Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží je nekvalitní. Objednali jsme si pevný rošt a laťky jsou k rámu připevněné pomocí plastových úchytů které jsou k dřevu připevněné železnými skobami které jsou jako spony do sešívačky a které začaly z rámu odpadávat již při sestavování roštu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, určitě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Obchod mi naposílal snad deset upomínek, ať napíšu hodnocení. Pořád je posílali, přitom zboží nikde. No ale čekal jsem. Pak poslali termín dodávky. Dokonce na hodinu přesně. No ale nikdo nepřijel. Tak volám na kontaktní telefon - jo, dorazíme, vydržte. No ve čtvrt na devět večer jsem už přestal čekat, volám znova, na telefonu jen hlasová schránka a pak dorazila zpráva s fotkou odtahového vozidla. To bylo v pátek. Dnes je úterý večer. Myslíte, že snad zboží dorazilo? Ani omylem. Platba byla předem.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace. Náš řidič měl bohužel na trase před doručením několika zásilek včetně té Vaší poruchu na vozidle.

    Dle informací z našeho expedičního oddělení jste již byl informován o novém dni závozu Vaší objednávky. Pevně věříme, že nyní již vše proběhne v pořádku a budete si moci začít užívat zakoupené zboží.

    Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.
    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zavádějící popisky a fotografie - mělo by být jasně definováno, co je ten který daný artikl zač, když prodávám pneumatiky, nebudu tam fotit auto

    Dostal jsem, co jsem si zasloužil. Tudíž jsem ve výsledku spokojen. Uznávám, že za svou chybu si můžu sám. Spíš vidím, že váš obchod jde se stádem a místo aby napsal "Žehlička xyz", napíše "XZYZXZ 123456-H" a že to je žehlička, si musí člověk vyvěštit z kávové sedliny.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám velice líto, že jste si nevšiml popisu, že se jedná pouze polstr a nikoli o křeslo. Jak jsme Vám již psali e-mailem, popis produktu byl následně upraven tak, aby již nedošlo k nedorozumění.

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno, ale zatím nedorazilo....jen email v pátek že zboží je skladem....nic vic

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a expedována. Ohledně možného dne vyzvednutí zásilky Vás bude informovat Zásilkovna.

    Pevně věříme, že budete se zakoupenými produkty spokojená. Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pěkný nábytek, ale co je to platný, když si objednám něco co je skladem a za deset dní mi napíšou, že to vlastně není.
    Alespoň že vrácení peněz proběhlo rychle.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, skladové zásoby u daného výrobku bohužel byly vyčerpány. Skladem u dodavatele byl k dispozici pouze jeden kus, přičemž Vy jste měla objednané dva.

    Na Vaše přání jsme tedy objednávku stornovali a zaplacená částka byla vrácena na Váš účet.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybí jeden kus nástěnného držáku

    chybí jeden kus nástěnného držáku

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám v balení cokoli chybí, a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii montážního plánku s určením chybějící části.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Cena zboží.

    Dodání zboží mělo být do 1.9.2022, zboží je zaplaceno, ale nedodáno. Termín mi posunuli do konce září, ale vlastně nezávazně. Vůbec netuším, kdy bude tedy dodáno. Přitom rychlost dodání byl jeden z důvodu, proč bylo zboží objednáno u této firmy.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    objednávka, ke které píšete recenzi, byla stornována z důvodu duplicity.

    Máte-li dotazy k jiné objednávce, neváhejte se na nás určitě obrátit. Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected].

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zřejmě má vaše firma hodně zákazníků, když po telefonu slíbí, že mi objednávku zařídí. Bohužel si zboží budu muset sehnat jinde.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace a Vaše recenze na náš e-shop. Vaše objednávka byla v pořádku předána k dalšímu zpracování a jak avizovala kolegyně byla změněna platba při převzetí pro urychlení celého procesu.

    Bohužel, při přechodu naši společnosti na nový systém, byla zjištěna jeho porucha, a automaticky se odeslaly nežádoucí e-maily informující o stornování objednávky.

    Pokud již o objednávku nemáte zájem, budeme Vaše rozhodnutí akceptovat. V opačném případě nás, prosím, neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 24dni od podání objednávky komoda ještě nedorazila!!!!! Je vidět jaký tam máte bordel. Od vás už nikdy nic objednávat nebudu!!!!!! Máte štěstí,že vás nemám po ruce. Jordán

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky. Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Pevně věříme, že bude Vaše objednávka doručena v pořádku a budete se zakoupenými produkty spokojená.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Technické vady výrobku

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, nebo je poškozené, a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá čekací doba. Nevím zda mi bude zboží vůbec doručeno. Při objednání bylo zboží na e-shopu skladem, pak mi bylo zděleno, že se musí naskladnit od té doby nevím.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně možného vyzvednutí Vás bude informovat zvolené místo Zásilkovny.

    Pevně věříme, že bude Vaše objednávka doručena v pořádku a budete se zakoupenými produkty spokojený. Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouha dodací lhuta

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici. Nejzazší termín pro vyřízení celé objednávky je 27.6.2022, jak Vám bylo sděleno též v e-mailu.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Pevně věříme, že bude Vaše objednávka doručena ve Vámi vybraném termínu a budete se zakoupenými produkty spokojený. Určitě se na nás, prosím, neváhejte obrátit, máte-li jakékoli dotazy.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá doba dodání zboží

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu doručení Vaší objednávky. Naše zákaznické oddělení pracuje na co nejdřívější nápravě.

    Ohledně data a čas závozu Vás budeme informovat. Máte-li jakékoli dotazy jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo nezabalené, špinavé a poškrabané

    Komunikace s obchodem super. Vyjdou vstříc a opravdu se slečny na infolince snaží. Zklamalo mě však, že zboží dorazilo nezabalené, špinavé a poškrábáné.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží dorazilo poškozené a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Došlo OK

    Výrobek došel OK+všechno OK,do vybalení a montáže.Zbytek mizérie.0 hvězdičky!!!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje a ještě jste tak neučinili, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín objednávky

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, velice nás to mrzí, ale u dodavatele došlo k posunutí termínu naskladnění, což bohužel nejsme schopni ovlivnit.

    Dodání zboží tedy nestihneme zrealizovat v původním avizovaném termínu.

    Pokud nemůžete na toto zboží čekat, můžeme objednávku jakkoli upravit a produkt vyměnit za jiný s kratší dobou dodání. Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit.

    Přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu dodání Vaší objednávky.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jediná výhoda nebo spíš dobrá zkušenost je infolinka. Ženský velmi milé a ochotné.
    • Dodání zboží po termínu
    • Trvá dlouho, než se ozvou z datem dodání
    • Plánek ke komodě neodpovídal, nebyl vůbec popsaný, všechno jsme dělali od oka

    Komoda je hezká a byla v akci, to je jediné co bylo dobrý, jinak velká škoda a zklamání, objednáno 2.4. dodáno 27.4. Slíbeno 18.4.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu dodání Vaší objednávky. Pevně věříme, že i přes počáteční nepříjemnosti, Vám bude zakoupené zboží dlouho a dobře sloužit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, velice nás to mrzí, ale u dodavatele došlo k posunutí termínu naskladnění na polovinu května 2022, což bohužel nejsme schopni ovlivnit.

    Dodání zboží tedy nestihneme zrealizovat v původním avizovaném termínu.

    Pokud nemůžete na toto zboží čekat, můžeme objednávku jakkoli upravit a produkt vyměnit za jiný s kratší dobou dodání. Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit.

    Přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu dodání Vaší objednávky.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    již je to 8 dní, psali email, že mají zboží na skladě, tudíž nechápu, proč ještě neznám termín dodání. Tak jsem zvědavý, jestli se zboží někdy dočkám

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a dnes byla předána do expedice.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič, který zásilku poveze.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Neustálé prodlužování dodací lhůty.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme na Vaše přání stornovali.

    Jak Vás již také informovalo naše zákaznické oddělení, bohužel došlo k posunutí termínu naším dodavatelem, což nejsme schopni ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz