Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • v současné době žádná výhoda
    • předražené zboží ( TV o dva tisíce oproti jiným obchodům)

    nepříliš kompetentní vysvětlení dotazů

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste informace k výrobkům považoval za nedostatečné. Veškeré informace jsou dány od výrobce, pokud zákazníkovi nějaká chybí, rádi ji zjistíme u výrobce, nicméně odpověď může být v řádu několika pracovních dní.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrá logistická dostupnost
    • otevřenost prodejny i o víkendu
    • málo lidí na prodejně
    • špatně nastavené podmínky firmy
    • neekonomické pravidla společnosti
    • nelogické pravidla společnosti

    Sporák je krásný a zcela v pořádku, jsme spokojeni. Věděli jsme do čeho jdeme, jelikož u nás by z hlediska elektřiny jiný sporák nefungoval.
    Spíše budu hodnotit společnost OKAY. Problém začíná už na samém vrcholu společnosti, kde jsou podmínky prodeje, nákupu, objednávek a rezervace zboží nastaveny velmi nelogicky a neekonomicky. Vše to potom dopadá na samotné prodejce v obchodě, kteří v konečné fázi za nic nemůžou a nic s tím nedokáží udělat. Jak to vedení nastaví, tak to je. Takže vedení OKAYje by se mělo zamyslet, jestli je pro ně rentabilní, logické a ekonomické vracet stejné zboží, které si zákazník objednal na centrálu do Brna jen proto, že číslo objednávky je jiné.
    Doplnění: Objednali jsme si sporák na prodejnu přes eshop, jak byl sporák na prodejně k vyzvednutí a přijeli jsme si pro něj zjistili jsme, že za dva dny v sobotu bude akce mínus deset procent DPH. Chtěli jsme toho využídt, tudíž jsme počkali ještě dva dny a udělali novou objednávku z eshopu na totožný sporák, ale v konečné fázi vyšel ještě o tisícovku levněji. Na prodejně ještě nebyl, ale jelikož tam byl sporák z první objednávky logicky jsme usoudili, že by nám mohli vydat ten, s tím, že ten druhý nemusí z Brna do Plzně balit a posílat. To jsme ale narazili. Nejde to. Takže jsme museli čekat další tři dny, než dorazil další stejný sporák z Brna. Na prodejně už byly sporáky dva pro stejného odběratele, akorát s dvěma různými čísly objednávek. No...takže jsme si vzali ten o tisícovku levnější a sporák z první objednávky bude na prodejně čekat než propadne lhůta pro vyzvednutí a pojede zpět do Brna. Až si někdo koupíte spotřebič z okaye tak si můžete být skoro jisti, že zrovna ten váš už toho má hodně za sebou :D Aspoň co se týká z hlediska cestování po české dálnici. :D

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě vytvoření objednávky je cena fixní a zboží je expedicí vázáno na konkrétní objednávku. Prodejna v takovém případě slouží pouze jako výdejna (podobně jako např. Zásilkovna) a vydává zboží na základě expedičních dokladů. Pokud k dané objednávce není zboží na prodejně doručeno, systémově jej nelze vykrýt zbožím z jiné objednávky z výše uvedených důvodů.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2 x Cesta do obchodu cca. 100km zbytečně
    • Stres, stres, stres
    • Podivné jednání
    • Zvláštní cenotvorba a pochybné slevy
    • Neochota personálu
    • Neochota personálu
    • Neochota personálu
    • Neochota personálu, neochota personálu, neochota personálu a tisíckrát neochota personálu!!!!!!!
    • Logistika firmy je taktéž podivná - myšleno e-shopová objednávka
    • Už nikdy více

    Katastrofální prodejce. Vyhnout se obloukem... V Okay se zaměstnanci střídají jak panáci na orloji. Slevy se zdají pochybné. Ceny na prodejně jsou vyšší než na internetu a když tam člověk chce nakoupit pouze drobnost, tak musí prokličkovat slalom mezi ledničkami - a přes celou prodejnu!!! Nedivím se, že Okay je v problémech - zákazník je na posledním místě (proto se hledá nový kupec, jak bylo psáno na internetu??? ).

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    vyjádření je totožné, jako u vaší první objednávky, na kterou jsme reagovali výše. Velmi nás mrzí, že nejste s našimi podmínkami spokojeni.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bezproblémové vrácení zboží
    • Zboží za plnou cenu bylo použité, což nebylo sděleno předem a ani během placení
    • Řadu zboží není možné objednat k vyzvednutí na jiné pobočce. Jinde jde o samozřejmost.

    Zboží nebylo možné vyzvednout jinde, než kde bylo skladem. Jel jsem proto 80 km do Kladna. Bohužel zbytečně, protože rezervované zboží bylo zjevně použité, zašpiněné a na rámečku škráblé. Na místě vráceno. Že šlo o vystavený kus mi do telefonu zapomněli říct.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě nákupu na prodejně je možné si zboží pře převzetím prohlédnout, stav zboží je uveden na základě potvrzení o rezervaci nebo telefonicky personálem prodejny. Mrzí nás, pokud došlo k nedorozumění.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Doručené zboží bylo již u jiného majitele.Při montáži zjištěn zákrok do zboží a obchod si zaúčtoval plnou sazbu.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo k záměně. Zákazník má vždy právo zboží reklamovat prostřednictvím naší pobočky nebo online.
    Za případné komplikace se omlouváme.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platbu jsem provedl 27.12.2023. Informaci o přijaté platbě jsem obdržel 29.12.2023. Fakturu a informaci o expedici zboží jsem obdržel 1.1.2024.
    • Vzhledem k výše uvedenému se mi váš přístup nelíbí a je značně nestandardní.

    Neplaťte předem.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    v případě platby předem odesíláme zboží zákazníkovi po přijetí platby v plné výši na náš účet. Expedice je následně do 1 - 2 pracovních dní, faktura je následně vystavena v okamžiku vyexpedování zboží.

    Děkujeme.
    Tým OKAY.

  • Jiná cena na internetovych stránkách okay jak na prodejně!!!!

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    ceny se na jednotlivých prodejnách mohou lišit, některé slevové nabídky se vztahují pouze pro e-shop.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatné informace o dodání zboží

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    informace o termínu dodání Vaší objednávky jsou v souladu s VOP orientační, přesný termín upřesňujeme vždy v automaticky generované zpráva. Zákazník je tedy informován obratem.

    Tým OKAY.

  • nic jsem si u vás neobjednal a přesto mně už asi po dvacáté obtěžujete jak stavem objednávky tak hodnocením zboží. je potřeba si udělat pořádek.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    pravděpodobně došlo k záměně e-mailů, nicméně informaci o této zkušenosti jsme obdrželi až v rámci uvedeného hodnocení. Zprávy považujte za bezpředmětné a odstraňte je z Vašeho adresáře.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem nefunkční výrobek. Reklamace je komplikovaná, chyby na webových stránkách Okay, musel jsem jít do jiné prodejny, kde se mnou řeší reklamaci.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace. Bohužel, přes vysokou kontrolu prodávaného zboží nelze eliminovat výskyt vadných kusů, jelikož se jedná o originálně zabalené zboží z výroby. V takovém případě je nutné uplatnit reklamaci, jejichž většinu vyřídíme do 20 dní od podání, reklamaci na elektrospotřebiče je možné uplatnit pouze na prodejnách s elektrem.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný přístup
    • Zavadové zboží
    • Koupíte nový mobil a za hodinu nejede pak čekáte na reklamaci 30 dní

    Koupíte nový mobil a za hodinu nejede pak čekáte na reklamaci 30 dní

    . Už sem nikdy nevkročím

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace. Bohužel, přes vysokou kontrolu prodávaného zboží nelze eliminovat výskyt vadných kusů, jelikož se jedná o originálně zabalené zboží z výroby. Zákazník má právo zboží reklamovat, 30 dní je pouze zákonná nejzazší lhůta pro vyřízení, velkou většinu reklamací vyřídíme do 20 dní od podání.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V obchodě jsem neby a chtějí po mě hodnocení omg.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    hodnocení je zasíláno na základě ústně nahlášeného e-mailu zákazníkem po provedeném nákupu. Došlo tedy k záměně e-mailů, hodnocení můžete považovat za bezpředmětné.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zakoupené zboží (lednice Gorenje) mi byla doručena rozbalená a s poškozením - jevila známky drobného opotřebení a na boční straně byly na dvou místech viditelné promáčkliny. Spotřebič nebyl nový, ale z vystaveného zboží v obchodě, na co jsem nebyl při koupi upozorněn. Naopak pan prodavač mi s úsměvem tvrdil, že ve skladu na mě čeká nová zabalená lednice. S trochou snahy o komunikaci ze strany prodejny bych se jistě domluvil a v případě, že by v tom skladu nebyla, týden počkal.

    Služba dopravy až do domu, která jezdí pouze jednou v týdnu (pondělí) mi taky nepřijde za tu cenu příliš šťastná. Na výměnu jsem čekal celý týden. Nemluvě o dovolené, kterou jsem si v práci kvůli tomu musel vzít.

    S úctou
    Jan Erben
    Trutnov

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    zboží je vždy zasíláno v souladu s domluvou v kupní smlouvě. Pokud Vám i tak zboží nevyhovuje, můžete využít práva na vrácení zboží.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    BOHUŽEL GRAMO NEMÁ VŮBEC ŽÁDNÉ BASY,JEN STŘEDY A VÝŠKY.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám zboží nevyhovuje parametry, můžete jej bez udání důvodu po vyzkoušení vrátit do 14 dní ode dne koupě, budou vám vráceny peníze.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zbytečné poplatky při objednání televize

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám Vámi objednané služby přišly zbytečné, věříme však, že se zbožím budete i tak spokojený.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Neprofesionalita obsluhy, přesto že na výrobek byla sleva cca 4000,-, dle QR kódu, prodávající na toto neupozornila.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    ceny jsou uvedeny před slevou, po nákupu je zboží přepočítáno dle aktivních akcí. Některé slevové akce s e mohou vztahovat pouze pro e-shop.

    S pozdravem
    Tým OKAY.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Garantovaná doba dodání nedodržena.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    termíny dodání jsou orientační.

    Tým OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • posílají rozbytou elektroniku
    • hnusný nábitek
    • drahý nábytek
    • chovají se k zákazníkům vulgárně

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    velmi mne mrzí vzniklá situace. V uvedené objednávce byly zakoupeny sluchátka, které není možné z hygienických důvodů vrátit, pokud byly použity, je nutné uplatnit reklamaci. Pokud máte problémy s další objednávkou nábytku, neváhejte nás kontaktovat. Naše společnost si zakládá na osobním přístupu k zákazníkovi, který je u nás na prvním místě.

    Tým OKAY.