Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Jednání na prodejně bez problémů, ale zboží bylo expedováno 21.8.2024 a na prodejnu dorazilo až 27.8.2024 a to je trochu dlouho.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
omlouváme se za delší dodání, zboží dodáváme dle skladové dostupnosti dodavatele.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Extréměně dlouhá čekací doba na zboží skladem
Objednáno st 21. 8. 2024, ještě tentýž den mi přišel mail "zboží *** z objednávky **** jsme právě odeslali na Vámi zvolenou prodejnu."
V pondělí 26.8.2024 jsem volal na zákaznickou linku abych se zeptal kdy mohu zboží očekávat. Operátorka slíbila, že mi pošle mail až obdrží odpověď od kolegů. Mail nedorazil.
V úterý 27.8.2024 odpoledne mi konečně přišla SMS že zásilka je na prodejně.Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že se Vám dodací doba zdála dlouhá, věříme však, že i přes to budete se zbožím spokojen.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Postrádám slibované dodání do 3 dnů.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
u doplňkových služeb s výnosem a instalací je termín upřesněn ze strany přepravní společnosti, zboží dopravuje dvoučlenná posádka
S pozdravem
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
sporák doručen s velkým zpožděním...
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě doplňkových služeb výnos nebo instalace je termín dodání delší, dle kapacit přepravce.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Rychla odpoved na email.
- Dlouha dodaci doba, nemoznost si nechat zbozi poslat na prodejnu a usetrit na dopravnem, mnoho reklam v TV, ale nemoznost vyzkouseni alespon vzorku v blizkosti vetsiho mesta. Jeden vzorek v Olomouci na republiku u je malo. Obtizne najit telefonni kontact.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
nadrozměrný nábytek odesíláme ze skladu do 5 pracovních dní, doručení je následně v závislosti na objednaných službách dle přepravce. V případě nevyhovujícího zboží můžete uplatnit odstoupení nebo nadstandardní službu Garance spokojenosti.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Doba dodání
- Služby
Zboží bylo odesláno v pondělí (sms zpráva), a ještě ani v pátek mi nebylo zboží na prodejnu doručeno. Nikdo mi není ani schopný říct, kde se má zásilka nachází a tudíž ani kdy dorazí (jestli teda dorazí), asi zásilku vezou na kole přes celou republiku.
Ani by mě tak nenaštvala čekací doba, kdyby Vás s ní seznámili a napsali rovnou, že je doba dodání třeba až 3týdny. Bohužel v tomto případě je u zboží napsáno, že pokud ho objednáte do 16 hodin, máte ho druhý den.Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
bohužel, i v naší společnosti občas dojde k prodlení dodání způsobené dopravou - v takovém případě je zk informován automatem a následně je zvolen další postup.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Nic mne nenapadá
- Svévolné zrušení obejdnávky s následným výrazným zdražením zboží.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě neprovedení platby on-lina přes platební bránu dojde ke zrušení objednávky automaticky.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží mělo být doručeno do 3 pracovních dní, což se nestalo. Doručeno bylo až po urgenci za 6 pracovních dní.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě doplňkových služeb výnos nebo instalace je termín dodání delší, dle kapacit přepravce.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Dodnes zboží nedorazilo na prodejnu, objednáno 13. 8., dnes je 22. 8. a nemám nic. Před 2 dny jsem volala na zvolenou prodejnu, pán mě ubezpečil, že ten den, či ten další (včera) zboží dorazí, uběhl další den a nic...
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
zboží ze sortimentu nábytku odesíláme ze skladu do 5 pracovních dní, doručení na prodejnu pak můžete očekávat do 5 pracovních dní následných. O naskladnění informujeme SMS a e-mailem a také ve sledování zásilky na webu.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- D
Dvakrát objednáno a jiný vyrobek
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
bohužel, i přes vysokou výstupní kontrolu může dojít ve výjimečných případech k záměně odeslaného zboží. V takovém případě Vám obratem zajistíme výměnu.
Omlouváme se za případné komplikace.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Rozhodně nedoporučuji návštěvu pobočky v Poděbradech- ,,pozitivně” naladěný personál vám dokáže naladit ,,skvělou” náladu na cely den
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
velmi mne mrzí, že jste se setkal s takovýmto přístupem.
Vaši stížnost jsem předal k prošetření na manažera dané prodejny, aby se předešlo opakování podobné situace v budoucnu.
Věřím, že pokud navštívíte naši prodejnu v budoucnu, budete se službami spokojen.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Na pobočce v Poděbradech se setkáte s opravdu VELMI neochotným personálem
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
velmi mne mrzí, že jste se setkal s takovýmto přístupem.
Vaši stížnost jsem předal k prošetření na manažera dané prodejny, aby se předešlo opakování podobné situace v budoucnu.
Věřím, že pokud navštívíte naši prodejnu v budoucnu, budete se službami spokojen.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Přepravce mněl moje tel. číslo a v SMS
Špatný přepravce jeho přístup je zazvonit odjezd bez tel upozornění
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
přepravní společnost informuje zákazníka automatem, kurýr následně volá před doručením. Po uskutečnění 2 pokusů o doručení dojde ke stornu zásilky.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Od 7.8.2024, kdy jsem zboží objednal a ten den zaplatil, mi do dnešního dne 16.8.2024 nebylo zboží doručeno. Při objednávce na e-shopu bylo uvedeno dodání do 1-2 dnů po 16 hod.....
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
dodání zboží je závislé na zvoleném způsobu přepravy, v případě doplňkových služeb může být dodání delší.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla zrušena a stále chodí výzvy k vyzvednutí.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě storna ze strany zákazníka v okamžiku odeslání objednávky již není možné zastavit proces doručování. Jakmile vyprší úložní doba, dojde ke stornu.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Any po tydnu zbozi nedorazilo.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
informace k zakázce Vám byly zaslány automatickým e-mailem.
S pozdravem
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží jako takové je kvalitní, pěkné a za přijatelnou cenu.
- Taktéž komunikace ohledně doručení proběhla na jedničku, chválím proaktivní přístup a vstřícnost při domluvě na datu doručení.
- Příšerná zkušenost s nákupem kuchyně a následnou snahou o reklamaci jedné poškozené desky.
- Přes zmíněné klady zde důrazně nedoporučuji objednávat nábytek. Pokud zboží dorazí poškozené, nemáte šanci uspět v reklamaci. Popřou veškerou zodpovědnost za poškození, jako viníka označí vás a reklamaci zamítnou. Jednání oddělení reklamací je arogantní a odůvodnění zamítnutí postrádá selský rozum - zboží jsem si měla zkontrolovat při převzetí a poškození hlásit přímo kurýrovi, jinak smůla. Takováto kontrola daného zboží by vzhledem k objemu trvala hodinu, přičemž kurýr by takto dlouho jistě nečekal. Vybalené zboží by se potom zbytečně obtížně vynášelo do třetího patra.
- Na stížnosti nereagují.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
reklamace výrobku je vždy řešena v souladu s reklamačním řádem daného výrobce, reklamaci zprostředkováváme. Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoliv na mechanické poškození.
S pozdravem
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Nebydlíme ve městě, kde se nachází obchod Okay a proto mi přišlo dost drahé jet do obchodu 2x.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
v případě objednání více druhů zboží odesíláme každou samostatně. Pokud chcete počkat na kompletaci na výdejním místě, je možné po domluvě s příslušným výdejním místem.
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá lhůta doručení na pobočku
- Nedostatečně informovaný o stavu
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
o stavu objednávky je zákazník informován prostřednictvím SMS a e-mailu, detailní stav může sledovat v aplikaci sledování objednávky nebo na https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky.
S pozdravem
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
- Cena v akci byla výhodná
- Zboží po týdnu ještě nedorazilo
- Obchod mi volal, že nemají tolik ks skladem, tak že hned pošlou 4 balení a poté zbytek. No neodeslaly ještě nic
Koupené kvůli ceně. Znova bych už nekoupil.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
V případě objednávek většího množství položek může dojít k částečnému dodání dle dostupnosti u dodavatele. O této situaci je zákazník informován a může zvolit další postup - vyčkání na kompletaci nebo zaslání v rámci dostupnosti.
S pozdravem
Martin z OKAY.