Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Žádná
    • Uvádí lživé informace
    • Nedodržují termíny dodání
    • Tragická komunikace se zákazníkem

    V žádném případě nedoporučuji, aby jste v tomto Eshopu něco nakupovali, maximálně si kupte něco na prodejně, co si můžete hned odnést.
    Popíšu svou zkušenost s nákupy v tomto obchodě za poslední měsíc. Dnes je 21.11.2024.
    1. Objednávka č. 9130760941 - 23. 10. 2024 - Jídelní stůl.
    Stůl měl být skladem a měl být do pěti dnů odeslán na prodejnu. Termín nebyl dodržen. Na dotazy, jak to s dodáním vypadá, vždy odpověď "Prověříme a ozveme se vám.." Neozval se nikdy nikdo.
    Dne 8.11.2024 mi přišel email, že je zboží na cestě na prodejnu a do dvou dnů bude k vyzvednutí. Do dnešního dne nedorazilo. Patrně jej vezou na trakaři..
    Podáno odstoupení od smlouvy a požádáno o vrácení peněz. Odpověď: " Prověříme a dáme vám vědět.."
    Do teď nic.
    2. Objednávka č. 9130761369 - 30. 10. 2024 - Sedačka
    Sedačka měla být skladem, dodání do devíti pracovních dnů. V rámci řešení dodání objednávky č.1 byl vznesen i dotaz na dodání této objednávky.
    Po několika dnech odpověď, že "Bohužel nastal problém s Dodavatelem/Přepravcem a zboží nelze dodat."
    Což bylo smutné, když jsem na tu sedačku narazil v každé prodejně OKAY, do které jsem vstoupil..
    Objednávku stornovali a vrátili peníze.
    3. Objednávka č. 9130761919 - 08. 11. 2024 - Sedačka
    Jako náhradu objednávky č. 2 jsem, zřejmě naivně, objednal sedačku jinou.
    Opět skladem, poslední dva kusy, dodání do devíti dní.
    Dnes je 21.11.2024 a opět žádná informace o dodání. Na stránkách je napsáno "Připravujeme k expedici" a obávám se, že nastává již známý scénář.

    Když to shrnu, během 30 dní jsem v obchodě udělal 3 objednávky, přičemž ani jednu nedodali včas, respektive vůbec.
    Uvádí lživé informace viz. zboží je skladem a pak objednávku stornují, protože mají problém s distributorem. Případně vám klidně zalžou o odeslání objednávky, přičemž ta jde na místo určení 14 dni..
    Když zjistí, že zboží skladem, vlastně skladem není, raději zruší objednávku, než aby vám ho dodali z některé z prodejen v okolí, kde prokazatelně bylo.
    Komunikace obchodu je naprosto tragická. Nikdo s vámi problém aktivně neřeší, dělají mrtvého brouka a čekají, zda se ozvete sami.
    Komunikovat zřejmě neumí ani v rámci firmy jelikož mi na můj opakovaný dotaz v rozmezí několika dní, paní Ivana Hulínová z "péče o zákazníky", opakovaně tvrdila, že čeká na odpověď ze skladu..
    Pokud máte rádi adrenalin, tak si tady klidně objednávejte, já jsem svou hloupostí ztratil měsíc času.
    U tohoto prodejce si už s principu nekoupím i v kamenných prodejnách ani baterku!

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací doba

  • 10 %

    • Dlouhe cekani na objednavku bez informaci

    Absolutne obchod nedoporučuji. Dle webu zbozi skladem bude zaslano zhruba do 5 pravovnich dni, ja uz cekam 14 dni a zadne informace od obchodu…. Hlavne ze jsem musela zaplatit clensky poplatek…

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    bohužel u Vašeho hodnocení není uvedený provedený nákup, pro prověření situace nás kontaktujte přes náš formulář
    https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas

    Martin z OKAY.

  • 100 %

    • Velmi tichá, Naprosto doporučuji.
    • dobře pere
    • spolehlivá
    • Panel v češtině
    • žádné nejsou

    LG je skvělá značka a příště si koupím další jedině od LG :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochotní prodavači
  • 40 %

    • konečná cena zboží
    • Délka doručení
    • účtovaná doprava
    • zavádějící popis na eshopu

    Kupoval jsem sušičku prádla, v sekci doprava se chlubí že je velké zboží na prodejnu zdarma avšak i tak účtováno 169Kč za dopravu při odběru na prodejně. Dále neseděl popis zboží, lákal na 5 letou záruku avšak ta pro daný model není výrobcem podporovaná.
    Tracking stavu dopravy také nějak neseděl tj. týden tam bylo jen příprava k expedici bez žádného vysvětlení (i když se chlubí že většinu zboží expedují následující pracovní den). Zboží odesláno až po týdnu a to bylo v době nákupu skladem.
    K tomu všemu nutnost zakoupit členství a uvádění zvýrazněných cen bez DPH může být matoucí.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,

    bohužel u Vašeho hodnocení není uvedený provedený nákup, pro prověření situace nás kontaktujte přes náš formulář
    https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas

    Martin z OKAY.

  • 10 %

    • Nákup možný až po zaplacení členského poplatku
    • Ani 12 dnů po zaplacení členského poplatku není mé členství aktivní

    Před dvěma týdny jsem na OKAY objednal ruční vysavač, součástí objednávky byl roční členský poplatek 241 Kč (bez členství už není možné nakupovat). Před dvanácti dny jsem převzal zásilku a dobírkou jsem zaplatil za zboží i za členství. Do dnešního dne není moje členství aktivní a když si chci něco koupit, žádají po mně, abych znovu uhradil členský poplatek. Z OKAY mi sdělili, že "registrácia zakúpená v objednávke bude platná až po pripísaní platby na náš bankový účet". To je v rozporu se zdravým rozumem, ale i s Obchodními podmínkami, ve kterých se jasně píše, že členství v OKAY klubu vzniká na základě registrace kupujícího a úhradou ročního členského poplatku. Tento členský poplatek jsem dávno uhradil (u mé objednávky v zákaznickém účtu je stav Zaplaceno), na základě svého členství už jsem provedl jeden nákup, ale dál nakupovat nemůžu. Respektive můžu, ale musel bych poplatek zaplatit znovu. Na to bych se mohl vykašlat, takže jdu nakoupit jinam. Ostatním radím, aby udělali to samé.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá situace, bohužel díky absenci identifikace číslem objednávky/kupní smlouvy/účtenky nemůžeme záležitost prověřit. Prosíme o kontakt.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží ve velmi špatném stavu
    nepředvrtané díry
    špatné lišty

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že zboží vykazuje vady.
    prosíme o vyplnění reklamačního formuláře pro nábytek, záležitost vyřešíme s výrobcem k vaší plné spokojenosti formou reklamačního řízení.
    Martin z OKAY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Určitě ne po objednání 5ks nábytku mě po několika dnech slečna z Dpd vezla 1ks nábytku stim ze jsem mela zaplacenou i vynašku domu …mě hned informovala ze oni tuhle službu neprovozuji takže odjedla zpět i z 1ks požádala jsem o zrušení obchodu a vracení peněz do dnešního dne peníze nemam a odpovědi odpovídají stroze tel číslo neexistuje takže se ani nikam nedovoláte smlouvu žádnou nemám jen fakturu a peníze zadržuji už zvažuji ze se obrátím i na coi protože tohle jednání je odporné nikdy si už u nich nic nekoupím

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    obsahuje-li objednávka více druhů zboží, expedujeme každou z nich samostatně. Vynáška se dle uvedených přepravních podmínek vztahuje na nadrozměrné zboží (sedací soupravy, postele apod.).
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je v místě bydliště
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příjemný personál,
    • ochota při výběru zboží
    • rychlé vyřízení nákupu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si sedačku, která je skladem, s doručením do 9 pracovních dní. Už jsem si představoval, jak dva silní stěhováci s úsměvem vynášejí mou novou sedačku do třetího patra, zatímco sousedi na chodbě závistivě koukají. Firma hrdě informuje, že obvykle odesílají do 5 pracovních dnů – takže to vypadalo, že během několika dní si budu užívat na nové sedačce.

    No, jak naivní jsem byl.

    11. den uběhl a sedačka stále nikde. Nevolali mi z přepravní společnosti, ani se neozval žádný zaměstnanec firmy. Takže jsem se rozhodl napsat jim e-mail, na který mi přišla automaticky vygenerovaná odpověď, že „drobné zpoždění“ mě nemine. Teď je to 18 dní od objednávky a sedačka, která je skladem, stále nedorazila. Místo toho, abych se lebedil na nové sedačce, mi sousedi s úsměvem nabízejí polštáře, abych měl sezení na zemi pohodlnější. Sousedé si ze mě utahují a firma se svým přístupem také.

    A co je na tom největší paradox? Měl jsem možnost vzít jinou sedačku za stejné peníze u konkurence – ta by tu byla druhý den. Ale ne, rozhodl jsem se pro tento dobrodružný zážitek. Teď čekám, jestli se sedačky vůbec někdy dočkám.

    Takže příště rozhodně nebudu mít blbý nápad si něco objednávat od této firmy a raději se jí vyhnu obloukem. Možná umí prodávat elektro, ale nábytek? To je pro ně očividně příliš velká výzva. Už se nemohu dočkat, až mi sedačka konečně přijde, a doufám, že přijdou s nějakou omluvou (víno nepiju, ale zlobit se nebudu). Tenhle přístup se mi opravdu nezamlouvá; mohli mít trochu jiný přístup, zavolat předem, omluvit se a navrhnout nějaký termín. Takto se k zákazníkovi chovat prostě nemají.

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá situace.
    V případě objednání zboží s doplňkovými službami (např. výnos dvoučlennou posádkou bez asistence zákazníka) je termín dodání upřesněn přepravní společností dle kapacit, orientační datum dodání je sděleno v průběhu expedice automatickou zprávou. Pokud Vám termín nevyhovuje, je možné se domluvit na následném, nelze však, bohužel, uplatnit terminovanou vykládku na přesnou hodinu.
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super prodejci, v době mého nákupu tam byl mladý kluk a starší pán, oba dva úplně super jednání lidský přístup, to už se v dnešní době nevidí.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velká spokojenost s nabídkou,výborný personál,opravdu velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Slušné a rychlé jednání

  • Nedoporučuje obchod

    Nákup zboží proběhl v pohodě, ale účtenku za zaplacení stále nemám a jsem nucen znovu jít pro ni do obchodu.
    A to je to, co se mi nelíbí.
    Jsem zvyklí při nákupu dostat účtenku, která v případě reklamace je nutná.
    Zde jsem byl přinucen dát svoji mail.adresu a věřil, že tato přijde mailem.
    To mám na ni čekat další rok?
    Takže se musím znovu vrátit do obchodu a vynutit si patřičný doklad o zaplacení.
    A to nezavání korektností tohoto podniku. J.*

    Reakce obchodu OKAY.cz

    Dobrý den,
    v případě nákupu na prodejně je zákazníkovi vystavena jak elektronická, tak i tištěná účtenka. Zkontrolujte složku SPAM a hromadné, e-maily s přílohou pdf často končí v těchto složkách.
    Martin z OKAY.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • příjemný personál, poradil a vysvětlil vše potřebné
    • nevím

    doporučuji, ale někomu nemusí vyhovovat

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Perfektní
    • 0
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příjemný,profesionální přístup, vše vysvětleno ,zboží přivezeno domů,
    stará věc odvezena , naprostá spokojenost.