Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- naprostá ignorace jakýchkoliv pokusů o komunikaci
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
- Platba ročního členství
Ke spokojenosti by mi stačilo mít jakoukoli informaci! Na zboží nespěchám, ale 31 tisic uhrazeno a informace 0.
Údajně expedováno 6.1. dle sledování objednávky od té doby bez komunikace a informací.
Na zaslaný dotaz přijde automatická odpověd, jak ještě ten den kontaktují a nic.. lži
Za platbu ročního členství bych očekávala nějaký servis, po této zkušenosti určitě znovu nenakoupím, takže členství mi je k čemu? -
- Cena
- (Ne)kvalita servisu
- Otřesná komunikace
- Absolutní neochota řešit reklamace
Již 3 měsíce řešíme reklamaci montáže kuchyně. Montážní technik byl velmi agresivní, při montáži poškodil zboží, montáž byla provedena velmi neodborně. Přístup OKAY k reklamaci je velmi arogantní a odmítavý.
NEDOPORUČUJI! -
Nedoporučuje obchod
Nulova komunikace
Nemoznost se kamkoliv dovolat -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nákup rychle a bez potíží
-
- Český obchod
- Poslední dobou horší výběr. Notebooky a smartphony žádné
- E-shop katastrofa
E-shop nefunguje jak má. Sice je společnost v ochraně před věřiteli,ale měla by se snažit,ne odhánět zákazníky špatným výběrem, obzvláště v nekterých segmentech a neschopností normálního dodání zboží. Nechali jsme si vrátit peníze a šli jsme ke konkurenci
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nepřišlo ani po dvou týdnech od objednání.
Zboží si koupíte přes internet a pak Van tvrdí,že je to na Velkoobchodu, čas dodání už minul a není možno ho dohledat. -
- Projevení iniciativy
Objednala jsem si včera (30.11.2024)gauč a matrace. Poté jsem četla ty šilené recenze všude možně tak mě chytla trochu panika ale řikam si že firma chce nový začatek a zachranit se v upadku tak dám tomu šanci a nebudu se strachovat. A dnes mi pan volal že by mi chtěl poradit s vyběrem gače což si CENÍM že projevili iniciativu do nového začatku zachranit firmu. Tak budu čekat dále a těšit se na nový gauč a snad se mi naplní mé očekavani že vse dobře dopadne tak uvidime.
-
Doporučuje obchod
vše ok
-
- 0
Dobrý den,
už bych přes e-shop nikdy nenakupovala, i když to bylo cenově podstatně výhodnější. Jsem z Trutnova, námi vybraná televize byla fyzicky přímo na prodejně. Upřednostnili jsme, ale nákup přes e-shop, pro úsporu cca 600 Kč, což jako důchodkyně vítám. Ale......
objednáno přes e-shop 23.11..............a dnes 30.11. dle "sledování objednávky" je stále jen připravena k expedici. Přitom dodání bylo inzerováno do 5ti pracovních dnů. A nikam se nedovolám, nic nevím, jen čekám a čekám.......
Sama jsem pracovala na prodejně nejmenovaného obchodu, když jsme měli zboží skladem, nebyl problém se domluvit s e-shopem na co nejrychlejším dodání zákazníkovi neb jsme si přáli zákazníkovou spokojenost.
J. Grundová - má objednávka ....9130762955
5.12. se stále nic neděje. Dle sledování objednávky se stále ještě zboží připravuje k expedici. Po podané písemné stížnosti mi bylo dne 3.12. sděleno, že zboží je pro mně připraveno a bude mi v těchto dnech expedováno. A že - Tovar s vyzdvihnutím na predajni je doručený na predajňu do 10 pracovných dní.
Asi se dám na modlení, abych místo díry ve své zdi, tu novou televizi někdy viděla. Ach jo. .......................OKAY už nikdy více
Zadařilo se...........a zboží došlo na prodejnu 10.12.!!! ..........hurá................................ale je jasné, už bych zde nenakupovala. NEDOPORUČUJI -
Těžké jednání s okay elektro .
-
- NIC
- Nedodání zboží
- Zboží bylo zastaveno na depu přepravce
- Nutnost registrace pro nákup
- Nedodržení termínu dodání
- Nekomunikuje
Dobrý den
Rád bych se s vámi podělil o náš hororový nákup rohové sedačky u firmy OKAY s.r.o. , Brno IČO 60719257.
Na eshopu jsme si vybrali rohovou sedačku která měla být skladem a dodání do 9 pracovních dnů.
Objednáno bylo dne 18.11.2024.
Dne 26.11.2024 mne kontaktoval řidič DHL že následující den bude sedačka dopravena na adresu.
Dne 27.11.2024 mne řidič kontaktoval že zboží nacházející se na depu v Hradci Králové mu nebylo umožněno naložit z důvodu nezaplacených pohledávek firmou OKAY s.r.o. na vrub firmě DHL za poskytnuté přepravní služby.
Takže zaplacené zboží leží na depu DHL v HK kde mi ho nechtějí vydat ani dovést. Firma OKAY s.r.o. nekomunikuje jejich všechna čísla která na internetu najdete jsou buď zrušená nebo nefunkční. Na dotaz podaný přes jejich webový formulář neodpovídají. Teď nás čeká písemná výzva aby vše dali do pořádku. Ale jestli se tak stane nevíme. Další dobrá věc je že soud jim poskytl ochranu před věřiteli takže zda svoje zboží dostaneme nevíme.
A další věc nikdo neví v jakém stavu se zboží nachází protože reklamaci se nám řešit moc nechce.
Takže pokud chcete nakoupit nějaké zboží u této firmy možná bych se trochu zamyslel zda by nebylo lepší to koupit jinde a ideálně si to zrovna odvést nebo platit až při předání zboží.
28.11.2024 Jsem kontaktoval advokáta se kterým jsem si domluvil schůzku na které budeme řešit předžalobní výzvu a další kroky. Pokud mi pan advokát doporučí sehnat více lidí do trestního oznámení zřídím na to nějaký email kde by jsme mohli ve více lidech jít proti těmto praktikám.
PS: podle vývoje budu aktualizovat. -
Nedoporučuje obchod
Nespokojenost s obchodem. Zboží objednané pred 3 týdny stále nedorazilo přitom u objednaného produktů bylo doručení do 5ti pracovních dní.
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
dodací lhůty se liší dle sortimentu zboží a zvolené dopravy, u nábytku inzerujeme orientační termín expedice, tedy odeslání zboží ze skladu, nikoliv doručení. Velmi nás mrzí, že došlo k nedorozumění.
Martin z OKAY. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Skvelá cena
- Rychlost dodání
- Do prodejny tovar dodáván jen v původním balení
- Prodejny netěší reklamace velkoobchodu
Tovar jsem sí nechala poslat na prodejnu a byl mi dodán rozbalen, chyběli sluchátka a obal byl poškozen,jako i návod vevnitř. Z veľkoobchodu mi na mou reklamaci odpověděli e-mailem, který byl úplně mimo a na prodejně nebylo možné jen doplnit sluchátka. Nebýt vstřícnosti zaměstnance, tak jsem nespokojená. Nedoporučuji nakupovat elektroniku do do doby, než velkoobchod vyřeší dodání do prodejny tak, že nebude možné se komukoliv dostat k produktu a vyndat si co se mu bude líbit. Do té doby doporučuji řešit dodání jiným způsobem i když dražším.
-
Nedoporučuje obchod
- Neskutečné chování obchodu
Po více jak měsíci od objednávky a zaplacení a po několika urgencích mi byla objednávka zrušena. Údajně se zásilka ztratila u dopravce. Naprostá lež hodna žáčků 1 stupně ZŠ. Takto neprofesionální chování obchodu jsem nezažil a doufám již ani nezažiji. Ostatně v tomto obchodě již NIKDY nebudu nakupovat a odrazuji i své známé!
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
bohužel, přes veškerou snahu nelze zabránit ztrátě zásilky, zejména, pokud se jedná o externího přepravce. V takovém případě je zahájena reklamace přepravy a v případě, že je potvrzena ztráta zásilky, dojde automaticky k vrácení peněz v plné výši včetně doplňkových služeb. V případě nové objednávky dodáváme za původních podmínek.
Martin z OKAY. -
- Žádná
- Uvádí lživé informace
- Nedodržují termíny dodání
- Tragická komunikace se zákazníkem
V žádném případě nedoporučuji, aby jste v tomto Eshopu něco nakupovali, maximálně si kupte něco na prodejně, co si můžete hned odnést.
Popíšu svou zkušenost s nákupy v tomto obchodě za poslední měsíc. Dnes je 21.11.2024.
1. Objednávka č. 9130760941 - 23. 10. 2024 - Jídelní stůl.
Stůl měl být skladem a měl být do pěti dnů odeslán na prodejnu. Termín nebyl dodržen. Na dotazy, jak to s dodáním vypadá, vždy odpověď "Prověříme a ozveme se vám.." Neozval se nikdy nikdo.
Dne 8.11.2024 mi přišel email, že je zboží na cestě na prodejnu a do dvou dnů bude k vyzvednutí. Do dnešního dne nedorazilo. Patrně jej vezou na trakaři..
Podáno odstoupení od smlouvy a požádáno o vrácení peněz. Odpověď: " Prověříme a dáme vám vědět.."
Do teď nic.
2. Objednávka č. 9130761369 - 30. 10. 2024 - Sedačka
Sedačka měla být skladem, dodání do devíti pracovních dnů. V rámci řešení dodání objednávky č.1 byl vznesen i dotaz na dodání této objednávky.
Po několika dnech odpověď, že "Bohužel nastal problém s Dodavatelem/Přepravcem a zboží nelze dodat."
Což bylo smutné, když jsem na tu sedačku narazil v každé prodejně OKAY, do které jsem vstoupil..
Objednávku stornovali a vrátili peníze.
3. Objednávka č. 9130761919 - 08. 11. 2024 - Sedačka
Jako náhradu objednávky č. 2 jsem, zřejmě naivně, objednal sedačku jinou.
Opět skladem, poslední dva kusy, dodání do devíti dní.
Dnes je 21.11.2024 a opět žádná informace o dodání. Na stránkách je napsáno "Připravujeme k expedici" a obávám se, že nastává již známý scénář.
Když to shrnu, během 30 dní jsem v obchodě udělal 3 objednávky, přičemž ani jednu nedodali včas, respektive vůbec.
Uvádí lživé informace viz. zboží je skladem a pak objednávku stornují, protože mají problém s distributorem. Případně vám klidně zalžou o odeslání objednávky, přičemž ta jde na místo určení 14 dni..
Když zjistí, že zboží skladem, vlastně skladem není, raději zruší objednávku, než aby vám ho dodali z některé z prodejen v okolí, kde prokazatelně bylo.
Komunikace obchodu je naprosto tragická. Nikdo s vámi problém aktivně neřeší, dělají mrtvého brouka a čekají, zda se ozvete sami.
Komunikovat zřejmě neumí ani v rámci firmy jelikož mi na můj opakovaný dotaz v rozmezí několika dní, paní Ivana Hulínová z "péče o zákazníky", opakovaně tvrdila, že čeká na odpověď ze skladu..
Pokud máte rádi adrenalin, tak si tady klidně objednávejte, já jsem svou hloupostí ztratil měsíc času.
U tohoto prodejce si už s principu nekoupím i v kamenných prodejnách ani baterku!Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
bohužel u Vašeho hodnocení není uvedený provedený nákup, pro prověření situace nás kontaktujte přes náš formulář
https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas
Martin z OKAY. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací doba
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
termín dodání výrobku je uveden v košíku a je považován za orientační, přesné datum dodání upřesňuje vždy přepravce v návaznosti na zakoupené doplňkové služby.
Martin z OKAY. -
- Dlouhe cekani na objednavku bez informaci
Absolutne obchod nedoporučuji. Dle webu zbozi skladem bude zaslano zhruba do 5 pravovnich dni, ja uz cekam 14 dni a zadne informace od obchodu…. Hlavne ze jsem musela zaplatit clensky poplatek…
Reakce obchodu OKAY.cz
Dobrý den,
bohužel u Vašeho hodnocení není uvedený provedený nákup, pro prověření situace nás kontaktujte přes náš formulář
https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas
Martin z OKAY. -
- Velmi tichá, Naprosto doporučuji.
- dobře pere
- spolehlivá
- Panel v češtině
- žádné nejsou
LG je skvělá značka a příště si koupím další jedině od LG :)
-
Doporučuje obchod
- Ochotní prodavači