Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nejhorší zkušenost s internetovým obchodem vůbec, dodací lhůta do 3-5 týdnů, dodneška ani po 7 týdnech zboží nemám, obchod se ani neobtěžuje informovat o stavu objednávky, na nekolikere emaily s dotazy vubec nereaguje, když jste iniciativní a sami si tam zavoláte, jedná se o placenou linku a horko těžko z nich dolujete informace, dozvim se jen to, ze termín dodání se neustále oddaluje. KATASTROFA!!! Na to, že vše berou z Polska, což je za rohem, tak jsou organizačně a logisticky naprosto neschopní, o přístupu k zákazníkovi ani nemluvím. ODPAD, vůbec tento obchod neriskujte.

  • Dobrý den,
    mám další informaci o tomto obchodu, pokud zavítáte do prodejny a chcete si něco koupit co mají za dobrou cenu , je to vždy poslední kus, teď jsem se s tím setkal již několikrát , Nymburk, Poděbrady a začíná to i v Praze, abych si kupoval zboží, které není origo balené, to mi připadá již divné a mohlo by pocházet z reklamace atd.
    Teď v poslední době co slyším za zajímavosti, jsem také toho názoru, nic tam nekupovat.
    Martin

  • Docela zajímavý způsob řešení reklamací. Dali jsme tel. v záruce do reklamace, tel. celý resetovali, tovární nastavení a byl vrácen úplně se stejnou chybou, s jakou jsme ho tam dávali.. Takže znovu cesta do Okay a znovu předání na reklamaci.. Doufám, že už bude závada vyřešena a že se mobilu dočkáme.

  • Rohova Sedačka za 22 tis. sice přišla ale zřejmě pro někoho není problém poslat sedačku s pravým rohem i když sme objednali levý.Ignoranska paní na infolince nepomohla vůbec a z reklamacniho mají asi všechny v prdeli.Zkur…. Okay,hlavne zaplatit dopředu a pak nasrat

  • Varují každého, kdo bude nakupovat v Okay nábytek.Nikdo to nedělejte.Máme od nich postel a k ní nebyl dodán ani jeden montážní díl.Již tři týdny čekáme na rešení reklamace a stále nic.Od tohoto prodejce už nikdy více nic.

  • Dobrý den, řeším stouto společnosti reklamaci od července. Stále jsem na stejném místě. Na minulou prosbu už nelze reagovat. Napište prosím sem. Všichni kdo jste nespokojení

    • OKAY je neseriozní prodejce, který ví, že právní bitvu s ním sice asi vyhrajete, ale peněz se asi těžko dočkáte. je jen potřeba je hodně zostudit. Viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/56363/problemy-zakaznika-je-nezajimaji

  • Čekám 20 týdnů na dodávky zboží, které mělo přijít do max 6 týdnů. Komunikace hrozná, odpovídání po měsíci. Naposled bylo slíbeno zboží v druhé půlce února a je březen.

    • OKAY je neseriozní prodejce, který ví, že právní bitvu s ním sice asi vyhrajete, ale peněz se asi těžko dočkáte. je jen potřeba je hodně zostudit. Viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/56363/problemy-zakaznika-je-nezajimaji

  • Zajímá mě jedna věc. Proč najednou přibývají takové super recenze? Chápu recenze spokojených zákazníků, ALE... proč jsou všechny ty stejné recenze i na slovenské heurece? Jen přepsané do slovenštiny? Já teda když hodnotím ať už kladně, či záporně, tak by mě nenapadlo hodnotit i v zahraničí, když jsem nakupoval zde v ČR.

    • Protože vzhledem k tomu, jak otřesně se poslední dobou obchod chová - zejména v dodacích lhůtách a nekomunikaci se zákazníky - reaguje na toto především placenými recenzemi, které mají "zmírnit" ty skutečné - ke kterým se zde obchod nedokáže ani vyjádřit - žádnou z negativních recenzí ani neřeší, většinou překopíruje stejný text - zvětšujeme skladovací prostory - tato bohapustá věta však nikoho nezajímá, zboží, které mají skladem a nedokáží ho doručit ani v nejzazší době, kterou si sami garantuji je prostě vrchol drzosti. Nekomunikují a ani nenabízí žádné kompenzace - vidím to tak na hromadnou stížnost na ČOI a také připomenutí zákona na ochranu spotřebitele. Protože jediné co v současné chvíli řeší jsou právě placené podvodné recenze, nic víc.

  • Úplná katastrofa! Už nikdy více a vůbec nechápu, jak tento obchod může ještě v klidu fungovat. Objednané zboží po více než třech týdnech nedodané, ačkoli píší, že je skladem. Na opakovanou výzvu storna nereagují. Peníze zpět nemám...

  • Když už si vy matláci píšete 100% hodnocení sami, tak by to alespoň chtělo nepoužívat vzor, který mají zaměstnanci předepsaný. Je to dost okaté. Takovým stylem nikdo hodnocení nepíše. Ke vidět, že je to psáno podle tabulky.

  • Do reakce na tento příspěvek pište své e-maily a výši škody, pro trestní oznámení případně jiné řešení, osobně se mi líbí ten konkurz :)

    • Objednávka 9120104878 - 26. 01. 2022. Televize Orava LT-615 (2019) / 22" (55 cm) - LT-615 LT-615 3 027 Kč Stav: Nesplněno

    • Bez e-mailu - k ničemu

  • V prosinci loňského roku jsem objednal a zaplatil za postel Boxpring ,dodací lhůta do 10 dnů. Na mail neodpovídají, tak jsem minulý týden(27.1.) zavolal a kupodivu to operátorka vzala a utvrzovala mě, že do tří dnů postel přivezou,říkám jí já si ji klidně odvezu z Vašeho skladu, ale ona že ne, že mám dopravu zdarma. Do dnešního dne jsem bez postele a bez peněz. A jak čtu recenze, tak to vypadá, že budu muset koupit postel někde jinde.

    • Já mám zaplaceno dva měsíce a stejnou zkušenost s ulhanou operátorkou. Nemám ani peníze ani zboží. Uvažuji o trestním oznámení. Čoice jsem to už dal.

    • Jinak ta reakce na osobní převzetí - přesně tak se pozná podvodník na bazoši. Všechno v pořádku, ale jak přijde na osobní vyzvednutí, najednou to nejde. Peníze předem, to jo...

  • Myslím, že by nebylo špatné sečíst pohledávky a poslat ty šmejdy do konkurzu. On už by se ten Životský probral k životu. Ale vyčíslit to pořádně, veškeré újmy. Třeba - počítal jsem s telefonem na Vánoce, musel jsem vzít den dovolenou, auto a jet koupit jiný, hned máte ze dvou tisíc pět. A tak podobně. K tomu nemajetková újma jako stres atd. To bychom viděli, jak rychle by to šlo.

  • Dobrý den,
    víc než půl roku řeším reklamaci. Neúplná objednávka. Po přečtení recenzi jsem velice překvapená. Co se spojit a řešit to ? Hromadná žaloba má větší šanci.

    • Pridam se..

    • Já také. Nemám zboží ani peníze. Již před třemi týdny jsem odstoiupila od smlouvy, Peníze měly být vráceny do 14dnů od odstoupení od smlouvy. Stále píši e-maily, volám na zákaznickou linku, ale vždy žádají o trpělivost. Mám toho dost. Nemám lednici ani peníze. Jaroslava Erbenová

  • Proč není tento podnik na seznamu podvodných eshopů u ČOI? Že by "kdo maže, ten jede"?

    13.12.2021 jsem zaplatil telefon a od té doby nic.

    Jednou se mi podařilo dovolat na operátorku, byla drzá a třískla telefonem, když jsem ještě nedomluvil. Lhala, že zboží bude doručeno do Vánoc.

    Na maily nikdo neodpovídá. Nemám ani peníze ani telefon. Že by se chystali na krach a chtějí očesat co nejvíce lidí?

    NEPLAŤTE PODVODNÍKŮM PŘEDEM!!!

    • Dnes už o tomto nějakém jednání firmy Okay byla i reportáž na TV Nova i článek na internetu ve zprávách

    • Nekalém jednání

    • Neviděl jsem, nebyl by odkaz?

  • Jedním slovem ČOI na vas

  • 15.10.2021 jsem si koupil sedačku z Okay.cz (uz nikdy!)
    Dávají 30 dnů na vyzkoušení. V této době jsem se rozhodl jí vrátit. Dnes je 22.12.2021 a sedačka mi stále zavazí v bytě. Už je prý objednaný i odvoz. Třeba se za pár let dočkám. A to jsem zvědavý jak dlouho budu čekat na vrácení peněz. Tenhle obchod určitě nedoporučuji. Vidím to na předání právnikovi.
    Já jim tu určitě nebudu dělat skladníka.

  • Byl jsem zvykly, ze platim u renomovanych a zavedenych firem predem. U spolecnosti OKAY CZ jsem to udelal naposledy! 30.11.21 jsem na prodejne zaplatil za kreslo a prodavac se dušoval, ze to dorazi do 5-6 dnu. Kreslo bylo skladem! 7.12 jsem valal do okay a tam mi bylo sdeleno, ze dodani bude 20.12.21. Nic nedorazilo. Volam opet okay a tam by bylo receno, ze dodani 4-8 tydnu!!! Citim se byt podveden. Kreslo Vanoce nestihne. Snad stihne Velikonoce. Tim koncim s vasi spolecnosti a s vasim tvrzenim "SKLADEM dodani 5-6 dni"

  • Okay, o sobě tvrdí že je e-shop. Lež jak věž. Tři týdny mají moje peníze a zboží nikde. Píšu si s nimi, volám a stále jenom sliby, sliby a zase sliby a výmluvy jak přes kopírák. Nic si zde neobjednávejte, protože se toho nedočkáte. Ani peněz a ani zboží.

    Šlendrián. Jdu psát na ČOI

  • Čekám více než 2 týdny na vrácení peněz za stornovanou objednávku!! Nulová reakce na emaily, nedostupnost infolinky. Normální šmejdi! Posílám podnět na ČOI, případně se obracím na právníka. Místo psaní falešných pozitivních recenzí radši dělejte co máte!!!