednout do jednoho dne, jinak bude vráceno do centrálního skladu, zatímco zbytek objednávky není připraven k vyzvednutí, mi přijde nehorázný. Níže úryvek z toho emailu, připomínám, že v té chvíli má myčka stále nikde, email se týká tablet do myčky a držáku na televizi. Bylo by vhodné tyto emaily neposílat, dokud není celá objednávka připravena k odběru.

    "pamatuješ si na mne? Jsem tvoje objednávka z OKAY, kterou sis ještě
    nevyzvedl/a. Čekám již 4 dny a je mi smutno, protože jsem zůstala sama.
    Je zde zima a pokud si pro mne do 19.09.2021 nedojdeš, tak mne odvezou
    zpět do toho velkého neútulného skladu"

    8) Tento bod je hypotetický, ale nepochybuji, že jsem Vám jenom nedal šanci mě tím prakticky naštvat, protože jsem si zboží vyzvedl hned druhý den. Jde o to, že z těch výzev k vyzvednutí vyplývá, že máte lhůtu 5 dní pro zákazníky, aby si vyzvedli objednané zboží. Jistě uznáte, že to působí jaksi nespravedlivě s ohledem na fakt, že Vám trvalo 11 dní dané zboží doručit na prodejnu.

    9) Zpětná vazba nejde do Vašeho interního systému odeslat celá, protože je moc dlouhá. "Odpověď je příliš dlouhá, současná délka je 2436, maximum je 1024." (před přidáním tohoto bodu, taky jsem pro Heureku drobně upravil úvod, takže ta "současná délka" nebude sedět)

    10) Závěrem bych rád pochválil personál na prodejně v Kutné Hoře. Byli milí a snažili se mi pomoci, navzdory nevyhovujícímu centrálnímu systému.

    • Pardon, v bodu 2) je chyba. Objednávku jsem vytvořil až 11.9., doba dodání tudíž není 11, ale pouze 10 dní.