Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je vyřizována. Objednávku se budeme snažit vyřídit co nejdříve.

    Delší dodací lhůta je způsobena nutností výroby objednaného zboží, kterou my bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás prosím určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodaci lhuta neodpovida

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za delší dobu doručení Vaší objednávky. Pevně však věříme, že jste se zakoupeným zbožím spokojeni a dobře Vám slouží.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    U tohoto obchodu zboží "skladem" znamená, že ani po dvou týdnech netušíte, kdy zakázku vyřídí. Je pravda, že u zahradní houpačky na tom v zimním období tak úplně nezáleží. Pokud zboží opravdu dodají, tak asi budu v celku spokojený.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je vyřizována. Objednávku se budeme snažit vyřídit co nejdříve.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás prosím určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den.Nejsem spokojen.Měl jsem dotaz jaká je síla desky.Bylo odpovězeno že je 16mm.Není to pravda.Je 12mm.Skřín bede po čase mimo provoz.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni, deska u nozicek se urvala

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, či dorazilo poškozené, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatně zabalené zboží přišlo rozbité.

    Mnou objednané zboží bylo nedostatečně zabalené a asi během přepravy došlo k jeho poškození.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den, pane Zikmundo,

    prosím, pokud Vám dorazilo poškozené zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací doba, psali že doručí do 1.3. , pak upozornění, že dodávka bude zpožděna, dnes 3.3. a stále nic

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je již připravena k expedici. Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat zvolená kurýrní služba.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná organizace prodeje

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a potvrdili dne 24.1. Dne 18.2. byla předána do expedice a následně dne 24.2. doručena naším řidičem na určenou adresu. Nejzazší termín pro vyřízení Vaší objednávky (8.3.2022) byl tedy z naší strany v pořádku splněn.

    Pokud Vám dodané zboží nevyhovuje, nebo máte jiné podněty či připomínky, neváhejte nás kontaktovat.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kusový koberec i po několika dnech se nenarovnal,byl asi dost dlouho srolovaný a svázaný,jelikož je určen do obýváku,tak naprosto nevyhovuje,jsou na něm varhánky,takže hodnocení jako ve škole za 5.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám dorazilo nevyhovující zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi stále nebylo dodáno a obchod se nemá k tomu, aby termín dodání sdělil

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je vyřizována. Objednávku se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději do 8.3.2022, což Vám také bylo sděleno v e-mailu k potvrzení objednávky.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit. Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 2 leví stránky, právu ne bílá

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám dorazilo špatné, nebo poškozené zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání a to jsem ten stůl ještě neviděl . Už dva týdny čekám . Zvítězí stránky už nikdy

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení nás velice mrzí. Objednávku jsme přijali 1.2. a, jak jste byl informován v e-mailu, deadline pro vyřízení byl 9.2.2022.

    Dne 4.2. jsme zboží předali do expedice a dnes 8.2. je doručováno. Od přijetí objednávky uplynul jeden týden a z naší strany tedy proběhlo vše včas a v pořádku.

    Pevně věříme, že budete se zakoupeným nábytkem spokojený.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čas dodání zásilky, na který bylo upozorněno smskou, nebyl dodržen, tudíž jsem zásilku nemohla převzít. Nikdo mi nedal vědět, kdy bude zásilka znovu doručena.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    dle informací z našeho expedičního oddělení byla Vaše objednávka doručena 24.1.2022.

    Pevně věřím, že jste se zakoupeným zbožím spokojeni a dobře vám slouží.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • dlouhá doba doručení
    • poškozené zboží, poničená dekorace

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud Vám dorazilo poškozené zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 461 002 280, či e-mailové adrese [email protected] . Pro lepší představu můžete připojit do e-mailu také fotografii závady.

    Pevně věřím, že bude nastalá situace vyřešena co nejdříve k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací lhůta

    Od 22.12.2021 mám zamluven botník a do dnešního dne nebyl doručen.
    Chápu bylo to před vánoci, ale aby dodání trvalo skoro měsíc od objednávky to už jaksi nechápu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    vyřizování Vaší objednávky je bohužel opožděno z důvodu probíhajících inventur na začátku tohoto roku. Nicméně naše zákaznické oddělení Vás o zpoždění expedice informovalo e-mailem již 9.1., na který jste však nereagovala.

    Zboží bude naskladněno nejdéle v příštím týdnu a posléze Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení, které s Vámi domluví vyhovující termín doručení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit. Pevně věříme, že doručení proběhne v pořádku a budete s objednaným zbožím spokojená.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zabaleno dobře
    • Aušus,hodnota komody za 4000 dle mě 1500... Pěkný na oko,ale ne na používání. Nekvalitní.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud nejste spokojeni s kvalitou dodaného zboží, neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944 nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doručeno do 2.5 týdne. Rychlá odpověď z reklamací.

    V mém zboží jsem měl dva stejné díly tudíž mi jeden díl který, potřebuji chybí ... Jedná se o díl postele díky kterému postel nemůžu dostavit ... Hned následující den podána reklamace na kterou, mi napsali že máte 30 dní na vyřízení a předpokládaný termín je až po novém roce a těch 30 dní už to skoro bude a díl zatím nemám... Takže s manželkou spíme jeden gauč a jeden matrace na zemi. Čekal bych mnohem rychlejší vyřízení reklamace když je chyba na straně prodejce ...

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace. Jak Vás již informovalo naše reklamační oddělení, v tuto chvíli čekáme na dodávku chybějícího dílu výrobcem. Vzhledem k jejich celozávodní dovolené bohužel nestihli díl vyrobit a zaslat, proto vyřizování Vaší reklamace trvá delší čas.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit. Pevně věříme, že reklamaci vyřešíme co nejdříve a budete si moci začít užívat svůj nábytek.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • termin realizace dodani v neurčito a přitom bylo v nabidce na skladu,chapu problemy s logistikou ale už je to nad časovy ramec normalu

    hodně na rozpacich si ještě něco zde objednavat kvuli časovemu dodani

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je již vše připraveno k expedici. Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude kontaktovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás určitě obrátit. Pevně věříme, že doručení proběhne v pořádku a budete s objednaným zbožím spokojený.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží stále nedorazilo. Místo konkrétního termínu dodání jen standardní "Až to bude, tak to bude".

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    zboží z Vaší objednávky už čeká v našem skladu. Konkrétní termín doručení Vám zatelefonujeme nebo napíšeme minimálně 48 hodin předem.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručili jste balík významně později než jste avizovali . Myšleno na dny.
    • Doručili jste jinou objednávku.
    • Stáhli jste si platbu kartou za něco co jsem nedostala, zvažuji jestli to není podvod. Nikdo se ani neozval mimo řidiče , aby sjednal nápravu.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme. Celou situaci jsme prověřili a došlo bohužel k záměně balíků u Vás a ještě jedné zákaznice.

    Naše expediční oddělení vše urgentně řeší a co nejdříve se s Vámi i s druhou paní spojí, aby dohodlo nápravu.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz