Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednání na prodejně bez problémů, ale zboží bylo expedováno 21.8.2024 a na prodejnu dorazilo až 27.8.2024 a to je trochu dlouho.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dodání, zboží dodáváme dle skladové dostupnosti dodavatele.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Extréměně dlouhá čekací doba na zboží skladem

    Objednáno st 21. 8. 2024, ještě tentýž den mi přišel mail "zboží *** z objednávky **** jsme právě odeslali na Vámi zvolenou prodejnu."

    V pondělí 26.8.2024 jsem volal na zákaznickou linku abych se zeptal kdy mohu zboží očekávat. Operátorka slíbila, že mi pošle mail až obdrží odpověď od kolegů. Mail nedorazil.

    V úterý 27.8.2024 odpoledne mi konečně přišla SMS že zásilka je na prodejně.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se Vám dodací doba zdála dlouhá, věříme však, že i přes to budete se zbožím spokojen.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    Postrádám slibované dodání do 3 dnů.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    u doplňkových služeb s výnosem a instalací je termín upřesněn ze strany přepravní společnosti, zboží dopravuje dvoučlenná posádka

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    sporák doručen s velkým zpožděním...

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě doplňkových služeb výnos nebo instalace je termín dodání delší, dle kapacit přepravce.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychla odpoved na email.
    • Dlouha dodaci doba, nemoznost si nechat zbozi poslat na prodejnu a usetrit na dopravnem, mnoho reklam v TV, ale nemoznost vyzkouseni alespon vzorku v blizkosti vetsiho mesta. Jeden vzorek v Olomouci na republiku u je malo. Obtizne najit telefonni kontact.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    nadrozměrný nábytek odesíláme ze skladu do 5 pracovních dní, doručení je následně v závislosti na objednaných službách dle přepravce. V případě nevyhovujícího zboží můžete uplatnit odstoupení nebo nadstandardní službu Garance spokojenosti.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Služby

    Zboží bylo odesláno v pondělí (sms zpráva), a ještě ani v pátek mi nebylo zboží na prodejnu doručeno. Nikdo mi není ani schopný říct, kde se má zásilka nachází a tudíž ani kdy dorazí (jestli teda dorazí), asi zásilku vezou na kole přes celou republiku.
    Ani by mě tak nenaštvala čekací doba, kdyby Vás s ní seznámili a napsali rovnou, že je doba dodání třeba až 3týdny. Bohužel v tomto případě je u zboží napsáno, že pokud ho objednáte do 16 hodin, máte ho druhý den.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace.

    bohužel, i v naší společnosti občas dojde k prodlení dodání způsobené dopravou - v takovém případě je zk informován automatem a následně je zvolen další postup.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mne nenapadá
    • Svévolné zrušení obejdnávky s následným výrazným zdražením zboží.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě neprovedení platby on-lina přes platební bránu dojde ke zrušení objednávky automaticky.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mělo být doručeno do 3 pracovních dní, což se nestalo. Doručeno bylo až po urgenci za 6 pracovních dní.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě doplňkových služeb výnos nebo instalace je termín dodání delší, dle kapacit přepravce.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes zboží nedorazilo na prodejnu, objednáno 13. 8., dnes je 22. 8. a nemám nic. Před 2 dny jsem volala na zvolenou prodejnu, pán mě ubezpečil, že ten den, či ten další (včera) zboží dorazí, uběhl další den a nic...

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zboží ze sortimentu nábytku odesíláme ze skladu do 5 pracovních dní, doručení na prodejnu pak můžete očekávat do 5 pracovních dní následných. O naskladnění informujeme SMS a e-mailem a také ve sledování zásilky na webu.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • D

    Dvakrát objednáno a jiný vyrobek

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    bohužel, i přes vysokou výstupní kontrolu může dojít ve výjimečných případech k záměně odeslaného zboží. V takovém případě Vám obratem zajistíme výměnu.

    Omlouváme se za případné komplikace.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozhodně nedoporučuji návštěvu pobočky v Poděbradech- ,,pozitivně” naladěný personál vám dokáže naladit ,,skvělou” náladu na cely den

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi mne mrzí, že jste se setkal s takovýmto přístupem.
    Vaši stížnost jsem předal k prošetření na manažera dané prodejny, aby se předešlo opakování podobné situace v budoucnu.
    Věřím, že pokud navštívíte naši prodejnu v budoucnu, budete se službami spokojen.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na pobočce v Poděbradech se setkáte s opravdu VELMI neochotným personálem

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi mne mrzí, že jste se setkal s takovýmto přístupem.
    Vaši stížnost jsem předal k prošetření na manažera dané prodejny, aby se předešlo opakování podobné situace v budoucnu.
    Věřím, že pokud navštívíte naši prodejnu v budoucnu, budete se službami spokojen.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přepravce mněl moje tel. číslo a v SMS

    Špatný přepravce jeho přístup je zazvonit odjezd bez tel upozornění

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    přepravní společnost informuje zákazníka automatem, kurýr následně volá před doručením. Po uskutečnění 2 pokusů o doručení dojde ke stornu zásilky.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 7.8.2024, kdy jsem zboží objednal a ten den zaplatil, mi do dnešního dne 16.8.2024 nebylo zboží doručeno. Při objednávce na e-shopu bylo uvedeno dodání do 1-2 dnů po 16 hod.....

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    dodání zboží je závislé na zvoleném způsobu přepravy, v případě doplňkových služeb může být dodání delší.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla zrušena a stále chodí výzvy k vyzvednutí.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě storna ze strany zákazníka v okamžiku odeslání objednávky již není možné zastavit proces doručování. Jakmile vyprší úložní doba, dojde ke stornu.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Any po tydnu zbozi nedorazilo.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    informace k zakázce Vám byly zaslány automatickým e-mailem.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jako takové je kvalitní, pěkné a za přijatelnou cenu.
    • Taktéž komunikace ohledně doručení proběhla na jedničku, chválím proaktivní přístup a vstřícnost při domluvě na datu doručení.
    • Příšerná zkušenost s nákupem kuchyně a následnou snahou o reklamaci jedné poškozené desky.
    • Přes zmíněné klady zde důrazně nedoporučuji objednávat nábytek. Pokud zboží dorazí poškozené, nemáte šanci uspět v reklamaci. Popřou veškerou zodpovědnost za poškození, jako viníka označí vás a reklamaci zamítnou. Jednání oddělení reklamací je arogantní a odůvodnění zamítnutí postrádá selský rozum - zboží jsem si měla zkontrolovat při převzetí a poškození hlásit přímo kurýrovi, jinak smůla. Takováto kontrola daného zboží by vzhledem k objemu trvala hodinu, přičemž kurýr by takto dlouho jistě nečekal. Vybalené zboží by se potom zbytečně obtížně vynášelo do třetího patra.
    • Na stížnosti nereagují.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    reklamace výrobku je vždy řešena v souladu s reklamačním řádem daného výrobce, reklamaci zprostředkováváme. Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoliv na mechanické poškození.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nebydlíme ve městě, kde se nachází obchod Okay a proto mi přišlo dost drahé jet do obchodu 2x.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě objednání více druhů zboží odesíláme každou samostatně. Pokud chcete počkat na kompletaci na výdejním místě, je možné po domluvě s příslušným výdejním místem.

    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá lhůta doručení na pobočku
    • Nedostatečně informovaný o stavu

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    o stavu objednávky je zákazník informován prostřednictvím SMS a e-mailu, detailní stav může sledovat v aplikaci sledování objednávky nebo na https://www.okay.cz/pages/stav-objednavky.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena v akci byla výhodná
    • Zboží po týdnu ještě nedorazilo
    • Obchod mi volal, že nemají tolik ks skladem, tak že hned pošlou 4 balení a poté zbytek. No neodeslaly ještě nic

    Koupené kvůli ceně. Znova bych už nekoupil.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    V případě objednávek většího množství položek může dojít k částečnému dodání dle dostupnosti u dodavatele. O této situaci je zákazník informován a může zvolit další postup - vyčkání na kompletaci nebo zaslání v rámci dostupnosti.

    S pozdravem
    Martin z OKAY.