Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spojovací část křesla je orezlá, barva má na sobě puchýřky, která se při sloupnutí mění v rez

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme se způsobené nepříjemnosti. Jestliže Vám dorazilo poškozené nebo nevyhovující zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace byla bezproblémová , velké mínus dodací doba. Téměř 3 měsíce.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Delší dodací lhůta u Vámi objednaného zboží je způsobena nutností jeho výroby. Tato informace je uvedena přímo u produktu na našich stránkách. Jak jste byl též informován v e-mailu k potvrzení přijetí objednávky, nejzazší lhůta pro vyřízení byla 30.6.2023.

    Dle našich informací jste objednávku vytvořil 3.5. a byla doručena 9.6. Tuto lhůtu jsme tedy dodrželi.

    Pevně věříme, že jste se zakoupeným zbožím spokojený a bude Vám dlouho a dobře sloužit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádnou jsem nezaregistroval!
    • Žádná není!
    • Nepřiměřeně dlouhá dodací lhůta!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je již připravena k expedici. Jak jste byl též informován v e-mailu k potvrzení přijetí objednávky, vše se budeme snažit vyřídit nejpozději do 21.6.2023.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že jste si zvolila osobní odběr, je Vaše objednávka již od 23.5.2023 připravena v naší prodejně ve Vestci u Chrudimi. Otevírací dobu a další informace naleznete na našich stránkách - https://www.nabytek-forliving.cz/info/vzorkovna-nabytku-forliving .

    Pokud si přejete zboží doručit na adresu, je třeba kontaktovat naše zákaznické oddělení (na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected]), abychom Vaši objednávku mohli upravit a předat do expedice.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodání nebylo ve sjednány termín čekám už více jak 14 dni a stále nic!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se obrátit na naše zákaznické oddělení na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám už týden a stále mě posílají hodnocení obchodu!!!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že jste si zvolila osobní odběr, je Vaše objednávka již od 9.5.2023 připravena v naší prodejně ve Vestci u Chrudimi. Otevírací dobu a další informace naleznete na našich stránkách - https://www.nabytek-forliving.cz/info/vzorkovna-nabytku-forliving .

    Pokud si přejete zboží doručit na adresu, je třeba kontaktovat naše zákaznické oddělení (na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected]), abychom Vaši objednávku mohli upravit a předat do expedice.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    na Vaše přání byla objednávka stornována. Máte-li o zboží i nadále zájem, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednané a zaplacené zboží po 14 dnech stále nemám, na e-mail nikdo nereaguje, když se mi podaří dovolat, tak mi kdosi ochotně zdělí,že vše prověří , předá a nic....Docela vtipné mi přijde, že na konci objednávky můžete zakliknout odměnu pro řidiče nebo dalšì zaměstnance. Taky jsem jednu dala. Je to sice velice malá částka, ale v mém případě.......

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme se způsobené komplikace. Zboží bylo na trase předáno dle domluvy. Kolega bude připravovat nový termín doručení na 4.5.2023. Ohledně termínu Vám budou ještě zaslány bližší informace formou SMS zprávy.

    Máte-li jakékoli dotazy, jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].

    Omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Lehátko přišlo nezabalené, zaprášené a povlněné, (jakoby někde stálo delší dobu venku na slunci), takovou zásilku jsem nikdy nedostala s dovětkem řidiče, ,,však to máte stejně na zahradu,, . Za tuto cenu jsem čekala kvalitnější zboží a jen to,že je objemné a těžké mne odrazuje od reklamace a vrácení zpět.
    Grygarová

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, určitě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].

    Omlouváme za způsobené nepříjemnosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka bude doručena do 4-5 dnů, uběhlo 21 dnů a zboží nemám stále. Firma mě kontaktovala, že dodávka bude mít zpoždění. když nemohou zajistit dodání, nemají inzerovat, že zboží bude doručeno za 4-5 dní!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za nepříjemnosti způsobené delší dodací lhůtou. V tuto chvíli je Vaše objednávka již připravena k expedici. Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Pravděpodobně nemáte přehled o dodaném zboží. Nábytek máme zaplacený, ale ještě nebyl dodán. Jak máme Vaši firmu hodnotit?

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována. Jak jste byl též informován v e-mailu k potvrzení přijetí objednávky, vše se budeme snažit vyřídit nejpozději do 18.5.2023.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, na telefon nikdo nereaguje, objednávku rušíme.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží je Ihned k odeslání, dodací lhůta je tedy v tomto případě co nejkratší. Vaše objednávka však byla stornována z důvodu neproběhlé online platby.

    Máte-li o zboží stále zájem, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chtěli platbu předem.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste požadoval dodání atypického zboží, které musí být následně vyrobeno, jsme požadovali zálohovou platbu předem. Pokud byste si objednal standardní rozměry, které nabízíme v našem e-shopu, pak byste samozřejmě mohl platit na dobírku při převzetí zboží.

    Naše zákaznické oddělení, i přímo dodavatel, se Vám ve všem snažilo vyjít vstříc. V případě výroby a dodání atypických rozměrů je však běžným standardem požadovat platbu předem.

    Vzhledem k tomu, že jste odmítl přistoupit na platbu zálohovou fakturou, byla Vaše objednávka následně stornována.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží objednáno, zaplaceno a zatím nedoručeno.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo zavadne- reklamuji
    • Levý bok celý promaceny

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, určitě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].

    Omlouváme za způsobené nepříjemnosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ještě nepřišlo, objednávala jsem 23.2.2023, měla jsem počkat do 9.3.23 a dnes mi posílali sms, že se doba doručení ještě prodlouží, ale nenapsali do kdy :-(, další problém byl s adresou. Nejsem spokojena a to ještě nepřišlo zboží...

    Uvidíme, jak to dopadne...už si zde neobjednám.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla v pořádku přijata a nyní je vyřizována.

    Bližší informace Vám rády poskytnou kolegyně na zákaznickém oddělení a to jak na telefonu 469 622 944, tak také e-mailu [email protected].

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží dlouho čekáte a i když vůbec nedorazí,tak chtějí recenze.

    Pořád čekám na zboží.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je vyřizována. Objednávku se budeme snažit vyřídit nejpozději do 7.3.2023.

    Delší dodací lhůta je způsobena nutností výroby objednaného zboží, kterou my bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás prosím určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouha cekací doba, obchod uz dvakrat posunul termin

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Jak Vás již informovalo naše zákaznické oddělení, ve výrobě se bohužel opozdili s dodáním směrem k nám, z důvodu velkého odbytu a zájmu o produkty této řady.

    Na Vaše přání jsme posléze objednávku stornovali a zaplacená částka Vám bude vrácena.

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.


    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na webové stránce bylo uvedeno, že zboží bude dodáno do 10 dnů. Za týden jsem byl kontaktován, že nejdřív dostanu nábytek za měsíc nebo déle. Při korespondencí jsem použil své plné jméno, že kterého je zřetelně, že jsem muž, ale v odpovědi byl osloven jako "vážená paní". Takže nedbalost ve vedení údajů na webové stránce, při dopisování a tak dál. A navíc zboží úplně zmizelo z webové stránky obchodu, a to musí znamenat co? Bude moje objednávka, za kterou jsem už zaplatil, vůbec vyřízena nebo za měsíc zjistím, že musím zboží hledat dál v jiném obchodě?

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí. Přijměte, prosím, naši omluvu za chybu v oslovení.

    Dne 23.1. jsme v pořádku přijali Vaši objednávku. Dne 30.1. jste byl informován e-mailem od našeho zákaznického oddělení, že skladové zásoby Vámi objednaného zboží byly bohužel vyčerpány a předběžný termín pro naskladnění produktu je plánován v rámci 8.-10. kalendářního týdne. Naše zákaznické oddělení se Vás v této zprávě dotazovalo, jak si přejete pokračovat ve vyřizování objednávky.

    Pokud již na zboží nemůžete čekat, můžeme Vám pomoci vybrat jiné s kratší dobou dodání. Případně můžeme objednávku jakkoli upravit dle Vašeho přání.

    Kontaktujte nás, prosím, máte-li jakékoli dotazy. Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz