Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Výška sedu lavice je velice nízká, což je ke stávajícímu stolu naprosto nepraktické, hrany lavice jsou neopracované, velice ostré, takže hrozí až pořezání ( především u dětí ), při montáži nebyly některé díry předchystány ). Za nás veliké zklamaní..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mnám mělo být již doručeno, dnešním emailem jsme byli upozorněnni, že se opět termín dodání prodlužuje

    není co napsat

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a poté také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 4 měsíce čekání na zaplacený nábytek

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována. Nejzazší termín pro vyřízení Vaší objednávky je 9.4.2024. Tento termín je delší z důvodu nutnosti výroby Vámi objednaného zboží a jeho závozu do našeho skladu.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a poté také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce psali dodáni 4.1. Mela by byt skrinka pry az koncem ledna.Takze mam věci v krabici nadale

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a poté také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce vyložil nekompletní objednávku, zbytek doručil za 2 dny, ovšem krabice i zboží bylo bylo poškozeno. Zmatky na straně dopravce. Nyní řešíme reklamaci.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Máte-li jakékoli dotazy ke své reklamaci, jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud nemám co psát, tento hodnotící dotazník považuji za špatný vtip!! Zboží nemám, ale je fajn, že mám dotazník!!!
    • ?????

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nalákají na rychlé doručení,ale v následující e-mailové komunikaci dobu doručení zásadně posunou,v mém případě napsali, že se budou snažit ODESLAT zboží do 16.11,ač termín DORUČENÍ při objednávce byl 9.11.

    Příště zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.10.23 objednáno a dnes je 22.10.23 a nic.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden po objednání a zaplacení a zatím nedorazilo.
    A bez zprávy o možném termínu doručení

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále zboží nemám....

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a dnes (9.10.) předána do expedice.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení a následně také řidič.

    Máte-li jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Žádná.
    • Po zaplacení peněz obchod sdělil, že se mnou nemůže komunikovat a objednávku zruší. Nemám žádný nepřijatý hovor a nezměnil jsem místo pobytu. Obchod potřebuje ozdravnou návštěvu ČOI, zatím působí podvodným dojmem.
    • Chromý
  • Nedoporučuje obchod

    • žádná
    • zboží ani po 14 dnech nedorazilo

    OBCHOD PO URGENCÍCH KOMUNIKUJE, ALE ZBOŽÍ NIKDE.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a dne 29.9. vyexpedována a předána doručovací službě.

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat zvolená kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Léhátko nefunkčn¨í. Domluvena výměna, ale paní z reklamací neodpovídá na emaily a ani nezvedá telefony

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, ještě jednou naši omluvu za způsobené nepříjemnosti. Bohužel došlo k prodlení ze strany naší logistiky při doručení Vašeho nového lehátka.

    Dle našich informací však již byla situace vyřešena a nové lehátko Vám bylo doručeno. Pevně věříme, že Vám bude dlouho a dobře sloužit k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalita provedení

    Kvalita provedení.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím jestliže Vám dorazilo poškozené nebo nevyhovující zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Storno objednávky jen přes email
    • Doba dodání

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    objednávka, ke které píšete recenzi, byla na Vaši žádost stornována. Máte-li o zboží stále zájem, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • dobrý výběr.
    • Dlouhá doba dodání. Zpoždění není akceptovatelné z důvodu odjezdu. Objednávka by tak někde visela.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat zvolená kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zBOŽÍ DOSUD NEDORAZILO

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne doručení objednávky Vás bude kontaktovat zvolená kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.7 zboží objednáno dnes je 22.7!!!! Dnes přišel e mail, že se JEŠTĚ prodlužuje doba dodání a bude mi co nejdříve volat zástupce firmy ohledně nového termínu ?! NEVOLAL, tak nevím jestli tomu můžu ještě věřit, že uvidím zboží nebo peníze

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jak jste byla informována hned v e-mailu k potvrzení přijetí objednávky, nejzazší lhůta pro její vyřízení je 26.7.2023.

    Jakmile bude zboží připraveno k expedici, budeme Vás obratem kontaktovat. Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás pak bude kontaktovat naše expediční oddělení a také řidič.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neposlali zboží

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat kurýrní služba.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží stále nedorazilo, katastrofa - doba dodání 3 měsíce

    už nebudu nakupovat

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jak Vás již také informovalo naše zákaznické oddělení, u dodavatele došlo k posunutí termínu naskladnění na první polovinu měsíce srpna, což bohužel nejsme schopni ovlivnit.

    Velice nás vzniklá situace mrzí a budeme se jí snažit, v co nejkratším termínu vyřešit. Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz