Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Výběr zboží dobrý, objednávka zboží proběhla v pořádku, ale zásilka stále nebyla doručena. Avšak dotazník na spokojenost s nákupem a se zbožím už stihl dorazit 2x?!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je již připravena k expedici. Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat Česká pošta.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Křeslo bylo doručeno roztržené. Reklamace byla zamítnuta. Natržení bylo patrné hned po rozbalení, tudíž k němu rozhodně nemohlo dojít nevhodnou manipulací z mé strany, jak mi bylo sděleno při zamítnutí reklamace. Vinu byl nehledala ani na straně dopravce, jelikož křeslo bylo zabalené na první pohled pečlivě a obal nebyl nikde porušen.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše reklamace byla vyřízena v termínu a řešena s dodavatelem/výrobcem. Dle jejich stanoviska bylo bohužel zamítnuto.

    Více informací a bližší odůvodnění Vám sdělilo naše reklamační oddělení.


    Za způsobené komplikace se Vám ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým Nábytek FORLIVING

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí onformace o časovém ůdaji předávky zboží, před 2 dny telefonem info že mně zboží vezou. Nebyla jsem doma, tak domluva na dnešek a zatím čekám, zase žádná informace nebo zpráva o čase předání - kdy zboží dojde??? Zda dnes vůbec dojde na mou adresu. Vyjadřuji nespokojenost a čekám dál.....Hudečková Hana, Brno

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den, paní Hudečková,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme předali do rukou kurýrní služby FOFR dne 18.10.2021. V tuto chvíli tedy již bohužel nemůžeme ovlivnit samotné dodání zboží.

    Pro více informací proto prosím zkontaktujte přímo kurýrní službu.

    Pevně věříme, že doručení proběhne v pořádku a budete si moci začít užívat svůj nový nábytek.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    řidič nedorazil v avizovaném termínu (vzala jsem si volno z práce), prý měl špatně navigaci. Nikdo se mi neozval s náhradním termínem doručení, musela jsem zjišťovat sama. Navíc mne chodí avíza , abych ohodnotila nákup, který nemám, nešlo by poslat, až budete vědět, že zásilku zákazník skutečně obdržel?

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace. Veškeré informace ohledně nedoručení Vaší objednávky byly předány na expediční oddělení, které Vás bude co nejdříve kontaktovat ohledně náhradního termínu závozu zboží.

    Pevně věříme, že nyní již doručení proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doteď NEMÁM řádně zaplacené zboží a NIKDO se neozývá !!!!!!!

    Nespolehlivý prodejce, nemá cenu tady nakupovat když zboží nemáte a uplynul měsíc! Hlavně, že prodejce má vaše peníze!!!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku i platbu jsme v pořádku přijali a nyní je zpracovávána.

    Jak Vám také bylo sděleno v potvrzovacím e-mailu k objednávce, Vaši objednávku se budeme snažit vyřídit do 20.10.2021.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat naše expediční oddělení, které s Vámi domluví vyhovující termín. V den doručení se pak s Vámi spojí náš řidič.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací doba
    • Nekvalitní montáž
    • Nábytek se hned první den rozpadá

    Za ty peníze se to rozhodně nevyplatí, dlouho jsme čekali než se skříň dostane ze skladu k nám a pán ji sice složil za hodinu a půl ale silně nekvalitně. Šuplík mi zůstal v ruce již po odchodu pána.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Pokud jste se zakoupeným zbožím nespokojeni, určitě se můžete obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neexistují žádné lamely. Ale pro matraci existuje pevný základ - je to lepší pro děti.
    • Tuto postel nemohu doporučit dětem.
    • Okraje jsou velmi ostré (nejsou zaoblené)

    Výrobek je poškozený.
    Posouzení nároku trvá déle než dva týdny.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše špatná zkušenost nás velice mrzí. Naše reklamační oddělení Vaši reklamaci intenzivně řeší s výrobcem. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní a tuto lhůtu se vždy snažíme dodržet a spíše vše vyřídit co nejdříve.

    Jakmile bude mít naše reklamační oddělení další informace, bude Vás neprodleně kontaktovat.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se, prosím, na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Možná ceny?
    • Dlouhá dodací lhůta (i když je zboží skladem). Potřeboval jsem nábytek dodat než se manželka vrátí po opertaci z nemocnice a ne týden po jejím příchodu. Slibujete něco, na co nemáte. Za to, že jsem u Vás utratil 38 000,- Kč, snad stojí zákazníkovi dovést zboží i sólo a nečekat na další zakázku tím směrem.
    • Silná neochota posádky vozidla s výnosem zboží do domu (i když byla tato služba zaplacena a to bylo taky dost). Chtěli zboží vyložit na dvoře bez odnosu do domu. Po upozornění manželkou na zaplacenou službu se docela znechuceně tvářili a nadávali.
    • Nemám tušení, proč služba smontování nábytku je tak drahá. Jako skoro 50 % z ceny nábytku je opravdu hodně. To ty montéry platíte zlatem???
    • U dodané postele chyběly šrouby na přimontování čel. Ještě jsme si měli vzájemně upřesnit co je to pravý a levý roh u postele s čely. Vámi nabízená postel - pravý roh (tak i koupená). Dodaná - levý roh. Museli jsme koupit postel s pravým rohem. Ptal jsem se ve všech nábytkách po Příbrami a všude mi řekli, že jste dodali levou. Vaše postel ale našla uplatnění též. Není problém.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel naše reklamační oddělení neeviduje žádnou zprávu ohledně chybějícího příslušenství, nebo špatně dodaného zboží.

    Dle našich informací byl výnos řidiči proveden, montáž nebyla objednána. Ceny montáží jsou určovány dle složitosti sestavení daného nábytku a také časové náročnosti.

    Pokud jste se zakoupeným zbožím nespokojeni, určitě se můžete obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegyně jsou Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednáno 9.9., dnes je 22.9. a stále ani informace o tom, že by se s objednávkou něco dělo.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je zpracovávána. Jak Vám také bylo sděleno v potvrzovacím e-mailu k objednávce, Vaši objednávku se budeme snažit vyřídit do 24.9.2021.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat Česká pošta.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slabá komunikace, musela jsem se dotazovat na stav objednávky
    • zasílání dotazníku na hodnocení obchodu zákazníkem, když zboží ještě nebylo doručeno

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme v pořádku přijali a nyní je již ke zpracování na expedičním oddělení. Jak Vám bylo sděleno v potvrzovacím e-mailu k objednávce, Vaši objednávku se budeme snažit vyřídit do 14.9.2021.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat naše expediční oddělení, se kterým se můžete domluvit na vyhovujícím termínu závozu.

    Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Žádné zkušenosti, objednávka zatím nevyrizená, i když mi bylo sděleno, že zboží již týden je připraven k expedici.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku i platbu jsme v pořádku přijali a nyní je již vše připraveno k expedici.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, můžete se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo avizovano, ze zbozi dorazi do 3. 8., je 27. 8., zbozi je dle infolinky jiz nekolik dni pripraveno k expedici a dosud se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za delší dobu vyřizování Vaši objednávky. Vše jsem zkonzultovala s expedičním oddělením a bylo mi sděleno, že Vaše objednávka bude i s objednanou montáží doručena v tomto týdnu a to buď ve středu 1.9., nebo ve čtvrtek 2.9.2021

    Ohledně konkrétního dne a času Vás bude informovat ještě předem naše expediční oddělení. Máte-li jakékoli dotazy neváhejte se na nás, prosím, určitě obrátit. A to buď na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Ani po týdnu od objednávky a platby zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku i platbu jsme v pořádku přijali a včera 23.8. byla předána do rukou Zásilkovny.

    Ohledně konkrétního dne a času vyzvednutí Vás bude informovat vybrané výdejní místo.

    Máte-li jakékoli dotazy, můžete se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • nespolehlivost.

    2x jsem dostal upozornění, že zboží bude dodáno v určitém termínu, čekal jsem na dodání zboží a to vůbec nedorazilo, při dotazu u řidiče jsem byl informován, že nedojede a kdy bude zboží dodáno, neví. Prý nějaký další rozvoz. Žádná jiná zpráva od firmy nedošla.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení a zpětná vazba nás velice mrzí. Vaši objednávku jsme předali 19.8. na expediční oddělení a první závoz na Vaši adresu byl naplánován na včerejší den, tedy 23.8.2021.

    Bohužel však měl řidič na trase technické problémy na vozidle a nemohl tak pokračovat v doručování zásilek. Dle našich informací všechny zákazníky informoval, že nebude moci doručit jejich objednávku.

    Velice nás nastalá situace mrzí, nicméně pevně věříme, že Vaši objednávku doručíme co nejdříve a v naprostém pořádku. Pro jakékoli dotazy jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, nebo e-mailu [email protected] .

    Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré.

    S pozdravem,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi dlouhá dodací lhúta. Sluneční clonu múžu použít až příští rok !!!!!

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku i platbu jsme v pořádku přijali a nyní je již vše připraveno k expedici.

    Ohledně konkrétního dne a času vyzvednutí Vás bude informovat vybrané výdejní místo Zásilkovny.

    Máte-li jakékoli dotazy, můžete se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nedoporučuji z důvodu nekvalitního zboží.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    prosím, pokud nejste spokojeni s doručeným zbožím, určitě se na nás obraťte.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected].


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo skladem ale doručení trvá dva týdny.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku i platbu jsme v pořádku přijali. Jak Vám bylo sděleno v potvrzovacím e-mailu k objednávce, Vaši objednávku se budeme snažit vyřídit do 13.8.2021.

    Ohledně konkrétního dne a času doručení Vás bude informovat naše expediční oddělení.

    Máte-li jakékoli dotazy, můžete se na nás obrátit na telefonu 469 622 944, či e-mailu [email protected] .


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Prislo uplne jine zboží
    • Objednal jsem si kresla podle katalogu prislo uplně nejaké jine když to prevedu na Auto tak jsem si objednal bavoraka a přišel mi trabant zatím to resim s obchodem

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    přijměte, prosím, naši omluvu za špatně zaslané zboží. Naše reklamační oddělení Vás bude co nejrychleji kontaktovat ohledně řešení nastalé situace.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výnos do patra
    • Montáž
    • Docela slušné ceny
    • Zákazník náš pán tady rozhodně neplatí

    Ač nerada,protože s nábytkem můžu říci jsem spokojena,tak jsem zklamána přístupem tohoto eshopu.Příště bych už nakoupila jinde.Napoprvé se jim nepodařilo nábytek doručit všechen,takže po měsíci čekání pouze nábytek vynesli do bytu,kde se mi válel v krabicích a na smontování jsem čekala další dva týdny.Zaráží mě,že když tady člověk utratí spoustu peněz a oni pokazí dodání,nemají snahu rychle vše vyřešit,ani nikdo nezavolá,nevysvětlí,kde nastala chyba,proč došlo k selhání......Musíte čekat až na vás zase někde v kalendáři zbyde místo.Takže za mne,tomuto eshopu se pro příště vyhnu,i když jako jedni z mála mají službu výnosu a montáže - aspoň toto je jejich plus

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace. Celou věc jsem konzultovala s naším expedičním oddělením a bohužel opravdu nastala chyba na naší straně již při prvotním nakládání Vaší objednávky, kdy nebyla naložena kompletní.

    Z tohoto důvodu tedy bohužel nemohla být provedena ani následná montáž. Naše expediční oddělení však s Vámi obratem komunikovalo ohledně zajištění nového závozu i s montáží. Na Vaše přání jsme se snažili celou záležitost co nejvíce uspíšit, abyste mohla svůj nový nábytek co nejdříve používat.

    Pevně věříme, že i přes tyto počáteční komplikace, budete se zakoupeným zbožím spokojená a bude Vám dlouho a dobře sloužit.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučuji včera přivezli dnes židle podemnou praskla.

    Reakce obchodu Nabytek-forliving.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Prosím určitě se na nás obraťte ohledně poškozeného zboží.

    Jsme Vám k dispozici na telefonu 469 622 944, či e-mailové adrese [email protected].

    Za způsobené komplikace se velice omlouváme.


    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    Věra za tým www.forliving.cz