• Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny i kvalita
  • Doporučuje obchod

    80 %

    zboží v perfektním stavu, snadno smontovatelné, termín dodání předem dohodnut, čekací doba na dodání optimální

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit, když na zboží stále čekám. Mám zaplaceno od 18.9. 2019 a do dnešního dne vůbec nevím, jestli něco dostanu a v jaké kvalitě. Nabízíte něco, co asi nemáte. Známým nedoporučím a příště nakoupím jinde, ceny jsou podobné a služby rychlejší.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, prosíme o kontrolu Vašeho emailu, na který byly odeslány všechny informační a potvrzující emaily v pořádku. Prosíme o kontrolu složky Hromadné nebo SPAM, kam mohly emaily propadnout. U každého produktu na jeho produktové stránce, ve vašem případně na této: https://www.nabytkuj.cz/mebline/nabytek-do-loznice/perinaky-do-loznice-1/m33-prostor-pro-lozni-pradlo-maximus?search_query=m33&results=2 je uvedená doba doručení produktu, kde je uvedeno 8-12 týdnů. Nyní je to 2 týdny, tedy opravdu ještě není možné doručit toto zboží. S tímto je každý zákazník obeznámen před uskutečnením objednávky na produktové stránce a v nákupním košíku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V obchodě jsem na takový nenarazil .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    V rámci 2 dní jsme se potýkali s problémem propojení skladového hospodářství dodavatelské společnosti. Bohužel zákazník objednal kancelářskou židli, která fakticky byla dostupná v našem eshopu avšak díky této chybě v propojení již nebyla dostupná u dodavatele. Díky této objednávce jsme na chybu přišli. Děkujeme za informaci a zároveň se velice omlouváme za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodací doba příliš dlouhá

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    U každého produktu na jeho produktové stránce je explicitně uvedena doba doručená daného produktu. Tato informace je předkládána před uskutečněním objednávky a zákazník má možnost akceptovat či ne. Objednávka byla doručena dle uvedených podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná nebo spíš žádná komunikace

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Velice nás mrzí situace, kdy zákazník cítí nedostatek komunikace. Po kontrole celého vlákna bylo zjištěno, že všechny dotazy položené zákazníkem byly zodpovězeny. Problém byl v doručení nábytku v termínu, kdy zákazník požadoval rozmezí, kdy byl na dovolené a s tím se křížila celopodniková dovolená výrobce (dopravce) zboží. Zboží bylo doručeno dle domluvy a zákazník se domluvil na konečném termínu bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Komunikace s pani na telefonu SUPER.
    Z boží bylo dodáno nepoškozené,perfektně zabaleno,v den ,který byl domluven. Sice v pozdnich večerních hodinách,ale řidič velmi ochotný.,asi měl hodně rozvozu.
    Obchod určitě svým kamarádům doporučím.
    Jsem s obchodem spokojena,až si budu něco objednávat,tak určitě tady.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Čekám, čekám a mám slíbeno, že se v pátek dočkám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávala jsem poprvé. Zboží přišlo ještě dříve, než uváděli v nabídce. Takže spokojenost.

  • Zatím nelze nic hodnotit, zboží jsme zatím neobdrželi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při objednání rychlá komunikace i pružnost při změně zboží,a to je asi vše.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobrá spolupráce
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • levné ceny
    • doprava zdarma
    • velký výběr
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nakupovali jsme zde poprve,zbozi zatim nedorazilo,objednavka byla pred 34 dny a stale cekame,tak snad se dockame

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek, avšak dovolujeme si Vás upozornit, že čalouněný nábytek je dodáván do 40 "PRACOVNÍCH" dní. Tedy stále zbývá dostatečná rezerva pro doručení nábytku v limitu. O tomto časovém rozmězí je zákazník informován na stránce produktu, v košíku a emailu, který je následně zaslán. Tedy z naší strany nevidíme žádné pochybení, které zapříčinilo Vaše nízké hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    naprostá spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Skříňka na zeď měla špatně vyvrtané díry na banty ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta a špatná komunikaci, všechno se řeší e-mailem ,
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Je to první nákup.

    Je to první nákup zatím dobrý jen čekací doba by mohla být kratší.