• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 2.11.2024 byla objednávka potvrzena a zaplacena doposud nábytek nemám a nevím v jakém stádiu zboží je a kdy mi bude doručeno vůbec nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den pane Čechu, jedná se o neoprávněnou recenzi, protože toto místo není místem pro dotazy ohledně doručení objednávky. Veškeré informace byly poskytnuty v době objednávky před jejím samotným uskutečněním a Vámi tím odsouhlaseny. Doručovací doba v době objednávky byla stanovena na 20 pracovních dní. Tedy jestli dobře počítám doručení má dle tohoto údaje proběhnout do 29.11.2024. Proto bohužel nechápeme a nesouhlasíme s touto recenzí z Vaší strany. Pokud potřebujete získat informace, jsou k tomu určené kanály, například emailová adresa [email protected] a ne dotazník spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neexistujici komunikace
    • Nespolehlivost

    Zbozi jsem objednala 24.6. a pri objednavce mi bylo receno, ze doruceni bude behem 7 pravovnich dni. V den doruceni nam prisla zprava, ze se stala chyba na centralnim sklade a ze nas bude nekdo kontaktovat. To se nestalo. Je skoro mesic pozdeji a jeste mi nebylo nic doruceno. Kdyz jsme napsali email a ptali se, co se deje, bylo nam receno, ze objednavka prijde spolecne s dalsim pozdeji objednanym zbozim. Ale to se taky nestalo. Nikdo s nami nekomunikuje. Tento obchod je velmi nespolehlivy. Urcite nedoporucuji a uz nikdy nepouziji.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den René, děkujeme za zpětnou vazbu. Chybu si uvědomujeme a zároveň jsme Vám důvod pochybení vysvětlovali v opětovných emailech. A to v celkovém počtu Vašich 2 emailů na které bylo odpovězeno v průměrné době asi 1,5h, a to na každý z nich :-) Bohužel tím, že zákazník zadal dvě objednávky v různý den a každou s jinou službou, bylo složité vyhovět ve všech směrech. Jedna objednávka byla standartně s klasickým doručením a druhá s výnosem, což je zpoplatněná služba a je nutná složitější logistika a doručení v rámci personálního obsazení. Chtěli jsme zákazníkovi vyjít vstříc a spojit obě objednávky do jedné a vlastně přidat zákazníkovi výnos první objednávky zdarma, protože zde neměl objednánu tuto zpoplatněnou službu. Bohužel tím došlo k mírnému skluzu mezi první a druhou objednávkou v čase doručení. Obě objednávky jsme měli tedy doručit s mírným zpožděním dohromady avšak pracovník spediční společnosti bohužel v den nakládky zjistil, že krabice je mírně poškozená u jednoho zboží a tím pádem nenaložil. Nikomu to bohužel neřekl a tím pádem jsme ani netušili, že zboží neodešlo a spediční společnost zboží nemá. Tímto se stalo prodloužení o dalších pár dní a nyní máme naplánovanou trasu pro zbytek doručení objednávky. Tedy jak jsem psal na začátku, ano je to chyba logistiky, tedy naše a celou chybu přijímáme avšak vyhrazujeme si vítku komunikace a nespolehlivost. Komunikováno bylo vše včas a ihned a zároveň v kvalitě, kterou zákazník poptával. Omlouváme se za způsobené komplikace a víme, že nikdo není neomylný avšak snažíme se býti dokonalými se zákazníkem na prvním místě, ikdyž ne vždy se podaří!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hrozné jednání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržení dodací lhůty, špatná komunikace.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Díky Vašim postřehům máme podklad pro zlepšení našich služeb. Bohužel objednávka byla opožděna ze strany výrobce avšak každá změna byla komunikována dopředu s dostatečným detailem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodrželi dodací lhutu v rámci možnosti, jestli nepočítám to ze objednávka přijela nekompletní
    • Dorazila nekompletní objednavka
    • Poruchalo se jim auto a dali my to vědět v ten den kdy to mělo být doručeno
    • Nemaj telefon, můžete jen psát mail
    • Doručí vám to jen kdy se jim to hodí a nepřizpůsobi se
    • Nechtěj dat slevu a pomalu se ani neomluvi za způsobení problému s objednávkou a nezajímá je ze beru 3ti volno v práci kvůli tomu ze jsou neschopní

    Nedoporučuji objednávat s nabytkuj.CZ naprosto nespokojenost, nekomunikujou, neomluvi se za chyby, jste jim ukradeny jako zákazníci, neposunou datum doručení ani o den, jen vám řeknou kdy to přijede a jestli se vám to nehodí tak další termín je za měsíc...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsme objednanou skříň měli možnost rozbalit asi až po 5ti měsících.Škoda,jinak by jsme ji vrátili.Uštípané rohy-mohl zavinit dopravce.Návod na sestavení naprosto nedostačující.V jednom sáčku naházené veškeré šroubky ,hřebíky,spojovací kolíky a vše ostatní.Chyběly šroubky,které jsme si museli dokoupit(1 šroubek 3,-Kč).Nedají se vycentrovat dveře.Zavolali jsme na to odborníka.Jsme velmi zklamaní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy více. Pokud by šlo hodnocení do mínusu dávám -200%. Obchod nikde nemá telefon a nedají ho ani přes mailovou žádost. Termín doručení domlouvá spediční firma, ta je naštěstí slušná. Ovšem pokud vám jeden termín doručení nevyhovuje (protože jste v práci) tak smůla a další je až za 14 a opět domlouvá spedice, nikoliv prodejce.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Nesouhlasíme s výše uvedeným hodnocením z důvodu několika bodů, které tomuto rozporují:

    1. Stanovená doručovací doba 10-12 týdnů nebyla naplněna a doručeno bylo za 6 týdnů (tedy o 4 týdny dříve)
    2. Spediční společnost navolává tyto kontakty předem pro zajištění převzetí zboží a poté naplánování dalších alternativních termínu. Vytíženo může být na 2 týdny dopředu pro velký zájem a kapacita není nafukovací.
    3. Byly dodrženy všechny body odsouhlasených obchodních podmínek a na emaily odpovídáme nejdéle do 12 hodin od jejich obdržení s faktickými údaji, které musíme nejprve obdržet od výrobce, tedy telefon nemá v tomto případě žádnou přidanou hodnotu pro poskytnutí informací a ušetření času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba na doručení zásilky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší obchod co znám už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce, řidič - nerozuměl ani slovo česky, nemohl najít město, dorazil o půl hodiny déle ...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.6.2020 jsem udělala objednávku a k dnešnímu dni stále zboží pro mě vyrábějí. Zvažují, že si komodu objednám někde jinde.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den,
    doručovací doba je 35 pracovních dní. O této době jste byla informována před uskutečněním objednávky. Tedy zboží dorazí do 20.7.2020.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha čekaci doba a zatím nic nedorazilo je to už 34 dní.
    Jsem sklamana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednání
    • Není možnost zavolat, nemají telefonní linku
    • Zboží dosud nedorazilo
    • Objednal jsem 14.1. kdybych se sám neinformoval, doteď nic nevím

    Obchod nelze doporučit, pokud během následujícího dne nedostanu nějaké informace, vše zruším. Jsem moc rád, že jsem si zboží nezaplatil dopředu...

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen s nabízenými službami. Dne 25.2.2020 jsme Vám odepsali na Váš email s přibližným termínem doručení. proto nás velice mrzí tato neopodstatněná recenze. Zboží je doručování ve lhůtě 35 pracovních dní a tedy prozatím nebylo doručeno. V informačním emailu Vám bylo sdělena informace, že budete kontaktován 2-3 dny (může být i 7 dní) před doručením a poté v den doručení řidičem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé čekací doby!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi mělo být doručeno za 33 pracovních dní ale zatím nic nepřišlo.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, ať počítáme, jak počítáme, tak zboží by mělo být doručeno do 21.11.2019. Moc nás mrzí neopodstatněné recenze, pro komunikaci je možné využít telefon či email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit, když na zboží stále čekám. Mám zaplaceno od 18.9. 2019 a do dnešního dne vůbec nevím, jestli něco dostanu a v jaké kvalitě. Nabízíte něco, co asi nemáte. Známým nedoporučím a příště nakoupím jinde, ceny jsou podobné a služby rychlejší.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den, prosíme o kontrolu Vašeho emailu, na který byly odeslány všechny informační a potvrzující emaily v pořádku. Prosíme o kontrolu složky Hromadné nebo SPAM, kam mohly emaily propadnout. U každého produktu na jeho produktové stránce, ve vašem případně na této: https://www.nabytkuj.cz/mebline/nabytek-do-loznice/perinaky-do-loznice-1/m33-prostor-pro-lozni-pradlo-maximus?search_query=m33&results=2 je uvedená doba doručení produktu, kde je uvedeno 8-12 týdnů. Nyní je to 2 týdny, tedy opravdu ještě není možné doručit toto zboží. S tímto je každý zákazník obeznámen před uskutečnením objednávky na produktové stránce a v nákupním košíku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    V rámci 2 dní jsme se potýkali s problémem propojení skladového hospodářství dodavatelské společnosti. Bohužel zákazník objednal kancelářskou židli, která fakticky byla dostupná v našem eshopu avšak díky této chybě v propojení již nebyla dostupná u dodavatele. Díky této objednávce jsme na chybu přišli. Děkujeme za informaci a zároveň se velice omlouváme za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodací doba příliš dlouhá

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    U každého produktu na jeho produktové stránce je explicitně uvedena doba doručená daného produktu. Tato informace je předkládána před uskutečněním objednávky a zákazník má možnost akceptovat či ne. Objednávka byla doručena dle uvedených podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná nebo spíš žádná komunikace

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Velice nás mrzí situace, kdy zákazník cítí nedostatek komunikace. Po kontrole celého vlákna bylo zjištěno, že všechny dotazy položené zákazníkem byly zodpovězeny. Problém byl v doručení nábytku v termínu, kdy zákazník požadoval rozmezí, kdy byl na dovolené a s tím se křížila celopodniková dovolená výrobce (dopravce) zboží. Zboží bylo doručeno dle domluvy a zákazník se domluvil na konečném termínu bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při objednání rychlá komunikace i pružnost při změně zboží,a to je asi vše.